AnonymBruker Skrevet 10. august #161 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (På 7.8.2026 den 10.58): Nettopp. At kvinner ikke forstår dette er nesten imponerende Anonymkode: 2a215...834 At du ikke evner å se at kvinner har svært delte meninger om utspillet hennes, synes jeg er imponerende. Jeg tror hennes utspill handler om å få oppmerksomhet og skape blest rundt sin egen person. Men, det er helt klart menn som kan bli flinkere til å ta hensyn i mange andre sammenhenger, akkurat som at enkelte kvinner også kan droppe å ta alt i verste mening. Anonymkode: 41831...7cf 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #162 Skrevet 10. august Nei, fader heller. Jeg går ikke med noe ønske eller drøm om å bli kansellert, så jeg sier aldri hei til fremmede mennesker på den måten. Jeg har da mottatt budskapet som har blitt sendt på repeat de siste årene. Anonymkode: 95460...73e
AnonymBruker Skrevet 10. august #163 Skrevet 10. august Altså. Menn er jo det farligste rovdyret på kloden? Anonymkode: 51f23...196
AnonymBruker Skrevet 10. august #164 Skrevet 10. august herzeleid skrev (På 31.7.2026 den 0.44): Leste samme sak og stusset, for det er vanskelig å se hva som vil være "riktig" måte å "gjøre det overtydelig at man ikke er en trussel". Denne kvinnen ønsker at fremmede menn skal ta kontakt i form av nikk eller hilsener for å vise at de ikke er en trussel. Andre igjen vil kanskje synes nettopp denne oppmerksomheten er ubehagelig. Det er ikke mange år siden en ung psykologistudent tok til orde for å si hei på en hyggelig og respektful måte i hverdagen, og ble møtt med en krass kampanje mot seksuell trakassering. Det er med andre ord ikke åpenbart hvordan menn bør oppføre seg her, og for mange føles det da kanskje tryggest å ignorere henne for å unngå å trigge noe. Godt oppsummert. Hun går også inn i offerrolle, ikke tar ansvar selv. Typisk kvinneri. Hun kom et sted der noen allerede hadde slått leir, men da valgte hun jo ikke å gå bort til de å si hei. Men når noen andre kom....DA forventet hun det. Anonymkode: 5e869...12d 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #165 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Altså. Menn er jo det farligste rovdyret på kloden? Anonymkode: 51f23...196 Det farligste dyret (eller det dyret som tar flest liv) er faktisk myggen. Men menn kommer høyt opp på lista altså. https://www.forskning.no/dyrevelferd-dyreverden-india/hvilke-dyr-er-farligst-for-mennesker/2668429 Anonymkode: ef875...08e
AnonymBruker Skrevet 11. august #166 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (23 timer siden): Altså. Menn er jo det farligste rovdyret på kloden? Anonymkode: 51f23...196 Mener du at kvinner og menn er ulike "arter"? Anonymkode: 95460...73e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå