Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Gjest Anerikke

Innom med en liten trøste- :klem: . Vet hvor tøft det er!

Vi er inne i pp9 nå, og det blir ikke stort lettere heller. Får håpe det er vår tur riktig så snart!!! Hvilken test var det du snakket om over her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære anerikke :) Testen heter FertilitySCORE og kan kjøpes på www.arena-partner.com

koster ca 500 kr for 2 tester, men tror kanskje det kan være verd det.

Tusen takk for trøste :klem: det hjelper. Håper og det er vår tur snart..

Får håpe juli bringer lykke for oss.. :)

Nå skal jeg snart i seng. Jobb i morgen :tristbla: Har ikke mye lyst.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Liljen.

Dumt med mensen da :klem:

Vet også akkurat hvordan du har det selv om det ikke er noen trøst.

Ha en fortsatt fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Yamaha :klem: til deg også.

Nå må det snart være vår tur....

Neste uke er det jobb 7 av 7 dager, så dere får virkelig unnskylde hvis dere syns jeg er usosial den uka. Skal jobbe nesten 60 timer til sammen med litt overtid... :overrasket: Så neste søndag tror jeg at jeg er halvdød... Uka etter ser litt bedre ut, og det passer fint siden EL er ventet den uka. Kommer ikke til å teste denne måneden tror jeg, heller bare ta ting som di kommer. :)

Har litt tro på at hvis en stresser for mye med sakene, blir det vanskeligere å bli gravid.

Nå tenkte vi å legge oss... Skal opp i 5 tiden imorgen tidlig.

:Gjesp:

stor natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes slitsomt ut med så mye jobbing ja. Du får passe på og slappe av når du kan.

Vi har forresten lik IKM-dato nå siden min syklus bare blr kortere og kortere ;)

Ha en fin arbeidsuke, håper ikke det blir for slitsomt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøste :klem:

Føler virkelig med deg. Tror jeg begynner å skjønne litt av hvordan dere har det uten helt å vært der selv enda. Kjente noe greier i magen i morges, som kanskje kan være EL. Vil jo egentlig ikke stresse med det, men det blir jo veldig at man håper. Og da blir fallhøyde stor...

Ny pp, nye muligheter!

Og takk for oppskriften, gleder meg til å prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Beckybloom

Hei på deg :klem:

Nå er du vel igang med den laaaaaaange arbeidsuka, MEN jeg er ganske overbevist om at du derfor har tankene over på noe heeelt annet allerede? Det er heldigvis godt å ha jobb og andre ting for å koble ut alt man grubler på innimellom..

Håper du får en kjempefin uke til tross for mange arbeidstimer, og at du snart har fått fullt mot igjen til å fortsette prøvingen, er helt sikker på at resultatene kommer!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Yamaha, Eeyore og Beckybloom. :klem: og tusen takk for oppmuntrende hilsener. Det hjelper virkelig. :)

Yamaha: Skal se det bringer lykke å ha lik IKM dato ;) får ikke håpe noen av oss får IKM 4 august.

Eeyore: Forstår godt hva du mener. :) Og du... iskaka er knallgod, du må prøve den. Enkel å lage er den og.

Beckybloom: Jo arbeidsuka har begynt den.. Laaaang er den og ja.. Men den verste vakta er over :) Jo tankene var kanskje ikke helt på jobb i dag... :sjenert:

Men jeg har gode nyheter i dag. :hoppe: Liljemannen gikk og hentet testene i dag, og vi fikk prøvd dem og. (måtte jo det..) Og til tross for at han hadde sei en aldri så liten fest på fredag kan man si, så slo prøven ut positivt. :hoppe::hoppe: Den var først veldig vanskeli å tolke syns vi, men når vi kom i rette lyset som vi skulle lese den i, så var fargen den rette :hoppe::hoppe: Det fulgte med 2 tester, og vi sparer den andre til neste måned. Da skal vi ta den når han ikke har drukket noe alkohol. :)

Nå må jeg nesten legge meg. Skal opp 4.40... :Gjesp:

Nattinatt jenter, sov godt

natta :klem:

Endret av Liljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så var dagens arbeidsøkt over. :) Herli. Skal hente min kjære på jobben om en time. Skal bli herlig med hele kvelden fri sammen. Kose oss masse ;)

Har en del å gjøre hjemme i dag da. Skal begynne å rive gammelt kjøkken, og rydde ut av skuffer og skap... Så nå sitter jeg bare å henter arbeidslys her :ler:

Ha en strålende tirsdag

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at testen var positiv da! Men det var vel ikke annet å forvente? ;)

Ska sei du har uregelmessige arbeidstider. Herlig å ha så mye av dagen ledig da! Du må kose deg masse! Fint vær er det jammen også...

Ønsker deg er glitrende tirsdag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til dere Iselin22 og Yamaha. Dere er så snille :)

Jo vi jobber skift begge 2 og har litt rare arbeidstider. Men det går greit bare en er innstillt på det. :) Er i strålende humør begge 2 i dag og har vært å handlet jordbær og fløte og en stor pose smågodt på butikken nå. mmmmm :sikle: Jeg har jo tanta på besøk og da blir jeg så "gåttesjuk" at det er helt vaaanvittig. (jeg som er på slanken og all ting... :ler: der gikk den slankekuren i dass...)

Har begynt å rive på kjøkkenet nå. :hoppe::hoppe: så nå er det ingen vei tilbake. ÅÅåååå som jeg gleder meg til det er ferdig. :) Blir knallfint!! (selvfølgeli syns jeg det ellers hadde vi ikke handlet det kjøkkenet... :ler: )

Har ingen komfyr, dermed ingen middag, så nå lever vi på fjordlandsmiddager og grillmat..!! Tror vi kommer til å være passe lei av grillmat i slutten av sommeren ja. I dag stod fjordlands biffgryte på menyen. :) ganske greit egentli. Tenker vi tar oss en kaffi og bayles til dessert :Nikke:

Ha en strålende kveld.

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende det blir med nytt kjøkken da :hoppe:

Blir litt "kjedelig" mat når man ikke ahr komfyr ja, men bare tenkt på hvor fint det blir når dere er ferdige så går det nok bra.

Ha en fin onsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moro med nytt kjøkken :hoppe:

Og det beste er at man får det akkurat som man selv vil ha det og ikke kjøpe andres smak for dyre penger. Men akk så kjedelig mens det står på. Min kjære har lyst til å gjøre noe på vårt kjøkken, men jeg mener det er greit som det er og bare male veggen, så blir det ikke så mye jobb. Men har han bestemt seg for noe, kan ingen stoppe ham, så han skal pusse kjøkken nå jeg er på ferie hos en venninne til høsten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Tjo hei!! :sjarmor:

Ja nytt kjøkken er ordentlig stas, hvordan ser det ut da?? Kanskje ikke bare-bare å beskrive men pyttsann :sjenert: Det er gøy å ha eget hus å jobbe med, blir noe helt annet enn å leie!

Og snart er det ny PP og nye muligheter, jeg krysser fingrene for deg! :kose:

Ha en suveren torsdag videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Gøy med nytt kjøkken ja :hoppe: Kan ikke vente.... :) Kjøkkenet er kremfarget med brun heltreplate. på skap og skuffer er det litt "pynt", ikke rene skap. Det er en "firkant" liksom... ( :ler: er så utrolig dårlig på forklaringer.. ) Skal ha bronsefargede håndtak og knotter. :) Blir vanvittig bra.

Akkuratt nå står alt på hodet her. Gjør ingenting, for jeg vet at det blir veldig bra etterpå. :)

Nå er over halve arbeidsuken min gått. Bare helgen igjen :hoppe: Går greit syns jeg, men blir lite KG da.... :sur: Skal grille med noen venner i kveld. Blir kjempekos. Skal bli godt å gjøre noe annet enn å jobbe og rive vegger :ler:

Ha en strålende torsdagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir litt lite KG ja.... Godt å ha tankene litt andre steder også kanskje? Du kan bli gravid når du minst aner det, vet du ;)

Ha en fortreffelig helg, og lykke til med kjøkkenet! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Høres ut som et knalltøfft kjøkken syns jeg! :Nikke:

Hehe, ja jeg slår meg med i at det kan være greit med litt mindre KG til tider, utrolig lett å bli hekta altså!! :sjenert: En ting jeg tenker mye på for å prøve å "roe ned", er at vi kanskje bare skal være glad for all den tida vi har for oss selv nå, for NÅR vi får barn, blir det straks veldig annerledes ;) Og da kan vi tenke tilbake på at vi faktisk også hadde det ganske fint uten barn :) Vet ikke om det var noe logikk i det, men håper det var sånn noenlunde forståelig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kloke ord fra Beckybloom der :sjenert: Men på den annen side, jo fortere en får de, jo fortere flytter de hjemmefra også... Huff, tenk å begynne å fundere på det også :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja kloke ord. Dere har begge ett poeng.

Vi får bare ta tiden til hjelp, og før vi aner det "smeller" det ;) Da er det bare å :hoppe: for det.

For en strålende dag :briller2: Endelig litt sol og godt vær. Kjenner humøret kommer tilbake med stormskritt. :) Skal sitte ute å nyte det helt til jeg skal på jobb om 2 timer. Var på besøk i går mens liljemannen var på jobb. På en hytte ved sjøen. Tok oss en tur ut i båt, og surfet på bølgene. Var supergøy, og samlet energi og litt overskudd til siste rest av arbeidsuka. :plystre:

Har jo trøblet med magen lenge, i flere måneder faktisk, og venter på brev slik at jeg skal komme inn å svelge slangen. Ikke noe jeg gleder meg til akkuratt.. :tristbla: men må en så må en.. Di finner nok ut av det, selv om jeg har en misstanke selv på hva det kan være. Det er enten en form for glykoseallergi, eller magekatarr.. La oss håpe det bare er noe som forsvinner av sei selv veldig fort iallefall. Tenker positivt jeg. :)

Nå gikk liljemannen for å bestille nye dører inne og ytterdør. :hoppe: åå det blir så flott her. Gleeeeder meg sånn til vi blir ferdige her utpå høsten. :)

Ha en superstrålende helg med mye godt vær og gode opplevelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...