Gå til innhold

viwi


viwi

Anbefalte innlegg

Gravid!!! :o :hoho: :-? :cry: :D

Kaotiske tanker- glede, tårer, frykt, bekymring..

En million tanker for gjennom hodet mitt da jeg skjønte jeg var gravid. Nå som jeg endelig hadde fått ny jobb og allting :o Lurer på hvordan det skal gå. Om jeg skal klare å begynne i den jobben. Er bare 4+3 men allerede har kvalmen meldt seg. Herregud dette blir tøft. Håper bare jeg skal klare å begynne i jobben. HAr jo så lyst på den. Setter meg ned og griner om jeg blir dårligere. Får så dårlig samvittighet overfor den nye sjefen. Visste jo ikke jeg var gravid da jeg takka ja.... Men de er vel klar over at det kan skje når de ansetter jenter på min alder.

Mennen min er overlykkelig- han skal bli far!!! Godt å se at han gleder seg sånn. Blir revet med av hans glede...

Nåja dette skal vel gå bra. På en eller annen måte skal det nok ordne seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Viwi!!!

Gratulerer så masse med to blå, og velkommen hit til oss som dagbokskriver. Blir spennende å følge med deg fremover, så du må love å skrive masse masse :D

Kos og klem fra Sessa 28+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en liten spire i magen, viwi.

Du skal se at alt ordner seg vel med jobben, ikke så morsomt å være kvalm og dårlig, spesielt når du har fått deg ny jobb.

Lykke til med spiren og jobben.

Klem fra Cobra 27+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle sammen for gratulasjoner!!!

Nå er jeg altså 5+0 og formen er ganske ok. HAr perioder med akutt kvalme, men de går over. Er begynt å spise ingefærtabletter og håper at jeg skal slippe den grusomme kvalmen. Litt må jeg jo regne med men...

Jeg har mange av de typiske symptomene mange har, som: murringer i magen, ømme bryst, VELDIG mye sulten og trøtt omtrent hele tiden, oppblåst mage.. Ja det var vel det :wink:

igår var vi hos et vennepar der hun har termin ca 2 mnd før meg. De snakket så mye om hvordan det blir når de blir foreldre osv og der satt vi da- sprekkeferdige av hemmeligheten vår. :sjarmor: Vi har ikke fortalt det til noen enda. Så vi gleder oss jo til at vi kan dele den fantastiske nyheten med andre.

Vet at de 2 kommer til å bli ekstra glad på våre vegne siden mye leit har skjedd tidligere..

Det har liksom ikke gått helt opp for oss heller at vi skal bli foreldre. Tenk VI skal få en baby!!!!! :o

Men vi gleder oss enormt da og håper virkelig at dette skal gå bra..

Har vært endel inn på snartmamma og der var det så mye trist :cry: at jeg blir nesten dårlig selv. Går rundt og er kjemperedd for at det skal skje meg og. Så jeg tror nok det er best å holde seg litt unna de sidene der en stund... :(

Jeg skal ringe legen uti uka og bestille time. Sånn at jeg i uke 6 eller 7 kan gå på første legetime som gravid... Gleder meg litt til det. Blir kanskje enda litt mer virkelig etterpå?? :roll:

Men nå må jeg lage litt middag til oss....

hadet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Inspirert av andre herinne fikk jeg lyst å fortelle om da pappan skulle få vite at jeg var gravid.....

Først må jeg vel si at vi ikke prøvde å få barn. Vi tenkte at kommer det så kommer det. Så noen dager før jeg skulle ha mensen kjente jeg meg litt fjern og rar og begynte jo å lure da. Dagen etter mensen skulle kommet var det ingen mens og jeg var på apoteket og kjøpte en test..

Nervøs som bare det tok jeg den og det var II

Måtte roe meg litt. laga middag og vi spiste og mens mannen min jobba litt henta jeg en stor bamse og ei stor rød rose. Der er yndlingsblomsten til oss begge...Satte dem i sofaen og meg ved siden. Da mannen min kom ut kom han å satt seg ved siden av meg, og smilte og sa;" neimen så koselig da, takk!" Så han ante ingenting. JEg var allerede så rørt at jeg svelgte og svelget.. Så sier jeg" du skal bli pappa" og da trillet tårene i strie strømmer......

"HÆ?" sier han. "ER DET SANT? "." JA" svarer jeg og så sitter vi der. JEg med tårene trillende og han med tårene blinkende i øyekroken.....

Kjempelykkelige begge to men kan nesten ikke tro det er sant....

Det er så godt å ha en mann som er like glad over dette som jeg er!!! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinteren er her

Ute er det helt hvitt av frost. Det er så fint!!

Har det veldig bra om dagen. Mannen min han går rundt og humrer og ler for seg selv og er så søt. Gleder seg enormt over den lille spiren i magen min...

Jeg er full av energi og rydder og styrer og ja må liksom bare få unna ting.

Igår kveld etter vi hadde lagt oss så jeg for meg hvordan jeg skulle rydde i boden- det var nesten så jeg sto opp og begynte å rydde da... hehe Merkelig. Jeg som HATER å rydde, samtidig som jeg hater rot... :roll:

kvalmen er enda ikke kommet særlig over meg- heldigvis. Så jeg bare nyter dagene... tar hver dag med god form som en gave.

Men det er så rart_ om kveldene så river det og sliter noe voldsomt nederst i magen- ellers på dagen merker jeg lite til det. Er det normalt tro??? :-?

Snakka med søstra mi igår. hun har en liten gutt på 10 mnd snart og det var bare så vidt jeg klarte å holde meg. Var på nippet til å fortelle at jeg er gravid. Men skal vente litt til.... Er så redd for at om jeg sier det til noen, så mister jeg..... Huff for noen tanker.... Men jeg er så redd for å miste. Derfor gleder jeg meg over hver dag som det går godt...

Livet er hærlig med lille nurk i magen :D

Viwi 5+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI viwi :D

så koselig å lese at du har det bra om dagen :D ønsker deg lykke til videre med den lille spiren i magen :D

ha en fortsatt fin dag :blunke:

klem fra :P sola :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Heia Viwi

Gratulerer med den lille spiren som vokser i magen din! Er selv 11+4 dag og er kjempespent på om dette går veien. Har vært til UL i uke 8 og sett Ul og hjerte og hele pakka. Kjempestort var det.

Gled deg over svangerskapet tenk positivt - det sier absolutt alle til meg så jeg prøver nå på det. Kos dere med den lille hemmeligheten. Jeg fortalte bestevenninna mi det i forgårs og hun er den eneste bortsett fra sjefen min som vet :wink:

Spennende tid vi går i møte nå.

Klem fra 11+4 og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+4 :D

Dagene tasler sakte framover. Er så glad for hver dag at det går bra.

Nå er det 1 1/2 uke til jeg starter i ny jobb. Gruer meg for jeg vet hvor slitsomt det er å være ny. Og i tillegg å være gravid i en sånn situasjon blir vel dobbelt så tungt. Men jeg får bare stå på og håpe på det beste. Vil ikke si noe på jobben før over jul. De trenger jo ikke nødvendigvis vite noe enda....

Ellers er jeg begynt å venne meg til tanken på at livet skal bli snudd opp/ned. Det skremmer litt ja, men jeg er så glad likevel. DET blir stort!!!'

samtidig er jeg så redd at det samme skal skje med meg som en venninnne. Hun hadde 1 uke igjen til termin og så dør barnet i magen. Så forferdelig. Hadde visst knute på navlestrengen. Så jeg tenker på dette ofte. Hun er jo blitt veldig nær meg og jeg sørger med henne.

hun vet jo ikke enda at jeg skal ha barn. Men jeg håper jo at det skal gå greit å fortelle det til henne. Det stikker nok litt ekstra når hun hører om venninner som skal ha barn. Men livet må jo gå videre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh for en dag :x

Det begynte igår kveld med vond hals. Jeg tenkte det gikk over og la meg. I natt har jeg sovet vanvittig dårlig fordi halsen har vært så fryktelig vond. Nesa er tett og feberen kryper oppover. Sukk :roll:

Da jeg sto opp og gikk på badet så jeg ikke ut. SKREKK OG GRU!!! Røde øyne rød nese og i halsen ser det ut som på månen... :sjokk:

Så jeg er nok syk ja. I tillegg bare måtte jeg kaste opp. DET var iallfall ikke godt for min såre hals... Huff for en dag. Det er bare å pakke på seg varme klær og hive innpå te og c-vit.

jaja god helg til meg :-?

viwi 5+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, god helg til deg!!!!

Pakk deg inn i senga, bevæpnet med solbærtoddy, godt lesestoff og en god porsjon selvmedlidenhet..... det siste er meget viktig.

Få gubben til å stikke innom apoteket og kjøpe saltvann-nesespray og Tuxi.

*god - bedrings -klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heia Viwi!

Er du fremdeles uggen i kroppen. Svima nesten av selv i går og er så himla tett i nesa :D Kjøp deg masse mandariner - det har jeg gjort samt Kiwi og epler og pærer. Det går nå i hvertfall ned det :D

Er ikke livet herlig akuratt nå :wink:

12+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Viwi!!

Håper du er kommet deg litt etter helga. Pakk innpå med mandariner, de er jo begynt å bli gode nå! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...