Kirriiiii Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden (endret) Er dere flere som følger med på rettsaken og sosiale medier nå? jeg har i utgangspunktet tenkt at hun er skyldig, men nå tenker jeg at hun er uskyldig. Det er så mye som ikke henger på greip. Tidsrommet mannen var borte, kroppstemperaturen da hun ble funnet, hvordan hun har laget knuten på båndene som kvelte barna, måten hun kuttet egne håndledd… og hva som egentlig var motivet. medisineringen… og jo jeg tror hun kan ha havnet i en sen fødsels psykose trigget av medisinering. Noe kræsjet. eller har hun blitt utsatt fra et planlagt og bergenet psykologisk drama som i The housemaid (filmen/boka)? Endret 17 timer siden av Kirriiiii
Blondine94 Skrevet 17 timer siden #2 Skrevet 17 timer siden Kirriiiii skrev (1 minutt siden): Er dy flere som følger med på rettsaken og sosiale medier nå? jeg har i utgangspunktet tenkt at hun er skyldig, men nå tenker jeg at hunner uskyldig. Det er så mye som ikke henger på greip. Tidsrommet mannen var borte, kroppstemperaturen da hun ble funnet, hvordan hun har laget knuten på båndene spm kvelte barna, måten hun kuttet egne håndledd… og hva som egentlig var motivet. medisineringen… og jo jeg tror hun kan ha havnet i en sen fødsels psykose trigget av medisinering. Noe kræsjet. eller har hun blitt utsatt fra et planlagt og bergenet psykologisk drama som i The housemaid (filmen/boka)? Jeg tror det var han. Så du hva han hadde søkt på? «How to frame Wife for murder»..
Kirriiiii Skrevet 17 timer siden Forfatter #3 Skrevet 17 timer siden Blondine94 skrev (1 minutt siden): Jeg tror det var han. Så du hva han hadde søkt på? «How to frame Wife for murder».. jeg og begynner å bikke over på han, noen sier at søkene «hun» har gjort har skjedd når hun har vært på legetime med barna, og legene kan bekrefte at hun var der. samme med den smart/puls klokka så pluselig har vært av (som hun alltid brukte for å følge med på seg selv og angst). og at noen mener han gikk med to mobiler i på cvc pharmacy og mente han chattet fra hennes telefon til han selv.
Kirriiiii Skrevet 17 timer siden Forfatter #4 Skrevet 17 timer siden Det at han også har søkt på tur for 2 til costa rica, 8-9 timer etter at alle tre barna og kona er døde/nesten døde. Og søket var for en tur 2-3 uker frem i tid… turen han tok med hun nye dama 3 uker etter. Den nye dama han påstår han ikke traff før 4 mnd etter drapene..
Kirriiiii Skrevet 17 timer siden Forfatter #5 Skrevet 17 timer siden Om det er Lindsay som faktisk har gjort dette, så synes jeg hun fortsatt er uskyldig med grunnlag i fødsels psykose. Alle beskriver henne som en oppegående, hyggelig mor som gjorde alt for barna. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå