Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Du er heller ikke KG-politi, så du bestemmer heller ikke hvem som får svare. Du står fritt til å forlate tråden.

Jeg forsvarer ts, det er jo ts sin tråd, det er ts som har behov for å snakke om dette. Da må de som vil, få svare. Uten at du skal himle med øynene og komme med usympatiske svar. Jeg skulle ønske flere tråder som dette fikk være som de er, selv om det er en ts som har behov for å snakke om det samme igjen og igjen. Hvor skal få ellers få ut sin frustrasjon? 

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ja, det hadde jeg. Hvis noen klaget på det samme dag ut og dag inn etter haugevis med støtte, hjelp, råd og tips så hadde jeg gitt beskjed om det, ja.

Poenget er at man ikke bør dumpe inn i andres samtaler og hakke på den som snakker. Det fremstår både nedlatende og usympatisk.

Anonymkode: d15e9...43a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enkelte har holdt på i ett par år. Får folk til å gi råd etter råd… vi er ikke profesjonelle, de trenger hjelp av noen som kan hjelpe dem i stedet for årevis her inne. Synd de kaster bort år av livet sitt .

Anonymkode: 0bf24...495

Man kan mene som man vil, selvsagt. Men når man starter tråder her inne, så skriver man fordi man har behov for det. Og man skriver jo til de som vil lytte og svare. De som blir lei av det samme temaet igjen og igjen, kan vel finne på noe annet? Vi er jo medmennesker her inne? Vi må da kunne velge å enten ikke svare/lese, eller svare noe hyggelig?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man kan mene som man vil, selvsagt. Men når man starter tråder her inne, så skriver man fordi man har behov for det. Og man skriver jo til de som vil lytte og svare. De som blir lei av det samme temaet igjen og igjen, kan vel finne på noe annet? Vi er jo medmennesker her inne? Vi må da kunne velge å enten ikke svare/lese, eller svare noe hyggelig?

De aller fleste svarer hyggelig side opp og side ned , noen i flere mnd og år til slike.  Mulig å bli oppgitt til slutt. Men greit nok angående denne skal jeg ikke flere råd men heller se hvordan det utspiller seg og ender opp, og se hvor mange sider den blir på. Fair enough 

Anonymkode: 0bf24...495

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det i går ts? Gikk du ut med venner?

Anonymkode: 28224...b09

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Dette er et diskusjonsforum. Da har man lov å skrive hva man mener, selv om du måtte være uenig. 

Det er helt forståelig at folk blir oppgitt når folk kommer med de samme problemene igjen og igjen og ingenting endrer seg. Det er nesten litt respektløst også, ovenfor de som tar seg tid til å skrive gode svar, vise støtte og gi råd. Når man da bare stiller de samme spørsmålene igjen og igjen så har jo de som svart kastet bort tiden sin.

Anonymkode: 2bd8b...b8d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du burde forstått at hun vil ha deg hjemme og se den med deg før hun ble sur.

Men nå kan du ikke bli hjemme å se den med henne, for da vil hun bruke silent treatment mot deg hver gang hun vil få igjennom viljen sin 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvordan gikk det i går ts? Gikk du ut med venner?

Joda gikk fint. Kom noen kompiser hjem til oss. Hun var faktisk ganske grei hele kvelden og i dag. Beklager sent svar

Anonymkode: 990c2...770

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.7.2026 den 17.18):

Det er ingenting å ta opp. Du bare går. Jeg mener ikke dette vondt, men du er en dørmatte. Slutt å være en dørmatte. 

Du kan ikke krype mere for denne damen. Hvis du ikke går og koser deg med vennene dine så blir jeg så lei meg på dine vegne. 

Dette er deg og hånden er dama di som styrer deg med humøret sitt. 👇

Screenshot_20260711-171418.Chrome.thumb.png.0dbb423aec0a7cd398db3a660327388e.png

Ikke diskutere. Ikke spørre om lov. Ikke dille dalle med henne. Hun manipulerer deg. 

Bare gå.

🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🎉🎉🎉🎉🎉🎉

Ordnet seg, kom en kompis og så den til oss

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.7.2026 den 16.43):

Hvorfor i alle dager gidder du dette??

Anonymkode: 8c38b...adf

Er bare enkelt å ha det slik, altså vanskelig å skulle gjøre noe drastisk

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.7.2026 den 16.27):

Ærlig talt! Gjør det noe isåfall? Du er velkommen til å forlate tråden hvis du ikke vil være her. La ts få diskutere og dele, han har jo behov for det! 

Tusen takk for at du forstår mitt synssted. Jeg har behov for å lufte og få flere synsvinkler da jeg ikke er sikker på hva som er rett

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Neida, hun driver med fysisk og psykisk mishandling, men selvfølgelig er det det enkleste å fortsette forholdet. Kan jo ikke ha noe av at du sårer henne. Bedre at du går på nåler, ligger i senga med henne hver dag og kanskje legger på deg 20 kg til. 

Anonymkode: 2629a...59e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Neida, hun driver med fysisk og psykisk mishandling, men selvfølgelig er det det enkleste å fortsette forholdet. Kan jo ikke ha noe av at du sårer henne. Bedre at du går på nåler, ligger i senga med henne hver dag og kanskje legger på deg 20 kg til. 

Anonymkode: 2629a...59e

Eh, vi har fine dager også. Mesteparten er jo fine dager forsåvidt

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Eh, vi har fine dager også. Mesteparten er jo fine dager forsåvidt

Men da så. Da ser jeg ikke poenget med tråden, da er det bare å fortsette å være i forholdet.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ordnet seg, kom en kompis og så den til oss

Her kom det en kompis og litt lenger opp noen kompiser. Nå må trollet bestemme seg.

Anonymkode: ab3f9...474

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Tusen takk for at du forstår mitt synssted. Jeg har behov for å lufte og få flere synsvinkler da jeg ikke er sikker på hva som er rett

Du vet hva som er rett da du selv synes at du lever i et vanskelig forhold. Livet ditt er ment å være enkelt, ikke vanskelig. 💜

Men da må man innimellom ta vanskelige beslutninger. Som å gjøre det slutt med noen som bare innimellom er fin å være med. Når jeg er sammen med en mann så er jeg ikke bare innimellom grei. Er du selv bare innimellom grei? Fortjener du ikke det samme som du gir?

Jeg pleide også å ikke klare å gjøre det slutt. Eller jeg gjorde det slutt, men personen akseptererte det ikke og så visste jeg ikke hva jeg skulle gjøre. Jeg var over tredve før jeg søkte psykolog hjelp. Du må få hjelp nå og gjøre det slutt nå når du er ung. Og det tar flere år med "av programmering" av hjernevasking og å bli glad i seg selv. Så du har ikke like god tid i tredve årene som du har i tjueårene til å få gjort dette. (Hvis du skulle ønske barn med en som ikke har barn fra før).

Men jeg ville ikke kasta mere tid bort på dette, førte år av livet ditt.

Du fortjener en person som er grei mot deg hver dag. Ikke bare halve uken eller når du gjør som hun vil.  💚

Du lærer å bli glad i deg selv med å behandle deg selv fint. Akkurat nå så lytter du ikke til deg selv i det hele tatt. Fordi det er ubehagelig å gjøre det slutt. Det ubehaget er midlertidig og du vokser på det. 💪

AnonymBruker
Skrevet

Wow, utrolig hva som lager problemer.

Her sendte jeg han ut for å se kamp med venner og bekjente da Norge spilte mot hans hjemland. Han hadde tenkt til å bli hjemme, men jeg merket han hadde lyst til å se den med gutta.

Resten av kampene har vi sett sammen, han har blitt invitert til å se sammen med kompiser men har vært tydelig på at han vil se hjemme i sofaen sammen med meg, fordi vi får lite tid sammen i hverdagen for tiden.

Selv om han vet at jeg ikke er interessert, at han ikke kunne regne med engasjement fra min side eller at jeg holder meg våken hele sendinga.

Kanskje det hjelper at vi genuint trives best når vi er i hverandres selskap og genuint vil det beste for den den andre? 🤔

Anonymkode: 62447...62b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du vet hva som er rett da du selv synes at du lever i et vanskelig forhold. Livet ditt er ment å være enkelt, ikke vanskelig. 💜

Men da må man innimellom ta vanskelige beslutninger. Som å gjøre det slutt med noen som bare innimellom er fin å være med. Når jeg er sammen med en mann så er jeg ikke bare innimellom grei. Er du selv bare innimellom grei? Fortjener du ikke det samme som du gir?

Jeg pleide også å ikke klare å gjøre det slutt. Eller jeg gjorde det slutt, men personen akseptererte det ikke og så visste jeg ikke hva jeg skulle gjøre. Jeg var over tredve før jeg søkte psykolog hjelp. Du må få hjelp nå og gjøre det slutt nå når du er ung. Og det tar flere år med "av programmering" av hjernevasking og å bli glad i seg selv. Så du har ikke like god tid i tredve årene som du har i tjueårene til å få gjort dette. (Hvis du skulle ønske barn med en som ikke har barn fra før).

Men jeg ville ikke kasta mere tid bort på dette, førte år av livet ditt.

Du fortjener en person som er grei mot deg hver dag. Ikke bare halve uken eller når du gjør som hun vil.  💚

Du lærer å bli glad i deg selv med å behandle deg selv fint. Akkurat nå så lytter du ikke til deg selv i det hele tatt. Fordi det er ubehagelig å gjøre det slutt. Det ubehaget er midlertidig og du vokser på det. 💪

Ja, takk. Jeg vet ikke hva som er best, men lurer på om forholdet ikke er liv laga faktisk. Vi er to helt forskjellige personer med to helt ulikt syn på livet framover

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Men da så. Da ser jeg ikke poenget med tråden, da er det bare å fortsette å være i forholdet.

Poenget var at han spurte om tips til dagen kampen var, ikke for at du skal vurdere hele forholdet deres utifra et innlegg på kg 🙄

AnonymBruker
Skrevet
Vaermina skrev (1 minutt siden):

Poenget var at han spurte om tips til dagen kampen var, ikke for at du skal vurdere hele forholdet deres utifra et innlegg på kg 🙄

TS har en annen tråd på 30+ sider hvor han forteller at dama driver med silent treatment, spytter på ham og skal kontrollere hvem han er med og når han får gå noe sted. Så mange hjalp ham, støttet ham og sa han burde gå. 

Nå er det ny tråd og samme tralten. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

TS har en annen tråd på 30+ sider hvor han forteller at dama driver med silent treatment, spytter på ham og skal kontrollere hvem han er med og når han får gå noe sted. Så mange hjalp ham, støttet ham og sa han burde gå. 

Nå er det ny tråd og samme tralten. 

Ok, ikke lett å vite når det står under AnonymBruker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...