Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtt på samme type fyr,nå er det bare en god historie,men når det sto på følte jeg meg dum.Og han jeg møtte hadde dame.😅Mye rart man skal møte på.

Anonymkode: 6c249...0be

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han vil kanskje ha et forhold, men det som er helt 100% sikkert er at han ikke vil ha noe forhold med deg, og du kan ikke gjøre noe med det.

Dette er story of your life, du prøver alltid å tvinge frem forhold der det ikke er forhold, og da løper mennene andre veien.

Anonymkode: 24f1f...a21

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Møtt på samme type fyr,nå er det bare en god historie,men når det sto på følte jeg meg dum.Og han jeg møtte hadde dame.😅Mye rart man skal møte på.

Anonymkode: 6c249...0be

Ja ikke vel? Jeg har hatt menn i kun sexrelaterte forhold før og det gikk greit.

Her hadde han sex med ei annen 3 dager før meg, og etter vårt første møte! Ikke rart jeg får en rar følelse? Så ikke legg alt over på meg dere lengre oppe, er ofte en grunn til at man får en vond magefølelse. Min stemmer som regel. 

Anonymkode: fb7ac...9b3

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg vet ikke. Begynner å lure på om han gjør dette med vilje for å gjøre meg avhengig. For så prøve å legge det over på meg. Nå vet han godt at jeg er den svake, vi skrev litt om det igår. Han sa at han likte meg godt men at jeg brydde meg for mye om hans liv. I forkant av dette sa jeg at han var kald, sendte kun når jeg spurte han om ting. Skrev "ja", og bare helt flat i alle mld. Klart hver og en dame egentlig ville gitt opp. Så dette mønsteret med å være varm/kald etterpå gir avsmak men samtidig også en rar avhengighet. Han vil kanskje være på om han føler han mister meg, jeg vet ikke. 

Før vi hadde sex så var han ute etter forhold. Det var etter et par ganger med sex han begynte å si at han kun øsnket sex og ikke annet. Så feil ådi at han ønsket dette fra begynnelsen

Selvfølgelig sa han det, ellers hadde du vel ikke ligget med han...

Eller?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han vil kanskje ha et forhold, men det som er helt 100% sikkert er at han ikke vil ha noe forhold med deg, og du kan ikke gjøre noe med det.

Dette er story of your life, du prøver alltid å tvinge frem forhold der det ikke er forhold, og da løper mennene andre veien.

Nei,han sa han ikke ville ha forhold med noem damer på flere år. Dette gjentok han 3 gamger igår.

Skal jeg stole på han på andre ting, så må jeg nesten stole på dette også. 

AnonymBruker
Skrevet
got2go skrev (2 timer siden):

Herregud som du går å kverner på ting. Har ikke opplevd maken.

Du får jo ikke med deg alt her. Gjør du vel? Han skriver til meg idag. Jeg må skynde meg å teste meg. Why?! 

AnonymBruker
Skrevet

Han er skikkelkmig furten og kald i mld også. Jeg slår tilbake med samme mynt og avventer å teste meg. Det får han da gjøre seøv. Makan!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei,han sa han ikke ville ha forhold med noem damer på flere år. Dette gjentok han 3 gamger igår.

Skal jeg stole på han på andre ting, så må jeg nesten stole på dette også. 

Hvorfor skal du stole på han? 

Hvorfor snakker du FREMDEOES MED HAN? 

Anonymkode: 84fb1...d95

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2026 den 9.27):

Jeg sliter med selvbildet ja. Egentlig ingen grunn for det, kanskje fått høre litt for lite hvor fin jeg var da jeg var liten. Oppveksten min var fin, men litt kald. Lite prat osv. Jeg er tydeligvis attraktuv, siden jeg får datet og jeg sjeldent tar inititativ selv. Håper jeg finner lykken med en snill mann, som jeg også kjenner tiltrekning til. Absurd og vondt dette, litt panisk. Ville ikke det skulle ende sånn. Må vant han over meg og jeg er den "bitre kjerringa."

Ikke hør på rådene her, de fleste her tror et forhold er en maktkamp med strategier og spillteori. De skjønner ikke at vi er mennesker av kjøtt og blod, med masse følelser! Dine følelser er helt naturlige, ikke la noen trekke deg ned fordi du ikke er en robot. 

Anonymkode: 755a5...9ea

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han er skikkelkmig furten og kald i mld også. Jeg slår tilbake med samme mynt og avventer å teste meg. Det får han da gjøre seøv. Makan!

Hvis han sier at du må teste deg, er det vel kanskje fordi han har testet positivt for noe. 

Du har jo fokus på helt feil sted, gang på gang?

Gå å test test. Kutt all kontakt med denne mannen. Vent med ALL dating og ligging i 6 mnd så du kan jobbe med din egen selvfølelse og tilkntning. For du vil jo innerst inne ha en trygg og god partner, vil du ikke?

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

det er jo fordi han ikke vil ha noe med deg å gjøre.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2026 den 9.27):

Jeg sliter med selvbildet ja. Egentlig ingen grunn for det, kanskje fått høre litt for lite hvor fin jeg var da jeg var liten. Oppveksten min var fin, men litt kald. Lite prat osv. Jeg er tydeligvis attraktuv, siden jeg får datet og jeg sjeldent tar inititativ selv. Håper jeg finner lykken med en snill mann, som jeg også kjenner tiltrekning til. Absurd og vondt dette, litt panisk. Ville ikke det skulle ende sånn. Må vant han over meg og jeg er den "bitre kjerringa."

TS, har du reflektert over hvordan du tenker at selvfølelsen din er koblet sammen med komplimenter for utseendet? 

Selvfølelsen har ingenting med det ytre å gjøre. Verken utseendemessig eller komplimenter fra andre. 

Ditt ekstreme behov for ytre validering, altså validering fra andre, stammer i din manglende evne til å validere deg selv. Det er dette du må lære deg. Det kan stamme fra å ikke bli sett/hørt som liten og ikke lært dette fra dine omsorgspersoner, men det er likevel ditt ansvar å ta tak i det. Du må aktivt ta grep for å lære deg dette. 

Har du barn? Hvilken aldersgruppe? Unge eller ungdom?

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ikke hør på rådene her, de fleste her tror et forhold er en maktkamp med strategier og spillteori. De skjønner ikke at vi er mennesker av kjøtt og blod, med masse følelser! Dine følelser er helt naturlige, ikke la noen trekke deg ned fordi du ikke er en robot. 

Men følelser er ikke sannhet. 

Ingen forventer at man er robot, men som voksen må man ta grep for å bryte ut av selvdesteuktive mønstre. TS gjentar det samme mønsteret i hver eneste datingsituasjon, og hun sitter igjen såret og ensom. 

Hun har selv evnen til å endre dette, men hun velger å fortsette dating i stedet for å jobbe med seg selv. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor skal du stole på han? 

Hvorfor snakker du FREMDEOES MED HAN? 

Han vil jeg skal teste meg. Derfor skiver han og jeg tilbake. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva skal vi si til deg for at du skal forstå at det er BARE ditt ansvar og ikke har NOE med mannen å gjøre?  Hva vil du høre for st man skal slippe å høre de samme historien så mange ganger at man selv mister håpet for menneskeheten? Det er faktisk ikke det at du har uflaks men menn, du har et problem og driver alle potensielle partnere inn i dette, uansett hvor de var når de traff deg. Føles det bedre å leve om det andre sin skyld?  Å sitte å nedverdige disse mennene for at du skal føle deg bra er direkte kontraproduktivt da det er med på å legitimere ditt skjeve bilde av situasjonen. Det er heller ikke sunt å oppmuntre til den typen tanker, bitre og passiv aggressive mennesker er og blir tapere i livet.

Hvorfor svarer du ikke på dette? Hva er det vil oppnå med disse postene? Vil du høre at du ikke må gi opp og kjærligheten overvinner alt? Vil du ha hjelp til å komme ut?

Anonymkode: d32d2...304

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

TS, har du reflektert over hvordan du tenker at selvfølelsen din er koblet sammen med komplimenter for utseendet? 

Selvfølelsen har ingenting med det ytre å gjøre. Verken utseendemessig eller komplimenter fra andre. 

Ditt ekstreme behov for ytre validering, altså validering fra andre, stammer i din manglende evne til å validere deg selv. Det er dette du må lære deg. Det kan stamme fra å ikke bli sett/hørt som liten og ikke lært dette fra dine omsorgspersoner, men det er likevel ditt ansvar å ta tak i det. Du må aktivt ta grep for å lære deg dette. 

Har du barn? Hvilken aldersgruppe? Unge eller ungdom?

Ja jeg må tydeligvis lære meg dette. Det er jo åpenbart en grunn for at jeg har blitt som jeg har blitt. Ble mor som 18åring med en eldre mann. Jeg har to ten-åringer i hus, gutter vel og merke. Jeg vet de fikk god omsorg av meg og denne faren som er 18år eldre meg igjen. Bare dette sier nok litt om oppveksten min, jec er full klar over det. Ei 18år gammel jente med daddy- issuis. På hvilken måte meg og min bror ble behandlet vet jeg ikke men lite komunikasjon og åpenhet. Alt var for strengt 🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja jeg må tydeligvis lære meg dette. Det er jo åpenbart en grunn for at jeg har blitt som jeg har blitt. Ble mor som 18åring med en eldre mann. Jeg har to ten-åringer i hus, gutter vel og merke. Jeg vet de fikk god omsorg av meg og denne faren som er 18år eldre meg igjen. Bare dette sier nok litt om oppveksten min, jec er full klar over det. Ei 18år gammel jente med daddy- issuis. På hvilken måte meg og min bror ble behandlet vet jeg ikke men lite komunikasjon og åpenhet. Alt var for strengt 🤷‍♀️

Hvorfor tar du ikke tak i det?

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor svarer du ikke på dette? Hva er det vil oppnå med disse postene? Vil du høre at du ikke må gi opp og kjærligheten overvinner alt? Vil du ha hjelp til å komme ut?

Såklart! Jeg kan slette han akkurat her og nå, men jeg har ikke lyst på en bitter slutt. Vil helst bare komme over denne mannen med å la det dø ut. Jeg vet jeg har klart det før. Det å slette noen gir meg en ekkel bismak, kan ofte angre, å det vil jeg ikke kjenne. 

Jeg vil ta imot all tips og hjelp. Hjelper bare lite om jeg får kritikk og han ros. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

TS: Det du definitivt ikke skal gjøre er å ta råd fra en person som lider av samme tunnelsyn derfor ikke kan se at det er nettopp du som gjør dette og at det er en stor del av hvorfor alt går rett vest!

Ingen vil trekke TS ned, men ettersom hun er informasjons-resistent snakker man med større og større bokstaver jo lenger tiden går. Som en annen sa over her: følelser er ikke sannhet. Dette lærer de aller fleste FØR hjernen er ferdig utviklet.

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor tar du ikke tak i det?

Psykolog? Aldri vært et tema. Jeg kommer fra en familie der vi skal klare oss. Men jeg burde nå i ettertid hatt dette siden jeg tydelig sliter med relasjonsproblemer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...