Gå til innhold

Tid for serox' sitt fjas igjen! :D

Gjest seroxata

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata

Lenge siden sist. har kjørt meg fullstendig ut med lokalkjøring på stallen, diverse dritt og skitt og depping, så jeg vet ikke om jeg kommer til å være her ¨på ei stund.

jeg har ikke overskudd igjen, er lenger nede enn jeg noengang har vært før, og ser ikke utveier på noe for tida. er flyttet helt inn i leiligheten, det er vel det eneste positive og, for da kan jeg i det minste sitte i fred med deppinga uten masing og dritt.

skal til psykiater den sjette juni, håper nesten jeg blir lagt inn før alt går galt, men er så lenge til at jeg ikke vet ut eller inn.

får se om jeg kommer tilbake litt sterker om ei stund.

:klem: til alle som har vært innom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

:klem::klem::klem:

Trist å høre serox.

håpa virkelig at du kjeme deg på beina igjen snarast mulig..

goooo bedring!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Å, det var trist å høre.. :tristbla:

Håper du får hjelpa du trenger og har krav på. Ikke nøl med å send PM om du vil prate om ting..

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huffda Serox. Ikke nøl med å sende en PM hvis du vil prate.

Men så bra at du har fått deg leilighet da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

MIFF!! Jeg har vøri fraværendes aaaaltfor lenge herfra nå! :overrasket: skjerpings!!!

Har kommet opp av dalen min, og er i bedre humør enn på lenge :D tror jeg, iallefall :ler:

(ju know, personlighetsforstyrrende mennesker er ikke stabile en plass :sjarmor: )

wuhu, skal sjekke inn igjen her i kveld, var planen da...

nå må jeg i stallen og sko hester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Vi er like vi Serox. Dag nr. 1: Jeg vil Døøøøøø!!! :grine: Dag 4: Jeg skal på FEEEEEEST. Hurra! :ler:

Sånn er det. Håper du stikker innom i kveld og oppdaterer litt mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

• 2 uker senere...
Gjest seroxata

tjaallaalala.. herregud, jeg klarer visst ikke engasjere meg så mye her inne for tida, håper dere kan tilgi meg! jeg kommer nok tilbake altså, men nyter sommer og sol ;D

kort liten oppdatering:

begge hestene mine står på beite hos bonden min nå, sammen med ei venninne sin hest, og en vi låner fra jordbruksskolen :) er helt supert!!

jeg kan bare rusle rett ut, og der står de på store jorder og koser seg!

har og vært på ridekurs med walkover, meg og cindy som dro der, var utrolig artig!!

Begynner å ane flytting og nå, jeg stortrives her borte, fått meg nye venner, og så så deilig med miljøskifte!! folk er så utrolig lette å komme i kontakt med her, og godt hestemiljø er det og :)

men kommer jo ikke til å kutte lille hortemo heller, kommer til å savne et par av jentene i stallen, og lovte pia at jeg skulle komme mye på besøk til ho :) vesle fjåsa mi, hehe...

Ellers går alt bare fint, ser lyst ut alt nå!

For dere som vil, så skriver jeg mer dagbok på vipen min på hestemarked (link i signaturen ju know :P )

Er vel mer hestlige ting, men har funnet ut at veldig personlige ting ikke kommer til å bli skrevet så mye på nett, grunnet andre personers sikekrhet og slikt...

Men, god sommer til dere alle :) og jeg er ikke gone for alltid altså ;) remember that!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...