Gjest Revenka Skrevet 1. oktober 2006 #121 Del Skrevet 1. oktober 2006 Veldig fin tekst til invitasjonene. Syns det er flott når det er personlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 1. oktober 2006 #122 Del Skrevet 1. oktober 2006 Veldig fin tekst til invitasjonene. Syns det er flott når det er personlig ← signerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 2. oktober 2006 #123 Del Skrevet 2. oktober 2006 Kjempekoselig invitasjon! Og som jeg sikkert har kommentert for veldig lenge siden: supersøt historie. Veldig moro å gifte seg på en dag som betyr så mye også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 2. oktober 2006 #124 Del Skrevet 2. oktober 2006 Endelig fekk eg tida til å legge igjen eit lite spor..har lest i dagboka di tidlegare og, men ikkje skreve. Søt historie og veldig fin dato, eg er så glad i jula noko av den finste tida på året, er så koseleg Fin kjole, og veldig personleg og fin tekst i invitasjonane, er kjekt når det blir litt anna enn det vanlege! Eg var til tannlegen for ei stund tilbake og då pussa ho tennene mine med grov tannpasta, ho sa at då vart det så kvite som dei kunne bli utan å bleike dei, så då tenkte eg at eg skulle gjera det før bryllupet og. Den gangen fekk eg det gratis i og med at eg var der likevel, men må vel kanskje betale om eg kun kjem der for å gjere det. Kor mykje må du betale?Fint med kvite tenner på brudebilda! Gledar meg til å sjå bilder av invitasjonane og lykke til vidare med planlegging. Eg gledar meg til Jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 2. oktober 2006 #125 Del Skrevet 2. oktober 2006 Kjempesøt invitasjonstekst! Åh, julebryllup blir sikkert såååå romantisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkerbelle Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #126 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Så koselig at dere stikker innom! Toblerone: Ja, juletiden er veldig spesiell her i huset. :rosasmil: Jento: Så kjekt med et nytt nick i boken min! Bra å høre at resultatet av tannpussen ble flotte tenner. Jeg vet ikke noe om betaling, hun sa bare at jeg skulle komme den 18 desember så skulle hun pusse. Revenka, Svimle, Fjellrypa og Floja: Så bra at dere likte teksten! Vi forandret forresten litt på den og la til et par ting, så den blir omtrent som følger: ************************************************************ 24. desember 1998: To nyforelskede tenåringer har nettopp fylt 16, og han får en julegave av henne med en liten lapp som forteller: "Ja, jeg vil være engelen din". 24. desember 2006: Åtte år senere, foreldre til en 2 åring og nå skal vi gifte oss! Vielsen finner sted i xxxxx kirke den 24. desember 2006 kl. 12.00 Etter vielsen inviteres dere til julemiddag med påfølgende kaffe i vårt nye hjem på xxxxxxxx. Da vielsen står på julaften, har vi valgt å kun invitere søsken, foreldre og besteforeldre til middagen. Vi håper at vi kan få til en liten feiring sammen med resten av familien rundt neste sommer. Planen er å runde av ca kl. 18.00, slik at alle kan feire julekvelden på tradisjonelt vis. Vi håper at dere vil være med å feire dagen sammen med oss. Mange klemmer fra xxxxxx og xxxxxx **************************************************************** Noe i den duren.. Vi måtte ha med litt mer informasjon, synes vi. Nå har jeg mottatt brudepikekjolen til lillemor!! Den er aldeles nydelig og ser slik ut: Forfra Bakfra Detaljer Vi skal ikke ha den hårpynten, det synes jeg blir for mye for lillejenta som er så fin i seg selv. Endret 4. oktober 2006 av Tinkerbelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 4. oktober 2006 #127 Del Skrevet 4. oktober 2006 åååhh.. det er samme kjole som jeg skal kjøpe til mine tre brudepiker Er den like fin i virkligheten som på bildet? (noen ganger kan man bli litt "skuffet" på en måte) Jeg venter med å bestille til det nærmer seg litt mer, jeg har jo helt til sommeren på meg.. Invitasjonsteksten er forresten kjempekoselig. Tror dere får et fantastisk bryllup. Så spesielt med julestemning rundt det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkerbelle Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #128 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Hvis du ser på detaljbildet, så har de tegnet inn at den blomsterpynten glitrer som bare det. Det stemmer jo ikke da. Den er kjempeflott, men det ser ikke ut som et diamantsmykke for å si det sånn. Jeg bestilte kjolen i Ivory, for det er det som vil passe best til min egen kjole, og jeg er KJEMPEFORNØYD! Helt forelsket i den lille kjolen... Den er litt stor for jenta mi, så vi må nok sy den littegranne inn. Jeg er glad jeg ikke bestilte str. 2 år, den hadde nok blitt for liten. Jeg tviler på at du ville blitt særlig skuffet over den, den er finere enn svært mange kjoler jeg har sett på her i Norge til 1200-1300,- kr. Hvilke størrelser skal du ha, og hvilken farge? Endret 5. oktober 2006 av Tinkerbelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 5. oktober 2006 #129 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvis du ser på detaljbildet, så har de tegnet inn at den blomsterpynten glitrer som bare det. Det stemmer jo ikke da. Den er kjempeflott, men det ser ikke ut som et diamantsmykke for å si det sånn. Jeg bestilte kjolen i Ivory, for det er det som vil passe best til min egen kjole, og jeg er KJEMPEFORNØYD! Helt forelsket i den lille kjolen... Den er litt stor for jenta mi, så vi må nok sy den littegranne inn. Jeg er glad jeg ikke bestilte str. 2 år, den hadde nok blitt for liten. Jeg tviler på at du ville blitt særlig skuffet over den, den er finere enn svært mange kjoler jeg har sett på her i Norge til 1200-1300,- kr. Hvilke størrelser skal du ha, og hvilken farge? ← Jeg vil også ha Ivory, da det passer best til kjolen min. Jentene (kusiner av meg) vil være 6 og 9 år (2 stk på 9). Har hørt fra flere at de er store i str så jeg usikker på om jeg skal bestille 8 eller 10 år til 9 åringene... Der er normale for alderen.. Er det høyde man skal se på? Tanten min er desigener, så i verste fall må hun fixe litt på dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 5. oktober 2006 #130 Del Skrevet 5. oktober 2006 Nå har jeg mottatt brudepikekjolen til lillemor!! Den er aldeles nydelig og ser slik ut: Forfra Bakfra Detaljer Vi skal ikke ha den hårpynten, det synes jeg blir for mye for lillejenta som er så fin i seg selv. ← Så morsomt med et unikt bryllupsopplegg! Invitasjonsteksten er jo så orginale!! Og jeg skulle ønske jeg også skulle hatt brudepiker.... Den kjolen var jo bare så nydelig!!!! Hun kommer jo til å være som en liten prinsesse Hun gleder seg vel masse kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkerbelle Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #131 Del Skrevet 5. oktober 2006 Bea: Du må se på målene som er oppgitt og måle jentene. Jeg skal ha kjoler til to jenter på 10-11 år, så jeg sliter også med å finne ut av størrelsene. Det er lettere når de er små. Tror nok jeg heller ville bestilt litt stor enn akkurat på målene, ihvertfall hvis du har noen som kan sy. Unger på den alderen vokser jo veldig fort. Den er veldig fin i Ivory. Kath: Jeg tror ikke hun har noen som helst forventninger enda, hun er jo så liten. Men hun ser absolutt ut som en liten prinsesse i den kjolen ja! Hvorfor kan du ikke ha brudepiker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkerbelle Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #132 Del Skrevet 11. oktober 2006 Nå er invitasjonene ferdiglaget. De ble kjempefine, og jeg er så utrolig fornøyd! Har så smått begynt å planlegge nyttårsfesten også. Hadde tenkt å skrive mer, men jeg fikk plutselig høre at et familiemedlem har fått hjerteinfarkt, så jeg venter litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 11. oktober 2006 #133 Del Skrevet 11. oktober 2006 Oi, så trist å høre! Var det et nært familiemedlem? Går det bra? Brudepikekjolen var kjempesøt, klan tenke meg at det blir en ordentilg prinsesse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 11. oktober 2006 #134 Del Skrevet 11. oktober 2006 håper det går bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. oktober 2006 #135 Del Skrevet 12. oktober 2006 Innom med en Håper det går bra med hjerteinfarktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 12. oktober 2006 #136 Del Skrevet 12. oktober 2006 Huff, så skummelt. Håper det går bra både med vedkommende som fikk infarktet og deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkerbelle Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #137 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Tusen takk! Floja: Ja, det er en av gjestene som er invitert til vårt lille julebryllup. Det ser forhåpentligvis ut til at dette kommer til å gå bra, men det har vært et slitsomt og tøft døgn. Har tilbragt en del tid på sykehuset og mye tid sammen med familien. Vi vet ikke sikkert hvor stort infarktet var enda, så det er enda litt nervepirrende venting før svaret foreligger. Nå er jeg bare så ufattelig sliten.. Kommer tilbake etter litt hvile! Endret 12. oktober 2006 av Tinkerbelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 12. oktober 2006 #138 Del Skrevet 12. oktober 2006 Godt å høre at det går bra med deg, sånn etter forholdene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 14. oktober 2006 #139 Del Skrevet 14. oktober 2006 så koselig det var her inne da, tror dere vil få ett flott bryllup julaften jeg. Blir spennende å følge med nå som det nærmer seg med stormskritt for dere. Håper alt går bra videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkerbelle Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #140 Del Skrevet 15. oktober 2006 til Ronja og Alial! Ja, vi håper det blir koselig, Alial, velkommen hit! Det skjer liksom litt på bryllupsfronten her hele tiden, det er ikke så lenge igjen gitt.. Jeg leter fremdeles etter kjoler til mine to tiåringer, og problemet er at hun ene er så innmari høy. Det er vanskelig å finne to kjoler som kan passe til begge jentene. Får bare fortsette å kikke.. Jeg har funnet frisør til julaften-søndagen!!! :hoppe: Husket plutselig at en jeg hadde en del kontakt med tidligere drev frisørsalong før hun ble syk og måtte finne et annet yrke. Etter mye om og men (siden hun skal ha barna i julen), sa hun ja til å fikse håret mitt hvis jeg dro til henne istedenfor motsatt, og det er jo selvfølgelig helt i orden. Jeg er SÅ glad!! Skulle gjerne hatt en sminkedame og, men jeg får bestille en veiledningstime hos en proff og kjøpe produkter av henne, så fikser jeg det selv på dagen. Min søster som er to år yngre enn meg var hjemme fra studiebyen denne helgen, og på fredag spurte jeg om hun ville være forlover for meg. Hun ble skikkelig overrasket og veldig glad! :rosasmil: Nå har hun fylt ut forlovererklæringen, så jeg kan sende den inn sammen med erklæringen fra brudeparet. Venter bare på mannen som skulle spørre sin forlover på en innflytningsfest igår, men det klarte han å glemme gitt. Tror jeg må erte han litt med det idag.. Vi tenker å ha to forlovere hver, siden jeg har to søstre som betyr like mye for meg (jeg har 3 da, men hun minste er brudepike), og mannen gjerne vil ha sin bror (som fyller 18 en måned _etter_ bryllupsdagen vår, og dermed har kameraten som "hovedforlover". Vi er begge den eldste i familier med 4-5 barn. Tror det blir kjempekoselig for mine to søstre å være i forloverrollen sammen, vi kommer nok til å ha det gøy fremover! :-D Min mor har bursdag i begynnelsen av januar, da har hun rund dag, så min søster foreslo at vi fire kunne ta en jentetur og feire både bryllupet og dagen til mamma. Det høres jo herlig ut!! Vi har faktisk aldri dratt på jentetur sammen, så det er en god anledning! Nei, jeg må få i meg litt mat her, så får jeg oppdatere videre senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå