Gå til innhold

viwi


viwi

Anbefalte innlegg

Enig med deg Wivi. Midnattsol og lyse netter er bare helt herlig :D

Men, om vinteren savner jeg ikke mørket og sne til juni... :-?

Jeg er fra Tromsø, men bor i Oslo :D

Klem fra Wit 14+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Viwi!

Nei, jeg er ikke fra Tromsø men fra en annen by i Troms ( ikke Harstad!!!)

Her i nord koser vi oss med nydelig vær og lange lyse netter. Nå er det bare 2 uker til vi har midnattsola her.

Klem fra Flo* i Nord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei hei Viwi

Tusen takk for hilsen i dagboka mi :D - håper at formen er oppegående og at det går bra med deg. Nå har vi ikke lenge igjen gitt. I dag er jeg T-30 så det går unna i svingene her.

Ha en strålende fredag og kos deg masse i helga og slapp godt av.

Klem fra Limbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny kontroll idag hos legen. Var litt spent før jeg dro idag siden jeg har hatt så vondt ihodet og vært svimmel-tenkte på at jeg kanksje hadde høyt blodtrykk, men hos legen viste det seg at alt var i skjønneste orden..

Det er jeg glad for.

Legen var i skikkelig godt humør idag og tulla masse, og lurte på om jeg visste hva jeg gikk til... Det vet jeg jo ikke. Men han mente at jeg bare måtte glede meg for det var helt fantastisk å ha barn!

Her er dagens kontrolltall :D

Uke 30 ( 25)

Vekt + 3 kg ( tilsammen 4,5)

BT 120/70 ( 130/80)

Hb 11,7 ( -)

Urin Neg (L+2 og sp+)

Ødem 0 ( 0 )

Leie/beveg T/B+ (-)

Fl/min 138 ( 152)

S-F 28 cm ( 23)

Er kjempefornøyd og det er godt å se at barnet har det fint i magen min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30+2

Jadda her går det fremover. Nå er det nesten 17 mai, ute skinner sola og inne her hos oss ser det rett og slett bomba ut :D

Grunn? Jo vi pusser opp... Maler og står på.

Gubben har fått det ærefulle oppdrag å male inne og så maler jeg ute. Vi var litt uheldig da vi valgte maling- skal bare male rundt vinduer og dører, men etter å ha malt på utsiden av stuevinduene ser det for jævlig ut :cry: Dvs JEG syns det ser jævlig ut, mannen min syns det ser ok ut. Men jeg skal ha en annen farge takk! Nå er det en slags grønnfarge, men huff altså.... Så nå får jeg gruble videre på hva som passer bedre :roll: hadde liksom tenkt å ha det ferdig til 17 mai, men nå ser det ikke slik ut.. Og selvsasgt jobben mannen min overtid for ørtende dag på rad så da får jeg ikke kjøpt maling heller idag... Æsj nei det er jo typisk da.

Formen min er igrunnen ganske ok for tida. Siste uka har jeg vært lite kvalm og det er så deilig atte. Baby sparker som bare det i magen min og nå er det bare kos. Får bare håpe at dette varer da.. hadde jo vært deilig om de siste ukene ble uten kvalme :D

Merker at det er litt tyngre nå- pusten er tung, det er vanskeligere å komme seg ut av senga, og tyngre skal det bli... jaja det skal jeg vel overleve 8)

Ikveld skal jeg kanskje være med ei venninne på "nattåpent" på et av de store kjøpesentrene her- kanskje jeg finner noe kjekt da? hvem vet?

deilig å bare gå rundt og egentlig ikke ha noe spesielt å gjøre. Bare kikke og gå på cafe....Passer meg perfekt :briller:

Men nå er det tilbake til huset, må se om jeg får rydda opp litt her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Viwi!

Så koselig å lese at du endelig føler deg i litt bedre form. Er du sykemeldt eller ennå i jobb?

Pussig med det "nesting"-hormonet som gjør at vi kvinner MÅ fikse hjemmet før babyen kommer.

STOOOOOR KLEM FRA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei igjen dagboka mi....

Her står det om "magen" min i uke 32 på BIM

I dag er det torsdag 22. mai. Du går nå i 32. svangerskapsuke og har 62 dager (9 uker) til termin onsdag 23. juli 2003.

Nå har babyen din blitt ca 40cm lang og veier ca 1500g. Babyens hud er rosa og begynner å bli glattere fordi underhudsfettet har begynt å komme. Pupillene reagerer på lys og babyen merker hvis det kommer sollys på mors mage.

Nå når livmoren din midt mellom navlen og brystbenet.

Idag er det nydelig vær ute- sola skinner så da får jeg gjort ferdig malinga ute forhåpentligvis. Må prøve å få det unna når det ikke regner :wink:

Takk Flo for hilsningen!!! Nei jeg jobber ikke nå, er arbeidsledig :( Men nå er det jo ikke så lenge igjen til terminen så det går nok greit.

Jo det er kjempedeilig å endelig være i god form. Har liksom ligget i dvale siden november- så nå koser jeg meg :briller:

Igår var jeg en tur ute på shopping- fikk bestilt nye hjul til vogna. HAr bestilt lufthjul, da det bare var vanlige hvite tynne hjul på den. Men det tok litt tid å få de siden de måtte bestilles. Men pytt hva gjør vel det. Det kommer på 250,- pr hjul. Ikke så ille det...

Så har jeg kjøpt meg billige badesko på H&M til å ha på føden/barsel når den tid kommer. Greit med billige for da kan jeg bare kaste de når jeg skal dra hjem derifra. Orker ikke tanken på å dusje barbeint i dusjen på sykehuset. Nei æsj :sjokk:

Ellers så er huset et eneste stor rot! Vi pusser opp bad og da blir det mye støv og verktøy osv som ligger rundt om. Men det får nå bare være- det blir jo bra til slutt. Vi er heldigvis ferdige med å male trappeoppgangen vår og er bare så fornøyde med resultatet :lol: Ble så lyst og fint!!

Strikkinga kommer seg den nå- er begynt å strikke på hentesett og håper jo at jeg skal få det til. Syns det er litt gøy å strikke nå når jeg endelig har lært det.. Men vi får se om jeg får denne til uten å plages...

Ellers så er jo formen ok- har endel vondt nederst i magen( på sidene) men regner med at det er strekkesmerter. For mannen min har kommmentert det hver kveld i det siste at jeg vokser så fort.. Og ja det stemmer nok- det vokser visst litt i rykk og napp tror jeg..

Og så er det jo mye tyngre etterhvert også- puster som en hval bare jeg må snu meg-hehe..

Nå gleder vi oss til at vi skal til jordmor på tirsdag- da skal vi snakke om fødselen. Tror det kan blir veldig interressant.. Har liksom bare skjøvet tanken på fødselen langt bak, men det nærmer seg jo nå. Så det er vel greit å begynne å forberede seg litt ja.

Men nå skal jeg ut og male litt 8)

viwi som er 31+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei hei Viwi

Så langt du er kommet nå da :D det er ikke ofte jeg er innom for tiden, men det er så mye annet som tar opp tiden. Ser at du er i full vigør med både oppussing hjemme og planlegging til babyen kommer.

Hvordan gikk det hos Jordmor ? Det er veldig greit å snakke om fødselen på forhånd. Jeg har selv dager der jeg gleder meg kjempemasse og dager der jeg gruer meg litt. Men det er nå smerter med mening spørr du meg :blunke:

T-17 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny uke. Idag er jeg 32 fullgåtte uker. :D

Magen har vokst veldig i helga syns jeg. Kjenner nå sparkene til babyen helt oppe ved ribbeina mine. Og pusten er enda tyngre- hvordan skal dette gå da??? :wink: Det blir nok slitsomt framover å komme seg opp av stoler og ut av bilen osv osv...

I helga har vi vært virkelig effektive: vi har fått rydda masse ute, vaska og polert bilen, vært på flisejakt( fant tilslutt fliser vi likte på NOR FLIS, men vi har ikke kjøpt de enda- vi skal tilbake en dag for å få et tilbud på alt vi trenger til badet...), kjøpt flere krukker og blomster som skal settes ut, vaska verandaen... ja det var jo litt... Skulle prøve å få malt andre strøket ute på karmene men det har regna såpass mye at det har vi bare vært nødt til å utsette litt. Men tror det er meldt ok vær senere i uka...

Imorgen skal vi til jordmor for å snakke om fødselen. Gleder meg!! Det at vi skal snakke om det gjør at det ikke føles så lenge igjen til vi får treffe babyen vår.. Alt imellom 6 og 10 uker nå.... :briller: Håper jo at jeg slipper gå over tida ialfall.

Har ei venninne som hadde termin på fredag og hun venter enda. Hun er dritlei nå... Skjønner jo det godt da :wink:

Mannen min spådde tidligere at hun kom til å få iløpet av denne uka.. Så det gjenstår og se da...

Jaja nå får jeg vel se å få gjort litt fornuftige ting i huset..

Så det får være nok for denne gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært hos legen med ny urinprøve fordi da jeg var hos jordmor hadde jeg kraftig utslag på sukker ( +4) og idag var det +1. Likevel mente legen at jeg burde ta en sukkerbelastningstest for å utelukke evt diabetes... Huff jaja må vel slite meg gjennom den dritten der.

Skal ned på mandag.. Bare tanken på å ikke kunne spise og så drikke den søtsuppa gjør meg kvalm... Æsj- men jeg håper det skal gå greit.

Det er jo bedre å få sjekka det ut iallfall.

Så etter jeg var hos legen bare måtte jeg shoppe litt- det hjelper på humøret :D

Var en tur på H&M og der kjøpte jeg en søt body med halvkorte ermer, 2 par sokker, 1 par vanter og et badehåndkle til min lille skatt i magen...

Det er vel det første jeg har handla inn faktisk.. Fant ut at jeg må begynne litt nå... Det er jo tross alt ikke SÅ lenge igjen nå...

Forresten var vi jo hos jordmor på tirsdag. Det var skikkelig interressant. Vi snakka om fødselen og mannen min sin rolle i det hele og tidsaspektet osv osv. Ble litt klokere iallfall. Mannen min hadde iallfall nytte av det. Nå kommer han ikke til å stresse når riene starter( tror vi :lol: )

Det er liksom litt greit å vite at vi kan være hjemme så lenge vi ønsker det. Hun anbefalte oss å reise til sykehuset når riene er på ca 45 sekunder... Da er det sånn ca 4 cm åpning og da kan det begynne å gjøre såpass vondt at jeg kanskje vil ha noe mot smertene... Men det er klart- blir jeg engstelig så drar vi jo inn før det...

Snakka også litt om hvilken smertelindring jeg vil ha. JEg vil jo helst klare meg med minst mulig så det blir vel å starte med varmt bad, lystgass og akupunktur til å begynne med. Selvsagt er jeg jo åpen for sterkere midler dersom jeg trenger det, men jeg vil nå helst prøve uten først... Vi får se hvordan fødselen virker på meg når tida er der :D

Ellers så er dette tallene fra kontrollen hos henne:

DATO : 27/ 5 -03

UKE : 32+1

BT : 130/80

VEKT : ikke målt- glemte det av

URIN : G+4, sp A ( vet ikke hva det betyr)

ØDEM : %

LEIE/BEV H/B

FL/MIN : 150

S-F : 31 cm

Foruten urinen så var alt i skjønneste orden- håper det varer :D

Får stoppe der og gå å lage litt middag :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for hilsen i dagboka mi :D

Med bekkenløsningen går det som før. Har innmari vondt over halebenet og nedover mot endetarmen. Spesielt når jeg sitter mye, men er fortsatt 50% sykemeldt heldigvis. Kjenner det også nedover ene foten når jeg går og det klikker noe innmari innimellom i hele bekkenet. Men sånn er det vel bare :-?

Godt å høre at det går bra med deg også. Misunner deg som har så kort tid igjen :D

Klem fra Wit 17+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag idag og 33+0 :D

Hadde grua sånn for den glucosebelastningstesten. Men troppa opp kl 0800 på legekontoret. Jeg ba om å få sukkervannet kaldt. Det fikk jeg men de hadde dessverre ikke sitron. Uansett gikk det ganske greit å få det ned. Var ikke så ille akkurat det. Så da jeg hadde sittet ca en halv time på venterommet holdt jeg på og svime av og var sinnsykt kvalm. Da fikk jeg komme og legge meg på en benk. Det hjalp det- fikk ligge der hele tida..

Så da de målte bl.s mitt igjen etter 2 timer var det helt fint. Kroppen hadde kvitta seg med alt sukkeret ! Å jeg ble så glad!!!!

Gikk letta ifra kontoret og kjørte hjem. Fremdeles fryktelig kvalm da

Klarte komme meg hjem, men da kasta jeg opp. Og nå går alt så mye bedre.... Rakk iallfall hjem til toalettet.

Fytterakkern håper ikke jeg må gjennom det der en gang til altså- for noe dritt...

Idag er det dritvarmt ute! Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Svetter som en gris... Å sitte på verandaen er bare å glemme- der er det badstu... Men det er deilig med sol og sommer likevel syns jeg. Det er vel bare å sette på vifta og slappe av...

Takk Wit for hilsningen forresten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

så flott at alt gikk bra hos legen i dag, men kjipt at du måtte spy da. Og særlig i dette varme været vi har her i Stavanger. Har nesten krepert her i dag og holdt meg faktisk inne mesteparten av dagen. Nå har vi vinduer og alt åpent her og får en fin frisk kveldsbris :D

Det er ikke mange ukene igjen for deg heller nå og da blir det action i leiren. Sitter her og tvinner så smått tommeltotter og venter på at jeg skal kjenne at noe skjer.

T-6 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Viwi!

Det humper og går ser jeg! Uff! Kjenner igjen den ekle kvalmen etter glucosebelastningstesten. Etter juleferie med alt godt som det innebærer, måtte jeg i gjennom det samme under mitt første svangerskap. I det andre svangerskapet hadde jeg istedet dilla på isbiter. Mye sunnere, og det vistes tydelig på vekta. Med en gang jenta var ute var jeg tilbake i normal vekt!

Håper du får ei fin tid framover. Vet så altfor vel hvordan det er å være "stortjukk" på sommeren. PUST, PES, eller hva?

Sommerklem fra en venn i nord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Limbo og Flo og takk for hilsning. JA det er varmt nå kjenner jeg. Det skal vel bli en sommer full av pesing tenker jeg....

Idag har jeg sulla hele dagen på et stort kjøpesenter sammen med ei venninne. Kjempekoselig å bare gjøre ingenting.

Ellers fikk jeg nettop vite at ei av mine aller beste venninner ble mamma for første gang inatt til en stor gutt. Hun hadde gått 10 dager over tida så nå er jeg så glad for henne at det er over... Fødselen hadde gått greit men hun fikk visstnok totalruptur og det hørtes absolutt grusomt ut...

Ikke så rart kanskje når gutten va 38 cm rundt hodet... :o

Så imårra skal nok jeg og mannen min opp en tur og besøke den nye familien. HVis hun er iform til å ha besøk da... Skal ringe henne først tenker jeg...

Kjenner jeg blir helt gira sjøl jeg, er bare så utrolig glad på deres vegne over at alt har gått bra og at babyen er frisk og fin.. Gleder meg til det er vår tur :hjerter:

Har nedtelling- for hver av mine venninner som får sine babyer til verden så er det litt nærmere min tur. Nå er det enda 2 venninner som skal ha før meg.... Men det nærmer seg :D

Nå er jeg akkurat ferdig med å strikke buksa til hentesettet, så nå er det monteringa igjen. Syns monteringa er noe dritt. Litt vanskelig å få det fint syns jeg. Men jeg får vel bare ta tolmodigheta til hjelp. Og så må jeg begynne å strikke jakken. Skal bli kjekt å få det ferdig. Ser iallfall ut til at jeg skal rekke det før fødselen. Er ikke riktig så treg som jeg hadde trodd jeg skulle være. Mtp at det er kun det andre plagget jeg noensinne har strikket( foruten skjerf og sånn) så går det utrolig greit. Det er jo litt stas når man har laget det selv da... :D

Men nå er det vel middagstid snart. Får gå å se i kjøleskapet hva jeg skal finne på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det onsdag 4. juni. Du går nå i 34. svangerskapsuke og har 49 dager (7 uker) til termin onsdag 23. juli 2003.

Babyen er nå rundt 42 cm lang og veier ca 1900 gram. Proporsjonene mellom babyens hode armer, ben og kropp er nå slik de skal være. Den har til og med begynt å få litt underhudsfett og det er stort sett ren modning som gjenstår frem til termin.

Ja det merkes- føles som jeg har en diger ball i magen. Og klær blir det vanskeligere og vanskeligere å finne tak i. Gravideklærne er ikke noe fine, så jeg tråler andre butikker etter noe sprekt og flott. Faktisk fant jeg et skjørt( med strekk i livet) og en topp idag i sånn lys rosaliknende farge. Var så fint atte... Så nå føler jeg meg faktisk ganske ok!!

Det kan komme forskjellige hudforandringer hos deg i svangerskapet fordi fargestoffet melanin avleires . Dette kommer av forandringene som skjer i binyrene fordi du er gravid. Det kan gi såkalte leverflekker som ofte kommer som skjolder i ansiktet eller andre steder som blir utsatt for sollys. Får du slike bør du ikke være så mye i sola. De forsvinner etter fødselen.

Som tidligere nevnt blir det også fargeforandringer rundt brystvortene og kjønnsorganene, de blir aldri helt like lyse igjen, men en del av fargen går tilbake etter fødselen.

Har heldigvis ikke merket noe til leverflekker- har jo vært litt ute i sola, så det ser foreløpig ut som det skal gå greit. Håper iallfall det skal gå greit. Med tanke på hva værmeldingen denne sommeren er, så hadde det vært dumt om jeg ikke kunne være ute i sola...

Jeg syns fremdeles det er utrlig fasinerende å se hele magen hvordan den beveger seg innimellom. Ser jo litt morsomt ut. Mannen min sa igår at det minte han på den derre ALIEN filmen... hehe han er visst litt redd det skal komme ut gjennom mageskinnet..... :hoho:

Ja mange rare tanker som dukker opp, det skal være sikkert.

Men nå skal jeg gå å pakke inn presangen som vi skal ha med oss på barselbesøk til venninna mi ikveld.. Gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mayamor

Tusen takk for koselig hilsen i dagboken min.

Ikke si at du orket å lese hele... :Gjesp:

Noe mer søvndyssende kan vel neppe foreskrives med eller uten blå resept... :ler:

Har ikke sett så mye i din dagbok tidligere... :rodme:

Tror det har med at vi ikke er under samme bokstavgruppe...

Dumt men sant...

Har så mange inne under samme bokstavgruppe + noen jeg "kjenner" litt i andre grupper...

Spennende for deg iallefall: 7 uker til termin. :sjarmor:

Kommer nok til å følge med deg litt videre...

Spennende med fødsler...

Venter på Misty og Limbo nå...

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei nå er jeg kommet så langt som 33 uker og 5 dager :D

Takk for hisningen Mayamor :P - Trivelig når folk "stikker innom"..

Idag har jeg og mannen vært på shopping. Var å henta lufthjulene som vi hadde bestilt. Vi var litt spente på om de kom til å passe, men det gjorde de heldigvis. Så nå har vi fine svarte lufthjul på vogna. Er så fornøyd atte. Kjøpte samtidig regntrekk og så fikk vi insektnett på kjøpet da.. Greit nok det. Tar imot alt gratis med takk...

Så var jeg en tur på sengetøylageret og kjøpte 2 babydyner-tynne. De var så greie syns jeg. Har lett etter dyner som ikke er dun og nå fant jeg :D

Og tilslutt handla jeg litt vaskekluter, gulpekluter, bomull og strømpebukse på Spar Kjøp...

Så nå kommer tingene i hus litt etter litt iallfall. Er vel på tide nå egentlig-merker at det er litt tungt å vandre rundt i butikker nå. Ryggen blir så innmari sliten og vond etter ei lita stund...

Dessuten fikk vi forresten stellebordet fra søstra mi( som vi skal låne) i posten idag... Det er så praktisk-kan slås sammen og da er det bare ca 10 cm bredt. Og det passer fint når vi ikke har så stort bad. Nå venter jeg bare på den andre pakken som er på tur med babykurven.. DEN gleder jeg meg til å se - med nytt trekk og greier. Sikkert kjempefin!!!

Formen min er litt uggen idag- litt sånn småkvalm og slapp.Men det går greit.

Det som plager mest for tida er at ryggen er blitt så vond. Er helt gåen i korsryggen. Så jeg sover ikke så godt heller om natta pga det.. I tillegg har jeg endel kynnere og verk nederst i magen, akkurat som menssmerter. Men jeg har forstått at det er vanlig så det bekymrer meg ikke....

Skal dessuten til lege på tirsdag og da skal jeg nevne det... Greit å ha sagt det iallfall...

Det går mot slutten nå merker jeg. Magen er diger og iveien- jeg puster som en hval og er trøtt som bare det. Får ikke skikkelig hvilt ut.. Så det er siste innspurt nå ja. Håper bare jeg slipper å gå over tida... Hadde passa meg ypperlig om jeg fødte om 4-5 uker.. Hadde vært midt i blinken!! Men den lille har jo en egen vilje så det blir jo spennende å se da...

Nei nå er det på tide å sette på grøten...( lørdagsrituale hos oss :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei viwi :D

Ville bare si Hei og takke for hilsen i dagboka mi. Veldig koselig.

GRATULERER så mye til deg også med barn i magen.

Skjønner godt at du begynner å bli fornøyd, den siste måneden er slitsom..

Jeg var høygravid sommeren 97 og avisene skrev om at dette var den varmeste sommeren på 54 år, jeg husker jeg lå ute i vannet stort sett hele dagen..

Håper du får en fin innspurt og lykke til med fødselen som kommer om ikke så altfor lenge...

Du vet fortsatt ikke hva dere får?

Klem Jente 29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for hilsning JENTE 29!!!!

Nei vi vet nok enda ikke kjønnet. Men vi syns jo det er kjempespennende og har vår egen lille gjettekonkurranse på gang... :D Mannen er overbevist om at det lever en liten gutt inni magen. Jeg tror innerst inne det jeg også.Men man vet jo aldri....

Idag skal jeg til legekontroll. Syns det er greit for i helga har jeg slitt sånn med vonde kynnere- en hel haug av dem.. Og inatt har jeg nesten ikke sovet pga dem så jeg må snakke litt med legen om det. Det er jo så slitsomt. Klarer ikke gjøre noenting uten at de vonde kommer. Bare det å snu seg i senga trigger kynnere. Syns det er litt rart jeg, for sånt er vel ikke vanlig????

Jeg skal ta og skrive litt mer når jeg kommer hjem fra kontrollen..

Da er jeg hjemme igjen og har vært på kontrollen hos legen. Det gikk helt fint og da jeg nevnte de vonde kynnerene mine så sa han at det var normalt. Men at det kanskje tydet på at den lille ville komme ut i verden litt før terminen.. Jaja det tar jeg med en klype salt. INGEN vet når babyen bestemmer seg for å komme. Men jeg ble litt beroliget iallfall...

Tallene fra dagens kontroll er som følger- forrige kontroll i parentes:

DATO: 10/6 (27/5)

UKE: 34+1 ( 32+1)

VEKT:opp 3,2 kg ( tilsammen 7,6) ( ikke målt)

BT: 110/70 (130/80)

URIN: L+1 (ingen sukker denne gangen :D ) (G+4, sp A)

ØDEM: 1 litt i fingrene. Men jeg tror det er mest pga varmere vær... :-? ( %)

LEIE/BEV: HB/+ ( HB/+)

FL: 150 (150)

S-F: 32,5 cm (31 cm)

Er kjempefornøyd at alt så bra ut. Legen viste meg hvordan jeg skulle kjenne hodet til babyen. Det var stilig. Han holdt hendene mine og presset de ned- og jammen kjente jeg hodet :D Utrolig stilig!!!!

Nå begynner jeg faktisk å føle meg ganske så klar til å føde.... BARE 6 uker igjen :wink:

Det får være dagens glade rapport fra viwi - som forresten har fått babykurven (arvegods) i hus... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...