Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
LilleMy_09 skrev (11 minutter siden):

Dra å se kampen med venner. Er ikke noe artig å se fotball med noen som egentlig ikke er interessert. Ho får være så sur ho bare vil. Selv om dere bor sammen må man få ha sine interesser og også finne på ting med venner 

Nei altså. Hun er interessert i denne type fotball, bare ikke ellers

Anonymkode: 990c2...770

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du den samme som både vil og ikke vil gå fra dama som bare vil være i sengen og som spytter på deg? 

Anonymkode: 2bd8b...b8d

Njaa….

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Njaa….

Kommer denne tråden også å bli på 30+ sider uten at du kommer deg av flekken med tanke på ryggrad og evne til å ta egne valg?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jepp bor sammen, jeg har foreslått alt. Men det eneste hun vil er å se på kampen i sengen fordi vi har tv der

Okai hvis hun ikke vil ha besøk og heller ikke vil la deg gå ut så får hu bare vært litt sur tenker jeg. 

Anonymkode: 752e2...108

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei altså. Hun er interessert i denne type fotball, bare ikke ellers

Hæ? Vi er mange kvinner som følger med på fotballen nå men ikke før, du kan ikke blaime henne for det. 

edit. kan hende jeg misforsto konteksten/hva du mente her. 

AnonymBruker
Skrevet

Bare gi beskjed om at du sksl ut, og at du gjerne vil ha henne med. Dette er viktig for deg, og du forstår det kan være litt intenst. Men dette er historisk og du har lenge gitt beskjed om hvordan du vil oppleve denne tiden, at vennene og den delte fotballgleden er del av det. Etter VM kan dere gjerne gjøre litt ting bare dere to. Tipper hun bare er litt oppmerksomhetssjalu og kanskje føler seg litt alene når hun ikke har samme lidenskap for fotball som du .

Anonymkode: 8628b...633

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kommer denne tråden også å bli på 30+ sider uten at du kommer deg av flekken med tanke på ryggrad og evne til å ta egne valg?

Nei, jeg vet ikke. Jeg vet ikke hva jeg bedriver. Jeg er ulykkelig store deler av hverdagen, jeg har spist på meg 50kg, føler liten glede i hverdagen og føler alle andre har kommet lengre enn meg. Sliter

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Turn off for henne? Får hun det ikke som hun vil da?

Det er lose-lose for henne. Enten blir hun igjen alene og du har sviktet henne, eller så har hun skyldfølelse for at hun tvang deg til å avstå fra festen. Hun er alltid offeret.

Så når hun uansett kommer til å bli sur, så er det bare å gjøre det du selv vil! 😁

Anonymkode: 4395f...74a

AnonymBruker
Skrevet

Okai hvis hun ikke vil ha besøk og heller ikke vil la deg gå ut så får hu bare vært litt sur tenker jeg. 

Jeg sa til henne at jeg var interessert i å se kampen ute. Da fikk jeg høre at det var uaktuelt og at hun ville se den hjemme.

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Vi er mange kvinner som følger med på fotballen nå men ikke før, du kan ikke blaime henne for det. 

edit. kan hende jeg misforsto konteksten/hva du mente her. 

Nei altså, hun har ikke vært interessert i fotball før nå. Hver gang jeg skal se kamp må jeg se den på mobilen fordi hun bruker TV-en. Nå, når det er VM så forlanger hun at vi skal se Norges kamp sammen bare vi to imorgen. 

AnonymBruker
Skrevet

Bare gi beskjed om at du sksl ut, og at du gjerne vil ha henne med. Dette er viktig for deg, og du forstår det kan være litt intenst. Men dette er historisk og du har lenge gitt beskjed om hvordan du vil oppleve denne tiden, at vennene og den delte fotballgleden er del av det. Etter VM kan dere gjerne gjøre litt ting bare dere to. Tipper hun bare er litt oppmerksomhetssjalu og kanskje føler seg litt alene når hun ikke har samme lidenskap for fotball som du .

Anonymkode: 8628b...633

Jojo, det er sant. Problemet er at hun bare ligger inne HELE dagen. Hun jobber to dager i uka, ellers ligger hun hjemme. Hun ser veldig mye på tv og krever at jeg også bruker store deler av dagen på dette.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er lose-lose for henne. Enten blir hun igjen alene og du har sviktet henne, eller så har hun skyldfølelse for at hun tvang deg til å avstå fra festen. Hun er alltid offeret.

Så når hun uansett kommer til å bli sur, så er det bare å gjøre det du selv vil! 😁

Anonymkode: 4395f...74a

Hun er alltid offeret. Hun var megasur i stad. Jeg prøvde å snakke til henne men fikk bare «drit i, jeg gidder ikke prate» også gikk hun på soverommet og lukket døra. Jeg satt da og spilte og fortsatte med dette i tre timer til. Jeg går til slutt inn og hun er pottesur og mener jeg burde komme tidligere. Jeg sa at hun ikke ville prate til meg så jeg lot henne være. Da sier hun at hun lar meg spille ferdig og at jeg burde skjønt at jeg skulle komme inn etter hvert. Jeg sa at jeg ikke er tankeleser og jeg ikke gidder å spille spillet hennes 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun ser veldig mye på tv og krever at jeg også bruker store deler av dagen på dette.

Det er ikke fotballen som er problemet deres.

Anonymkode: 51583...928

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Da var du i gang igjen ja. Ikke fått dumpa dama enda? 

Anonymkode: ab3f9...474

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er du den samme som både vil og ikke vil gå fra dama som bare vil være i sengen og som spytter på deg? 

Ja, det er den samme fjotten

Anonymkode: ab3f9...474

AnonymBruker
Skrevet

Aldri i verden at dette kun handler om én fotballkamp 

Anonymkode: 04c8b...ac8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei, jeg vet ikke. Jeg vet ikke hva jeg bedriver. Jeg er ulykkelig store deler av hverdagen, jeg har spist på meg 50kg, føler liten glede i hverdagen og føler alle andre har kommet lengre enn meg. Sliter

Så hvorfor tar du ikke ansvar for livet ditt? 

Anonymkode: 6e829...ca9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kos deg på kamp, VM er hvert 4 år. Hun får deg mange andre lørdager i året.

Anonymkode: d1ae8...a8d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig gjort av henne. Hun må minimum kunne gi en god forklaring på hvorfor hun vil dere skal være bare to, ikke bare drive utpressing og surmuling.

Vær den voksne. Initier samtale. Si til henne at dette er en storkamp og anledning som ikke kommer igjen, og du vil kjenne på gleden og stemningen og fellesskapet med andre fotballinteresserte. Hun er veldig velkommen til å bli med. Men du vil ikke ha mer utpressing på dette, det er nok nå. Dere kan kose dere hjemme en annen lørdagskveld når det ikke er norsk VM-kamp.

Vedder på at hun er sur fordi du ikke ble hjemme da hun var syk. Som en liten dritunge.

Anonymkode: 1d245...057

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke farlig om hun er sur. Uenighet og konflikt er ikke farlig. Det tåler du helt fint, gå på kamp med dine kompiser!

Anonymkode: 1d245...057

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...