AnonymBruker Skrevet 10. juli #21 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Støtter deg 100%. La surpumpen sitte hjemme alene å sutre. Anonymkode: 4395f...74a Tusen takk Anonymkode: 990c2...770
AnonymBruker Skrevet 10. juli #22 Skrevet 10. juli Folk er forskjellige - jeg liker å se kampene alene hjemme. Om ikke ville det ikke vært noe problem å dra til en fotballpub alene eller sammen med andre. Anonymkode: 44b31...b4b
AnonymBruker Skrevet 10. juli #23 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jajo, skal spørre henne etterpå. Har ikke hørt fra henne på 2 timer nå Anonymkode: 990c2...770 Ikke forstyrr henne nå. Hun er opptatt med å ikke si noe. Anonymkode: 51583...928 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #24 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Turn off for henne? Får hun det ikke som hun vil da? Anonymkode: 990c2...770 Tøffel-kjæreste er turn-off Anonymkode: 103a2...60a 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli #25 Skrevet 10. juli TableLamp skrev (31 minutter siden): Men jeg ville spurt henne når hun har fått seg litt i water, hvorfor hun ønsker bare dere to. Viktig å få i klartekst hva som foregår i "kildekoden" slik at det ikke bare blir virkemidler en henger seg opp i. Kan godt hende at summa summarum blir fotball med venner, men veien dit bør ikke være hardline "Jeg driter i hva deg og dine virkemidler, jeg kjører på" Er det mannens ansvar å spørre om dette, eller enda verre, gjette seg til det. I min verden er det den som ønsker endringer å forklare hvorfor de ønsker endringer i allerede inngåtte avtaler. Anonymkode: 31582...ae9 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #26 Skrevet 10. juli Hallo, selvfølgelig må du få se med vennene dine som også elsker fotball! Dette er jo tidenes happening. Jeg liker ikke fotball i utgangspunktet, men jeg har til og med sett litt på nå siden det er VM. Det er nok noe hun føler seg forbigått med. Uten at hun sier det høyt. Jeg ville sagt/skrevet til henne at du skal se denne kampen med vennene dine og du vil ha henne med. Men dette er så viktig for deg og du vil være ute og med på folkefesten. Ikke argumenter, du skal ikke trenge å forsvare dette. Ikke la henne bestemme dette for deg. Er dere veldig unge? Blir lei meg på dine vegne og flau av henne (på vegne av kvinner. Veldig kontrollerende. Usikker kvinne?). Kanskje du heller kan si at du kan love henne tidenes romantiske aften dere to ved neste anledning Hvem vil vel ikke ut og kjenne på folkefesten? Anonymkode: c5a20...85e
AnonymBruker Skrevet 10. juli #27 Skrevet 10. juli Dra på kamp du, så lenge du har tilbudt henne å bli med er hun ikke utestengt fra noe. Anonymkode: fae04...1fc 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #28 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Skal man leve ett liv sammen, må man unne hverandre å gjøre ting utenom! Dra å se med venner. Det er helt uskyldig, og "alle" gjør det nå. Anonymkode: 19130...0bb Dere bør sammen eller ikke? Hvis dere bor sammen er halvparten av boligen hennes som betyr at det blir feil å ha stua full av dine venner uten hennes samtykke og ønske. Enten bør du dra ut med venner eller så lar du henne «vinne» denne og blir hjemme. En annen idé, dere kan møtes på halvveien med at i morgen blir hjemme og i semi finalen gjør du som du ønsker? 🤔🙂 Anonymkode: 752e2...108
Macro Skrevet 10. juli #29 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men har hun et poeng? Jeg har sett alle kampene med venner Anonymkode: 990c2...770 Nei det har hun ikke. 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #30 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jajo, skal spørre henne etterpå. Har ikke hørt fra henne på 2 timer nå Anonymkode: 990c2...770 Det er ikke DITT ansvar å gjette eller spørre henne, hun er en voksen kvinne som selv må ta initiativ til å forklare hvorfor. Skaper du en trend nå hvor du er den som alltid skal måtte etterspørre henne når hun oppfører seg som en tenåring så kommer du til å ha denne dynamikken med henne resten av livet. PS! sannsynligvis så vil hun svare: hun vil bare være med deg alene.. Ganske gitt egentlig, uten annen forklaring. Anonymkode: 31582...ae9 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli #31 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En annen idé, dere kan møtes på halvveien med at i morgen blir hjemme og i semi finalen gjør du som du ønsker? 🤔🙂 Anonymkode: 752e2...108 Da må han bli hjemme igjen under finalen, så da er det bedre å dra i morgen og bli hjemme under semi Anonymkode: fae04...1fc 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #32 Skrevet 10. juli Du må gjøre det som er best for deg. Selv liker jeg best å se slike kamper alene, blir fort at jeg misser en del av kampen ved å se med flere Anonymkode: 1d001...47a 1
LilleMy_09 Skrevet 10. juli #33 Skrevet 10. juli Dra å se kampen med venner. Er ikke noe artig å se fotball med noen som egentlig ikke er interessert. Ho får være så sur ho bare vil. Selv om dere bor sammen må man få ha sine interesser og også finne på ting med venner
AnonymBruker Skrevet 10. juli #34 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Tøffel-kjæreste er turn-off Anonymkode: 103a2...60a Aah sånn ja Anonymkode: 990c2...770
AnonymBruker Skrevet 10. juli #35 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hallo, selvfølgelig må du få se med vennene dine som også elsker fotball! Dette er jo tidenes happening. Jeg liker ikke fotball i utgangspunktet, men jeg har til og med sett litt på nå siden det er VM. Det er nok noe hun føler seg forbigått med. Uten at hun sier det høyt. Jeg ville sagt/skrevet til henne at du skal se denne kampen med vennene dine og du vil ha henne med. Men dette er så viktig for deg og du vil være ute og med på folkefesten. Ikke argumenter, du skal ikke trenge å forsvare dette. Ikke la henne bestemme dette for deg. Er dere veldig unge? Blir lei meg på dine vegne og flau av henne (på vegne av kvinner. Veldig kontrollerende. Usikker kvinne?). Kanskje du heller kan si at du kan love henne tidenes romantiske aften dere to ved neste anledning Hvem vil vel ikke ut og kjenne på folkefesten? Anonymkode: c5a20...85e Er i midten av 20 årene begge to. Det kan funke! Anonymkode: 990c2...770
AnonymBruker Skrevet 10. juli #36 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Da må han bli hjemme igjen under finalen, så da er det bedre å dra i morgen og bli hjemme under semi Anonymkode: fae04...1fc Hehe slu du, men sant Anonymkode: 752e2...108
AnonymBruker Skrevet 10. juli #37 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Dere bør sammen eller ikke? Hvis dere bor sammen er halvparten av boligen hennes som betyr at det blir feil å ha stua full av dine venner uten hennes samtykke og ønske. Enten bør du dra ut med venner eller så lar du henne «vinne» denne og blir hjemme. En annen idé, dere kan møtes på halvveien med at i morgen blir hjemme og i semi finalen gjør du som du ønsker? 🤔🙂 Anonymkode: 752e2...108 Jepp bor sammen, jeg har foreslått alt. Men det eneste hun vil er å se på kampen i sengen fordi vi har tv der Anonymkode: 990c2...770
AnonymBruker Skrevet 10. juli #38 Skrevet 10. juli Macro skrev (22 minutter siden): Nei det har hun ikke. Hm, trodde seriøst hun hadde det Anonymkode: 990c2...770
AnonymBruker Skrevet 10. juli #39 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det er ikke DITT ansvar å gjette eller spørre henne, hun er en voksen kvinne som selv må ta initiativ til å forklare hvorfor. Skaper du en trend nå hvor du er den som alltid skal måtte etterspørre henne når hun oppfører seg som en tenåring så kommer du til å ha denne dynamikken med henne resten av livet. PS! sannsynligvis så vil hun svare: hun vil bare være med deg alene.. Ganske gitt egentlig, uten annen forklaring. Anonymkode: 31582...ae9 Ja du har jo selvfølgelig rett. Anonymkode: 990c2...770
AnonymBruker Skrevet 10. juli #40 Skrevet 10. juli Er du den samme som både vil og ikke vil gå fra dama som bare vil være i sengen og som spytter på deg? Anonymkode: 2bd8b...b8d 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå