AprilLudgate Skrevet 3. juli #101 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ville det ikke bare blitt verre og verre om det var noe somatisk som var uoppdaget i 18 år? Sykdommer trenger jo enten medisinering, behandling eller ulike tiltak. TS skriver også at hun i perioder har vært bedre. Synes jo det mest logiske høres ut som det er fra nervesystemet, og at stressmestring vil løse mye. Anonymkode: b63d0...fb9 Vi er ikke utredere.
AnonymBruker Skrevet 3. juli #102 Skrevet 3. juli AprilLudgate skrev (3 minutter siden): Vi er ikke utredere. Nei, men det er jo noe med å stole på legene som sier at det er stress. Særlig når det også høres ut som stress, fordi nervesystemet gir slike symptomer. Anonymkode: b63d0...fb9
AprilLudgate Skrevet 3. juli #103 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, men det er jo noe med å stole på legene som sier at det er stress. Særlig når det også høres ut som stress, fordi nervesystemet gir slike symptomer. Anonymkode: b63d0...fb9 Hvorfor er det så problematisk for deg om TS får en utredning? Hun har ikke fått noe til nå bortsett fra noen blodprøver og en enkelt test. Bare aksepter at hun ønsker å utelukke ting.
AnonymBruker Skrevet 3. juli #104 Skrevet 3. juli AprilLudgate skrev (4 minutter siden): Hvorfor er det så problematisk for deg om TS får en utredning? Hun har ikke fått noe til nå bortsett fra noen blodprøver og en enkelt test. Bare aksepter at hun ønsker å utelukke ting. Har overhodet ikke sagt det er problematisk, men tipper mye er sjekket/utelukket på 18 år. Og legen har jo konkludert med stress. Anonymkode: b63d0...fb9
AnonymBruker Skrevet 3. juli #105 Skrevet 3. juli Vektnedgang hjalp meg, jeg tror mange "vondter" kan komme av overvekt og uhelse som følge av det. Hvis en tenker seg om, så er befolkninga blitt større og større vektmessig, og uhelsen deretter. Aldri før har det vært så mye autoimmune sykdommer, smerteproblematikk, problemer med mage/tarm og psykisk uhelse. Nei, jeg sier ikke det er løsninga for alle, men om en er overvektig så er det der jeg ville tatt tak først! Alle har vi et valg, bruk den, Anonymkode: a08e1...38d
AnonymBruker Skrevet 3. juli #106 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har overhodet ikke sagt det er problematisk, men tipper mye er sjekket/utelukket på 18 år. Og legen har jo konkludert med stress. Anonymkode: b63d0...fb9 Har sjekket hjerte med ekko, 24t ekg. To mr av hodet for 3 år siden, mr av ryggen. Røntgen av lungene. Men dette er en stund siden. Mye kan jo skje siden da. Men det er ihvertfall det som er sjekket. Anonymkode: 1514d...8c9
AnonymBruker Skrevet 3. juli #107 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har sjekket hjerte med ekko, 24t ekg. To mr av hodet for 3 år siden, mr av ryggen. Røntgen av lungene. Men dette er en stund siden. Mye kan jo skje siden da. Men det er ihvertfall det som er sjekket. Anonymkode: 1514d...8c9 Men det var jo ikke pga tung pust.. det er den som plager meg mest akkurat nå. Anonymkode: 1514d...8c9
AnonymBruker Skrevet 3. juli #108 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, men det er jo noe med å stole på legene som sier at det er stress. Særlig når det også høres ut som stress, fordi nervesystemet gir slike symptomer. Anonymkode: b63d0...fb9 Tapper stress jernlagrene så fort? Når jenlageret tappes så fort slm hos ts, så er det et tydelig tegn på at kroppen mister jern et sted, og har et alvorlig problem med å ta opp jern. Ser at cøliaki har blitt nevnt, men det kan sikkert være andre ting også, som skjulte blødninger eller kraftig menstruasjonsblødning. Tegn på lavt jern: tung pust, hjertebank, høy puls, fatigue, angst, svimmelhet, hårtap, kalde hender, urolige ben, blek hud, sprø negler, sprukne lepper i munnviken, after i munnen, hodepine. Anonymkode: 8c2fc...d73
AnonymBruker Skrevet 3. juli #109 Skrevet 3. juli AprilLudgate skrev (5 timer siden): Joda, men min erfaring er at det ved 4 ulike kroniske sykdommer ikke var psykisk som de sa. Jeg kunne dødd den ene gangen. Det nevroplastiske og psykiske kan man jobbe med I TILLEGG TIL å utelukke somatiske årsaker. Og: jeg er så jæææææævlig lei gnålet om PRT og nevroplastisk arbeid fra nyfrelste. Mange av oss har jobbet med slike teknikker lenge før trenden kom. Handler ikke om at en tilbakeviser mulig effekt, men at man kan gjøre flere ting samtidig. Enig!!! Det er ofte fysiske ting som er feil uansett som man bør finne ut av og som kan bedre alt Anonymkode: 33d57...8be 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #110 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har overhodet ikke sagt det er problematisk, men tipper mye er sjekket/utelukket på 18 år. Og legen har jo konkludert med stress. Anonymkode: b63d0...fb9 Det er bare noe legene sier når de ikke vet . Og mange leger klarer ikke se helhet og sammenhenger og diverse . man må nøste selv og så finner man ofte ut av ting som Bør bedres i kroppen rent fysisk Anonymkode: 33d57...8be 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå