AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Skrevet 16 timer siden Hei. Som resten av Norge har jeg og dama sett alle kamper av Norge i VM. Jeg er fotballinteressert fra før, hun er ikke det. Jeg sa til dama da det var klart at Norge skulle til VM at ettersom jeg ikke levde sist Norge var med, så ønsket jeg å se kampen med gode venner (hun var selvfølgelig invitert og var med på de fleste kampene). Ved sist kamp ble hun hjemme pga sykdom. Hun sa at neste kamp ville hun se hjemme, bare oss to. Jeg sa at det ville vært hyggelig, men spesifiserte at jeg ønsket å se den sammen med mine venner også. Det ble ikke sagt mer før i dag. I dag tok jeg det opp og da ble hun sur. Hun nektet meg nærmest å se kampen med vennene mine og har gitt meg silent treatment i ca 1.5 time nå. jeg sa til henne at det er viktig for meg å sosialisere meg da jeg ikke er kjempegod på å gjøre det i hverdagen. Jeg sa også at det var viktig for meg ettersom jeg alltid har vært interessert i fotball og har lengtet etter dagen Norge skulle dit. Er det jeg som er urimelig? Skal jeg bli hjemme? Er det det rette å gjøre? Anonymkode: 990c2...770 3
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden Nei, du skal selvfølgelig ikke sitte hjemme. Inviter henne med sammen med dine venner, men ikke la deg kontrollere. Å se fotball alene i sofaen sammen med noen som i utgangspunktet ikke er interessert i fotball høres ut som tidenes antiklimaks og det er selvfølgelig ok å ønske noe annet. Spesielt når det er kommunisert tidligere hva du ønsker. Hun skal ikke kontrollere deg. Om hun ikke ønsker å bli med deg så er der opp til henne. Kos deg med kamp! Anonymkode: f7d40...7b3 23 5
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun nektet meg nærmest å se kampen med vennene mine og har gitt meg silent treatment i ca 1.5 time nå. Skal jeg bli hjemme? Er det det rette å gjøre? Anonymkode: 990c2...770 Nyt stillheten og dra ut for å se kamp. Anonymkode: 51583...928 11 3
Macro Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden Stå på ditt. Du skal ut og kose deg, hun er velkommen til å bli med, men du drar uansett. Ikke søren om du lar henne overkjøre deg på dette! Kos deg på kamp og overse evt. furtinga hennes! 7 5
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Skrevet 15 timer siden Hjelpes 🤦♀️ nei, du er ikke urimelig, hun er. Selvsagt skal du ikke sitte i tosomhet med ei som egentlig ikke liker fotball i morgen. Anonymkode: 991d7...5e4 7 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Skrevet 15 timer siden Skal man leve ett liv sammen, må man unne hverandre å gjøre ting utenom! Dra å se med venner. Det er helt uskyldig, og "alle" gjør det nå. Anonymkode: 19130...0bb 5
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Skrevet 15 timer siden Gå på kamp. Det er turn-off for henne om du blir hjemme. Anonymkode: 103a2...60a
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Skrevet 15 timer siden Herremingud så heldig du er. Jeg hadde digget det hvis samboer her ga meg silent treatment noen timer hver dag. Anonymkode: 31582...ae9 3
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Skrevet 15 timer siden Du er ikke urimelig, hun er. Se kampen med venner. Anonymkode: 91616...3db 3
TableLamp Skrevet 15 timer siden #10 Skrevet 15 timer siden Men jeg ville spurt henne når hun har fått seg litt i water, hvorfor hun ønsker bare dere to. Viktig å få i klartekst hva som foregår i "kildekoden" slik at det ikke bare blir virkemidler en henger seg opp i. Kan godt hende at summa summarum blir fotball med venner, men veien dit bør ikke være hardline "Jeg driter i hva deg og dine virkemidler, jeg kjører på" 3 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #11 Skrevet 15 timer siden Støtter deg 100%. La surpumpen sitte hjemme alene å sutre. Anonymkode: 4395f...74a 1 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #12 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Nei, du skal selvfølgelig ikke sitte hjemme. Inviter henne med sammen med dine venner, men ikke la deg kontrollere. Å se fotball alene i sofaen sammen med noen som i utgangspunktet ikke er interessert i fotball høres ut som tidenes antiklimaks og det er selvfølgelig ok å ønske noe annet. Spesielt når det er kommunisert tidligere hva du ønsker. Hun skal ikke kontrollere deg. Om hun ikke ønsker å bli med deg så er der opp til henne. Kos deg med kamp! Anonymkode: f7d40...7b3 Hun tvinger meg til å bli hjemme eller droppe å få venner over Anonymkode: 990c2...770
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #13 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Nyt stillheten og dra ut for å se kamp. Anonymkode: 51583...928 Det frister selvdagt Anonymkode: 990c2...770
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Skrevet 15 timer siden Macro skrev (49 minutter siden): Stå på ditt. Du skal ut og kose deg, hun er velkommen til å bli med, men du drar uansett. Ikke søren om du lar henne overkjøre deg på dette! Kos deg på kamp og overse evt. furtinga hennes! Men har hun et poeng? Jeg har sett alle kampene med venner Anonymkode: 990c2...770
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #15 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hjelpes 🤦♀️ nei, du er ikke urimelig, hun er. Selvsagt skal du ikke sitte i tosomhet med ei som egentlig ikke liker fotball i morgen. Anonymkode: 991d7...5e4 Nei jeg begynner å tvile på meg selv og egne handlinger. Altså, jeg føler hun har selvfølgelig rett Anonymkode: 990c2...770
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #16 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Skal man leve ett liv sammen, må man unne hverandre å gjøre ting utenom! Dra å se med venner. Det er helt uskyldig, og "alle" gjør det nå. Anonymkode: 19130...0bb Ja jeg har innmari lyst, hun er jo byden hun også Anonymkode: 990c2...770
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #17 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Gå på kamp. Det er turn-off for henne om du blir hjemme. Anonymkode: 103a2...60a Turn off for henne? Får hun det ikke som hun vil da? Anonymkode: 990c2...770
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #18 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Herremingud så heldig du er. Jeg hadde digget det hvis samboer her ga meg silent treatment noen timer hver dag. Anonymkode: 31582...ae9 Jo, men det er nesten hver gang det er uenigheter Anonymkode: 990c2...770 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #19 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Du er ikke urimelig, hun er. Se kampen med venner. Anonymkode: 91616...3db Takk Anonymkode: 990c2...770
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #20 Skrevet 15 timer siden TableLamp skrev (27 minutter siden): Men jeg ville spurt henne når hun har fått seg litt i water, hvorfor hun ønsker bare dere to. Viktig å få i klartekst hva som foregår i "kildekoden" slik at det ikke bare blir virkemidler en henger seg opp i. Kan godt hende at summa summarum blir fotball med venner, men veien dit bør ikke være hardline "Jeg driter i hva deg og dine virkemidler, jeg kjører på" Jajo, skal spørre henne etterpå. Har ikke hørt fra henne på 2 timer nå Anonymkode: 990c2...770
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå