MissLucy Skrevet 20. april #421 Skrevet 20. april Forumansvarlig skrev (3 minutter siden): Det er fortsatt tekniske problemer med tråden som vanskeliggjør rutinene rundt rapporter og det å rydde. Utviklerene er på saken, men jeg har ikke blitt forespeilet noe tidsperspektiv da det rett og slett er ett problem som ikke er opplevd før. Vi velger derfor å opprettholde den midlertidig frem til dette er løst for å forhindre at tråden må stenges over lengre perioder når det ryddes på dagtid. Går det an å flette innholdet fra den gamle tråden inn i den nye istedet for? Så kunne man endret navnet på den nye, og slettet den andre etterpå. 2
Eufemia- Skrevet 20. april #422 Skrevet 20. april Forumansvarlig skrev (2 minutter siden): Det er fortsatt tekniske problemer med tråden som vanskeliggjør rutinene rundt rapporter og det å rydde. Utviklerene er på saken, men jeg har ikke blitt forespeilet noe tidsperspektiv da det rett og slett er ett problem som ikke er opplevd før. Vi velger derfor å opprettholde den midlertidig frem til dette er løst for å forhindre at tråden må stenges over lengre perioder når det ryddes på dagtid. Takk for svar. Jeg tillater meg å foreslå at den midlertidige tråden gis et synligere navn med tanke på synlighet? Kongehuset - en midlertidig tråd. 2
Forumansvarlig Skrevet 20. april #423 Skrevet 20. april MissLucy skrev (9 minutter siden): Går det an å flette innholdet fra den gamle tråden inn i den nye istedet for? Så kunne man endret navnet på den nye, og slettet den andre etterpå. Flytting av mange tusen innlegg vil være en såpass stor jobb at det er fare for at forumet går ned pga overbelastning. Eventuelt at vi hadde måttet stenge forumet for alle mens dette pågår. Det ønsker vi da altså ikke. Det er altså mengden innlegg og aktiviteten som er årsaken til problemene. Vi har opplevd lignende på andre større tråder, men da har det løst seg etter noe tid stengt. Eufemia- skrev (9 minutter siden): Takk for svar. Jeg tillater meg å foreslå at den midlertidige tråden gis et synligere navn med tanke på synlighet? Kongehuset - en midlertidig tråd. Det kan jeg ordne. 2
Eufemia- Skrevet 20. april #424 Skrevet 20. april Forumansvarlig skrev (3 minutter siden): Flytting av mange tusen innlegg vil være en såpass stor jobb at det er fare for at forumet går ned pga overbelastning. Eventuelt at vi hadde måttet stenge forumet for alle mens dette pågår. Det ønsker vi da altså ikke. Det er altså mengden innlegg og aktiviteten som er årsaken til problemene. Vi har opplevd lignende på andre større tråder, men da har det løst seg etter noe tid stengt. Det kan jeg ordne. Flott! Tusen takk.
CeXNS Skrevet 29. april #425 Skrevet 29. april Jeg vil gjerne gi ros for den meget tydelige ryddemeldingen om brukerdebatt i tråden i dag. 3 1 1
Aricia Skrevet 30. april #426 Skrevet 30. april CeXNS skrev (16 timer siden): Jeg vil gjerne gi ros for den meget tydelige ryddemeldingen om brukerdebatt i tråden i dag. Ja, fint å vite at stadig gjentatte avsporinger som feks omhandler motdebattanters deltakelse i andre Rampelys-tråder nå ikke bare vil modereres vekk, men også sanksjoneres, forhåpentligvis strengere enn hittil. 2 3
blvck Skrevet 5. mai #427 Skrevet 5. mai Kan den ryddemeldingen limes inn her? Jeg husker den sånn ca, og syns ikke det helt gjenspeiles i hva som står over tråden
Forumansvarlig Skrevet søndag kl. 11:00 #428 Skrevet søndag kl. 11:00 blvck skrev (På 5.5.2026 den 15.44): Kan den ryddemeldingen limes inn her? Jeg husker den sånn ca, og syns ikke det helt gjenspeiles i hva som står over tråden Hvilken ryddemelding tenker du på? Ryddemeldingen som spesifiserte dette med debatt av brukergrupper o.l. er den samme som ligger i teksten øverst i tråden, det er bare fjernet "Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger." fra den originale ryddemeldingen.
blvck Skrevet søndag kl. 12:12 #429 Skrevet søndag kl. 12:12 Forumansvarlig skrev (1 time siden): Hvilken ryddemelding tenker du på? Ryddemeldingen som spesifiserte dette med debatt av brukergrupper o.l. er den samme som ligger i teksten øverst i tråden, det er bare fjernet "Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger." fra den originale ryddemeldingen. Takk! Jeg fikk den ikke til å stemme på tirsdag da jeg postet innlegget mitt opprinnelig, men syns det stemmer nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå