Gå til innhold

Tid for serox' sitt fjas igjen! :D

Gjest seroxata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest gjest1

Hallo jeg er jo like ræva som ikke tar mer kontakt og bare gir opp sånn og sniker videre på deg :P

Men det hadde vært så fint hvis vi bare kunne drite i alt som har skjedd (det med å miste kontakten mener jeg) og prøve å bli snuppelurer igjen! Snufs og buhu jeg måtte jo klikke dritfort forbi bildene av oss ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Heia :klem:

Ja, nå håper jeg du plutselig finner noen tråder du klarer å engasjere deg i. Eller egentlig, kanskje det aller beste er når man er så opptatt at man ikke sitter her. Særlig du som ikke har barn, enda he he!?

Håper du koser deg i sommer. Vi snakker om å kjøpe en gård, kanskje få hest der? Hadde vært utrolig gøy. Jeg vil i alle fall ha høner :ler:

Egentlig så sitter jeg å passer på søppeldunken her. Fordi den er så full, de skal tømme den i morra tidlig. Men måsene her er enorme, store, frekke og også veldig lure. Så om lokket ikke ligger helt på, så klarer de å trekke noen poser på bakken. Da må jeg stå å plukke søppel i morra, for ikke å snakke om at det ser jo helt forferdelig ut. Kanskje naboene tror at jeg er blitt gal og hiver all søpla ut av vinduet!

Ja, sees snart igjen i bokstavform :) Ha det kjempefint :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jaaaa så klart jeg vil! :D Vet ikke om du har lest min samlivstråd om en viss plagsom venninne, men jeg greide da altså å avtale med henne i går å møte henne i morra! Fitefaen! Jeg må rearangere til å møte henne ALDRI ;D

Møtte ikke doktormækduuu men jeg møtte meg, jeg er jo campbellklanen og greier french erotic film an old blue scot called dill! :-D

Og gratulerer med dagen på etterskudd det glemte jeg å si! Ikke glemte men jeg visste ikke om vi var sure på hverandre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata

åå dæven døtte da :D jeg er sååå flink til å opprettholde dagboka her inne!! :( og jeg som var så flink før da gitt... sukk og akk!!

iallefall, hei til alle dere som har vært her inne i dødtia, jeg tror jeg har sagt tusen ganger før at jeg skal prøve å oppdatere her oftere, men jeg vet at jeg ikke er noe flink til det, så det sier jeg ikke igjen :)

men samtidig var det veldig greit med dagboka her og, for jeg får utløp for mine tanker som det så fint heter..

så kanskje!! men jeg føler meg så bedriten når jeg er så dårlig til å følge med i dere andres dagbøker, og skriver selv :forvirret:

grr, arg.

jaujau...

Iallefall. i dag har jeg høytrykkspylt ca halve gamle-fjøset, som skal bygges om til stall. fy søren jeg er stolt av megselv nå altså :sjarmor:

så ikke ut etter jeg var ferdig, men det er rent og pent på vegger og golv, så jeg er fornøyd!!

så nu venter eg på gubben, slik at me kan laga okke noko mat :sjarmor:

og der kom han gitt! eg kjeeeme teeebage ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

bøh! :)

jeg sier bare: jeg har lyst på grillspyd nå, så gubben bør bli ferdig fort og komme inn, slik at vi kan sette på grillen. sånn.

jeg klarer altspå ikke holde liv i to dagbøker, har ikke bestemt meg helt enda om jeg skal forholde meg mest til den jeg har på hestemarked, men den blir jo mest hestete da :forvirret: hva nå!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata
Drit i hestene og skriv heller om gubben og det lange saftige tjukke grillspydet hans ;-D

MUHAHAHAH!! hahahaha, jeg lo så jeg kunne ha spytta ut grillspydet hans om jeg hadde hatt det i kjeften nå :ler::ler::ler::ler:

men jaaa, jeg skal gjøre det! fra nå av :D:D

skal vi se... grillspydet hans er langt og tykt og veldig veldig saftig.. akkurat nå går det rundt i stua her og prøver å finne grillen, haha. men jeg tror ikke det vil på grillen, for det blir så varmt, og da krymper det litt nemlig..

var det nok? DO YOU WANT MORE, BITCH!?!? :TooHappy: :TooHappy: :TooHappy: :TooHappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata
eg vil at du skal skrive her. Eg husker aldri og gå innom hestemarked :forvirret:

your wish is my command ;) må bare eta grillspyd først :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1
MUHAHAHAH!! hahahaha, jeg lo så jeg kunne ha spytta ut grillspydet hans om jeg hadde hatt det i kjeften nå :ler:  :ler:  :ler:  :ler:

men jaaa, jeg skal gjøre det! fra nå av :D:D

skal vi se... grillspydet hans er langt og tykt og veldig veldig saftig.. akkurat nå går det rundt i stua her og prøver å finne grillen, haha. men jeg tror ikke det vil på grillen, for det blir så varmt, og da krymper det litt nemlig..

var det nok? DO YOU WANT MORE, BITCH!?!? :TooHappy:  :TooHappy:  :TooHappy:  :TooHappy:

Hahaha ka fan :D Hva er det toohappy selvgode smileyen? :TooHappy: han var bøs! Grisespyd ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...