Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
NiceOrNothing skrev (7 minutter siden):

Nemlig . Hvis hun f eks sa hun ville ha en med større kuk og iq , og kamuflert det som humor , kan jeg ikke se for meg at han ville ledd . 

Og satt frist på ett år for dette. "Om ett år så får jeg meg en elsker med 25 cm og doktorgrad i fysikk". 

Anonymkode: af72a...c99

• Liker 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og satt frist på ett år for dette. "Om ett år så får jeg meg en elsker med 25 cm og doktorgrad i fysikk". 

Ja , det  hadde vært et passende svar til en umoden kar 😎

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det mest tragiske tilfellet så jeg faktisk i mitt eget hjem. Jeg driver med negler som hobby, og har noen faste kunder, blant annet en eldre dame. Den ene gangen kom hun sammen med mannen da hun skadet foten og ikke kunne kjøre selv. Etter manikyr tok vi kaffe før de skulle dra. Da satt denne drittsekken av en mann (60+) foran sin egen kone, meg og min mann, og la ut i det vide og det brede om unge thaidamer, hvor deilige de er og hvordan han skulle ønske at han hadde ei hjemme. Fy faen. Stakkars kona satt der og virket til å ikke vite hva hun skulle foreta seg.

Tenk de stakkars kvinnene som lever med sånne menn . Å de stakkars unge kvinnene som blir importert inn fra utlandet for å betjene dem . Det er i mine øyne traficking

• Liker 5
Skrevet

Ryddet for avsporing/brukerdebatt

Lillemy_09;mod 

AnonymBruker
Skrevet

Svarene i denne tråden gjør i alle fall at jeg tenker det er best å logge ut av kvinneguiden og droppe fremtidige besøk. 

Jeg er sjokkert.

Anonymkode: 55ff3...010

• Nyttig 1
Skrevet
NiceOrNothing skrev (På 30.9.2026 den 7.55):

Min opplevelse er at de mennene som sliter med relasjoner /kvinnesyn er litt enkle - Litt lav iq , sliter gjerne litt økonomisk . Sliter med relasjoner til egne barn . Har få jevnaldrende venner . De søker mot den aldersgruppen de mentalt assosierer seg med . 20 åringene . Men de fleste 20 åringer vil ha spreke , unge , friske menn . Ikke gamle gubber . 

Samme inntrykk har jeg. Man er jo ganske enkel når man kritiserer kvinner pga alder, når de selv er oppi åra. 

Jenter i dag er selvstendige og trenger ingen mann for å overleve.  Såklart de velger en sprek en på sln egen alder.

AnonymBruker skrev (På 30.9.2026 den 9.07):

Det mest tragiske tilfellet så jeg faktisk i mitt eget hjem. Jeg driver med negler som hobby, og har noen faste kunder, blant annet en eldre dame. Den ene gangen kom hun sammen med mannen da hun skadet foten og ikke kunne kjøre selv. Etter manikyr tok vi kaffe før de skulle dra. Da satt denne drittsekken av en mann (60+) foran sin egen kone, meg og min mann, og la ut i det vide og det brede om unge thaidamer, hvor deilige de er og hvordan han skulle ønske at han hadde ei hjemme. Fy faen. Stakkars kona satt der og virket til å ikke vite hva hun skulle foreta seg.

Fy f! Han der må ha det vondt med seg selv. Ikke mye mann det der. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.9.2026 den 14.26):

Svarene i denne tråden gjør i alle fall at jeg tenker det er best å logge ut av kvinneguiden og droppe fremtidige besøk. 

Jeg er sjokkert.

Anonymkode: 55ff3...010

Slapp av. Åpenbar tulletråd.

Anonymkode: ebe25...722

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...