Gå til innhold

Min bryllupsdagbok 26.08.06!

milla27

Anbefalte innlegg

Og forresten en :klem: for kilo ned!!! Ønske det var meg, men gidder ikke å flytte på kroppen i varmen, og magen roper "IS, MERE IS!!!" :ler:

Ikke peil på hvordan man får blåst opp den bordplasseringa. Tenkte jeg skulle snike meg til å låne kopimaskina på jobben som har slik forstørrelsesting (ikke helt inne i kopimaskin-terminologien....).

Har ikke kommet noe lengre enn igår med plasseringa, så vi får se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nesten bare en måned igjen nå, spennende!!! ;)

Blir nesten stresset av å høre alt du har planlagt jeg ... men så er du mye nærmere i prosessen enn meg også! Men det er faktisk mange ting jeg ikke har tenkt på engang... men det blir :)

natta! :klem:

Stresset skal jeg love deg jeg er også :enig::) Også er det en bra ting å ha dagbøker å lese i, for man finner ut en del ting man ikke har tenkt på selv ja. Veldig glad for KG :hoppe::)

Ha en fin fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med sånn "ikke like pepsi"kort :forvirret: Burde stått en advarsel på!

Men jeg også :hoppe: for at du fikk fikset det :klappe:

Så flink du er til å få fikset ting og  :blomst: for minus  1,9 kg  :)

:klappe:  for mamma`n din. alt som en slipper å stresse eller tenke på er herlig!

Høres ut som du har jernkontroll på alt, og lite som blir overlatt til tileldigheter her ;)

Lykke til med bordplasseringen!

Ha en riktig god natt og nå er det bare 1 mnd igjen :klem:

Ja, det er deilig å kunne få en hjelpende hånd til noen ting, for jeg har langt ifra jernekontroll!!! :ler: Men godt det virker slik da ;) Og ting ser mye bedre ut nå, enn det gjorde for et par uker siden, så litt kontroll har jeg :)

Bordplasseringen er i boks.. værre med hvordan jeg skal få den på et stort ark og opp på veggen. Men hvis jeg :hoppe::hoppe::hoppe: litt, så ordner det seg sikkert :sjarmor:

Ha en god dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten en  :klem:  for kilo ned!!! Ønske det var meg, men gidder ikke å flytte på kroppen i varmen, og magen roper "IS, MERE IS!!!" :ler:

Ikke peil på hvordan man får blåst opp den bordplasseringa. Tenkte jeg skulle snike meg til å låne kopimaskina på jobben som har slik forstørrelsesting (ikke helt inne i kopimaskin-terminologien....).

Har ikke kommet noe lengre enn igår med plasseringa, så vi får se....

He he, skal love deg at magen min også roper IS IS IS og SJOKOLADE!!! :sikle: Og varmen tar nesten knekken på meg, når jeg peser oppover bakke etter bakke :rodme::rodme: og jeg er MYE rødere enn det der :ler:

Tenker fortsatt på bordplassering greia jeg og, så bare si fra hvis du kommer på noe lurt ;)

Ha en god dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stresset skal jeg love deg jeg er også :enig:  :) Også er det en bra ting å ha dagbøker å lese i, for man finner ut en del ting man ikke har tenkt på selv ja. Veldig glad for KG :hoppe:  :)

Ha en fin fin dag!  :klem:

Er vel bra med litt stress, for man håpe;) Finnes vel uansett ikke den brud i verden som ikke er stresset ...

Dagbøker er en veldig god ting! Hvis jeg ikke hadde lest andres bryllupsdagbøker hadde jeg nok vært ganske så lost ...

Ha en fin dag du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda endag er krysset bort fra kalenderen :) Begynner å glede meg noe helt vanvittig!!!!

Har ikke kommet på noe fryktelig lurt når det gjelder bordplassering ennå gitt....

Men dere var 25 stk? Hvordan skal dere ha bordet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig ett teit forslag nå.... men bare en tanke...

Er det mye jobb å bruke en stor firkantet f.eks spon plate med litt maling på

og lage navn lapper som du heger opp med sånn "tyggis" eller noe der hvor de skal sitte???????

Mye fint man kn gjøre ut av sånne ting hvis man har tid :sjenert:

Sikkert ett dumt forslag men lov å prøve ;)

Håper du finner ut av det!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda endag er krysset bort fra kalenderen :) Begynner å glede meg noe helt vanvittig!!!!

Har ikke kommet på noe fryktelig lurt når det gjelder bordplassering ennå gitt....

Men dere var 25 stk? Hvordan skal dere ha bordet da?

Gleder meg vanvittig mye til å bli gift nå jeg også, tror ikke jeg helt skjønner at det bare er under en måned igjen :hoppe::)

24 stk blir vi og vi skal ha en hestesko... øverst blir det da tre bord med seks plasser og to bord nedover på hver side med åtte plasser. Da er det to gjester til overs, som jeg først tenkte at skulle sitte på hver sin ende. Men det ble litt trangt, så jeg fant ut at de må sitte på hver sin ende av bordene øverst. Og det så bra ut. I går kjøpte jeg et stort pappark og prøvde å tegne bordet selv på arket. Men det ble jo ganske misslykket! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig ett teit forslag nå.... men bare en tanke...

Er det mye jobb å bruke en stor firkantet f.eks spon plate med litt maling på

og lage navn lapper som du heger opp med sånn "tyggis" eller noe der hvor de skal sitte???????

Mye fint man kn gjøre ut av sånne ting hvis man har tid :sjenert:

Sikkert ett dumt forslag men lov å prøve ;)

Håper du finner ut av det!!! :klem:

Ikke et dumt forslag det nei... men ser ikke for meg at jeg kommer til å få gjort det :) Men skal sjekke det og liknende ting opp.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggrisen, som er ferdig med bordplasseringen :klem: Har tenkt litt på bordplasseringen vår må innrømmes, og jeg tror jeg kanskje har funnet en løsning. Nesten som å løse sudoku dette ;)

Hatt en fin helg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff blir trist å ikke få vært innom her på 2uker nå, og fått fulgt med på hvordan fremskrittene bli :grine:

Men blir spennende å se hvor langt du har kommet når jeg kommer hjem igjen da ;)

:hoppe::hoppe: for at du har kommet lang og at ting løser seg sånn du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggrisen, som er ferdig med bordplasseringen :klem: Har tenkt litt på bordplasseringen vår må innrømmes, og jeg tror jeg kanskje har funnet en løsning. Nesten som å løse sudoku dette ;)

Hatt en fin helg da?

Men vi har jo som sagt ikke så mange gjester som dere, så det er nok litt enklere for oss da :) Hvordan er den løsningen du har tenkt på da? Det finner jeg kanskje ut, når jeg skal inn en tur i din dagbok ;) He he, bordplassering er værre enn sudoku :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff blir trist å ikke få vært innom her på 2uker nå, og fått fulgt med på hvordan fremskrittene bli :grine:

Men blir spennende å se hvor langt du har kommet når jeg kommer hjem igjen da ;)

:hoppe:  :hoppe: for at du har kommet lang og at ting løser seg sånn du vil :)

Ja, det blir trist å ikke få besøk av deg her inne på to uker, men det blir ekstra stas når du er tilbake som en lykkelig og gift dame da :hoppe::hoppe::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen må fortelle meg hvordan jeg kan sitere på flere innlegg samtidig... ser jo ut som jeg siterer på hver enkelt kun for å få masse innlegg, ha ha :ler:

I helgen har det blitt mye vasking og rydding. Like greit å bruke helgen på det, så kan jeg slappe av og kose meg hele denne fri uken min :sjarmor: også plundre litt med bryllupsting da selvfølgelig!

Har vel så og si klart å finne en løsning på bordplanen også... blir ikke perfekt, men tror den skal duge. Blir nok ferdig med den senere i dag, så da skal jeg prøve å få lagt inn et bilde av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også var det denne "kampen mot kiloene" da... ikke like flink forrige uke, men vekten sto utrolig nok på enda en kilo ned :hoppe::hoppe::hoppe: 2,9 kg på to uker, målet er tre-fire til på de fire siste ukene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen må fortelle meg hvordan jeg kan sitere på flere innlegg samtidig... ser jo ut som jeg siterer på hver enkelt kun for å få masse innlegg, ha ha :ler:

I helgen har det blitt mye vasking og rydding. Like greit å bruke helgen på det, så kan jeg slappe av og kose meg hele denne fri uken min  :sjarmor:  også plundre litt med bryllupsting da selvfølgelig!

Har vel så og si klart å finne en løsning på bordplanen også... blir ikke perfekt, men tror den skal duge. Blir nok ferdig med den senere i dag, så da skal jeg prøve å få lagt inn et bilde av den.

Sliter med dette å sitere flere innlegg jeg også :sjenert: Ikke greit med denne teknologien....

Uff, rydding og vasking. Det gir meg dårlig samvittighet. Har ikke orket å gjøre særlig inne de siste 2-3 ukene - altfor varmt!!! Men nå trengs det en skikkelig shinings, noe jeg ikke er spesielt motivert for :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, skal si det trengtes en skikkelig vaskerunde her også :)

Prøver å legge inn et bilde av bordplanen nå. Er ikke helt sikker på hvordan en sånn egentlig skal se ut, men denne får bare duge. Orker ikke å tenke mer på det :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...