Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillater ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Hva skjer med Linni? Hvordan blir man overrasket over at noen har forgrepet seg på en? Så full at hun har slokna? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klink skrev (2 minutter siden):

Hva skjer med Linni? Hvordan blir man overrasket over at noen har forgrepet seg på en? Så full at hun har slokna? 

Kanskje hun har fått noe i drinken..

• Liker 16
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea59 skrev (2 timer siden):

Det står ikke nøyaktig det, at hun forventet bedre,  men «forventninger til M.s oppførsel som er urealistiske og forskjellig fra det hun ville hatt til hans søsken». Hva i all verden er urealistisk forventning. Og hva slags forventninger hadde hun til småsøsknene i forhold. Nei, skjønner det ikke.

edit: jo, det eneste som jo gir mening er hvis han hadde utfordringer/diagnoser. Men det ville jo vært veldig merkelig å offentliggjøre på den måten.

😯🤔

For høye forventninger tolker jeg mer i retning at det har vært høyere forventninger enn  han er istand til å yte. Spesielt om man også kobler inn brevet til matius om at han faktisk har slitt hele livet. 

Endel diagnoser , blir ikke satt eller vurdert før de er litt oppi skolealder. Om de blir vurdert i det heletatt. Som.em del av kongefamilien, vil jeg også tro det foreligger litt ekstra forventninger iht oppførsel iht det også.

Akkurat hva hun mente, må man nok spørre henne om evnt. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (3 minutter siden):

Er jo noe av det som går igjen i voldtektssakene hans. De har vært ute av stand til å gjøre motstand. Da blir man selvsagt overrasket når man intetanende blir vist bevismateriale. Vi vet jo at han fester hardt, og vi vet at det går i narkotika. 

• Liker 25
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (Akkurat nå):

Er jo noe av det som går igjen i voldtektssakene hans. De har vært ute av stand til å gjøre motstand. Da blir man selvsagt overrasket når man intetanende blir vist bevismateriale. Vi vet jo at han fester hardt, og vi vet at det går i narkotika. 

Ja skjønner, men da må hun vel ha visst at hun har blitt dopet ned ? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (Akkurat nå):

Ja skjønner, men da må hun vel ha visst at hun har blitt dopet ned ? 

Ikke nødvendigvis. Folk putter alt mulig rart i drinkene til folk uten at de vet om det ellers, så... 

• Liker 21
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PusheenPusheen skrev (Akkurat nå):

Ikke nødvendigvis. Folk putter alt mulig rart i drinkene til folk uten at de vet om det ellers, så... 

Dårlig dop om en ikke en gang merker at noe er off? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lothlorien- skrev (6 minutter siden):

Wow, om dette stemmer forklarer det jo en del. Marius virker som en ufyselig person (utfra det som har kommet fram i media), og om MM har latt han gjøre hva han ville i oppveksten, er det vel ikke så rart at han har trodd at for han har ingenting noen negative konsekvenser.

Jepp og når hun har latt han bo på Skaugum uten krav til å ha jobb eller slutte å ruse seg som voksen, lar han ha hardbarka kriminelle i hjemmet deres og hun varslet han når hun fikk vite at politiet kom samt vasket leilighet hans akkurat da pluss se og hør har også dokumentert at hun kjøpte ny madrass til han dagen etter voldtekt da fortsetter hun å prøve å unngå at ting skal få konsekvenser for han i dag selv om han er 28. 

• Liker 30
  • Hjerte 2
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (1 minutt siden):

Jeg lurer på hvor lenge han har hatt disse tilbøyelighetene. Saken med Linni er jo fra 2018 - det er 6 år siden, da var han 22.

• Liker 27
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 minutter siden):

Dårlig dop om en ikke en gang merker at noe er off? 

Håper ikke du sitter og skylder på offeret her for at hun ikke var obs nok? Har man allerede drukket, er det ikke sikkert man merker at noe er rart med den neste drinken. Edit: Jeg sier ikke at Linni HAR blitt dopet ned, jeg snakker generelt om folk som blir det. Det funker jo, og det er sterkt nok til å gjøre folk bevisstløse, det er selvfølgelig ikke ofrenes skyld at de blir neddopet. Blir for dumt å skylde på dårlig dop. 

Endret av PusheenPusheen
  • Liker 36
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freydis skrev (Akkurat nå):

Jeg lurer på hvor lenge han har hatt disse tilbøyelighetene. Saken med Linni er jo fra 2018 - det er 6 år siden, da var han 22.

Ja, du spør godt. Lurer også på det.

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freydis skrev (6 minutter siden):

Jeg lurer på hvor mange offer det er i og med at han har fått holde på så lenge. Men det får vi aldri vite sikkert.

• Liker 27
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (7 minutter siden):

Håper ikke du sitter og skylder på offeret her for at hun ikke var obs nok? Har man allerede drukket, er det ikke sikkert man merker at noe er rart med den neste drinken. Edit: Jeg sier ikke at Linni HAR blitt dopet ned, jeg snakker generelt om folk som blir det. Det funker jo, og det er sterkt nok til å gjøre folk bevisstløse, det er selvfølgelig ikke ofrenes skyld at de blir neddopet. Blir for dumt å skylde på dårlig dop. 

I alle dager nei! 
Jeg bare tenker at i etterkant så tenker man kanskje at noe var rart i alle fall om en har blitt dopet ned så kraftig at en blir bevisstløs? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (19 minutter siden):

Stod at hun framstod bevisstløs/sovende på videoene og bildene. Og om hun var berusa, så virker det jo logisk at hun ikke husket eller merket noe av det. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 minutt siden):

I alle dager nei! 
Jeg bare tenker at i etterkant så tenker man kanskje at noe var rart i alle fall om en har blitt dopet ned så kraftig at en blir bevisstløs? 

Husker man såpass etter man har vært neddopet? Jeg vet heldigvis ikke hvordan det er å våkne opp etter noe sånt. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruR skrev (12 minutter siden):

Jepp og når hun har latt han bo på Skaugum uten krav til å ha jobb eller slutte å ruse seg som voksen, lar han ha hardbarka kriminelle i hjemmet deres og hun varslet han når hun fikk vite at politiet kom samt vasket leilighet hans akkurat da pluss se og hør har også dokumentert at hun kjøpte ny madrass til han dagen etter voldtekt da fortsetter hun å prøve å unngå at ting skal få konsekvenser for han i dag selv om han er 28. 

Det er så ekstremt og vilt det hele. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Momma skrev (5 timer siden):

Trolig fordi han vet å utnytte sin posisjon som flere dessverre finner tiltrekkende. Vi får håpe at det ikke er andre grunner, det ville jo være å spekulere... Det er uansett en skam at denne mannen har fått fare rundt som han har gjort, jeg håper oppvasken inkluderer oppvask av de rundt ham som har medvirket til at dette har dratt ut i årevis!

Der er også politiet involvert. 

De har hatt forebyggende samtaler med MBH som er initiert fra noen beone there paygrade. 

Endret av Junijulia
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (12 minutter siden):

I alle dager nei! 

Ikke nødvendigvis.  Ikke lenge siden det kom en sak om en dame som var dopet ned av mannen  sin i flere år, uten å vite noe.

• Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junijulia skrev (15 minutter siden):

Der er jo også politiet involvert. 

De har hatt forebyggende samtaler med MBH som er initiert fra noen beone there paygrade. 

Ja og de er ganske rett frem om at de har ting de ruller opp i Marius sitt nettverk. (Kilde forebyggene samtale mellom Marius og politi som har vært publisert flere steder i media). 
Jeg er veldig overrasket hvis det ikke finnes noen narkotika relaterte ulovligheter som Marius har gjort med sine kriminelle venner ( Oppbevaring av større mengder og eller salg for eks)  Håper politiets etterforskning kan få frem dette såfall. 

Endret av FruR
  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TigerK skrev (2 timer siden):

Den eneste grunnen til at vi vet hva denne voldelige overgriperen har utsatt uskyldige kvinner for, er at noen i politiet lekker. Og takk og pris for det. Ellers hadde voldtekter, mishandling, drapstrusler, vold og rusmisbruk fortsatt på samme måte som de siste sju årene. Hvor mange ødelagte offer før vi kan rettferdiggjøre at noen lekker informasjon om alvorlig kriminalitet som blir dekket over, skjult og ignorert fordi gjerningsmannen er sønn av kronprinsessen? Hold fokuset på det saken handler om; lidelsen ofrene føler på er helt og holdent Marius sitt ansvar.

Det er ikke saken generelt jeg sikter til, men her er det sensitivt materiale som ofrene har bedt om at skal holdes internt som har blitt lekket.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...