Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var i dåp (på hans side av slekta). Mange ukjente fjes og jeg kjente knapt noen. Så kom noen og spurte han hvem jeg var. Et individ sa han. Ikke kjæreste, dama mi eller samboer. Vi har vært sammen i 5 år og bor sammen. Kjente jeg ble såret. Som om han ikke ville vedkjenne meg. Tok det opp etter selskapet og ham påstod at jeg hadde ingenting med hva han sier til folk. Det er forsåvidt greit , men han vil ikke si hva vi er. Jeg sa at når folk spør om han, så kaller jeg han for samboer eller kjæresten min. Men det var jeg tydeligvis ikke i hans øyne. Jeg sa at jeg følte meg såret, men da var jeg barnslig. Han vil ikke si om han er glad i meg og at jeg er needy fordi jeg ber om bekreftelse. Så spørsmålet er, er jeg det ? Jeg har sagt noen få ganger i løpet av de 5 årene at jeg er glad i han, han har sagt det en (1) gang i fylla. Han påstår at han ikke liker å snakke om sånt og derfor har jeg heller ikke sagt det til ham så mye lenger. Kan forstå at han syntes det var kleint foran alle å si at jeg er dama hans, siden han er den han er. Men jeg ble såret og føler jeg ikke har lov til å føle det. Nå mener han at jeg skal være glad for at vi i det hele tatt er sammen. Vet ikke hva jeg skal tenke. Blir uvel av hele greia og har lyst å gå. Overreagerer jeg ? 

Anonymkode: 50299...15c

• Hjerte 14
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enten har han sosiale vansker som du er ok med, ellers så er han lite investert i forholdet.

Han høres ut som en person uten sosial kompetanse. Og at det naturlig nok plager deg

Anonymkode: d250e...70a

• Liker 15
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt! Dere bor sammen og han vil ikke si at du er samboer eller kjæreste? Hva ville du sagt om en venninne fortalte dette?

Dropp han!

Anonymkode: fc3c1...1d5

• Liker 14
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet

Tuller du? Leser du selv her hvordan han snakker til deg og gaslighter deg? Ikke f at jeg ville funnet meg i å bli behandla sånn av denne emosjonelt forstoppa idioten.

Anonymkode: ca248...ae0

• Liker 8
  • Nyttig 13
Skrevet

Blir du med ham kaster du bort verdifull tid på å være dørmatte.

Her er det ingen vits å krangle eller forsøke forstå. Finn deg nytt sted å bo, og bare dra.

Han her fortjener ingenting fra deg.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Kjæresten min ville bli kjæresten min etter 3 uker, han forteller meg daglig at han er glad i meg og ofte at han elsker meg.

Han sier til alle som spør at jeg er samboeren hans…

Anonymkode: d9955...d89

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha altså? Du kødder? Dere har vært sammen i 5 år? Bor sammen? Og han kaller deg ikke eller mener ikke du er hverken kjæreste eller samboer? Hvorfor gidder du? Hjelpes…

Anonymkode: f4f78...0c8

• Liker 15
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vi har vært sammen i 5 år og bor sammen.

Dere bor sammen og han vil fremdeles ikke definere dere som et par?? 

Her er bare å komme seg videre! Fy faen for en dritt. https://www.finn.no 

Anonymkode: c0d51...7cb

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan forstå at han synes at det var kleint å si foran alle at du er dama hans? Det som er kleint er at han kalte deg et individ etter at dere har vært sammen i 5 år.

Han mener at du skal være glad for at dere i det hele tatt er sammen? Kom deg unna før han trykker deg mer ned. Og så finner du etterhvert en som er stolt over å si at du er dama hans.

Anonymkode: 1a03a...0fb

• Liker 6
  • Nyttig 21
AnonymBruker
Skrevet

Du er kun hushjelpen hans. Håper dere ikke eier hus sammen. Han har 0 respekt.  Flytt ASAP!

Anonymkode: e6251...604

• Liker 3
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

"Et individ"...for et fælt ord å bruke om noen en skal være glad i og faktisk bor sammen med.  Hadde blitt så lei meg om det var meg. 

Anonymkode: 68023...85b

• Liker 5
  • Nyttig 15
AnonymBruker
Skrevet

Han kunne jo ikke si hushjelp når du hørte på. 

Anonymkode: 8b820...383

• Liker 5
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet

Haha- en ting er når man dater eller har møttes over lang tid og han ikke er forelsket men kun vil ha noe uforpliktende men holder den han dater på gress og ikke sier direkte at han ikke vil ha noe uforpliktende- og ikke vil definere forholdet.
Men hvis man har bodd sammen i fem år og så ville han ikke si at dere er kjærester? Og man ER jo samboere! Selv om han tydeligvis bare utnytter deg og ikke er forelsket så bor dere sammen. Og hvorfor skal han ta med deg i dåp og andre sammenkomster om han ikke kan si hva dere er? Han får velge- et hemmelig friends with benefits forhold eller et forpliktende forhold som samboere.
Det blir som å gifte seg men samtidig ikke vil definere forholdet😅

Anonymkode: 4df02...416

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du være sammen med han? Håper du går, for du fortjener noe mye bedre enn det der.

Anonymkode: 5e0ed...1df

• Liker 4
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha- en ting er når man dater eller har møttes over lang tid og han ikke er forelsket men kun vil ha noe uforpliktende men holder den han dater på gress og ikke sier direkte at han ikke vil ha noe uforpliktende- og ikke vil definere forholdet.
Men hvis man har bodd sammen i fem år og så ville han ikke si at dere er kjærester? Og man ER jo samboere! Selv om han tydeligvis bare utnytter deg og ikke er forelsket så bor dere sammen. Og hvorfor skal han ta med deg i dåp og andre sammenkomster om han ikke kan si hva dere er? Han får velge- et hemmelig friends with benefits forhold eller et forpliktende forhold som samboere.
Det blir som å gifte seg men samtidig ikke vil definere forholdet😅

«Ikke sier direkte at han ikke vil ha noe forpliktende» skulle det stå

AnonymBruker
Skrevet

Forstå fordi han ikke liker å snakke om sånt eller vise sånt ute blant folk. Ser at han ikke er komfortabel med det. Har respektert det og bare ignorert det for å ikke lage drama. Kanskje for lenge. For det som skjedde i dåpen klarer jeg ikke å droppe/svelge. Har vel fått nok eller innsett at vi ikke er på samme plass. 

Og det er akkurat det: jeg vil at han skal være stolt av meg. Han har på en måte vist det før i andre settinger, men det har tydeligvis endret seg. kanskje for det beste, da vet jeg hvor jeg står og det er ikke sammen med han. Kjenner jeg blir trist av hele greia. Vi har hatt det bra sammen vi to, hadde ikke flyttet sammen viss ikke. 

Han sa nå at han lever sitt liv og jeg har ikke noe med hvordan han lever. Og måtte vi definere noe, måtte jeg være noe ?  Likte ikke at jeg hadde slike forventninger. Vi er ingenting sa han, bare to mennesker som bor i samme i hus. Forstår ingenting. Begynner å lure på om det er kødd, at jeg overreagerer, at jeg er dramatisk, at jeg er tullerusk ? Vil han ut av forholdet ? 

• Hjerte 12
AnonymBruker
Skrevet

..og forresten, om jeg hadde snakket med noen som presenterte en annen person som "et individ" så hadde jeg nok tenkt vedkommende jeg snakket med var tilbakestående. Hvem sier sånt?

• Liker 4
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Forstå fordi han ikke liker å snakke om sånt eller vise sånt ute blant folk. Ser at han ikke er komfortabel med det. Har respektert det og bare ignorert det for å ikke lage drama. Kanskje for lenge. For det som skjedde i dåpen klarer jeg ikke å droppe/svelge. Har vel fått nok eller innsett at vi ikke er på samme plass. 

Og det er akkurat det: jeg vil at han skal være stolt av meg. Han har på en måte vist det før i andre settinger, men det har tydeligvis endret seg. kanskje for det beste, da vet jeg hvor jeg står og det er ikke sammen med han. Kjenner jeg blir trist av hele greia. Vi har hatt det bra sammen vi to, hadde ikke flyttet sammen viss ikke. 

Han sa nå at han lever sitt liv og jeg har ikke noe med hvordan han lever. Og måtte vi definere noe, måtte jeg være noe ?  Likte ikke at jeg hadde slike forventninger. Vi er ingenting sa han, bare to mennesker som bor i samme i hus. Forstår ingenting. Begynner å lure på om det er kødd, at jeg overreagerer, at jeg er dramatisk, at jeg er tullerusk ? Vil han ut av forholdet ? 

Det høres sånn ut. Ingen som elsker dama si sier sånne ting.

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor finner du deg i dette?

Anonymkode: 47ea9...7ec

• Liker 4
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...