AnonymBruker Skrevet 26. april #21 Skrevet 26. april Du må gi han en grunn til å være oppe lenger da. Å prate om alt en kvinne har på hjertet er ikke en slik grunn. Anonymkode: 00bc5...4c6 5 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #22 Skrevet 26. april Han ligger sikkert å skjermer. Anonymkode: 4c755...46d 1
PM75 Skrevet 26. april #23 Skrevet 26. april Soft mann skrev (Akkurat nå): Hvor var kompromisset her? At de skulle legge seg samtidig hvis han satt oppe i 30 min. Kompromisset er at han ikke legger seg sammen med ungene, men litt senere. Da får han likevel lagt seg tidlig & hun får ønsket sitt oppfylt om å ha litt voksenliv. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #24 Skrevet 26. april visp skrev (1 minutt siden): Men klokka er jo langt over ni og ingen av dere har lagt dere!!! Så står vi vel ikke opp kl 05 heller… Anonymkode: d33ff...949 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #25 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Å legge seg 21 er vel grei leggetid hvis man må opp tidlig , er sliten etter en lang dag osv. men burde jo si god natt Hvorfor legger du deg ikke bare samtidig med han? Anonymkode: d33ff...949 Det er uvanlig tidlig for en voksen person med mindre du har starter grytidlig på jobb, og ts sier ikke noe om det, så jeg mistenker at han har begynt å legge seg tidlig for å slippe unna alenetid med ts og at ekteskapet vakler. Anonymkode: 13fb6...d7b 2 3
AnonymBruker Skrevet 26. april #26 Skrevet 26. april Jeg starter kveldsstellet kl 21. da barna var små, så tok jeg kveldsstellet Sammen med de og la jeg også til å sove når de la seg. Jeg ble trøtt av det og klarte å sovne. Om jeg skulle Stått opp for så å ta kveldsstellet, så ville jeg kviknet til, og ikke få sovnet igjen på mange timer. Anonymkode: 097a4...7d3 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #27 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Når står han opp? Anonymkode: 4c755...46d Kl 630 Anonymkode: f6973...f32 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #28 Skrevet 26. april Jeg legger meg ofte kl 21 jeg å. Men jeg leser litt på mobilen eller leser bok. Så sovner ikke før 22-23 tiden. Mannen legger seg lenge etter meg. Han har ikke behov for så mye søvn som meg. Klarer jeg å sovne kl 22 så våkner jeg av meg selv kl 6-7 tiden. Og det er nydelig å våkne av seg selv. Har på vekking i tilfelle jeg sover lenger. Men da får jeg ikke så god start på dagen kontra når jeg våkner av meg selv. og jeg er heller ikke flink til å si god natt. Jeg går bare og legger meg. Anonymkode: cb2da...e67 5 2
mommyaka Skrevet 26. april #29 Skrevet 26. april Jeg legger meg 21-22...ligger litt på mobilen...jeg sovner kanskje ikke før 22-23..men det er deilig å bare ligge under dyna og slappe av .. sengen er litt fristed (2 barn her) 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #30 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Normale mennesker behøver mer enn 3-4 timer søvn… Anonymkode: d33ff...949 Det er jo ikke det hun sier, men at hvis en legger seg uvanlig tidlig våkner en gjerne etter noen timer og ligger mange timer før en får sove igjen. Anonymkode: 13fb6...d7b 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #31 Skrevet 26. april visp skrev (20 minutter siden): Om normale mennesker legger seg 21, så blir det vel garantert oppvåkning 00.30 uten å få sove særlig mer gjennomgående den natta. Jeg legger meg ofte kl 21 de dagene jeg begybner på jobb 07 dagen etter. Har sjelden oppvåkning kl 00.30 altså. Og i tilfelle er jeg bare oppe på do og sovner igjen med en gang. Anonymkode: cefa4...ad2 4 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #32 Skrevet 26. april Forholdet blir enklere hvis man gir slipp på slike ting. Min mann og jeg legger oss som regel alltid til ulike tidspunkt, og vi står også opp til ulike tidspunkt. Vi har litt ulike døgnrytmer. I stedet for å krangle om det så respekterer vi det bare. Det gjør livet lettere for oss begge. Anonymkode: af58d...214 9 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. april #33 Skrevet 26. april visp skrev (21 minutter siden): Om normale mennesker legger seg 21, så blir det vel garantert oppvåkning 00.30 uten å få sove særlig mer gjennomgående den natta. Snakker du om? Har lagt meg klokka ni flere ganger, men våkner da rundt klokka 6 av meg selv. Er jeg trøtt så er jeg trøtt. Anonymkode: a9500...420 4 1
visp Skrevet 26. april #34 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg legger meg ofte kl 21 de dagene jeg begybner på jobb 07 dagen etter. Har sjelden oppvåkning kl 00.30 altså. Og i tilfelle er jeg bare oppe på do og sovner igjen med en gang. Anonymkode: cefa4...ad2 Ja, det hadde vært deilig Skjønner at jeg har litt søvnproblemer, men tror ikke jeg er helt alene om det.
AnonymBruker Skrevet 26. april #35 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Eeeer så lei! Han legger seg kl 21, og jeg er så utrolig lei av at vi aldri kan gjøre noe på kveldene, eller prate. For han er lagt seg. Han går også og legger seg uten å si god natt til meg. Ble så lei i kveld og spurte han hvorfor han aldri sier god natt til meg? "Beklager. Skal huske på det" Hva da huske på? Man sier vel god natt til den man er sammen med? Arhh Jeg er ensom Anonymkode: f6973...f32 Jeg tenker at er man trøtt så er man trøtt. Det kan godt være at han er så sliten at han går sløv i seng uten å tenke seg om. Hvis du savner tid sammen med han - tenk løsninger i andre retninger. Hva om dere går på en date en lørdag? Fine klær? Middag? Så danser eller noe sånt. En skikkelig date. Anonymkode: a9500...420 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #36 Skrevet 26. april visp skrev (1 minutt siden): Ja, det hadde vært deilig Skjønner at jeg har litt søvnproblemer, men tror ikke jeg er helt alene om det. Kan jeg anbefale jogging? 🙈 det hjalp masse for døgnrytmen min. Om jeg skulle opp kvart over fem så ville jeg vært virkelig et monster om jeg ikke hadde lagt meg rundt 20.30-21.00. Stakkars de som hadde jobbet med meg da 😂 Anonymkode: a9500...420 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. april #37 Skrevet 26. april Jeg er en av de som foretrekker å legge meg klokka 21. lese litt på senga, og sovne. Være våken og opplagt neste morgen. Gjorde det før jeg fikk barn også. Eneste forskjellen nå er at jeg blir vekt flere ganger i løpet av natta, og faktis ikke er så opplagt som jeg ønsket. mannen min klagde også på dette. Ville ha mer tid med meg etter barna hadde lagt seg. Jeg gikk med på det, og la meg en time senere. For meg gav det et veldig dårlig resultat. Jeg fikk ikke den lille tida alene i senga. Jeg var trøttere om morgenen, og mindre opplagt i løpet av dagen. Måtte ofte hvile på dagen for jeg holdt på å stupe. Jeg ble surere, og generelt mindre livskvalitet. Det er jo ikke slik st jeg tenker at det er superkult å legge meg klokka 21. det er ikke superkult å ikke ha kveldstid for meg selv eller sammen med mannen. Men for meg så er det nødvendig å legge meg tidlig hvis jeg har mulighet. Det gjør livet mitt mye bedre. I stedet for å alltid være lengre våken så er jeg AV OG TIL lengre våken. Feks idag har vi sett serie i lag litt lengre. Halvsov på sofaen underveis😅 og noen dager legger mannen seg tidligere også. det beste for oss er rett og sltt å gi og ta. Av og til på hans måte, og og til på min måte, og flest dager på hver vår måte. Anonymkode: d9a1f...c54 4 3 2
visp Skrevet 26. april #38 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan jeg anbefale jogging? 🙈 det hjalp masse for døgnrytmen min. Om jeg skulle opp kvart over fem så ville jeg vært virkelig et monster om jeg ikke hadde lagt meg rundt 20.30-21.00. Stakkars de som hadde jobbet med meg da 😂 Anonymkode: a9500...420 Ja, så lenge de lar meg være så går det jo Men neida, de skal prate og prate og prate. Og da går det jo gærnt! Skal jeg jogge så bør det skje ganske lenge før jeg legger meg, for blir gira av sånt. Kanskje jeg burde prøve det
AnonymBruker Skrevet 26. april #39 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er en av de som foretrekker å legge meg klokka 21. lese litt på senga, og sovne. Være våken og opplagt neste morgen. Gjorde det før jeg fikk barn også. Eneste forskjellen nå er at jeg blir vekt flere ganger i løpet av natta, og faktis ikke er så opplagt som jeg ønsket. mannen min klagde også på dette. Ville ha mer tid med meg etter barna hadde lagt seg. Jeg gikk med på det, og la meg en time senere. For meg gav det et veldig dårlig resultat. Jeg fikk ikke den lille tida alene i senga. Jeg var trøttere om morgenen, og mindre opplagt i løpet av dagen. Måtte ofte hvile på dagen for jeg holdt på å stupe. Jeg ble surere, og generelt mindre livskvalitet. Det er jo ikke slik st jeg tenker at det er superkult å legge meg klokka 21. det er ikke superkult å ikke ha kveldstid for meg selv eller sammen med mannen. Men for meg så er det nødvendig å legge meg tidlig hvis jeg har mulighet. Det gjør livet mitt mye bedre. I stedet for å alltid være lengre våken så er jeg AV OG TIL lengre våken. Feks idag har vi sett serie i lag litt lengre. Halvsov på sofaen underveis😅 og noen dager legger mannen seg tidligere også. det beste for oss er rett og sltt å gi og ta. Av og til på hans måte, og og til på min måte, og flest dager på hver vår måte. Anonymkode: d9a1f...c54 Men når det er hver dag? Han sover også etter jobb, så jeg styrer jo stort sett med alt alene Anonymkode: f6973...f32
mommyaka Skrevet 26. april #40 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men når det er hver dag? Han sover også etter jobb, så jeg styrer jo stort sett med alt alene Anonymkode: f6973...f32 Om han legger seg etter jobb..og så 21 til neste dag er han enten super lat..eller så må dere komme dere til legen 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå