Gå til innhold

Tid for serox' sitt fjas igjen! :D


Gjest seroxata

Anbefalte innlegg

Gjest Chrizzy

Heeei :)

Håper du koste deg skikkelig mye med gubben :sjarmor:

Å at du enda koser deg, med hva som måtte få deg til å kose deg :ler:

Natta :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallais Seroxata!!

Takk for meldingen i dagboka mi for en stund siden, var koslig at du var inne :)

Fin dagbok, forresten! ;) Har du hest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

Oiiii!!! Jeg har vært dååårlig til å oppdatere i det siste gitt!! nå blir jeg nesten litt flau her jo!!

stort HALLO til alle :)

Siste dagene har jeg vært en god del i stallen, er så gøy nå, for våren er virkelig kommet, og dagene er lengre, og jeg klarer liksom aldri komme meg hjem, hehe!

Begge hestene har det flott, Walkover er blitt en helt ny hest jo!! løper rundt som en liten fole jo, og storkoser seg! og Fantasy er og i slaget :)

så på hestefronten ser det ut til at ting ordner seg til sist!

Jeg orker ikke ta så innmari lang oppdatering, iallefall ikke i dag, men har det fint jeg, surrer rundt og koser meg :ler:

I går var jeg og M i byen en tur, jeg var inne og tatoverte meg rett over puppen :) hoho, det var morro det!! plaget livet av stakkars tatoveringsmennene, maste hull i hodet på de angående motiver og slikt. endte opp med potetrykk som spankulerer oppover puppene mine, mohahah! :sjarmor:

og så satt jeg i ny piercing i brystvorta, kjøpte sånn fin stor sommerfuglaktig greie, men den er litt for stor og aua til å gå med hverdags, så den må jeg inn og bytte igjen :(

Jo! Så møtte jeg jo typisk på eks-pulevenn sjøh! herregud. ikke hørt fra han på lenge nå, men så traff vi hverandre tilfeldig, og han babla i vei om at han prøvde å få orden på livet sitt, blaablaabla... og at jeg bare måtte komme på kaffe en dag :overrasket:

Tok to minutt før jeg fikk mld om hvor bra jeg så ut, at han savnet det vi hadde sammen, samtalene våre, blabla, men at jeg sikkert var opptatt av en mann. men vi kunne jo treffes om jeg ville osv..

blærk.

og jeg som trodde jeg aaldri ville komme over han! :hoho: ja, den var god! følte overhodet ingenting, og jeg kunne ikke tenkt meg å tilbringe noe tid der mer nei.

deilig med avsluttede kapitler :)

Sitter og kjeder meg nå jeg, stønn. bonden har vært ute og jobbet i heele dag, og jeg er superrastløs! Gæh.

Endret av seroxata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann:)

Så godt å høre at Walkover har gått tilbake til barndommen!! ;) Veldig fint at de endelig fant ut hva som feilte han:)

Var det ikke vondt med tattovering på puppen?? :overrasket:

Det hørtes iallfall kult ut;) Kunne tenkt meg tatovering jeg også, men kanskje ikke akkurat der ... + at jeg vet ikke hva jeg vil ha :sjenert:

Så bra at du er så over eks-pulevennen din som du ikke trodde du kom til å komme over;) Tiden leger nok alle sår ja:)

Du må nok spankulere naken til kjæresten din for å få oppmerksomheten hans;) Eventuelt sende nakenbilde på sms:ler: Neida ... ;)

Ha en fortsatt herlig vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

Herregud, jeg klarer det meste altså!

Jeg kommer nå altså ikke inn i leiligheten min, grunnet mangel på nøkkel!! :roll:

er det mulig!!?! ok, ta det fra begynnelsen.

Dagen startet med regn. drittvær. deppehumørvær. men som den gladfisen jeg er ( :roll: ) så stod jeg opp og var litt glad :ler:

går opp i stallen, hvor alle sitter på pauserommet og diskuterer de fire froskene som var i flisa i går!

Fikk nytt lass med flis her om dagen, og det kryr av store padder i det! så nå er det froskeegg over hele gårdsplassen, og flere har fått ei padde hoppende i trynet på seg når de fyller i flis.

ergo, det er ingen av oss som tør hente flis :hoho:

Vi går inn to og to, og banker i flisa slik at eventulle padder faller i svima..

De vi kjøpte flisa av lo godt, og ville sponse oss i lokalkjøringa vi skal ha den 13 mai nå.. det ene løpet skal visst hete Froskeløpet, haha!!

Dro for å kjøpe meg tv og, fikk meg en på tilbud.. så var det installering av den, men himmel da, ingen kanaler ville bli fine! Etter en halvtime med banning, ringerunder og stress, fant vi så ut at ååååh... det er paraboluttak uten parabol på...

jaja.

Litt furten over at tv'en ikke funket med ei gang, så jeg gikk opp i stallen igjen jeg..

Salte opp walkover, og red sammen med Arntemann som kjørte della...

Vi dro opp en tur til stemtjønn, og på toppen av bakkene skjøt de som fanken! (vi har sånne skytterhus eller hva det nå kalles der)

Fant ut vi bare kunne snu.

jada.

kommer rundt en sving, og møter en bil.

med flyvende kuler bak, og en brummende bil foran, og smal grusvei, så var jeg nødt til å ri opp på en liten knaus.

walkover stod bare og skalv stakkar, litt stressa.

da bilen var forbi, kjørte arnt foran, og jeg skulle rygge walkover ned bakken.

nehei nei!

for han ville spinne rundt og hoppe ned der han!

Det ville jo ikke jeg gå med på da, det gikk litt fort.

så jeg lå igjen på toppen, mens hesten galopperer ned bakkene :frustrert:

(i ettertid sa arnt at jeg var et syn, la langflat med hendene ut til hver side mens jeg desperat prøvde å holde fast i tøylene.. og hodet mitt hadde visst landet først, med et hult dunk :ler: )

ringer Pi og sier at walkover er på vei nedover, om de kan ta han imot..

Så møter jeg faren til ei venninne i bakken, han er på tur med hunden, og lurer på om det var min hest han møtte. hehe.

Jepp.

E kommer kjørende og henter meg i bunnen av bakken, og ser bare en lang rekke med unger kommer løpende bortenfor! hahahah, herregud, rene sirkuset.

Lo godt.

Og walkover står uten en skade da jeg kommer. herlig!

litt etterpå kommer faren til venninna innom med den ene stigbøylen min! oisann.

Er først på vei hjem jeg oppdager at nøklene mine er vekk!

det var da som faen??

Går opp i stallen igjen, bare Ar som er der, og det første han sier er: "haha, det er det jeg sier, hesten din kalles snublefot, og du... hehe EI VIMEBØTTE"

håhå. hysterisk morsomt mann.

så jeg sitter hos besta og besten og ergrer meg litt.

Cha skal være med og leite etter den i morra da... ho lo forøvrig og godt. tror jeg skal satse på sirkuskarriere nå.

Jaja.

Har forøvrig begynt å øvelseskjøre nå :danse:

bonden tok utfordringen, haha!! ganske bra gjort av han da, jeg er et helvete bak rattet!

men gikk faktisk bedre enn jeg hadde trodd, herregud, han fikk meg faktisk til å kjøre på veien med biler MOT meg. aaarrrh!!!

Etterpå dro vi opp til hytta hans. laaaangt innpå heia, nydelig der opp!! men var såklart stor snøhaug midt i veien 800 meter før hytta, så vi gikk vi.

i skumring. grøss.

Og ikke nok med det! neida. idet vi runder siste sving, så ser jeg hytta, og tenker bare "shiiiit"

for noen dager før hadde jeg drømt om nesten det samme stedet!! og det var ikke noe hyggelig drøm.

Tenkte bare at jeg skulle holde kjeften min inntil videre, og håpte det ikke var noe mørk trapp rett innenfor døra. det var det.

:overrasket:

så der gikk jeg IKKE opp, for da hadde jeg fått morderen etter meg på vei ned!

jadajada, jeg er hysterisk.

jaja. nok oppdatering for i dag. er litt lite her inne for tida, mye stress med diverse, så tida strekker ikke helt til alltid....

nå er jeg gåen og, så skal se et par episoder med "six feet under", og så sove...

nattinatt alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:vinke:

Litt av en dag du har hatt, ja! Håper du finner nøklene dine igjen ... men kommer du deg ikke inn på en annen måte? Vindu eller noe ? Det ordner seg nok helt sikkert vet du :)

Forstår godt at ingen tør å gå å hente flis når man risikerer en padde i fjeset ... da hadde jeg mildt sagt blitt hysterisk ... :overrasket:

Sååå frustrerende å ikke få til tv-en da, når den var på tilbud og alt! Men det ordnet seg vel ?

Hehehe, tror nok du bør satse på sirkuskarriere ja- kunne blitt kjempebra :Hehe:

Øvelseskjøring er morsomt! Men det kan være veldig frustrerende da, spørs på kjøre"læreren". Håper kjæresten din er tålmodig iallfall- det var ikke faren min ... :ler:

Ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Heeeeeei serox!!!

fann pluttselig dagboka di, og da blei eg glaaa :)

Va inne og kikka på hestane dine, det va fiiiine, har min liggande der inne og,

han begynne virkelig å komme seg litt no!!

Går det bra med W. no?? håpa det :)

Ha en fiiin dag.

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Hehehe walkover er iallefall i form då. Fant du nøkklane? I morra håper eg at eg ska på hingsteutstilling!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Innom og sier hei sveis! Håper du har hatt en fin dag, søta. (Venter på invitasjon til øl på trappa altså...)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper nøklene har kommet til rette.

Blir litt bekymret for deg, for det er ikke så lenge siden du slo deg kraftig. Du må ta vare på deg selv, vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...