Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Tråden gjenåpnes automatisk den kl. 05:00


Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet. Minner om at tråden kan bli stengt på natt, i helger og på røde dager ved høy aktivitet. 

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger og ved høy gjentagelse vil vi vurdere innføring av kortere utestengelser for å holde fokuset på selve saken. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
-Pusheen- skrev (5 minutter siden):

"Marius er en romantiker". Jau. 

Ja🙈 Hold på å si «den man elsker tukter man». Men ordspråk blir jo litt kompliserte for enkelte i rettsalen å skjønne😂

(Har humret av Nora på bananskall gjennom dagen i dag😂 Sorry. )

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Krokenguri skrev (46 minutter siden):

Nei. Han bør få kontroll på spøkrlsene sine, og skjønne at hans oppførsel uansett ikke er ok.  Selv om det skulle vise seg at dama er utro. 

Det er ikke godt å være så sykelig sjalu heller. Men det gir ingen en rett til å kontrollere andre med regler, trusler og vold .

Han må rett og  slett bli tørr bak øra, og bli voksen. Mange har nevnt at han blir som et barn

Han ER jo som et barn . Når jeg leser om raseri-utbruddene hans, roping , knusing og kasting av ting , kan d minne om en gutt jeg  kjenner . når han var i  3-4 års alderen , og fikk tantrums når livet gikk han imot . 

  • Liker 19
  • Nyttig 7
Skrevet
-Pusheen- skrev (9 minutter siden):

"Marius er en romantiker". Jau. 

Mange romantiske handlinger som har blitt beskrevet i retten siste dagene ja😆 😅 

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
Frøkenfryden skrev (5 minutter siden):

Ja🙈 Hold på å si «den man elsker tukter man». Men ordspråk blir jo litt kompliserte for enkelte i rettsalen å skjønne😂

(Har humret av Nora på bananskall gjennom dagen i dag😂 Sorry. )

Haha, ja, den der var fantastisk😆

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
NiceOrNothing skrev (2 minutter siden):

Mange romantiske handlinger som har blitt beskrevet i retten siste dagene ja😆 😅 

Ja, blir rent sjarmert her jeg sitter 🙃

  • Nyttig 1
Skrevet
NiceOrNothing skrev (3 minutter siden):

Han ER jo som et barn . Når jeg leser om raseri-utbruddene hans, roping , knusing og kasting av ting , kan d minne om en gutt jeg  kjenner . når han var i  3-4 års alderen , og fikk tantrums når livet gikk han imot . 

Ja han fremstår med store reguleringsvansker og vansker med rammer og grenser. Men det fine med rettssaken er at han viser sitt sanne jeg hver dag. Som er dumt for ham selv men kanskje bra for utfallet av sakene..

  • Liker 12
  • Nyttig 11
Skrevet

Jeg beklager dersom dette har vært postet før. Jeg har ikke fulgt så mye med i denne tråden, men kom over denne artikkelen;

https://www.vg.no/nyheter/i/k0EQzX/astrid-meland-kommentarer-en-rettssak-uten-sidestykke

 

Altså, dette fremstår jo mer som en realityserie enn en rettsak slik det er fremstilt her. Kan den anklagede virkelig avbryte vitneforklaringer?

 

Og er det sant at forsvarsadvokatene kalte Nora for pike? Altså, er ikke denne dama nesten 30?

  • Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
NiceOrNothing skrev (2 timer siden):

Helt enig . De lever i en parallell verden . Der sex  og utseende er kapitalen til kvinnene . Og status / penger er menns kapital . Får ( dessverre ) litt Epstein -vibber av dette . Den evige jakten på nye offer / seksuell nytelse , og NULL respekt for det motsatte kjønn . 

Jeg tenker at Exit-serien traff spikeren på hodet. 

  • Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Sa han virkelig det?? https://www.vg.no/nyheter/i/k0EQzX/astrid-meland-kommentarer-en-rettssak-uten-sidestykke

«I retten retter han på detaljer. Korrigerer. Protesterer. Særlig når det gjelder familien. Da blir han trist og emosjonell. Moren hans nevnes ofte. Denne uken dukket kronprinsessen opp i en SMS han skrev til Haukland. I den sa han at moren mente posebildet ville gå over, at hun kalte det en «bump in the road».» 

  • Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Sinsiew skrev (13 minutter siden):

Jeg beklager dersom dette har vært postet før. Jeg har ikke fulgt så mye med i denne tråden, men kom over denne artikkelen;

https://www.vg.no/nyheter/i/k0EQzX/astrid-meland-kommentarer-en-rettssak-uten-sidestykke

 

Altså, dette fremstår jo mer som en realityserie enn en rettsak slik det er fremstilt her. Kan den anklagede virkelig avbryte vitneforklaringer?

 

Og er det sant at forsvarsadvokatene kalte Nora for pike? Altså, er ikke denne dama nesten 30?

Det fremstår som er sirkus. Er det med hensikt? Tenker da på karaktervitne til MBH og Danby Choi i dag. og at MBH kan konfrontere vitner på den måten han gjør? Det er helt horribelt at han får muligheten til det.

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/danby-choi-vitner-han-som-kjendisvenn-eller-kjendisredaktor/s/5-95-2905971

 

Endret av Hebbe-lille
  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Ms.Hannigan skrev (På 9.2.2026 den 13.56):

Ja, blir spennende å se om dommerene vurderer det som mest sannsynlig, at flere kvinner tilfeldigvis har fått alkoholfremkalt hukommelsestap, akkurat samtidig som de var sammen med Marius alene.

Godt poeng. Antar aktor ønsker å vise at det er mønstre her, altså ikke tilfeldig. 

  • Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Hebbe-lille skrev (4 minutter siden):

Det fremstår som er sirkus. Er det med hensikt? Tenker da på karaktervitne til MBH og Danby Choi i dag. og at MBH kan konfrontere vitner på den måten han gjør? Det er helt horribelt at han får muligheten til det.

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/danby-choi-vitner-han-som-kjendisvenn-eller-kjendisredaktor/s/5-95-2905971

 

Jeg har, på grunn av jobb, dessverre vært i 3 rettsaker. Kan ikke huske at vitnesforklaringer ble avbrutt av den tiltalte. 

Og at man skal kunne drive og blunke og tøyse i en rettsak? 

  • Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Sinsiew skrev (14 minutter siden):

Jeg beklager dersom dette har vært postet før. Jeg har ikke fulgt så mye med i denne tråden, men kom over denne artikkelen;

https://www.vg.no/nyheter/i/k0EQzX/astrid-meland-kommentarer-en-rettssak-uten-sidestykke

 

Altså, dette fremstår jo mer som en realityserie enn en rettsak slik det er fremstilt her. Kan den anklagede virkelig avbryte vitneforklaringer?

 

Og er det sant at forsvarsadvokatene kalte Nora for pike? Altså, er ikke denne dama nesten 30?

Kan og kan, han ødelegger jo potensielt for seg selv ved å gjøre det, så kanskje dommeren lar han holde på, innenfor visse rammer? Poenget er jo at man skal male et bilde av hans karakter i denne rettssaken, og om han hisser seg opp, lar seg irritere eller ikke klarer å la vær å henvende seg til vitner slik han får beskjed om at han ikke skal, sier det mye om hvilke grenser han setter for seg selv og ikke. 

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Sinsiew skrev (7 minutter siden):

Jeg tenker at Exit-serien traff spikeren på hodet. 

Absolutt. Har man vært i nærheten av slike kretser, så var den serien ikke like sjokkerende som mange opplevde den. Penger og makt korrumperer, vet vi jo. Grenser forskyves, og folk lar seg villig lede. Jeg synes det er tragisk når alle disse unge higer etter perfekte ansikter, kropper og dyr livsstil, for det koster så mye mer enn det smaker i det lange løp. 

  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
-Pusheen- skrev (Akkurat nå):

Kan og kan, han ødelegger jo potensielt for seg selv ved å gjøre det, så kanskje dommeren lar han holde på, innenfor visse rammer? Poenget er jo at man skal male et bilde av hans karakter i denne rettssaken, og om han hisser seg opp, lar seg irritere eller ikke klarer å la vær å henvende seg til vitner slik han får beskjed om at han ikke skal, sier det mye om hvilke grenser han setter for seg selv og ikke. 

Det er forsåvidt sant. Men det virkelig jo unektelig som en farse... Det er jo bra for ofrene dersom oppførselen hans i retten vinner på dette. 

Choi er jeg ikke så mye større fan av nå enn jeg har vært før, for å si det sånn. Merkelig oppførsel av et vitne. 

 

  • Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Sinsiew skrev (1 minutt siden):

Det er forsåvidt sant. Men det virkelig jo unektelig som en farse... Det er jo bra for ofrene dersom oppførselen hans i retten vinner på dette. 

Choi er jeg ikke så mye større fan av nå enn jeg har vært før, for å si det sånn. Merkelig oppførsel av et vitne. 

 

Ja, det er jo helt kaotisk til tider. Choi oppførte seg smått bisarrt idag. Når jeg leser referatene om igjen, så høres det jo mer og mer ut som han er på Marius sin side i dette, men slenger inn noen lovord om Nora kun fordi. 

  • Liker 22
  • Nyttig 6
Skrevet
-Pusheen- skrev (1 minutt siden):

Ja, det er jo helt kaotisk til tider. Choi oppførte seg smått bisarrt idag. Når jeg leser referatene om igjen, så høres det jo mer og mer ut som han er på Marius sin side i dette, men slenger inn noen lovord om Nora kun fordi. 

Altså, en ting er å være ærlig som vitne. Har man ikke vært vitne til vold, så har man ikke vært vitne til vold. Og det er viktig å få frem dersom Nora også har vært voldelig. Men her virker det mer som guttastemning. 

  • Liker 12
  • Nyttig 6
Skrevet
JustAsking skrev (6 minutter siden):

Absolutt. Har man vært i nærheten av slike kretser, så var den serien ikke like sjokkerende som mange opplevde den. Penger og makt korrumperer, vet vi jo. Grenser forskyves, og folk lar seg villig lede. Jeg synes det er tragisk når alle disse unge higer etter perfekte ansikter, kropper og dyr livsstil, for det koster så mye mer enn det smaker i det lange løp. 

Jeg er glad jeg, for at jeg ikke har så mye penger. At ungene mine ikke vokser opp i sus og dus. Jeg tror det er best for de fleste. 

  • Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Blir interessant hva meldingene (SMS) mellom N.Haukland og M.B.Høiby viser, når de blir behandlet etter helgen. 
 

Kan meldingene over tid vise et markant skjev maktubalanse? 
 

Danby fra «Spillet» hevder N.Haukland er mentalt sterk. Vel, mange «sterke kvinner» har likevel blitt utsatt for mishandling i nære relasjoner. 
 

Venninner/vitner av henne kunne bekrefte at N.Haukland endret atferd, noe som visstnok er et kjennetegn. 

Endret av Forumaktivitet
H til «Hva»
  • Liker 17
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Sinsiew skrev (7 minutter siden):

Jeg er glad jeg, for at jeg ikke har så mye penger. At ungene mine ikke vokser opp i sus og dus. Jeg tror det er best for de fleste. 

M.B. Høiby har vel ikke så veldig mye penger? 

 

Leste at da han kjøpte bolig med en eks. så betalte hun vesentlig mer enn han, han kun 1/3 (om jeg husker riktig). 
 

 

Endret av Forumaktivitet
Skrev «Høgby»
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...