AnonymBruker Skrevet 10. juli #61 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Herremingud så heldig du er. Jeg hadde digget det hvis samboer her ga meg silent treatment noen timer hver dag. Anonymkode: 31582...ae9 Du har nok ikke samboer.. Anonymkode: e5478...4d5
AnonymBruker Skrevet 11. juli #62 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er ikke farlig om hun er sur. Uenighet og konflikt er ikke farlig. Det tåler du helt fint, gå på kamp med dine kompiser! Anonymkode: 1d245...057 Dette. Kos deg, nyt og rooooo Anonymkode: 16eba...722 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #63 Skrevet 11. juli Og da er vi i gang igjen. Ny tråd som vel blir på 30+ sider hvor alle sier TS må gå og se kampen, eller helst slå opp med denne gala dama. TS bruker tråden til å fortelle om alt crap dama gjør, men hvor usikker han er og ikke vet hva han vil. Så etter 30 sider vil han være på nøyaktig samme sted, og antagelig ende opp med å se kampen i senga med dama og fortsette å være ulykkelig. Anonymkode: 2bd8b...b8d 1 2
Gjest eplerogappelsiner Skrevet 11. juli #64 Skrevet 11. juli Å slå opp/skille seg er den eneste løsningen på kg. Alt annet er feigt.
Blåttvann Skrevet 11. juli #65 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hei. Som resten av Norge har jeg og dama sett alle kamper av Norge i VM. Jeg er fotballinteressert fra før, hun er ikke det. Jeg sa til dama da det var klart at Norge skulle til VM at ettersom jeg ikke levde sist Norge var med, så ønsket jeg å se kampen med gode venner (hun var selvfølgelig invitert og var med på de fleste kampene). Ved sist kamp ble hun hjemme pga sykdom. Hun sa at neste kamp ville hun se hjemme, bare oss to. Jeg sa at det ville vært hyggelig, men spesifiserte at jeg ønsket å se den sammen med mine venner også. Det ble ikke sagt mer før i dag. I dag tok jeg det opp og da ble hun sur. Hun nektet meg nærmest å se kampen med vennene mine og har gitt meg silent treatment i ca 1.5 time nå. jeg sa til henne at det er viktig for meg å sosialisere meg da jeg ikke er kjempegod på å gjøre det i hverdagen. Jeg sa også at det var viktig for meg ettersom jeg alltid har vært interessert i fotball og har lengtet etter dagen Norge skulle dit. Er det jeg som er urimelig? Skal jeg bli hjemme? Er det det rette å gjøre? Anonymkode: 990c2...770 Du er selvfølgelig ikke urimelig!!! Selvfølgelig jeg som ikke er interessert i fotball hadde valgt vennene mine 100 av 10 ganger i dag. Kan virke som hun tester deg? Ser om du elsker henne så mye at du blir hjemme med henne (det er ikke kjærlighet hun tester selv om hun tror det)? Jeg hadde sagt at jeg ikke kommer til å la henne ødelegge denne store dagen min, at jeg ikke forstår hvorfor hun er sur og at jeg allerede har sagt at jeg kommer til å se kampen med kompisene mine i dag. Med mindre det er noe mer til denne historien så hadde jeg aldri latt partner ødelegge for meg. Hvis det betyr slutten på forholdet så er det helt fint, for en sånn partner som hun der kunne jeg ikke levd med.
AnonymBruker Skrevet 11. juli #66 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hun tvinger meg til å bli hjemme eller droppe å få venner over Anonymkode: 990c2...770 Hun kan ikke tvinge deg. Du virker å tro at hun kan bestemme over deg. Bare gå ut og gjør det du vil. Hun kan ikke gjøre noenting med det. Og silent treatment er forresten psykisk vold. Anonymkode: 28224...b09 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #67 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men har hun et poeng? Jeg har sett alle kampene med venner Anonymkode: 990c2...770 Hva så. Du er fri til å gjøre som du vil. Og nei, hun har ikke et poeng. Det er ikke fotball vm hele året. Og uansett om det var det så er ikke det noe hun kan bestemme. Du kan ta det hun sier til etterretning. Men til syvende og sist så er det du som er sjefen i ditt eget liv. Gjør det som gjør deg glad her i livet. Ellers blir du ulykkelig. Anonymkode: 28224...b09 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #68 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nei jeg begynner å tvile på meg selv og egne handlinger. Altså, jeg føler hun har selvfølgelig rett Anonymkode: 990c2...770 Hun tar feil. Det er kun hva du vil og hva som gjør deg glad som er viktig. Og hvis hun er veldig uenig så må hun gå og finne seg en mann som er mere lik henne i ønsker og levemåte. Anonymkode: 28224...b09 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #69 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tøffel-kjæreste er turn-off Anonymkode: 103a2...60a Ikke for en psykopat. Anonymkode: 28224...b09
AnonymBruker Skrevet 11. juli #70 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg sa til henne at jeg var interessert i å se kampen ute. Da fikk jeg høre at det var uaktuelt og at hun ville se den hjemme. Anonymkode: 990c2...770 Det kan ikke hun bestemme. Hun høres veldig dominerende ut. 🚩🚩 Altså da ser hun den hjemme og du går ut med venner og ser den. Vær stek og gjør det du vil. Begynn å vise deg selv kjærlighet og ikke vær under sålen til din samboer. Anonymkode: 28224...b09 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #71 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nei altså, hun har ikke vært interessert i fotball før nå. Hver gang jeg skal se kamp må jeg se den på mobilen fordi hun bruker TV-en. Nå, når det er VM så forlanger hun at vi skal se Norges kamp sammen bare vi to imorgen. Anonymkode: 990c2...770 Forlanger. Høres ut som du er gift med Donald Trump. Blink tre ganger hvis du trenger hjelp. Anonymkode: 28224...b09 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #72 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Forlanger. Høres ut som du er gift med Donald Trump. Blink tre ganger hvis du trenger hjelp. Anonymkode: 28224...b09 Det er hans ord, ikke hennes. Anonymkode: 16eba...722
AnonymBruker Skrevet 11. juli #73 Skrevet 11. juli eplerogappelsiner skrev (57 minutter siden): Å slå opp/skille seg er den eneste løsningen på kg. Alt annet er feigt. Hvis du er i et psykisk voldelig forhold der noen spytter på deg og isolerer deg så synes jeg at personen bør gå. Det er ikke akkurat småting. Anonymkode: 28224...b09 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #74 Skrevet 11. juli Det høres ut til å være et skikkelig flott og harmonisk forhold 😅 TS: du gjør selvsagt som du vil, den samboeren høres ikke helt god ut. Anonymkode: 96754...d12 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #75 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (14 timer siden): Men har hun et poeng? Jeg har sett alle kampene med venner Anonymkode: 990c2...770 Kanskje hun har er poenget slik hun ser det. Skjønner hun at det er slutt om en uke, at det er fire år til neste gang og 27 år siden sist? Hvis dette var en ny hobby du skulle holde på med med gutta hver hver 4 dag fremover derimot .. AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nei jeg begynner å tvile på meg selv og egne handlinger. Altså, jeg føler hun har selvfølgelig rett Anonymkode: 990c2...770 Se deg litt rundt 😅 alle skal jo se kampen i dag, og de som har tilgang til å se med andre skal jo det. hvorfor vil det skal være bare dere? Skal dere puse og være romantiske liksom? Ta det til høsten. Anonymkode: 991d7...5e4 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #76 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er ikke DITT ansvar å gjette eller spørre henne, hun er en voksen kvinne som selv må ta initiativ til å forklare hvorfor. Skaper du en trend nå hvor du er den som alltid skal måtte etterspørre henne når hun oppfører seg som en tenåring så kommer du til å ha denne dynamikken med henne resten av livet. PS! sannsynligvis så vil hun svare: hun vil bare være med deg alene.. Ganske gitt egentlig, uten annen forklaring. Anonymkode: 31582...ae9 Det går helt fint an å strekke ut en hånd og spørre hva som plager henne/ hva greia er altså. Selvom jeg er 100% på hans side og mener han bør se kamp med venner uansett , så skader det ikke med kommunikasjon. Anonymkode: 991d7...5e4
AnonymBruker Skrevet 11. juli #77 Skrevet 11. juli Slutt å prøve å snakke med en som driver med silent treatment. Da mater du bare troller. Drit i henne. Og slutt å forklare deg så mye for henne eller diskutere urimelige ting med henne. Det er det hun ønsker. Ikke mat trollet som sagt. Anonymkode: 28224...b09
Gjest eplerogappelsiner Skrevet 11. juli #78 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvis du er i et psykisk voldelig forhold der noen spytter på deg og isolerer deg så synes jeg at personen bør gå. Det er ikke akkurat småting. Anonymkode: 28224...b09 Såklart, men du får presentert en side av saken.
AnonymBruker Skrevet 11. juli #79 Skrevet 11. juli eplerogappelsiner skrev (1 time siden): Såklart, men du får presentert en side av saken. Har ingenting å si. Han blir utsatt for vold uansett hva hun har å si. Anonymkode: 28224...b09 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #80 Skrevet 11. juli Oi, så forskjellig folk er. Her har jeg lyst å se kampen selv, tross at jeg egentlig ikke er fotballinteressert, og helst med samboeren min. Men jeg har full forståelse for at han drar ut på byen og ser kampen med kompiser istedenfor. Og jeg er ikke invitert med engang. Selvsagt har jeg det, når det er snakk om en slik kamp. Anonymkode: ee732...e34
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå