Gå til innhold

Tinkerbelles Juleeventyr


Tinkerbelle

Anbefalte innlegg

:hjerte: Vi gifter oss 24. desember 2006, på selveste julaften, kl. 12.00. :hjerte:

24. desember 1998: To nyforelskede tenåringer har nettopp fylt 16, og han får en julegave av henne med en liten lapp som forteller: "Ja, jeg vil være engelen din". :gullengel:

24. desember 2006: Åtte år senere, foreldre til en 2 åring og nå skal vi endelig gifte oss! :bryllup:

:kline:

Endret av Tinkerbelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, så gøy!!!! :klem: Gratulerer! Godt å ha deg tilbake :klem:

Har dere flere tanker om dagen, da? Sted, kjole, mat osv??? SÅ GØY ALTSÅ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten

Gratulerer så mye med nytt nick, ny dato og ny dagbok!

Kjempekos å ha deg tilbake :klem:

Gleder meg til å høre litt mer om planene deres altså;)

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Så koselige hilsner!!

Jeg kan fortelle litt om foreløpige planer:

På julaften planlegger vi å samle den nærmeste familien (foreldre, søsken og besteforeldre) til vielse og juleselskap etterpå.

Det blir litt "uformelt" og forhåpentligvis veldig koselig, og vi holder det hjemme hos mine foreldre. De har litt større plass enn det vi kan skryte av! :ler:

Jeg tror vi blir rundt 25 middagsgjester og jeg regner med at det blir vanlig julemiddag (pinnekjøtt) og dessert + litt kaker.

Vi har mange venner og en god del familie i området her, så jeg tror en del av de kommer til å være i kirken.

Mot våren/sommeren 2007 vil vi holde en stor bryllupsfest som både familie, venner og slekt fra hele landet blir invitert til. Detaljene er ikke helt klare enda, men jeg tror vi begynner på ettermiddag/tidlig kveld med en gudstjeneste/nattverd/annen slags liten seremoni i kirken med presten (morfaren til sambo) og alle gjestene.

Jeg tror det blir en fin start på bryllupsfesten for de som ikke har vært der under vielsen.

Det er vel så langt vi har planlagt enda, for jeg var fast bestemt på å vente med all planlegging til vi hadde klar dato og kirke!

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om 3,5 måneder bør jeg ha bestilt kjolen min, hvis jeg skal være sikker på at den er ferdig i tide. :plystre:

Brudepikekjolene må også tas mål til tidlig, for hun som skal sy de trenger nok en del tid til det. Jeg har litt lyst til å få kjoler som "matcher" brudekjolen, så før hun kan begynne å sy må jeg bestemme meg for kjole..

Well..

Jeg har allerede to kjoler jeg er kjempeforelsket i!

Den ene er en 2005 modell som jeg hadde forelsket meg i på nett, og som jeg prøvde i full fart mens venninnen min hadde prøvetime på brudesalongen.

Den er bare så nyyyydelig.. :hjerte:

Men jeg skulle gjerne prøvd den en gang til da, siden jeg ikke husker helt hvordan den ser ut på. Dessverre tror jeg ikke salongen har den inne, siden det er en fjorårsmodell, men det er fremdeles mulig å bestille den.

Den andre er denne som sitter som et skudd og er helt fantastisk nydelig på. :hjerte:

Det er bare det at den er så utrolig dyr.... :sjenert:

Tror jeg må ta en prøvetur på de to salongene en gang til jeg!

:Nikke:

Endret av Tinkerbelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny dagbok! ;)

Gøy at dere har bestemt dato!

Så søtt når dere var tenåringer... ;)

Nydelig farge & stoff på den andre kjolen.. :hjerte:

Ja, det er lurt å prøve flere kjoler!

ha en super dag! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Markblomsten

God morgen Tinkerbelle :klem:

Så gøy å lese om planene deres da! Tror det blir et helt fantastisk bryllup jeg!

Ang brudekjolene så var begge veldig flotte. Tror kanskje likevel jeg falt mest for den første. ;)

Tenke seg til at du ble 2006-brud du også da :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...