AnonymBruker Skrevet 11. juli #81 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg sa til henne at jeg var interessert i å se kampen ute. Da fikk jeg høre at det var uaktuelt og at hun ville se den hjemme. Anonymkode: 990c2...770 Da ser hun den hjemme. Ingen big deal. Og du ser den ute. Ikke ta en diskusjon. Bare informer om at du ser den ute med venner. Hun vil furte, la henne furte. Hun vil gi silent treatment, la henne. Hver dag hun holder på sånn, så stikker du til en kompis. Ikke gidd å sitt hjemme og se på det sure trynet. Hun gjør det slik kun fordi det funker. Gro baller og bestem over eget liv jeeves du er en voksen mann. Altså dette kommer fra ei som ikke har sett en av fotballkampene, ikke interessert. Mulig jeg gidder å se i dag men mest sannsynlig ikke, men likevel skjønner jeg hvor stort dette er for mange. Dama di er urimelig så det holder!!! Anonymkode: 0bf24...495 3 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli #82 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og da er vi i gang igjen. Ny tråd som vel blir på 30+ sider hvor alle sier TS må gå og se kampen, eller helst slå opp med denne gala dama. TS bruker tråden til å fortelle om alt crap dama gjør, men hvor usikker han er og ikke vet hva han vil. Så etter 30 sider vil han være på nøyaktig samme sted, og antagelig ende opp med å se kampen i senga med dama og fortsette å være ulykkelig. Anonymkode: 2bd8b...b8d Haha så det finnes både menn og kvinner her inne som holder på sånn. Finnes en del damer med hekt på menn som ikke vil ha dem . Her er altså en mann med hekt på sin dame og tviholder på sitt kjipe liv. Var også en mann som mente han er så stygg og ikke får noen. Samme titalls sider med dagbok og klaging og ikke ta noen råd. Hjelpes for noen folk her inne. Anonymkode: 0bf24...495 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #83 Skrevet 11. juli Knull henne først, etterpå jekker du deg en pils og stikker til kompiser og ser kamp! Dette blir ellevilt ikveld🇳🇴🇳🇴 Anonymkode: 6f8af...abb
AnonymBruker Skrevet 11. juli #84 Skrevet 11. juli Alvorlig talt. Hadde mannen prøvd å kontrollere meg på den måten hadde det vært kroken på døren. Silent treatment er barnslig og umoden atferd og jeg hadde bare ignorert det totalt. Hadde faktisk bare fortsatt mitt i godt humør og nektet å la meg påvirke. Så når du drar så smiler du, sier hadet og så går du og koser deg! Er heller ikke særlig fotball fan, men dette er VM! Og vi er videre, noe som er historisk! Jeg og venninnen min er på jentetur i Polen, og i kveld skal vi på pub og se fotball kamp 🇳🇴🎉🍾 Anonymkode: f09ab...464 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli #85 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Og da er vi i gang igjen. Ny tråd som vel blir på 30+ sider hvor alle sier TS må gå og se kampen, eller helst slå opp med denne gala dama. TS bruker tråden til å fortelle om alt crap dama gjør, men hvor usikker han er og ikke vet hva han vil. Så etter 30 sider vil han være på nøyaktig samme sted, og antagelig ende opp med å se kampen i senga med dama og fortsette å være ulykkelig. Anonymkode: 2bd8b...b8d Ærlig talt! Gjør det noe isåfall? Du er velkommen til å forlate tråden hvis du ikke vil være her. La ts få diskutere og dele, han har jo behov for det! Anonymkode: d15e9...43a 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli #86 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Haha så det finnes både menn og kvinner her inne som holder på sånn. Finnes en del damer med hekt på menn som ikke vil ha dem . Her er altså en mann med hekt på sin dame og tviholder på sitt kjipe liv. Var også en mann som mente han er så stygg og ikke får noen. Samme titalls sider med dagbok og klaging og ikke ta noen råd. Hjelpes for noen folk her inne. Anonymkode: 0bf24...495 Herregud så nedlatende du er! Anonymkode: d15e9...43a 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #87 Skrevet 11. juli Kos deg ute. Mange år til neste gang dette skjer. Anonymkode: 10b49...e44 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli #88 Skrevet 11. juli Nyt kampen ute med venner! Hun har fått tilbudet om å bli med- mer kan du ikke gjøre! 🥳 Anonymkode: 2821f...0f5 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #89 Skrevet 11. juli Blåttvann skrev (6 timer siden): Du er selvfølgelig ikke urimelig!!! Selvfølgelig jeg som ikke er interessert i fotball hadde valgt vennene mine 100 av 10 ganger i dag. Kan virke som hun tester deg? Ser om du elsker henne så mye at du blir hjemme med henne (det er ikke kjærlighet hun tester selv om hun tror det)? Jeg hadde sagt at jeg ikke kommer til å la henne ødelegge denne store dagen min, at jeg ikke forstår hvorfor hun er sur og at jeg allerede har sagt at jeg kommer til å se kampen med kompisene mine i dag. Med mindre det er noe mer til denne historien så hadde jeg aldri latt partner ødelegge for meg. Hvis det betyr slutten på forholdet så er det helt fint, for en sånn partner som hun der kunne jeg ikke levd med. Spørs da. Prøvde å ta det opp i stad. Hun begynte å gråte og ignorere medg. Hun sa hun gråt fordi jeg var for hard i ordelaget (jeg var kanskje litt vel irritert). Jeg sa unnskyld Anonymkode: 990c2...770
AnonymBruker Skrevet 11. juli #90 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det høres ut til å være et skikkelig flott og harmonisk forhold 😅 TS: du gjør selvsagt som du vil, den samboeren høres ikke helt god ut. Anonymkode: 96754...d12 Hun får alt til å virke som jeg er the bad guy Anonymkode: 990c2...770 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #91 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun får alt til å virke som jeg er the bad guy Anonymkode: 990c2...770 Hvorfor i alle dager gidder du dette?? Anonymkode: 8c38b...adf 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli #92 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun får alt til å virke som jeg er the bad guy Anonymkode: 990c2...770 Hvorfor går du ikke da hvis du ikke er fornøyd der du er? Anonymkode: 6e829...ca9 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli #94 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ærlig talt! Gjør det noe isåfall? Du er velkommen til å forlate tråden hvis du ikke vil være her. La ts få diskutere og dele, han har jo behov for det! Anonymkode: d15e9...43a Ja, det gjør noe. Han har fått masse råd i den forrige tråden. Likevel velger han å fortsette et forhold han er misfornøyd med. Anonymkode: 2629a...59e 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli #95 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Spørs da. Prøvde å ta det opp i stad. Hun begynte å gråte og ignorere medg. Hun sa hun gråt fordi jeg var for hard i ordelaget (jeg var kanskje litt vel irritert). Jeg sa unnskyld Anonymkode: 990c2...770 Det er ingenting å ta opp. Du bare går. Jeg mener ikke dette vondt, men du er en dørmatte. Slutt å være en dørmatte. Du kan ikke krype mere for denne damen. Hvis du ikke går og koser deg med vennene dine så blir jeg så lei meg på dine vegne. Dette er deg og hånden er dama di som styrer deg med humøret sitt. 👇 Ikke diskutere. Ikke spørre om lov. Ikke dille dalle med henne. Hun manipulerer deg. Bare gå. 🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🎉🎉🎉🎉🎉🎉⚽⚽⚽⚽⚽ Anonymkode: 28224...b09
AnonymBruker Skrevet 11. juli #96 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, det gjør noe. Han har fått masse råd i den forrige tråden. Likevel velger han å fortsette et forhold han er misfornøyd med. Anonymkode: 2629a...59e Jaja, men du er ikke KG- politi, du bestemmer ikke hvor mye andre vil dele. Men du står fritt til å forlate tråden. Herregud! Anonymkode: d15e9...43a 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #97 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja, det gjør noe. Han har fått masse råd i den forrige tråden. Likevel velger han å fortsette et forhold han er misfornøyd med. Anonymkode: 2629a...59e Jeg blir litt irritert på deg, og på folk her inne som kommer med lignende svar i andre tråder også. Hvis du var med i en større sosial setting, hvor mange satt i mindre og større grupperinger og snakket om ulike temaer, hadde du stukket hodet ditt inn i en diskusjon og sagt det samme? Anonymkode: d15e9...43a
AnonymBruker Skrevet 11. juli #98 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Ærlig talt! Gjør det noe isåfall? Du er velkommen til å forlate tråden hvis du ikke vil være her. La ts få diskutere og dele, han har jo behov for det! Anonymkode: d15e9...43a Jeg har like rett til å svare som alle andre. Poenget er at alle som svarer TS kaster bort tiden sin. Han har allerede en tråd på 30+ sider hvor folk har gitt ham SÅ mange god råd og tips. Og nå starter han en ny. Han kommer til å få side opp og ned med gode tips, og er fortsatt ikke i stand til å handle på noen av dem. Så man kan like gjerne pisse i motvind enn å gi ham noen råd. Anonymkode: 2bd8b...b8d 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #99 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jaja, men du er ikke KG- politi, du bestemmer ikke hvor mye andre vil dele. Men du står fritt til å forlate tråden. Herregud! Anonymkode: d15e9...43a Du er heller ikke KG-politi, så du bestemmer heller ikke hvem som får svare. Du står fritt til å forlate tråden. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg blir litt irritert på deg, og på folk her inne som kommer med lignende svar i andre tråder også. Hvis du var med i en større sosial setting, hvor mange satt i mindre og større grupperinger og snakket om ulike temaer, hadde du stukket hodet ditt inn i en diskusjon og sagt det samme? Anonymkode: d15e9...43a Ja, det hadde jeg. Hvis noen klaget på det samme dag ut og dag inn etter haugevis med støtte, hjelp, råd og tips så hadde jeg gitt beskjed om det, ja. Anonymkode: 2bd8b...b8d 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #100 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud så nedlatende du er! Anonymkode: d15e9...43a Enkelte har holdt på i ett par år. Får folk til å gi råd etter råd… vi er ikke profesjonelle, de trenger hjelp av noen som kan hjelpe dem i stedet for årevis her inne. Synd de kaster bort år av livet sitt . Anonymkode: 0bf24...495 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå