Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, har ikke skrive om dette før. 

Anonymkode: 50299...15c

Håper du har startet å pakke. Krisesenter i verstefall.

Hvis ikke tror jeg du kan takke deg selv. 

Anonymkode: 8b820...383

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Var i dåp (på hans side av slekta). Mange ukjente fjes og jeg kjente knapt noen. Så kom noen og spurte han hvem jeg var. Et individ sa han. Ikke kjæreste, dama mi eller samboer. Vi har vært sammen i 5 år og bor sammen. Kjente jeg ble såret. Som om han ikke ville vedkjenne meg. Tok det opp etter selskapet og ham påstod at jeg hadde ingenting med hva han sier til folk. Det er forsåvidt greit , men han vil ikke si hva vi er. Jeg sa at når folk spør om han, så kaller jeg han for samboer eller kjæresten min. Men det var jeg tydeligvis ikke i hans øyne. Jeg sa at jeg følte meg såret, men da var jeg barnslig. Han vil ikke si om han er glad i meg og at jeg er needy fordi jeg ber om bekreftelse. Så spørsmålet er, er jeg det ? Jeg har sagt noen få ganger i løpet av de 5 årene at jeg er glad i han, han har sagt det en (1) gang i fylla. Han påstår at han ikke liker å snakke om sånt og derfor har jeg heller ikke sagt det til ham så mye lenger. Kan forstå at han syntes det var kleint foran alle å si at jeg er dama hans, siden han er den han er. Men jeg ble såret og føler jeg ikke har lov til å føle det. Nå mener han at jeg skal være glad for at vi i det hele tatt er sammen. Vet ikke hva jeg skal tenke. Blir uvel av hele greia og har lyst å gå. Overreagerer jeg ? 

Flytt fort som faen, så kan han finne seg ett annet "individ"! Å du kan få en bra mann!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Et "individ"? 😕💔

Anonymkode: 8ad57...7f2

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

TS, din mangel på selvrespekt er skremmende, vet ikke om han har fått deg til å bli sånn, eller om du hadde dårlig selvtillit fra før, men det her er det ingen som skal finne seg i! Han virker jo som en psykopat. Man skal ikke være med noen som behandler en sånn!

Anonymkode: 9c4c0...ee6

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Of synes mange er unødvendig sleme med deg her TS, det er desvere probleme på KG.....

Det høres veldig vondt ut å bli behandlet på denne måten av en mann du har bod med så lenge. Du fortjener så mye bedre! Har du venner eller familie du kan flyte in til i kveld? Jeg vet ikke hva du mener med helvete og at han blir mlrk i stemen, men om du er red kan du kontakte krise senter. Om du trenger litt tid til å bearbeide hva som skjer, er det ingen ting galle i å bli boene en liten stund mens du planleger å flyte ut. Du får det bedre npr du er fri fra han, selv om det er vondt å gå.

AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg!! Først så kaller han deg et individ i stedet for kjæreste eller samboer. 

Så tar du det opp med han. Og i stedet for å lytte og vise forståelse for dine følelser (for alle kan gjøre feil!), så gashlighter han deg og kaller deg barnslig og needy.

Altså, et helt sjokkert over det jeg leser😱   Og i tillegg så sier han at du skal være glad for at dere i det hele tatt er sammen?😱😱 For en giftig type! Hjelpes, sier jeg bare. Kom deg vekk!!

Noe sier meg at dette ikke er første gang han opptrer slik! Anbefaler deg også å lese deg opp om sunne relasjoner, og forbedre selvfølelsen din🤯

Anonymkode: c2dd8...a3c

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Så hvis dere hadde fått barn sammen- hva skulle han kalt deg da? Fortsatt et individ som bare bor i samme hus og rydder og betaler regninger?

Anonymkode: 4df02...416

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjære deg!! Først så kaller han deg et individ i stedet for kjæreste eller samboer. 

Så tar du det opp med han. Og i stedet for å lytte og vise forståelse for dine følelser (for alle kan gjøre feil!), så gashlighter han deg og kaller deg barnslig og needy.

Altså, et helt sjokkert over det jeg leser😱   Og i tillegg så sier han at du skal være glad for at dere i det hele tatt er sammen?😱😱 For en giftig type! Hjelpes, sier jeg bare. Kom deg vekk!!

Noe sier meg at dette ikke er første gang han opptrer slik! Anbefaler deg også å lese deg opp om sunne relasjoner, og forbedre selvfølelsen din🤯

Må legge til: Får utrolig vondt av deg og ingen fortjener en slik relasjon. 

I tillegg til dette så har han sagt EN gang at han er glad i deg i fylla!!?

Håper når du leser det du har skrevet høyt, hvor usunt dette er for deg❤️ Og tar tak i hvorfor du slipper slike mennesker inn i livet ditt. Har vært der selv! 

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han må være et klassisk eksempel på en Narsissist!

Anonymkode: c03f3...611

• Liker 3
Skrevet

Nå håper jeg du unnskylder hvis jeg dramatiserer, for nå leser jeg mellom linjene og ikke ordrett det du skriver. Men jeg lurer på om han har fått deg til å tro at ingen andre er glad i deg her i verden, ingen andre menn vil ha deg eller liknende? Du virker å leve på smuler i dette forholdet, og da lurer jeg på hvorfor du aksepterer det. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror du skal pakke sakene og gå, han anser deg som vaskehjelp inntil drømmedama dukker opp. Så utrolig respektløst av han.For en dust! 

Anonymkode: b73ea...0b3

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du snakket med han ts?

Anonymkode: 3263f...830

• Liker 1
Skrevet

Wow. Fra en som har blitt nedtrykt i forholdet flere år og endelig flyttet; kom deg ut, helst i går.. 

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Han behandler deg som søppel. Du har bare ett liv! Og du skal ikke bruke det på dette "individet".

Anonymkode: 3c7ae...57a

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ring en venn ellerfamilie, TS? ❤️ Som kan hjelpe deg med flytting. 

Anonymkode: 0b1b1...00e

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

1) Tok det opp etter selskapet og ham påstod at jeg hadde ingenting med hva han sier til folk. Det er forsåvidt greit ,

2) Men det var jeg tydeligvis ikke i hans øyne.

3) Jeg sa at jeg følte meg såret, men da var jeg barnslig.

4)  Så spørsmålet er, er jeg det ? Jeg har sagt noen få ganger i løpet av de 5 årene at jeg er glad i han, han har sagt det en (1) gang i fylla.

5) Han påstår at han ikke liker å snakke om sånt og derfor har jeg heller ikke sagt det til ham så mye lenger.

6) Kan forstå at han syntes det var kleint foran alle å si at jeg er dama hans, siden han er den han er.

7) Nå mener han at jeg skal være glad for at vi i det hele tatt er sammen. 

😎 Overreagerer jeg ? 

1) NEI. Det er virkelig ikke greit!  Forhold hvor "det har ikke du noe med" er en setning som brukes, er forhold man skal avslutte så fort som mulig, uansett hva spørsmålet var (med referanse til visse andre tråder her på KG) 

2) La dette synke inn

3) Gaslighting. Ikke noe annet. (=giftig adferd) 

4) Tja er du det? Hvorfor? Tenk litt på det. 

5) Dette kommer til å svi ekstra hardt når han finner ei som han finner det veldig lett å si det til. 

6) Vet ikke hva du mener med at "han er den han er", med mindre du mener han er et vandrende rødt flagg. Hvem mener det er kleint å presentere en man har vært sammen med i 5 år?? 

7) Wow! Stygg takling! Manipulering av værste sort. Dette er sånt man sier for å manipulere folk ved å knuse selvtilliten til folk. 

😎 Nei. Du finner deg i alt for mye. 

Beklager, men jeg tror du har et veldig lavt selvbilde som finner deg i sånt og sitter delvis og forsvarer det. En ekte mann vil ønske å løfte opp og fram dama si og vil vise at han er stolt. Menn som har behov for å degradere dama si ved å si nedsettende ting og/eller skjule henne eller underspille forholdet, er menn med lav selvtillit og evt psykologiske trekk man bør holde seg langt unna. 

Hvis du føler du følger etter ham som en hjemløs katt, så gir han deg ikke det du fortjener. Det finnes menn som ville gitt deg veldig mye mer. 

Jeg leser riktignok på KG og andre steder om det som ikke kan være annet enn en epedemi av menn som behandler damer dårlig. Om unge menn i dag er påvirket av diverse, giftige pick up artists, black/red pill, incels og whatnot vet jeg ikke. Men det virker sånn. 

Men langt fra alle er det og det er viktig at man skjønner at i et forhold skal begge føle seg vel. De åra du kaster bort med dårlige mennesker som får deg til å føle deg dårlig, får du aldri tilbake - og du lever bare én gang. 

Fra en mann - ingen damer fortjener dette her. 

-Mann50+ 

Anonymkode: 00a78...dc5

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Var i dåp (på hans side av slekta). Mange ukjente fjes og jeg kjente knapt noen. Så kom noen og spurte han hvem jeg var. Et individ sa han. Ikke kjæreste, dama mi eller samboer. Vi har vært sammen i 5 år og bor sammen. Kjente jeg ble såret. Som om han ikke ville vedkjenne meg. Tok det opp etter selskapet og ham påstod at jeg hadde ingenting med hva han sier til folk. Det er forsåvidt greit , men han vil ikke si hva vi er. Jeg sa at når folk spør om han, så kaller jeg han for samboer eller kjæresten min. Men det var jeg tydeligvis ikke i hans øyne. Jeg sa at jeg følte meg såret, men da var jeg barnslig. Han vil ikke si om han er glad i meg og at jeg er needy fordi jeg ber om bekreftelse. Så spørsmålet er, er jeg det ? Jeg har sagt noen få ganger i løpet av de 5 årene at jeg er glad i han, han har sagt det en (1) gang i fylla. Han påstår at han ikke liker å snakke om sånt og derfor har jeg heller ikke sagt det til ham så mye lenger. Kan forstå at han syntes det var kleint foran alle å si at jeg er dama hans, siden han er den han er. Men jeg ble såret og føler jeg ikke har lov til å føle det. Nå mener han at jeg skal være glad for at vi i det hele tatt er sammen. Vet ikke hva jeg skal tenke. Blir uvel av hele greia og har lyst å gå. Overreagerer jeg ? 

Da hadde jeg sagt til ham at dette individet fortjener bedre, så hadde jeg flyttet ut...

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Run, baby, run

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg leser riktignok på KG og andre steder om det som ikke kan være annet enn en epedemi av menn som behandler damer dårlig. Om unge menn i dag er påvirket av diverse, giftige pick up artists, black/red pill, incels og whatnot vet jeg ikke. Men det virker sånn. 

Det gjelder menn i alle aldre, ikke bare unge menn. 

Anonymkode: c0d51...7cb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper dette er ragebait, men for de som lever i et forhold som dette. 

Kom deg ut. Behandler noen deg på denne måten driver emosjonell mishandling på høyt nivå.

Hadde en slektning av meg kallt daten sin i en dåp for et individ så hadde jeg blitt lettere sjokkert. 

Anonymkode: 41a2b...fde

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...