AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Eeeer så lei! Han legger seg kl 21, og jeg er så utrolig lei av at vi aldri kan gjøre noe på kveldene, eller prate. For han er lagt seg. Han går også og legger seg uten å si god natt til meg. Ble så lei i kveld og spurte han hvorfor han aldri sier god natt til meg? "Beklager. Skal huske på det" Hva da huske på? Man sier vel god natt til den man er sammen med? Arhh Jeg er ensom Anonymkode: f6973...f32 1 14
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Å legge seg 21 er vel grei leggetid hvis man må opp tidlig , er sliten etter en lang dag osv. men burde jo si god natt Hvorfor legger du deg ikke bare samtidig med han? Anonymkode: d33ff...949 6
visp Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å legge seg 21 er vel grei leggetid hvis man må opp tidlig , er sliten etter en lang dag osv. men burde jo si god natt Hvorfor legger du deg ikke bare samtidig med han? Anonymkode: d33ff...949 Om normale mennesker legger seg 21, så blir det vel garantert oppvåkning 00.30 uten å få sove særlig mer gjennomgående den natta. 2
Nordlending1 Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Kan jo være han ligger i senga å ser tv serie og sånn, for litt alenetid. med familie får man sjeldent tid til å bare kose seg alene. men ni er tidlig ja, skjønner ikke hvordan han får tid til alt i løpet av en dag da. Og selvfølgelig kjedelig å være i forhold med noen som har leggetid som barn. Håper det er annerledes i helgene?
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden visp skrev (Akkurat nå): Om normale mennesker legger seg 21, så blir det vel garantert oppvåkning 00.30 uten å få sove særlig mer gjennomgående den natta. Normale mennesker behøver mer enn 3-4 timer søvn… Anonymkode: d33ff...949 10 4
visp Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Normale mennesker behøver mer enn 3-4 timer søvn… Anonymkode: d33ff...949 Ja, derfor legger de seg litt senere i håp å få sove natta gjennom. 3
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Han må jo være utrolig opplagt på dagen vil jeg tro. Min legger seg kl 2-3 og er helt ubrukelig på kveldstid så da henger alt plutselig på meg. Skulle ønske min mann kunne lagt seg tidlig for en gangs skyld 🤬 skjønner at du føler deg ensom men tror det handler om annet enn at han legger seg tidlig. Det er sikkert flere faktorer som spiller inn vil jeg tro. Anonymkode: 64e3f...77a 1
PM75 Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Kan dere få til et kompromiss? At han er oppe en halvtime etter at ungene har lagt seg, så får dere litt voksenliv?
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden visp skrev (1 minutt siden): Ja, derfor legger de seg litt senere i håp å få sove natta gjennom. Jeg sover fint fra kl 21 til 05 på morgenen jeg , så jeg skjønner ikke helt hva du mener. Anonymkode: cd761...fbf 11
Soft mann Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden visp skrev (4 minutter siden): Om normale mennesker legger seg 21, så blir det vel garantert oppvåkning 00.30 uten å få sove særlig mer gjennomgående den natta. Kun for de som sover 4,5 timer og er utvilt da😉
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden visp skrev (Akkurat nå): Ja, derfor legger de seg litt senere i håp å få sove natta gjennom. Hvis han legger seg 21 og sover til 05 eller 06 så er det en helt normal mengde søvn. Min mann sover ca 8 timer, jeg fungerer best med 8-9 timer. Også er det noen som sover 6-7 timer. Man legger seg gjerne til den tiden som passer ift hvor mange timer søvn man trenger og når man må stå opp… kjenner flere mannfolk som legger seg 21 og 22, de står jo gjerne opp kl 5-6. Anonymkode: d33ff...949 5
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden Ikke uvanlig å legge seg så tidlig, mange starter tidlig på jobb og pendler. Anonymkode: baa91...ce6
visp Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis han legger seg 21 og sover til 05 eller 06 så er det en helt normal mengde søvn. Min mann sover ca 8 timer, jeg fungerer best med 8-9 timer. Også er det noen som sover 6-7 timer. Man legger seg gjerne til den tiden som passer ift hvor mange timer søvn man trenger og når man må stå opp… kjenner flere mannfolk som legger seg 21 og 22, de står jo gjerne opp kl 5-6. Anonymkode: d33ff...949 Jeg står opp kvart over fem og aldri om jeg hadde klart å få bra søvn om jeg la meg ni. Vil jo tro det ikke er normen å legge seg så tidlig. 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Skrevet 2 timer siden Legger meg alltid kl 21 når jeg er alene, men holder ut til kl 22 når mannen er hjemme. Når står han opp ts? Anonymkode: 48696...3c6 1
Soft mann Skrevet 2 timer siden #15 Skrevet 2 timer siden visp skrev (3 minutter siden): Ja, derfor legger de seg litt senere i håp å få sove natta gjennom. Mennesker sover til de våkner hvis de ikke blir forstyrret av noe. Noen 5 timer andre 7 timer. Men hvis en våken av vekkerklokken har en lagt seg for seint 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Skrevet 2 timer siden visp skrev (Akkurat nå): Jeg står opp kvart over fem og aldri om jeg hadde klart å få bra søvn om jeg la meg ni. Vil jo tro det ikke er normen å legge seg så tidlig. Men at du har et søvnbehov betyr jo ikke at alle andre har samme søvnbehov som deg😅 Anonymkode: d33ff...949 4 4
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Skrevet 2 timer siden Jeg legger meg flere timer før mannen. Tror han koser seg med den alenetiden. Anonymkode: cfd80...f9a 2
Soft mann Skrevet 2 timer siden #18 Skrevet 2 timer siden PM75 skrev (5 minutter siden): Kan dere få til et kompromiss? At han er oppe en halvtime etter at ungene har lagt seg, så får dere litt voksenliv? Hvor var kompromisset her? At de skulle legge seg samtidig hvis han satt oppe i 30 min.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Skrevet 2 timer siden Når står han opp? Anonymkode: 4c755...46d 1
visp Skrevet 2 timer siden #20 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men at du har et søvnbehov betyr jo ikke at alle andre har samme søvnbehov som deg😅 Anonymkode: d33ff...949 Men klokka er jo langt over ni og ingen av dere har lagt dere!!! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå