Tradegy Skrevet mandag kl. 09:15 #41 Skrevet mandag kl. 09:15 Jeg skjønner veldig godt at følelsene dine fikk seg en alvorlig knekk av dette. Det er nesten det mest oppsiktsvekkende her, at en mann på 52 år forteller kvinnen han lever med at hun snart er så gammel at han trenger en 25-åring på si for å føle seg ung. Det sier jo langt mer om hans eget forhold til alder enn om deg og dine 49 år. Og nei, jeg synes ikke du overreagerer ved å kjenne at noe har endret seg etter en slik kommentar. Noen ord lar seg ikke bare putte tilbake i munnen når de først er sagt. Han har i praksis fortalt deg hvordan han ser på deg når du blir eldre, og samtidig forventet at du skulle bli værende mens han eventuelt hentet bekreftelse hos en yngre kvinne. Det er ganske drøyt. Jeg ville likevel forsøkt å legge bort tankene om datteren din. At han snakker om en kvinne på 25 betyr ikke i seg selv at han ser seksuelt på din 23 år gamle datter. Den tanken kommer nok lett når du allerede er såret og frastøtt, men du trenger ikke påføre deg selv den forestillingen i tillegg. Det han faktisk har sagt til deg, er mer enn nok å forholde seg til. Når du skriver at du ønsker å ta ham i forkjøpet, ville jeg også tatt den følelsen på alvor. For mange er det lang vei fra den første tanken om at forholdet kanskje bør ta slutt til man faktisk gjør noe med det. Det kan bli en prosess som trekker ut lenge. Hvis du allerede kjenner at dette har endret noe grunnleggende for deg, kan det derfor være klokt å begynne å tenke konkret på hva du selv ønsker videre, i stedet for å bli sittende og vente på hva han eventuelt finner på. 2 9
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:16 #42 Skrevet mandag kl. 09:16 Noe sånt har mannen min sagt i over 20 år, men alltid som spøk, og jeg har aldri hatt noen grunn til å verken mistro ham eller tro at han har noen på si. Det er i mitt tilfelle bare tøys, sagt med et glimt i øyet og en klem i samme slengen. Han er jo i tillegg noen år eldre enn meg, så det er han som er eldst her Men hvis det er sagt i fullt alvor og det aldri har vært fleipet sånn tidligere, så hadde jeg nok kommet ham i forkjøpet ja.... Anonymkode: 51e1f...fe5 8 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:16 #43 Skrevet mandag kl. 09:16 Kom an da 🫠 Troll better. Anonymkode: 2593d...6e7 6 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:17 #44 Skrevet mandag kl. 09:17 Diry72 skrev (1 time siden): Gratulerer med dagen ts. Dette var vel ingen spøk fra hans side, er vel ingen som gjør noe så dumt på ens fødselsdag. Er denne type kommentarer vanligdags i hjemmet? Han lirer ut av seg forskjellige ting, har litt bestemte meninger, men det er helst når vi diskuterer poltikk eller verdensnyheter. Men dette gikk rett på meg, som person og det likte jeg dårlig. Om jeg er sensitiv og ikke tåler en spøk (for det hadde jeg sikkert fått høre), så hadde han ikke tålt den andre veien. Kritikk takler han ikke. Går derfor minst mulig inn i diskusjon med han som kan gå på han som person. Selvinnsikt har han til tider, kan innrømme feil, men dette tror jeg han mente sånn innerst inne. Anonymkode: 60c70...a75 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:23 #45 Skrevet mandag kl. 09:23 Han høres ut som et mareritt å leve med, en mannsgris og ufølsom tulling. Hvorfor orker du? Har han i det hele tatt gode sider? Anonymkode: a4579...fed 3
Diry72 Skrevet mandag kl. 09:26 #46 Skrevet mandag kl. 09:26 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han lirer ut av seg forskjellige ting, har litt bestemte meninger, men det er helst når vi diskuterer poltikk eller verdensnyheter. Men dette gikk rett på meg, som person og det likte jeg dårlig. Om jeg er sensitiv og ikke tåler en spøk (for det hadde jeg sikkert fått høre), så hadde han ikke tålt den andre veien. Kritikk takler han ikke. Går derfor minst mulig inn i diskusjon med han som kan gå på han som person. Selvinnsikt har han til tider, kan innrømme feil, men dette tror jeg han mente sånn innerst inne. Anonymkode: 60c70...a75 Er helt i orden å ha bestemte meninger, men uten at man blir ufin og slenger dritt. Og kan godt forstå at dette går inn på deg, det er jo direkte ufint. Har man et godt samliv med god sex og god kommunikasjon, samt noe felles interesser, så forstår jeg ikke hvorfor man ikke skal bli gammel sammen. 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:35 #47 Skrevet mandag kl. 09:35 Åpenbar tulletråd. Anonymkode: ebe25...722 2 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:48 #48 Skrevet mandag kl. 09:48 Gratulerer med dagen💖! Kom han i forkjøpet og finn deg en ung hunk du 💖! Menn i 30 åra, elsker eldre damer 😘🤩! Sjekk fjeset hans. Og la han spise knekkebrød til middag, mens du nyter en god middag og vin ute i kveld 🤩💖 Anonymkode: f73ce...3b2 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:58 #49 Skrevet mandag kl. 09:58 Meowe skrev (2 timer siden): Var det forsøk på en sykt dårlig spøk eller sa han det helt på alvor? Dette tenkte jeg også. At dette må da være ment som spøk selv om det er helt idiotisk og ikke morsomt i det hele tatt. Anonymkode: 8f257...796 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:06 #50 Skrevet mandag kl. 10:06 Hvis man er i et godt forhold og har en slik type humor, er det jo helt innafor. Jeg kjenner en del par og er selv del av et par der vi har en ganske drøy humor på hverandres "bekostning", og egen. Men det høres jo ikke ut som om du trives i forholdet på generelt grunnlag. Det syns jeg er mye verre enn det som kunne vært en dårlig spøk. Anonymkode: deb11...65d 6
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:10 #51 Skrevet mandag kl. 10:10 Kom han i forkjøpet og finn en som er 10-20 år yngre, mye lettere for deg enn han… Anonymkode: f1fd4...a53 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:17 #52 Skrevet mandag kl. 10:17 Dette er da en gammel spøk som mange tar, både kvinner og menn, men som oftest sier en at en vil bytte med to på 25 år. Du var nok litt hårsår her. Anonymkode: 0f657...8c2 11 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:22 #53 Skrevet mandag kl. 10:22 Jeg lurer noen ganger på hva det er med enkelt menn. Over 50 år, men ei på 25 vil selvfølgelig ha han, ikke sant? De færreste menn har sjans på så mye yngre damer, men enkelte tror tydeligvis at det bare er å gå ut og finne seg ei. Når du forlater han får han se hvor attraktiv han egentlig er for de unge damene. Forresten, så tror jeg at man vet når en partner kødder med en eller ikke. Man vet hva slags humor vedkommende har. Anonymkode: 1db20...d36 3 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:28 #54 Skrevet mandag kl. 10:28 Hadde begynt i det stille å planlegge bruddet. Og når alt var klart bare slippe bomba og ikke gå inn i noe diskusjon. Anonymkode: 75604...b7c 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:32 #55 Skrevet mandag kl. 10:32 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gratulerer med fødselsdagen 🎉🎈 Håper han tullet, for så dum kan ingen være, utenom en mann da... Anonymkode: f5c9e...cc5 Så ingen, men ca halve befolkningen...? Anonymkode: 4bdff...62b 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:35 #56 Skrevet mandag kl. 10:35 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han har fått nok av dødt soverom…? Anonymkode: 8ca14...c57 Han har vel drept det nå iallefall, og om han var seriøs angående dette er det ikke usannsynlig at en slik mann har drept soverommet helt på egenhånd tidligere også. En idiot er jo en idiot. Anonymkode: b2183...cbd 4
got2go Skrevet mandag kl. 10:41 #57 Skrevet mandag kl. 10:41 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har bursdag i dag, fyller 49. Han sa i helgen at neste år, når jeg fylte 50, så måtte han finne seg ei på 25. For han ville ikke framstå gammel med ei slik gammel kjerring som jeg nå blir. Så dumt på han, trodde ikke mine egne ører og sa: okei, så du skjems over å være sammen med meg. Skal vi gå fra hverandre da ? Nei, vi skulle fortsatt være sammen, men han måtte ha ei på si slik at han kunne føle seg ung. Han er 3 år eldre enn meg. Jeg sa bare herregud for en tankegang og gikk derifra. Har ikke snakket noe særlig siden, snakker kun høflig med hverandre, praktiske ting. Kjenner at nå klarer jeg nesten ikke å være i samme rom som han og følelsene har kuldnet helt for fyren. Prate om det orker jeg ikke og bena blir ivertfall krysset sammen. Han tror sikkert at dette var en knallbra idé. Drittsekk. Ikke sa han gratulerer med dagen i dag før jobb heller. Men det hagler inn meldinger fra alle andre som gratulerer og ønsker meg en god dag. Men han som skal være min nærmeste, nei han glimrer med sitt fravær i form av oppmerksomhet. Kan forstå at han ikke husket det før vi gikk på jobb, men han får varsel både på FB og snap. Men jeg betyr ingenting tydeligvis. Skal unne meg en god lunsj på jobb og knekkebrød til middag til han. Nå er jeg bare så skuffet og lei at jeg ønsker å ta han i forkjøpet. La han få ei på 25, men da er jeg vekk forlengst. Vil si at jeg har en datter på 23, så om dette faller i god jord hos henne, tviler jeg sterkt. Må være dritflaut at stefaren går etter kvinner på hennes alder. Og det får meg til å tenke hva han ser når han ser på henne. Vil han ha både mor og datter. Æsj. Nei, dette ønsker jeg ikke å leve med. Bli gammel med. For en tosk. Måtte bare få utløp av litt frustrasjon. Takk Anonymkode: 60c70...a75 Du er nå greit barnslig syns jeg. 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:45 #58 Skrevet mandag kl. 10:45 Dette må da være et (dårlig) forsøk på humor. Den beslektede spøken med at man skal bytte ut sin middelaldrende partner med to stk som har halve alderen hver seg er faktisk noe jeg har hørt fra begge kjønn flere ganger. Men ingen ordlegger seg da vel sånn og sier sånne ting høyt uten at det er ment som en spøk..????? Anonymkode: dde27...f51 4
Coachshinny Skrevet mandag kl. 10:47 #59 Skrevet mandag kl. 10:47 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dødt soverom er det ikke. Der skal han ikke klage, jeg har høy sexlyst, så mangel på sex er det ikke og han har det jævlig fint. Men jeg ser jo ikke ut som ei på 25, men han ser heller ikke ut som en på 25. Men dødt blir det nå. Følte hele vaginaen snurpet sammen som en ørken i Sahara. Ts Anonymkode: 60c70...a75 Har ikke sympati med han, en skikkelig dusteuttalelse er det, uansett alvor eller spøk. Uansett tror jeg at i en slik uttalelse, der ligger det noe, selv om han skulle si det var en spøk. Du som 49 er du jo helt på høyden av din alder, både kropp, utseende, seksuelt, seksuell utstråling og ikke minst seksuell lyst. Han er 3-4 år eldre, hva tror han, at han kan velge og vrake blant 25 åringer, det er bare tull. Skjønner deg så godt at du helt mistet lysten på han og at det seksuelle helt sluknet etter en slik uttalelse. Skikkelig dårlig og heller ikke gratulere deg med bursdagen din. Du fortjener nå så mye bedre❤️ 4 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:53 #60 Skrevet mandag kl. 10:53 AnonymBruker skrev (3 timer siden): De færreste 25-åringer vil vel ha en gammel gris. Hvem tror han at han er? 😅 Anonymkode: 0e5b4...75a Bare han har penger så. Men det har han nok ikke 😄😄 Hva skal man eller med en så gammel mann med soft tiss? Anonymkode: 6abf6...5fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå