Gå til innhold

Tinkerbelles Juleeventyr


Tinkerbelle

Anbefalte innlegg

Ang buketten Tinkerbelle! Fikk et tips fra de som stilte ut blomster på bryllupsshowet vi var på. Hun sa at lengden på buketten bestemmes av din lengde. Så du må nesten bare teste ut hos blomsterhandleren! De er iallefall utrolige fine de som er lange.

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann jenter!

Vi har en liten hemmelighet som krever utrolig mye tankevirksomhet akkurat denne uken, så jeg må dessverre legge bort bryllupstankene til vi har bestemt oss! :ler:

Vi har nemlig funnet et hus vi har forelsket oss veldig i, dvs det er ikke bygget enda da, men vi har sett på tomten og plantegningene og liker det veldig godt.

Det ligger for salg nå og vi klarte å snike oss til en visning før fellesvisningen, så nå må vi legge hodene i bløt og bestemme oss før noen andre prøver seg på det samme. :ler:

Ssshhh.. ikke si det til noen! ;):plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååå, så spennende med hus!!! :hoppe: Du må holde oss oppdatert på hva som skjer da!! Og jeg skal ikke si det til noen (utenom gullfiskene mine) ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Så spennende med hus da! Er det stort eller? Stort? Stor tomt?

Lykke til med valget altså!!

Og jeg skal ikke si det til nen altså :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjarmor:

Vi har skrevet midlertidig kontrakt på huset, med forbehold om at vi får solgt her for en bra sum! :danse::hoppe::danse:

Så nå blir det et par kjempespennende uker! Vi skal legge nytt gulv (ikke jeg håper jeg), male stua, kjøkkenet og gangen og få stylet leiligheten skikkelig, sånn at den blir fiiiiin til visningen! Vi har jo ikke bodd her så lenge, så dette er ting vi ikke har rukket å gjøre enda. :ler:

Lillesøster utbrøt: Flytte?? IGJEN??? Ja, men når skal dere bo lenger enn 1-2 år på samme sted da? :ler::sjenert:

Vi har flyttet sånn gjennomsnittelig 1 gang pr år fra vi ble sammen for 8 år siden, så jeg forstår godt akkurat den ja.. Men det har vært leide leiligheter tidligere da, så denne vi nå planlegger å selge var det første egeneide. En fantatisk flott førstegangsleilighet om jeg kan si det selv! :tommelsmil:

Men vi må flytte, for vi trenger et sted med "støyfrie" soner pga jeg er syk, og det får man ikke når alle oppholder seg i samme stue.

Får vi solgt for en bra sum her så får vi dobbelt så stort over 2 plan med stooor loftstue og 2 ekstra soverom i forhold til nå! Ja, og to store bad pluss eget vaskerom (savnet det ja)!! Og to(2!!) peiser/peisovn, en i hver etasje. *weeeeeeeeee* :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Jeg spinner på adrenalin, samtidig som jeg grugleder meg littegranne. Det er jo nybygg, så vi har ikke sett annet enn tegningene og tomten. Blir like spennende som da denne ble bygget da! :sjarmor:

Åh... jeg har så mye å tenke på disse ukene at jeg ikke klarer å lage plass til bryllupsplanleggingen. Det eneste jeg har tenkt på når det gjelder det, er at vi kanskje får plass til å ha julefesten hjemme hos oss selv (selv om mamma gleder seg til å ha det hjemme hos de da), og at jeg GLEDER meg til julaften!

:klem:

Endret av Tinkerbelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye!! :klem:

Det skal stå ferdig til høsten hvis alt går etter planen.

Jeg skal ta en tur innom dagbøkene deres i løpet av helgen! Får streng beskjed fra min bedre halvdel om å spare litt på energien.. :ler:

Sov godt, mine venner! :klem1:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ta en tur innom dagbøkene deres i løpet av helgen! Får streng beskjed fra min bedre halvdel om å spare litt på energien..  :ler:

Det må du gjøre. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så spennende det var her inne da :hoppe:

Grattis med midlertidig kontrakt!!

Man må jo først og fremst tenke på helsa, og vil det si at man må flytte allerede, så...ja, da får det være :klem:

Elsker å flytte jeg...hvertfall inn :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innom med en liten oppdatering:

Det er full fart med klargjøring for salg her, så nå blir det maling, gulvlegging og diverse en stund fremover.

Jeg tar en midlertidig pause fra KG til vi er ferdige med dette, så er jeg tilbake for fullt igjen om en stund. :sjarmor:

Ønsker dere noen herlige dager, og gleder meg til å "se" dere igjen! :tommelsmil:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...