AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #101 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (På 29.6.2026 den 14.51): Jeg skal gifte meg, og vi vurderer destinasjonsbryllup. Vi har tilknytning til plassen fra tidligere. I Spania. Jeg tenker mye på gjestene. Vi ser derfor på alle muligheter. Vi har familie fra hele Norge. Hva tenker dere om destinasjonsbryllup? Anonymkode: f6364...a77 Dårlig gjort overfor gjester som ikke har like god økonomi som dere og som vil føle seg presset til å bruke mye mer penger enn de er komfortable med. Fly tur/retur Spania, hotell, gave blir en veldig stor kostnad pr gjest! Anonymkode: 6ef0c...168
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #102 Skrevet 8 timer siden itsannabi skrev (14 timer siden): Destinasjonsbryllup er ikke billigere, de får bare budsjettet brukt annerledes, og vanligvis dekker det også en god del av utgiftene for gjestene. Det sier ikke at det ikke er en økonomisk byrde for gjestene eller at det ikke er logistikk involvert, og brudepar bør være veldig glade og takknemlige for at folk dukker opp, og de bør absolutt akseptere de som ikke kan delta, men de "sparer ikke mye penger" på bryllupet. De vil mest sannsynlig bruke det samme, om ikke mer. Det er veldig mye dyrere for gjestene, når de må betale flybillett tur/retur,hotell, gave m.m! Anonymkode: 6ef0c...168
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå