AnonymBruker Skrevet 21. april #141 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høres ut som en drøm. Ble du bedre pga nevroplastisk arbeide? Anonymkode: beed5...c47 Nei, aldri hørt om det før etter jeg kom på mild. Anonymkode: 0a9f8...3ef
AnonymBruker Skrevet 22. april #142 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nei, aldri hørt om det før etter jeg kom på mild. Anonymkode: 0a9f8...3ef Okei. Bra du har blitt bedre! Hva hjalp for deg da? Jeg har fått følelsen nå av at nevroplastisk er eneste veien ut 😔 Anonymkode: beed5...c47
AnonymBruker Skrevet 22. april #143 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Okei. Bra du har blitt bedre! Hva hjalp for deg da? Jeg har fått følelsen nå av at nevroplastisk er eneste veien ut 😔 Anonymkode: beed5...c47 Kan du ikke bare prøve, da? Den eneste måten å finne ut om dette fungerer for deg på er jo å prøve det. Anonymkode: 76092...c98 2
AnonymBruker Skrevet 22. april #144 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan du ikke bare prøve, da? Den eneste måten å finne ut om dette fungerer for deg på er jo å prøve det. Anonymkode: 76092...c98 Men i alle dager nå får du snart gi deg. Har du ikke noe bedre å gjøre enn å sitte her og vente på å kunne hakke på meg? Dette er en tråd hvor man diskuterer ting. Og snakker sammen. Og utveksler erfaring og kunnskap. Jeg gjør jo masse greier. Du vet ikke noe om meg men finner på masse og lager egne tolkninger. Kan du vær så snill å slutte. Vet hva du mener nå. Anonymkode: beed5...c47
AnonymBruker Skrevet 22. april #145 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Men i alle dager nå får du snart gi deg. Har du ikke noe bedre å gjøre enn å sitte her og vente på å kunne hakke på meg? Dette er en tråd hvor man diskuterer ting. Og snakker sammen. Og utveksler erfaring og kunnskap. Jeg gjør jo masse greier. Du vet ikke noe om meg men finner på masse og lager egne tolkninger. Kan du vær så snill å slutte. Vet hva du mener nå. Anonymkode: beed5...c47 Jeg spør deg jo bare om hvorfor du ikke bare prøver? Du vil ikke få svar på spørsmålene dine på noen annen måte, for eneste måten å vite om dette funker på deg er å prøve. Så hvorfor gjør du ikke det? Anonymkode: 76092...c98 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #146 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Okei. Bra du har blitt bedre! Hva hjalp for deg da? Jeg har fått følelsen nå av at nevroplastisk er eneste veien ut 😔 Anonymkode: beed5...c47 Hæ? Er jo mange med ME som får bedring uten å jobbe nevroplastisk? Spør i facebook-grupper. Anonymkode: 0a9f8...3ef 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #147 Skrevet 23. april Men er det slik at man bare kan gjøre noen øvelser da, og de regulerer nervesystem underordnet uten at man aktivt må bruke tankene eller endre noe på den måten? Anonymkode: beed5...c47
AnonymBruker Skrevet 23. april #148 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men er det slik at man bare kan gjøre noen øvelser da, og de regulerer nervesystem underordnet uten at man aktivt må bruke tankene eller endre noe på den måten? Anonymkode: beed5...c47 Det finner du ut hvis du prøver. Anonymkode: 76092...c98 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #149 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det finner du ut hvis du prøver. Anonymkode: 76092...c98 Du har fortsatt ikke skjønt spørsmålet eller tråden. Please la de som har svar svare og slutt å forfølge meg på den måten du gjør takk Anonymkode: beed5...c47
AnonymBruker Skrevet 23. april #150 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (På 21.4.2026 den 14.44): Syns det er litt vanskelig for det er jo ikke noe som Er dokumentert å hjelpe for ME. Og med disse nevroplastiske metodene er det mange som rapporterer at de er blitt bedre fra ME. Så det må jo ha noooe for seg og Anonymkode: beed5...c47 Selvrapportering har ALDRI vært godkjent dokumentasjon. AnonymBruker skrev (På 20.4.2026 den 23.35): Nei. Jeg har forklart deg mange ganger før. I likhet med så mange andre her. Bare få inn i hodet ditt at alle monner drar. Du begynner med det DU får til og på det nivået DU er,helt uten å stresse over hva du evt ikke får til. Jeg har ikke lest boka til Skagen, men har boka til Laila Five,gått kurset hennes + litt videre oppfølging. Dette er en livsstilsendring, hvor du begynner i det små. Så blir det en vane. Anonymkode: 8479a...a36 Her er en ny påstand man kan kalle for kvakksalveri. Person A har en sykdom, og behandlinger består av kurs til flere tusen kroner samt tenke seg frisk. Helt uten dokumentasjon. Anonymkode: a2cdf...5eb
AnonymBruker Skrevet 24. april #151 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (17 timer siden): Selvrapportering har ALDRI vært godkjent dokumentasjon. Her er en ny påstand man kan kalle for kvakksalveri. Person A har en sykdom, og behandlinger består av kurs til flere tusen kroner samt tenke seg frisk. Helt uten dokumentasjon. Anonymkode: a2cdf...5eb Greit nok det. Men det er jo ikke noe annet som er dokumentert behandmig for ME heller. Alt folk driver med av tiltak og utprøving av tilskudd medisiner hvile osv osv er like mye selvrapportering. Så hvorfor skal man ikke tro på alle de som blir bedre av nevroplastisk arbeid også? Det er jo like mye sant at det er sånn de fleste som opplever bedring og å bli frisk har jobbet. Anonymkode: beed5...c47 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #152 Skrevet 28. april Her finner du forskningen som forklarer hvordan hjerne og nervesystem påvirker hverandre når man jobber nevroplastisk: Skin-Brain Axis: neural pathways. Springer Nature Link Anonymkode: 9c513...41b 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #153 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (På 29.4.2026 den 0.31): Her finner du forskningen som forklarer hvordan hjerne og nervesystem påvirker hverandre når man jobber nevroplastisk: Skin-Brain Axis: neural pathways. Springer Nature Link Anonymkode: 9c513...41b Takk for link. Akupunktur er et spennende tema. Men dette er jo noe annet enn sånn doktor Five og Ellen Skagen og sånn fremstiller nevroplastisk terapi for kronisk sjukdom? Det går mest på tanker og følelser. Anonymkode: beed5...c47
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå