Gå til innhold

Tid for serox' sitt fjas igjen! :D


Gjest seroxata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Hei Serox :)

Det er så hyggelig å ha deg tilbake her igjen, har savnet deg og hestehistoriene dine :)

Så synd at Walkover ikke er bra i beinet. Jeg mistet dessverre "min" hest på den samme måten, problemer i beina som aldri gikk over. På det lengste hadde han faktisk total hvileperiode i 6 mnd, leieturer de neste 3 mnd, og skritteturer i enda 3 mnd, men han ble likevel ikke bra. Vi prøvde akupunktur, massør, alt mulig, men tilslutt var det bare å innse at skaden var kronisk. Samtidig har jeg vært borti flere hester med beinproblemer som virkelig har kommet seg etter noen måneder hvile, så det er absolutt ikke verdt å gi opp håpet. Det var ihvertfall ikke meningen å ta håpet i fra deg!! Det viktigste er vel uansett å klare å finne ut hva skaden kan skyldes. Interessant å lese brevet fra hun tolken, det har jeg aldri vært borti før. Litt merkelig også, det må jeg innrømme. Hm... Jeg krysser fingrene for at det ordner seg! Måtte inn og se på de nyeste bildene dine, Fantasy er virkelig skjønn!! :hjerter_rundt:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Seroxata! Må bare innom å hilse på "naboen" min! ;)

Koselig at du er tilbake, og grattis med ny dagbok!

Håper ellers det ender godt med Walkover. Det er så trist når de kjære dyra våre ikke har det bra.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Har du prøvd aqviterapaut???? Det hjalp mange hestar på skulen!

Så trist å høre om walkover!!!

Merklig det dyretolk greiene altså.....

Håper du finner ut av det. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

Jeg tenkte jeg skulle titte innom her en liten tur og skrive en liten hilsen:)

Jeg er relativt ny her, så jeg har ikke vært innom den gamle dagboka di, men jeg har sett deg på forumet da, såvidt.

Så koselig å høre at du og kjæresten er så forelsket! Vet hvordan du har det ;)

Trist med hesten din da... jeg håper du finner ut av det, skal krysse fingrene! Jeg er veldig glad i dyr, og red (ri, ridde, har ridd red ? ) mye når jeg var yngre å savner virkelig å ri nå! Hester er herlige dyr, og det er så utrolig herlig å bare galloppere i fulle fart, føler meg skikkelig fri *drømme*. Veldig interessant med dyretolk (horse whisperer?) da, skikkelig fascinerende hvis de virkelig kan "snakke" med hester og andre dyr!

Er du fortsatt syk? Håper du er frisk igjen, det er så kjedelig å være syk, og spesielt i ferien!

God påske, og lykke til med Walkover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata

Sniglå og Mrs. Potter, heihei :hoppe:

Rosin: Ojojoj!!! huff, så trist :( det er det som er så trist, en vil så gjerne få de på beina igjen, men ikke alltid det går heller... Men det hjelper litt å vite at en har prøvd alt iallefall, og ikke gitt opp for lett.

Mye sitter nok ganske så sant i psyken min og, jeg klarer f.eks ikke slappe av når jeg er ute med han lenger, jeg sitter anspent og leter etter tegn på at han ikke er bra.. så det gjør nok ikke saken bedre.

Du tar ikke motet fra meg iallefall, livet går jo sin gang, og alltid er det ikke så mye en kan gjøre..

men jeg gir meg ikke riktig enda!

:)

Smygel: nei, ho ante overhodet ikke hvem jeg er!! det er det som var så skummelt!! for det var enkelte episoder som traff blink!

med menn, med kaka til morsdagen(maaange år siden, lang historie), høyre bakben og skuldre/ryggen hans... og det å si nei til folk,.... :overrasket:

Synd du ikke har dagbok lenger, likte å lese i den jeg! :klem:

Bippe: heihei :) er ei stund siden nå ja, haha, var i dagboka di i går, skulle oppdatere meg litt, men har jo flere titalls sider å komme gjennom, hehe ;) går fort unna her skjønner jeg...

Litle Lady: hei :P jeg krysser fingerene jeg! og tusen takk!!

#Spidergirl#: nei, det har jeg ikke!! hva går det ut på?? ikke hørt om eigang, så lite oppdaterte er vi her i heimen, hehe... prøver alt jeg :klem:

Teria: Hallo :) så koselig å se deg her inne!!! hehe... sikkert like greit du ikke leste den gamle dagboka mi, den var egentlig bare full av vås nemlig ;)

Ja, det er så utrolig herlig å ha noen å være glad i, livet blir liksom så mye enklere, og lysere av det :hoppe:

Godt med dyrevenner her i verden, alltid likt dyr bedre enn mennesker på mange måter, hehe.... Ikke alle folk altså, men.. idioter ;)

Tja, er fortsatt ikke helt hundre, men det kommer seg for hver dag! jippi!!

så er forhåpentligvis snart tilbake i full fart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bippe: heihei :) er ei stund siden nå ja, haha, var i dagboka di i går, skulle oppdatere meg litt, men har jo flere titalls sider å komme gjennom, hehe ;) går fort unna her skjønner jeg...

Ehh ja, det har virkelig gått unna. Ble kjent med Vimselims, Uri og HildeSol, og etter det har dagboka mi utvikla seg til å bli en skikkelig fjase- og skravlebok. Så dersom du stikker innom dagboka mi igjen, må du være forberedt på at det stort sett er tull, tøys, fjas og masse intern kofferthumor der.. :sjenert:

Men etter som jeg har fått med meg, tåler du litt koffert! ;)

Ellers er det fint å høre at du har det mye bedre nå enn du hadde det en periode tidligere! Håper bare det går fint med hesten din!

En liten :klem: til videre oppmuntring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

Våknet klokka syv i dag, driiittrøtt... skulle fore hestene, så fikk kava meg opp rett før halv åtte.. Men med ei gang jeg kom ut i den friske lufta, og satte på mp3 spilleren med Van Halen- Jump på full styrke, så gikk jeg og gliste bortover, og for første gang på flere dager følte jeg beina mine fløy bortover, HAAHA! :briller:

:sjarmor:

Pi, C og SJ kom og ikke lenge etter, og så lå vi og vekslet mellom å vri oss i latterkrampe, og så fortlate Pi om ekle ting som hendte i stallen til mora :sjokkert: :hår: For å si det slik, de er ikke overtroiske, men tilogmed mora hadde fått seg litt sjokk der... eeekkeeelt...

Fikk slengt ut hestene og, og møkket og diverse.. var med Pi ut og kjørte en tur med Brando..

M var og oppom en tur.. skikkelig sykt. vi har hengt masse sammen den siste tida, så plutselig ble ho bare stille :icon_neutral: Jeg vet jeg ikke har gjort ho noe galt, har mitt på det tørre, men ho overser meg nå, og går når jeg kommer, akkurat som ho er ukomfortabel når jeg er der.. høøøh, liksom??!!?

W kommenterte det og i dag, at ho syntes M var blitt så rar og sur i det siste...

Så jeg sa det til ho, at ho oppføre seg som ei hoven blære mot meg..

Jaja, helt ærlig, jeg gidder ikke bry meg med slikt tøys og fjas.. har ho noe uoppgjort, får ho ta steget selv, for jeg gidder ikke slite livet av meg for å smiske meg innpå ho, ellers takk.. synes hele situasjonen er dustete jeg...

Jeje...

C, J og jeg var på bytur i dag.. traff tilogmed Towelie på vei inn til byen, så nuss å se deg igjen båssa :D:D:D

Fikk da kjøpt meg en bikini iallefall. Fant den fineste kjolen noensinne og, men den var ikke til meg, for jeg har flere forfalte regninger takk, så sydenturen står nesten i krise nå. Banken er kriseløsningen min, evt fortsette å gjemme regningene i skuffa. siste blir vel løsningen ja..(jeg er idiot, and I know It :blunke: )

Mer interressant blir det ikke !! :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata
Øyh! Skal du hen til han bonden din?

Yes, looks like It ;) men!! hemma igjen til løøøørdag!! :O Fikk du spretta rundt i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata
Ehh ja, det har virkelig gått unna. Ble kjent med Vimselims, Uri og HildeSol, og etter det har dagboka mi utvikla seg til å bli en skikkelig fjase- og skravlebok. Så dersom du stikker innom dagboka mi igjen, må du være forberedt på at det stort sett er tull, tøys, fjas og masse intern kofferthumor der.. :sjenert:

Men etter som jeg har fått med meg, tåler du litt koffert!  ;)

Ellers er det fint å høre at du har det mye bedre nå enn du hadde det en periode tidligere! Håper bare det går fint med hesten din!

En liten  :klem:  til videre oppmuntring!

hahaha, blir gjerne slik ganske fort her inne :) Kofferthumor?? åååja, det vet jeg godt hva er, hahaha! skal nok tåle det ja!

Og tusen takk, setter pris på omtanken :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jep, jeg er spræk som faen hoho! Ræva uddiser overalt med krusete latinohår sånn du liker de :D Føsj! Jeg ble da motivert av min egne vakre treningsmusikk. Ja jeg trenger ikke å se på jenter for å trene, INSPIRASJONSMAN hohoo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata
Jep, jeg er spræk som faen hoho! Ræva uddiser overalt med krusete latinohår sånn du liker de :D Føsj! Jeg ble da motivert av min egne vakre treningsmusikk. Ja jeg trenger ikke å se på jenter for å trene, INSPIRASJONSMAN hohoo!!

Godt noen er det, for jeg suger i det sporty liv :O HAHAHA, javisst, jeg liker kruser helst der ikke der ju know what ai mean, MUHAHA.. å jøss, trenger søvn jeg tror jeg... Neiføsj, ikke kruser takk, kjønnshår på hodet blir litt bisarre tilsetninger for meg og min person ;=(

oooh, er inspirasjonsmann der nåååå!!??? hahaha, yuuuk :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jei ås han ikke :D MEN! jeg kom på jeg dumma meg på bussen for DERE er ikke bleikfeite selv om det er bedre å være brunfeit enn bleikfeit! Det var en generell utalelse min person fikk til å virke som angrep på deres person herregud og faen! Så du ikke klokka vel! Det var tidlig og jeg er treig :D SÅ var det ute av verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teria: Hallo :) så koselig å se deg her inne!!! hehe... sikkert like greit du ikke leste den gamle dagboka mi, den var egentlig bare full av vås nemlig ;)

Ja, det er så utrolig herlig å ha noen å være glad i, livet blir liksom så mye enklere, og lysere av det :hoppe:

Godt med dyrevenner her i verden, alltid likt dyr bedre enn mennesker på mange måter, hehe.... Ikke alle folk altså, men.. idioter ;)

Tja, er fortsatt ikke helt hundre, men det kommer seg for hver dag! jippi!!

så er forhåpentligvis snart tilbake i full fart

hei :vinke:

Helt enig med deg, livet er mye lettere når man har noen å være glad i- både dyr og mennesker egentlig! :)

Jeg har også alltid likt dyr bedre enn mennesker på noen måter- avogtil foretrekker jeg nesten dyr også, og så er det mange idioter der ute ja;) Skulle så gjerne hatt huset fullt av dyr! Men det får holde med en kanin inntil videre- har jo ingen sted å ha en hest liksom ;)

Så bra at du begynner å bli frisk da, håper du blir frisk veldig snart! :)

Og forresten, du er modig som tør å si direkte til personer akkurat det du mener når de er overlegne, det er bra gjort det! Skulle ønske jeg greide det selv, men jeg er nok litt for redd for hva andre skal tro om meg dessverre :sjenert:

Ha en fortsatt fin påske! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest #Spidergirl#

Eg stava feil !Equiterapaut: Kan vera det du beskriver som ein masør og akupunktør. Men er ikkje heilt sikker her. Ein Aqviterapaut er ein person som utøver homøpati, akupunktur, fysioterapi og kiropraktikk.

Me fekk folk opp på skulen og mange hestar fekk behandla ting som dyrlegen ikkje fant svar på. Sjekk her: http://www.hest.no/eksperter/may-lis eller gå innpå www.equiterapaut.no Det er heimesida te samme dama. Det foresveiver meg at det skal finnest ei dame på sørlandet som driver med dette. Mitt tips ring ho her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...