Gå til innhold

viwi


viwi

Anbefalte innlegg

Hei Wiwi :D

Misunner deg å være masse ute i solen. Jeg blir bare dårlig jeg... :( Tåler sol veldig godt til vanlig, men nå skal det ingen ting til.... Vel, vel.

Ser du nå har alt klart til den lille skal komme :D Den popper nok plutselig ut skal du se, og da glemmer du nok disse siste dagene.

Ønsker at det er november jeg sånn at jeg også får hilse på min llille spire :D

Kos deg i varmen du.

Stor sommerklem fra Wit 23+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Viwi!

Er litt spendt på den legetimen, jeg nå...

Men det er vel litt for tidlig på dagen ennå...

Ha en fin og spennende uke!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Det pirrer i magen når jeg leser dagboka di! Nå er det jo bare en uke igjen til "vår" termin. Er spent på å lese hva legen sa. Vet nesten ikke om jeg kan dra bort på hytta noen dager uten PC... :) Her koser vi oss i sommerværet men noen ganger er det godt å gå inn å sette seg ved PCen for å avkjøle seg litt og for å oppdatere seg på hva som har "skjedd" mens man var på ferie. Angående mage så hadde jeg "rundt overalt" når jeg gikk gravid men gutt og "kul foran" med jente. Bruker å være dyktig på å gjette riktig når bekjente venter barn men med deg blir deg vanskelig når jeg ikke har sett/sett bilde av deg gravid.

Stor klem fra ei med "fødselsnerver"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T-8 idag. :D Ute skinner sola som bare det og de er dritvarmt. Men idag har jeg bare sovet inne.

Ikke ble det noe legetime på meg idag heller.. Grunn? Jo har tilbragt natta på føden :(

Det som skjedde var følgende... Vi la oss sånn ca 12 igår kveld og skulle sove. Jeg kjente jeg hadde så vondt opp under brystet- akkurat som når man har svelget luft og det sitter i brystområdet..... Tenkte at det går nok over snart og forsøkte sove. Men smertene ble bare verre. Drakk vann og melk, prøvde gå oppe men ingenting hjalp. Til slutt klarte jeg ikke ligge for det var så vondt. Tårene mine trillet så vondt var det. Det verste var at jeg nesten ikke klarte trekke inn pusten pga smertene og da ble det jo bare overfladisk pusting..

Da klokka var nesten halv 3 begynte jeg å lure på om jeg skulle vekke mannen min så han kunne kjøre meg på legevakta. Men han våkna av jamringa mi og ut bar det. Han ringte føden han og de ville ha oss opp der. Vi skjønte jo alle at det ikke var noen fødsel på gang, men gravide sender de jo uansett opp på føden fra LV så det var like greit.

KOm inn der og ble møtt at ei skjønn JM som ville jeg skulle ligge med CTG ei stund for å se at babyen hadde det bra iallall. Og det var jo helt utrolig- for babyen hadde det kjempefint og ble ikke påvirket av mine vanvittige smerter... Fosterlyden lå jevnt på mellom 130-150.... Hun tok å sjekke blodtrykk,puls og urinen. Men alt var egentlig fint.

Så kom legen og ville sjekke meg- med UL og alle mulige slags remedier. Så på UL at nyrebekkenet mitt( det høyre) var litt stort,men det er egentlig vanlig når man er gravid pga av presset. Han sjekka babyen som var helt perfekt... og så ble jeg innlagt...

Da begynte det å springe folk ut og inn av rommet- det ble tatt x-antall blodprøver, blodgassanalyse, blodtrykk osv osv... De var litt redd for at det kanskje kunne være lungeemboli, men alle prøver viste seg å være fine... Tror nok det var mange som klødde seg i hodet over hva dette kunne være for noe. Men jeg må jo bare berømme de for at ting skjedde så fort... De tok dette virkelig alvorlig og jeg må bare skryte av avdeligna og folka der!!!

Jeg hadde så vondt at jeg bare lå å jamra meg og prøvde så godt jeg kunne å få puste.. Smertene var så vanvittige og var der hele tida så jeg fikk jo aldri slappa noe av.... Det er det verste jeg noengang har opplevd..

Da klokka nærma seg 0700 så ble plutselig smertene svakere- det var bare himmelsk og en halvtime senere var de helt borte... Jeg trodde bare jeg skulle begynne å grine for det var så deilig å endelig slippe de fæle smertene...

Jeg ble værende der for de ville ha meg til observasjon. Og klokka 10 idag formiddag kom legen å snakka med meg og sa at de faktisk ikke visste hva det kunne være,men at det var godt at det hadde gitt seg iallfall. De trodde kanskje det kunne være noe med nyrebekkenet eller noe muskulært. Men det er ikke godt å si.

Iallfall fikk jeg lov til å reise hjem igjen, men måtte love å komme inn med en gang dersom det tar seg opp igjen... De sa til meg at de håpte de ikke så meg igjen før jeg kom der med rier :D .. Det hadde jo vært deilig det da...

Så nå har jeg sovet noen timer på sofaen og føler meg ok form, ingen vondt og er like klok... :roll:

Hørte forresten ei som fødte i mårrest- hun brølte så sinnsykt at jeg måtte le... Og den deilige babyskrikinga rett etterpå. Jeg ble helt rørt jeg der jeg lå... Håper det er min tur snart.

Jeg fant iallfall ut inatt at jeg ikke gruer meg til fødselen for med rier har man iallfall litt opphold mellom smertene. Så det skal gå så greit..

Takk alle sammen for hilsninger forresten...

Ja Flo* det er spennende med mageformen... Lurer fælt på om det er gutt eller jente selv... Men holder vel en knapp på at det er gutt.. Har liksom ikke fått lagt ut noe bilde av magen min- skal se om jeg får det til....

Så du er en av de som pleier å gjette riktig kjønn...Syns det er stilig hvordan enkelte bare vet det..... Selv er jeg helt grønn på sånt...

Nå kom visst mannen min hjem- stakkar han har hatt ei slitsom natt han og... Får vel gå å lage litt mat til han siden han har sittet trofast på sykehuset hele natta.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant iallfall ut inatt at jeg ikke gruer meg til fødselen for med rier har man iallfall litt opphold mellom smertene. Så det skal gå så greit

:ler: JA det kan du tro...(ang opphold ml riene..)

Hm.. Trist å lese hvor vondt du har hatt det i natt :cry:

Godt at det endelig er over da...

Begynner vel å bli trangt om plassen der inne..

Klem Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at du hadde så vondt da, men bra at alt det er over nå.

Ingen flere vondter nå før riene starter :D

Klem fra Wit 24+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: JA det kan du tro...(ang opphold ml riene..)

Klem Jinx

Hehe ja jeg håper jo da vettu. :hoho: For de smertene jeg hadde igår natt var like grusomme hele tida og jeg fikk nesten ikke puste- ergo tenker jeg meg at fødselssmerter bare MÅ være bedre... hehe

Takk for hilsen iallfall... Du vet man må jo av og til overbevise seg selv om at ting ikke er så ille... Skjønner jo at du har hatt tette rier iallfall når du har født. Det høres slitsomt ut :(

Men nå er det sol, sommer og dritvarmt!!! Så jeg skal ned til stranda for der er det litt vind.... MÅ avkjøle meg litt nå altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Godt at smertene gav seg da...

Men synes det er litt ekkelt når en ikke får noen diagnose...

Spennede å følge med deg...

Skal ta med meg barna ut på stranden og bade nå.

De skal se om de klarer å fange mini-flyndrer og krabber i bøtte.

Ville bare vente til etter kl.14.00. - for da er ikke solen like sterk...

I morgen tidlig reiser vi på vår "ferie"...

Blir offline i 11-12 dager.

Hvordan skal dette gå?

Kanskje du har født før jeg kommer tilbake...

I så fall: lykke til.

Det går bra - og du: folk får som regel mer enn ett barn... :wink:

Ha en strålende sommer.

Sommerklem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T-4

Natta har vært slitsom-har nesten ikke sovet noe. Har hatt mensverk hele natta og på morrakvisten har det blitt til vonde tak i magen og nederst i ryggen. De varer relativt kort tid-bare 15-30 sekunder og kommer med mellom 8-15 minutter... Så nå er jeg lit spent på om dette virkelig er noe eller om jeg bare blir lurt. Mannen min er redd for at jeg skal gire meg for mye opp. Og han bare gliser hver gang jeg får vondt han... Tror nok han er litt spent han og ja.. Får vel bare se hvordan det går utover dagen iallfall. Jeg håper jo at dette er starten da... Men man vet jo aldri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrer for deg, og for at dette er starten...

Lykke til!

Oppdater gjerne iløpet av dagen,

hvis du blir hjemme, og føler for det! :wink:

X <--pekefinger krysser langefinger!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Er det noe på gang eller bare livmoren som gjør seg klar. Tipper egentlig på det siste! Sorry! Mente ikke å ta motet fra deg. Snakker bare av erfaring. Når man har opplevd å gå med verker i 3 døgn før det endelig skjedde noe så vet man alt om å bli lurt! Håper du venter til tirsdag! Du vet hvorfor.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjemme enda med vonde smertetak. Siste halvtimen har de kommet med 7-8 min mellomrom og er VONDE!!!! Sier til meg selv at det nok kommer til å ta lang tid for hvert tak varer aldri lenger enn 45 sekunder... Oftest er de på rundt 30 sek. SÅ dette tar nok tid tror jeg.

Vet jo ikke hva det er egentlig- for jeg har jo aldri født før.. Men det er iallfall ikke slik at jeg føler jeg må inn på føden.. Så jeg tror nok du har rett Flo* at det er livmora som gjør seg klar... vi får vel se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tydelig at det nærmer seg med stormskritt nå... :lol: Ville bare stikke innom for å nok en gang ønske deg LYKKE TIL, snart er du mamma- for en herlig følelse det må være. Nyt tiden etter fødselen og kos dere med den lille!!

Håper det ikke tar lang tid før den lille er i armene dine nå, og at siste rest av svangerskapet blir en positiv opplevelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi,oi,oi dette var spennende du er kansje blitt mamma allerede??

Ville bare inn og ønske deg lykke til og koz deg i tiden fremover :sjarmor:

Klemmer fra Pia :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du blitt mamma Wiwi???

Ønsker deg uansett lykke til :D

Er nok deilig når det er over og du ligger der med ditt lille søte nurk :D

Stor klem fra Wit 24+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spretter opp av senga og kobler meg på nettet for å se om det er noe nytt. Finner ut at du ikke "har vært her" siden lørdag kveld så da må det vel ha skjedd noe????????

ja, her på KG er vi mange som venter i spenning.

Sender deg en stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:D :D :D :D :D Gratulerer med en nydelig datter VIWI!!!!

Som dere kan se: Viwi fikk ei jente på søndag klokka 0820. Hun kommer nok tilbake med mer info :D

GRATULERER MASSE MASSE VIWI. Her i Limbo leiren er vi alle så glade på dine vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...