Cr@sh Skrevet 24. juli 2006 #341 Del Skrevet 24. juli 2006 Mandags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #342 Del Skrevet 24. juli 2006 Kjære Missmumblebee, Iselinn22, Cr@sh, Eeyore, Angelou og Petra Prøvedokke kjempekoseli med nye ansikt STOR til dere alle. Sverigeturen var helt topp. Feiring ble det. Akkuratt passe etter min smak. koste oss i solen på fergen som går fra Kristiansand til Gøteborg med DFDS seaways. Var i Liseberg på lørdag og jeg klarte å lokke med Liljemannen i Balder berg og dalbanen. men fytti hekkan så fort det gikk. Di tok blide av oss der og bildet er ustyrtelig morsomt. Begge sitter med øyne og sånn munn Var tilbake på båten som lå i gøteborg over natten i 24 tiden og tok oss ett par drinker før vi la oss. har endelig klart å snu døgnet men det måtte 2 sovepiller til. Nå er jeg back in business og er pigg og opplagd Tror EL må ha kommet i går, for jeg er så støl i livmoren at det gjør vondt å sette sei nesten Vi har selvfølgeli sørget for ett lite i går kveld bare sånn i tilfelle Nå er det bare å krysse fingrer. visste ikke at det gikk ann å bli så støl. hehe.. men det er jo absolutt verdt det. Måtte jo måle temp i morges. Klarte ikke dy meg, og den var på 37,1. Vanligvis for meg er 36,4 eller noe tror jeg. Iallefall ikke over 37.. Nå skal jeg ta meg en dagbokrunde til alle dere søte jenter som har vært å hilst på meg i det siste Ha en aldeles strålende dag. Stor og masse positiv energi fra en meget opplagd lilje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #343 Del Skrevet 24. juli 2006 Varmt ja.. sitter ute i sola nå å skriver. Heeeeerli. Liljemannen og jeg er enige om at vi tror aldri vi har truffet så godt i forhold til EL og Men så stresser vi ikke med sengekos heller. Prøver annenhver dag rundt EL, men orker en ikke, så orker en ikke.. Skal ikke bli forbundet med stress heller. Nå må jeg stikke, jenter... Skal i selskap.. (når skal disse selskapene ende.. det begynner å synes alle di gode kakene nå... ) Skal besøke flere dagbøker senere eller i morgen. Får se hvor sent det blir. stor stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. juli 2006 #344 Del Skrevet 24. juli 2006 :hoppe: :hoppe: Åh, så spennende med full klaff på EL!!! Dette går helt sikkert veien Hørtes ut som et utrolig bra helgetur. Berg og dalbaner er vanvittig gøy. Synd man ikke kan kjøre som gravid God grunn til ikke å bli gravid om sommeren Mandags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. juli 2006 #345 Del Skrevet 24. juli 2006 Superspennede med bra timing i forhold til EL og Håper det bringer resultater om et par ukers tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #346 Del Skrevet 24. juli 2006 ååååå jeg er så glad Annerikke har testet positivt Gratulerer så mye, anerikke, dette fortjente du!! Eeyore: Ja, det må være bortimot den eneste grunnen til å ikke være gravid, at en kan kjøre berg og dalbane Får håpe du har rett med at det går veien... Hadde vært utrolig gøy.. Cr@sh: ja, denne gangen var det bra timing... forbausende bra faktisk.. Håper det gir resultater og om ett par ukers tid.. Ååå så lykkelige vi skulle blitt da... *drømme* Nå har vi vært i kakeselskap. Masse kaker, så nå er det skjerpings her.. Fra og med i morgen er jeg på slanken, og 5 kg skal bort. Dermed basta!!! Ellers... må jeg legge meg. Prøver å komme inn i skikkelig døgnrytme her. Nattinatt, og sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. juli 2006 #347 Del Skrevet 25. juli 2006 Hurra for bra timing - håper det klaffer denne perioden da Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 25. juli 2006 #348 Del Skrevet 25. juli 2006 jeg krysser fingrene for at du har hatt full klaff denne gangen!! veldig misunnelig på deg som har vært på liseberg og kjørt berg- og dalbane. det er så gøy ønsker deg en strålende tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. juli 2006 #349 Del Skrevet 25. juli 2006 Åh... skulle gjerne vært i kakeselskap jeg... Har lyst på ALT om dagen... Redd det kommer til å syntes på vekta hos legen neste gang... Ha en deilig tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 25. juli 2006 #350 Del Skrevet 25. juli 2006 Tjolahopp!!! Ååååh, Gøteborg og Liseberg, det hadde jammen vært noe det! Var der for mange herrens år siden, morsomt i LIseberg da, men slettes ikke gammel nok til å se så mye av Gøteborg for å si det sånn Men Sverige kaller her også, bare at det er Nord-Sverige som får celebert besøk (av oss altså) på torsdag! Akkurat NÅ kan det godt hende at det spirer og gror inni magen din, tenk på det! Blir en ulidelig spennende periode frem mot IKM-dag, når der den egentlig?? My god, glad jeg har dere å flytte spenningen over til Ha en superfin tirsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #351 Del Skrevet 25. juli 2006 Hei hei Angelou: Ja, jeg tror timingen var bra, men har jo ikke tatt EL tester denne gangen. Petra Prøvedokke: tusen takk for fingerkryssing. Trenger nok det ja!! Ja berg og dalbane var veldig morsomt. Ler ennå når jeg ser bildet Cr@sh: det syns iallefall på vekta mi at det har blitt mye kaker i det siste men men.. Beckybloom: IKM er 4 august.. Leeeenge til... Tørr ikke håpe for mye. Blir så skuffet da. Ja Liseberg kan anbefales. Veldig morsomt Akk og ve.. Nå er det bare 1 time til 10 timers jobbedag.. Huff og huff.. Har ikke så veldig lyst nei, men en må tenke positivt, ellers går det så utrolig seint.. har vært ute i solen i dag. Heeerli. Det er jo så godt og varmt. Ha en strålende tirsdag. fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 25. juli 2006 #352 Del Skrevet 25. juli 2006 ja, sånne bilder pleier å være utrolig festlige 10 timers arbeidsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 25. juli 2006 #353 Del Skrevet 25. juli 2006 Hei Liljen Høres spennende ut med EL og da Jeg lurer faktisk på om EL min kanskje var i går. Har heller ikke tester denne PP pga ferie. Vi har også prøvd å hatt annenhver dag i ferien, men ikke så lett når man bor på en liten hytte med sviger og nevøer og nieser. Men vi har da klart det for det. Naturen er fin sånn Vi har noen spennde uker foran oss iallefall. Håper du har hatt det fint på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 25. juli 2006 #354 Del Skrevet 25. juli 2006 Så spennende med god timing på EL.. Håper det klaffer for dere denne mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. juli 2006 #355 Del Skrevet 25. juli 2006 IKM 4. august, da kan vi teste samtidig Men jeg er redd jeg slipper å bekymre meg for det . Spottet mere idag, så regner med at TR er på vei. Heier entusisastisk på deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. juli 2006 #356 Del Skrevet 26. juli 2006 joiner heiagjengen jeg også Skremmer vekk tanta Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. juli 2006 #357 Del Skrevet 26. juli 2006 Tuttilu... Juhuuuu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. juli 2006 #358 Del Skrevet 26. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. juli 2006 #359 Del Skrevet 26. juli 2006 Nå har vi vært i kakeselskap. Masse kaker, så nå er det skjerpings her.. Fra og med i morgen er jeg på slanken, og 5 kg skal bort. Dermed basta!!! ← Har funnet en god "slankekur" de siste dagene. Gå 20 min i oppoverbakke hjem fra stranda i 30 grader. Svetter bare litt... Så nå kan jeg trøstespise litt sjokolade med god samvittighet, siden det virker som TR kommer på besøk snart... Håper det lykkes for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #360 Del Skrevet 27. juli 2006 Hallo hallo Har vært på fote hele dagen, så det har ikke vært tid for KG.... Først å fått siste finish på hvordan kjøkkenet skal bli, og deretter på jobb. Fullt kjør. Petra Prøvedokke: Ja, lover deg dette er utrolig festlig det bildet Yamaha: godt å se du er tilbake Ja, vi har noen fine uker foran oss nå. Krysser fingrer for oss begge jeg. Shatika: Koseli med nye "fjes" da stikker innom dagboken din senere. Eeyore: Jippi teste samtidig. Tror yamaha og har IKM den dagen hvis jeg ikke husker helt feil Satser på at TR holder sei borte hos deg noen måneder nå. Ang. slankekur... går veldig mye på jobben da.. Må bare spise mindre snop tror jeg. hehe... Angelou: Takk for du skremmer bort tanta. Håper det hjelper. Cr@sh: Tittei Har vært litt merkelig i magen i dag og.. Akkuratt som mensmurringer, og noen veldig ømme pupper... Tror nok det er tanta som begynner å melde at hun er på vei jeg.. Ellers har jeg bommet noe kraftig på EL.. Vi hadde iallefall litt i går og vi Nå skal jeg iallefall ta meg en liten dagbokrunde før jeg går i sengen stor stor til dere alle fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå