AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Jeg har bursdag i dag, fyller 49. Han sa i helgen at neste år, når jeg fylte 50, så måtte han finne seg ei på 25. For han ville ikke framstå gammel med ei slik gammel kjerring som jeg nå blir. Så dumt på han, trodde ikke mine egne ører og sa: okei, så du skjems over å være sammen med meg. Skal vi gå fra hverandre da ? Nei, vi skulle fortsatt være sammen, men han måtte ha ei på si slik at han kunne føle seg ung. Han er 3 år eldre enn meg. Jeg sa bare herregud for en tankegang og gikk derifra. Har ikke snakket noe særlig siden, snakker kun høflig med hverandre, praktiske ting. Kjenner at nå klarer jeg nesten ikke å være i samme rom som han og følelsene har kuldnet helt for fyren. Prate om det orker jeg ikke og bena blir ivertfall krysset sammen. Han tror sikkert at dette var en knallbra idé. Drittsekk. Ikke sa han gratulerer med dagen i dag før jobb heller. Men det hagler inn meldinger fra alle andre som gratulerer og ønsker meg en god dag. Men han som skal være min nærmeste, nei han glimrer med sitt fravær i form av oppmerksomhet. Kan forstå at han ikke husket det før vi gikk på jobb, men han får varsel både på FB og snap. Men jeg betyr ingenting tydeligvis. Skal unne meg en god lunsj på jobb og knekkebrød til middag til han. Nå er jeg bare så skuffet og lei at jeg ønsker å ta han i forkjøpet. La han få ei på 25, men da er jeg vekk forlengst. Vil si at jeg har en datter på 23, så om dette faller i god jord hos henne, tviler jeg sterkt. Må være dritflaut at stefaren går etter kvinner på hennes alder. Og det får meg til å tenke hva han ser når han ser på henne. Vil han ha både mor og datter. Æsj. Nei, dette ønsker jeg ikke å leve med. Bli gammel med. For en tosk. Måtte bare få utløp av litt frustrasjon. Takk Anonymkode: 60c70...a75 4 20
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden Han behøver ikke å forlate deg. Du kan gå fra han Anonymkode: 71c7d...c25 28 3 15
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden Gratulerer med dagen! Tenker at den beste gaven du kan gi deg selv i dag er å kvitte deg med han. Anonymkode: dbe1c...4ab 28 2 14
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden Jeg hadde kommet han i forkjøpet og gjort det slutt i dag. Han er en gris! Anonymkode: 768b2...1d2 14 1 7
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Skrevet 10 timer siden Herregud, for en type. Men hva med å forlate han, og hvorfor sa du ikke det til han med engang, at dette er ikke du med på mere. Anonymkode: f145a...53e 4 5
Lorieen Skrevet 10 timer siden #7 Skrevet 10 timer siden Gratulerer med dagen! Gi deg sjøl en gave - dump den klumpen med daukjøtt. 7 4
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Skrevet 10 timer siden Gratulerer med fødselsdagen 🎉🎈 Håper han tullet, for så dum kan ingen være, utenom en mann da... Anonymkode: f5c9e...cc5 11
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Skrevet 10 timer siden Jeg hadde kommet hjem med separasjon søknad i dag, informert om at jeg gir meg selv en egen gave. Anonymkode: 63f4e...bd5 7 7
Meowe Skrevet 10 timer siden #10 Skrevet 10 timer siden Var det forsøk på en sykt dårlig spøk eller sa han det helt på alvor? 18 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herregud, for en type. Men hva med å forlate han, og hvorfor sa du ikke det til han med engang, at dette er ikke du med på mere. Anonymkode: f145a...53e Forlate han skal jeg, det kom bare så bardust på meg. Klarte ikke å tro det jeg hørte. Han er ikke den enkleste heller å diskutere med, så dette må jeg planlegge. Hadde jeg begynt å akkedere med han, så hadde jeg blitt stemplet som dramatisk, vanskelig, sensitiv, det var ikke det han mente osv. Anonymkode: 60c70...a75 9
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Skrevet 10 timer siden De færreste 25-åringer vil vel ha en gammel gris. Hvem tror han at han er? 😅 Anonymkode: 0e5b4...75a 11 1 10
Hulderen Skrevet 10 timer siden #13 Skrevet 10 timer siden Det høres jo ut som en spøk som kom uheldig ut. Min far brukte å spøke om at han skulle bytte ut min mor med to kvinner som var halvparten så gamle. Alle visste at han ikke mente det. Du får si til mannen din at det er rart at han vil nøye seg med ei på 25, for du vil bytte ut ham med to menn på 25 år. Så kan dere le sammen og glemme hele greia. 19 4
Pippi Lotta Skrevet 10 timer siden #14 Skrevet 10 timer siden Og du er silker på at det ikke er en helt ufatelig dårlig og onskapsful spøk? At han er så dum at han tror det var morsomt? Om han mente det så er han jo helt idiot, og du har det bedre allene! Du fortjener bedre❤️ 7
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #15 Skrevet 10 timer siden Meowe skrev (Akkurat nå): Var det forsøk på en sykt dårlig spøk eller sa han det helt på alvor? Tror jeg ikke, men jeg gikk heller ikke inn i en diskusjon med han. Han er som sagt ikke enkel å snakke med. Kanskje jeg bedriver silent treatment på en måte, men jeg må bare bearbeide dette og servere bruddet slik at han ikke klarer å snakke meg «rundt» for å si det slik. Anonymkode: 60c70...a75 4 2
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #16 Skrevet 10 timer siden Han tøyset jo selvsagt. Dårlig spøk, men nekter å tro at det ikke var en spøk. Anonymkode: 2e71c...368 15
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #17 Skrevet 10 timer siden Hulderen skrev (Akkurat nå): Det høres jo ut som en spøk som kom uheldig ut. Min far brukte å spøke om at han skulle bytte ut min mor med to kvinner som var halvparten så gamle. Alle visste at han ikke mente det. Du får si til mannen din at det er rart at han vil nøye seg med ei på 25, for du vil bytte ut ham med to menn på 25 år. Så kan dere le sammen og glemme hele greia. Din far hadde rævva humor så derfor skal ts bare spille med? For en underlig logikk. En spøk er ikke automatisk morsom fordi avsender synes det. Denne kom ikke bare uheldig ut, den traff i møkkakjelleren der den hører hjemme. Anonymkode: ba3c5...36b 7 3
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #18 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Forlate han skal jeg, det kom bare så bardust på meg. Klarte ikke å tro det jeg hørte. Han er ikke den enkleste heller å diskutere med, så dette må jeg planlegge. Hadde jeg begynt å akkedere med han, så hadde jeg blitt stemplet som dramatisk, vanskelig, sensitiv, det var ikke det han mente osv. Anonymkode: 60c70...a75 Ja skjønner den, egentlig er det bra du var så samlet. Anonymkode: f145a...53e 2 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #19 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han tøyset jo selvsagt. Dårlig spøk, men nekter å tro at det ikke var en spøk. Anonymkode: 2e71c...368 Om det var en spøk eller tøys fra hans side, så dro han det for langt i mine øyne. Han kan være morsom innimellom, men dette var under beltet. Får meg til å gruble over hva han i det hele tatt tenker med og hvordan han ser på meg. Gammel røy som er god nok når det passer seg ? Nei takk. Om jeg er sensitiv eller ikke tålte spøken, så er det noe mellom linjene i det han sier. Ts Anonymkode: 60c70...a75 4 5
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #20 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om det var en spøk eller tøys fra hans side, så dro han det for langt i mine øyne. Han kan være morsom innimellom, men dette var under beltet. Får meg til å gruble over hva han i det hele tatt tenker med og hvordan han ser på meg. Gammel røy som er god nok når det passer seg ? Nei takk. Om jeg er sensitiv eller ikke tålte spøken, så er det noe mellom linjene i det han sier. Ts Anonymkode: 60c70...a75 Slike spøker har alltid et snev av sannhet i seg. De kommer ikke fra utav intet. Anonymkode: 768b2...1d2 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå