Gå til innhold

Tid for serox' sitt fjas igjen! :D


Gjest seroxata

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Ja hyl! :( Vi glemmer hverandre alltid jo :O I analen er det noe som dine plager kan gå hjem og vogge av :( Føkkings sjit men det er vekk snart ;D Takketvære høylytt apotekhore som bare vil hjelpe altså bare skrik rektum over hele lokaaaaalet!!! >:--O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Hyl NEI! Jeg så hva du skrev nå! Er du bøtte stein? :overrasket: Den går aldri inn i analen neineinei jeg bare fikk ubehageligheter som ikke var relatert med sex ;D

Mer ubehageligheter som resultat av at mitt rasshøl ble sinna fordi jeg nekter å toilettere analt hos kengu, og hadde vært der i 3-4 dager sååååååh!!! Skjønner du nå? ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:vinke:

Så koselig mor du har da! Alltid koselig med overraskelser:)

Gikk det bra med deg etter ulykken? Det hørtes ganske voldsomt ut, at du blødde fra ryggen og greier. Håper det går bra med deg!

Ha en fortsatt fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Heeeeeeeeeeeeeeei :klem:

Så bra at du er her igjen! Ble kjempe glad :):):)

Har også lyst på hest, men av og til så lurer jeg på om jeg ikke har lyst på alt :sjarmor: Alt som er spennende å bra!!! :ler: Å godt :sikle:

Håper du koser deg i kveld og i morra og for den delen hele tiden :klem:

Hadeeeee :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Huff serox du har hatt litt action! Går det bra med rygg og hest og alt. Eg har ingen god erfaring med vogn iallefall. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata

Heja!! :)

Hahahaha, herregud towelie, du erke sann :D::D hoho, nei dette må du fortelle meg mer om en dag! bøtte stein? nope, jeg tror ikke jeg var det, var nok heller stripa :ler:

DUU! Min telefon nekter å sende mld, så om du skal ha tak i moi, er det lettest å ringe, for hele dritten er på tur! så må kjøpe ny tlf nå:(

Og TNode, jaaa, du er skuuuuumeeel!!! :ler:

Og heihei til alle dere andre :klem:

Min rygg er bare bra, skal mer til for å stoppe serox ser dere, hehe!!

I går skjedde det vel lite egentlig, var ute og kjørte litt med fantasy, som var helt gira!! fløy litt kan man si :)

HAH! I dag kom jeg opp i stallen, skal ta inn walkover.. og hva ser jeg!!?? jooo, tullingen har klart å skrape seg opp han, så han blødde likegodt på et nytt sted han :roll:

Var ikke noe alvorlig, og fikk stelt sårene, og kneet er ikke hovent mer, så går faktisk bra, hehe!! han løp som en galning i luftegården, tror han kommer seg nå!

Jeg red han en liten tur, var nede og besøkte besta og besten! naboen kom jo løpende med kameraet, så vi måtte pent posere for han :ler:

Fantasy var skikkelig kosen som alltid, kan såvidt ta på ho nå, før ho legger hodet ned i ryggen min og kiler meg med leppa, mens hodet synker tyngre og tyngre :)

tror ho begynner å trives!

Alle har vært ute med hestene i dag, full trafikk hele dagen!

i kveld drar jeg til bonden min, eeeyhh!!

så i morra ser jeg ikke gullene mine, håper de er i gode hender hos M og C :)

Skal bli deilig å få sett gubben igjen nå :sjarmor:

Nuh må jeg gå, må barbere meg litt under nesa :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, den lufteturen hørtes ikke mye morsom ut! Hvordan går det med ryggen nå da?

Det er så koselig å lese historiene dine igjen!

Ha ei fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Aaaaah jeg trodde du var hoven horetryne! ;D Hihi neida! men jeg led ingen nød, jeg var jo ute og var fjortis i vennesla, HERRANGUD:O :D

Jeg kan fortelle deg om min anal en dag ja, si fra når du er hjemme fra bonden, så skal onkel fortelle!! >:--D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du ikke skadet deg alvorlig i fallet. Det kunne gått riktig ille.

Så fint at det ser ut som det går an å gjøre noe med plagene til Walkover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heja!! :)

Hahahaha, herregud towelie, du erke sann :D::D hoho, nei dette må du fortelle meg mer om en dag! bøtte stein? nope, jeg tror ikke jeg var det, var nok heller stripa :ler:

DUU! Min telefon nekter å sende mld, så om du skal ha tak i moi, er det lettest å ringe, for hele dritten er på tur! så må kjøpe ny tlf nå:(

Og TNode, jaaa, du er skuuuuumeeel!!! :ler:

Og heihei til alle dere andre :klem:

Min rygg er bare bra, skal mer til for å stoppe serox ser dere, hehe!!

I går skjedde det vel lite egentlig, var ute og kjørte litt med fantasy, som var helt gira!! fløy litt kan man si :)

HAH! I dag kom jeg opp i stallen, skal ta inn walkover.. og hva ser jeg!!?? jooo, tullingen har klart å skrape seg opp han, så han blødde likegodt på  et nytt sted han :roll:

Var ikke noe alvorlig, og fikk stelt sårene, og kneet er ikke hovent mer, så går faktisk bra, hehe!! han løp som en galning i luftegården, tror han kommer seg nå!

Jeg red han en liten tur, var nede og besøkte besta og besten! naboen kom jo løpende med kameraet, så vi måtte pent posere for han :ler:

Fantasy var skikkelig kosen som alltid, kan såvidt ta på ho nå, før ho legger hodet ned i ryggen min og kiler meg med leppa, mens hodet synker tyngre og tyngre :)

tror ho begynner å trives!

Alle har vært ute med hestene i dag, full trafikk hele dagen!

i kveld drar jeg til bonden min, eeeyhh!!

så i morra ser jeg ikke gullene mine, håper de er i gode hender hos M og C :)

Skal bli deilig å få sett gubben igjen nå  :sjarmor:

Nuh må jeg gå, må barbere meg litt under nesa :D:D:D

Hei hei :vinke:

Så bra at ryggen din er bra da! :)

Høres så koselig ut med en slik kosehest (Fantasy) Jeg vil også ha hest! :grine:

Høres ut som du har hatt en bra dag da! Du får kose deg med kjæresten ;)

Ha en fin mandag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei å hå!

Har du en fin dag eller??

håper det årnær seg med walkover, høres ihvertfall skikkelig kos ut med fantasy!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...