AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #81 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke lurt å sette alder veldig ned. Vi kvinner ser på slikt. En mann på over 40 år som har aldrerssøk ned til i 20 årene er det mange kvinner på 35+ som vil stemple som idiotisk mannstulling, og styre unna. Anonymkode: cb341...eb0 Har ikke utseende og utstråling noe å her? En annen fordel med å være i begynnelsen av 40 er at jeg har nyoppusset hus med hage, romslig økonomi med lite lån og vil prioritere familietradisjoner framover. Ny barneskole og barnehage i umiddelbar nærhet. Trodde kvinner tenkte litt på sånne ting også?🤷 TS Anonymkode: 5f40c...fe7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #82 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Blir ikke dette veldig ung? Jeg ville tenkt 35 år og oppover. Anonymkode: 3f300...05d Du tenker riktig. Du begynner sent av ulike årsaker, men da får du også dårligere muligheter. Jeg hadde satt alder 35-41. Anonymkode: 25687...734 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #83 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har ikke utseende og utstråling noe å her? En annen fordel med å være i begynnelsen av 40 er at jeg har nyoppusset hus med hage, romslig økonomi med lite lån og vil prioritere familietradisjoner framover. Ny barneskole og barnehage i umiddelbar nærhet. Trodde kvinner tenkte litt på sånne ting også?🤷 TS Anonymkode: 5f40c...fe7 Jeg er enig med henne du svarer. Da jeg var på Tinder, styrte jeg bevisst unna menn som hadde nedre grense i 20-årene, og var over 40 år selv. Det samsvarer ikke med mine verdier. Jeg vet at flere tenker slik. Anonymkode: 25687...734 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #84 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Da får han neppe egne barn. Anonymkode: 68cb6...030 Mange damer får barn i slutten av trettiårene. 40 også. Anonymkode: d46b5...708 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #85 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mange damer får barn i slutten av trettiårene. 40 også. Anonymkode: d46b5...708 Noen gjør. Ikke mange. Snittet er vel 31-32 for førstegangsfødende Anonymkode: c0dd5...e2e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #86 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen gjør. Ikke mange. Snittet er vel 31-32 for førstegangsfødende Anonymkode: c0dd5...e2e Det var faktisk 30,2 år i følge google Anonymkode: c0dd5...e2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #87 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen gjør. Ikke mange. Snittet er vel 31-32 for førstegangsfødende Anonymkode: c0dd5...e2e Dwt er ikke et argument. Poenget er at det ikke er noe problem for de fleste å få barn i slutten av tredveårene. Mange får barn i slutten av trettiårene. Sbakker ikke bare om førstegangsfødende. Anonymkode: d46b5...708 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #88 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har ikke utseende og utstråling noe å her? En annen fordel med å være i begynnelsen av 40 er at jeg har nyoppusset hus med hage, romslig økonomi med lite lån og vil prioritere familietradisjoner framover. Ny barneskole og barnehage i umiddelbar nærhet. Trodde kvinner tenkte litt på sånne ting også?🤷 TS Anonymkode: 5f40c...fe7 Vi kvinner ønsker gjensidig tiltrekning og kjærlighet, men vi foretrekker så definitivt mann på omtrent egen alder også. Vi kan være villige til å gå noe utover vår mest ønskede alder dersom vi faller for en mann, noe totalpakken han er betyr noe for, men nei det er en illusjon menn driver å lurer seg selv med at vi gjerne foretrekker en del eldre menn. Eller jo vi gjør jo det, men 2-3 år eldre er hovedpreferansen, opp til 5 år ok, og over det ikke egentlig foretrukket av særlig mange. 10 år pluss blir ofte en gamestopper for å velge å date en mann, OG at mannen har aldersspenn langt langt under egen alder er tilstrekkelig for mange kvinner til å sveipe ham bort. Så du kan jo være heldig å treffe en på 28 år som faller for deg til tross for don alder, eller på grunn av at hun er en av de relativt få kvinner som foretrekker betydelig eldre menn, men ved å sette aldersgrense til 25-29 risikerer du også at kvinner i 30 årene velger deg bort allerede ved sveiping kun fordi du fremstår som en mannsidiot som vil ha yngst mulig. Jeg så alltid på menns aldersspenn da jeg var singel, og vet mine venninner gjorde/gjør det samme. Menn i 40 årene som søker kvinner ned i 20 årene var uaktuelle da vi var i 20 årene, men også i 30 årene, fordi vi antok at han var en mannstulling som trodde han kunne dra kvinner som var betydelig yngre enn ham, og egentlig foretrakk det. Neitakk! Mannstullinger er ikke preferanse til kvinner flest. Anonymkode: cb341...eb0 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 10. juni 2024 #89 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Vær realistisk. De fleste damer ser etter noen som er 1-3 år eldre enn seg selv, altså er damer på 38-39 år et godt sted å starte for deg. Å jakte på damer i tidlig 30årene er sikkert artig, men de ser nok ikke etter en mann som har passert 40. Anonymkode: 1b560...daa Haha, dette er jo ikke sant. Mange damer er jo sammen med menn som er 5-10 år eldre enn seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #90 Del Skrevet 10. juni 2024 kaarebjarne skrev (3 minutter siden): Haha, dette er jo ikke sant. Mange damer er jo sammen med menn som er 5-10 år eldre enn seg. Noen få* De fleste forhold er jevnaldrende. 0-3 år i forskjell. Ingen av mine venninner er sammen med eldre menn lenger. Vi var sammen med noen i tidlig 30 årene da vi var i 20 årene. Nå som vi er i 30 årene, er mennene det samme. Mannen min er året yngre enn meg, bestevenninna mi sin mann er 4 år yngre. Søstera mi har 3 år i forskjell. Moren min er 2 år eldre enn faren min. Anonymkode: c0dd5...e2e 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #91 Del Skrevet 10. juni 2024 kaarebjarne skrev (Akkurat nå): Haha, dette er jo ikke sant. Mange damer er jo sammen med menn som er 5-10 år eldre enn seg. Ja, om vi har truffet og falt for en mann som er 5- 10 og til og med 15+ år eldre, da kan vi være villige til å gå for det, fordi kjærlighet definitivt betyr svært mye (mest!) for oss kvinner, men vi foretrekker det så definitivt ikke, og sveiper ofte bort menn med urealistiske aldersspenn i sitt søk. Hvorfor skulle en flott og attraktiv kvinner på 36 år møte en fyr som allerede i sitt søk har gjort henne oppmerksom på at han gjerne anser henne som 10 år for gammel? Når mann 41 setter sitt søk ned til 25 år er det dette han forteller oss indirekte. At så ung som mulig er foretrukket, og at han IKKE er opptatt av å være på lik mental linje og utvikling, og i samme livsfase. Hvilket er vesentlig for kvinner flest. Anonymkode: cb341...eb0 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 10. juni 2024 #92 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har ikke utseende og utstråling noe å her? En annen fordel med å være i begynnelsen av 40 er at jeg har nyoppusset hus med hage, romslig økonomi med lite lån og vil prioritere familietradisjoner framover. Ny barneskole og barnehage i umiddelbar nærhet. Trodde kvinner tenkte litt på sånne ting også?🤷 TS Anonymkode: 5f40c...fe7 Familietradisjoner? Som at hun skal gå hjemme og ta seg av barna slik at du slipper? En kvinne ønsker ikke å bli "gjest" i ditt hus. Hun ønsker at man kjøper noe sammen. Din økonomi har ingenting å si, så lenge du ikke sløser bort penger på tull, tar opp lån bak hennes rygg o.l. Kan godt hende jeg misforstod deg hva du mener med familietradisjoner så rett meg gjerne hvis du tenkte på noe annet enn det jeg svarer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #93 Del Skrevet 10. juni 2024 45 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke lurt å sette alder veldig ned. Vi kvinner ser på slikt. En mann på over 40 år som har aldrerssøk ned til i 20 årene er det mange kvinner på 35+ som vil stemple som idiotisk mannstulling, og styre unna. Anonymkode: cb341...eb0 Hvem bryr seg om hva de mener? Anonymkode: f1b80...ff3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #94 Del Skrevet 10. juni 2024 6 minutter siden, kaarebjarne said: Haha, dette er jo ikke sant. Mange damer er jo sammen med menn som er 5-10 år eldre enn seg. Det er ikke normalen, men selvfølgelig så er det noen unntak Anonymkode: a9b2d...ba0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 10. juni 2024 #95 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen få* De fleste forhold er jevnaldrende. 0-3 år i forskjell. Ingen av mine venninner er sammen med eldre menn lenger. Vi var sammen med noen i tidlig 30 årene da vi var i 20 årene. Nå som vi er i 30 årene, er mennene det samme. Mannen min er året yngre enn meg, bestevenninna mi sin mann er 4 år yngre. Søstera mi har 3 år i forskjell. Moren min er 2 år eldre enn faren min. Anonymkode: c0dd5...e2e AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, om vi har truffet og falt for en mann som er 5- 10 og til og med 15+ år eldre, da kan vi være villige til å gå for det, fordi kjærlighet definitivt betyr svært mye (mest!) for oss kvinner, men vi foretrekker det så definitivt ikke, og sveiper ofte bort menn med urealistiske aldersspenn i sitt søk. Hvorfor skulle en flott og attraktiv kvinner på 36 år møte en fyr som allerede i sitt søk har gjort henne oppmerksom på at han gjerne anser henne som 10 år for gammel? Når mann 41 setter sitt søk ned til 25 år er det dette han forteller oss indirekte. At så ung som mulig er foretrukket, og at han IKKE er opptatt av å være på lik mental linje og utvikling, og i samme livsfase. Hvilket er vesentlig for kvinner flest. Anonymkode: cb341...eb0 De løgner kvinner forteller seg selv på KG er intet mindre enn fascinerende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #96 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Har ikke utseende og utstråling noe å her? En annen fordel med å være i begynnelsen av 40 er at jeg har nyoppusset hus med hage, romslig økonomi med lite lån og vil prioritere familietradisjoner framover. Ny barneskole og barnehage i umiddelbar nærhet. Trodde kvinner tenkte litt på sånne ting også?🤷 TS Anonymkode: 5f40c...fe7 Vi kvinner har sånt sjøl😊. Anonymkode: d7952...e2e 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 10. juni 2024 #97 Del Skrevet 10. juni 2024 kaarebjarne skrev (2 minutter siden): De løgner kvinner forteller seg selv på KG er intet mindre enn fascinerende... Desto mer fascinerende med menn som tror de har greie på kvinners ønsker mer enn kvinnene har selv. Jeg er for øvrig sammen med en som er 6 år eldre, men skulle jeg valgt på ny så hadde jeg gått ned i alder, ikke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #98 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen få* De fleste forhold er jevnaldrende. 0-3 år i forskjell. Ingen av mine venninner er sammen med eldre menn lenger. Vi var sammen med noen i tidlig 30 årene da vi var i 20 årene. Nå som vi er i 30 årene, er mennene det samme. Mannen min er året yngre enn meg, bestevenninna mi sin mann er 4 år yngre. Søstera mi har 3 år i forskjell. Moren min er 2 år eldre enn faren min. Anonymkode: c0dd5...e2e I min omgangskrets røk SAMTLIGE forhold led aldersforskjell 10 år + da kvinnene var rundt 40 år og mennene 50+. Veldig dårlig ide med stor aldersforskjell ble klart da. Hvilket statistikker også viser. Dess større aldersforskjell dess mindre sannsynlig er det at forholdet varer. Ikke bare det, folk i forhold med stor aldersforskjell (også mennene) oppgir også at deres forhold er mindre lykkelige enn de som er jevnaldrende. (Ulykkelig og brudd henger også naturlig sammen, naturligvis. ) Så gleden ved å finne en betydelig yngre kvinne synes ikke å vedvare for de fleste. Dess større alder dess dårligere forhold, og større sannsynlighet for brudd. Kommer man under 5 års aldersforskjell ser ting betydelig bedre ut. Ideelt sett burde ts derfor treffe kvinne på 36 år +. Anonymkode: cb341...eb0 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #99 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Har ikke utseende og utstråling noe å her? En annen fordel med å være i begynnelsen av 40 er at jeg har nyoppusset hus med hage, romslig økonomi med lite lån og vil prioritere familietradisjoner framover. Ny barneskole og barnehage i umiddelbar nærhet. Trodde kvinner tenkte litt på sånne ting også?🤷 TS Anonymkode: 5f40c...fe7 Dette kan Kari (27) få med Gunnar (27) senere også. Det høres jo litt ut som du er på smårips-tur? Anonymkode: d46b5...708 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #100 Del Skrevet 10. juni 2024 36 minutter siden, AnonymBruker said: Har ikke utseende og utstråling noe å her? En annen fordel med å være i begynnelsen av 40 er at jeg har nyoppusset hus med hage, romslig økonomi med lite lån og vil prioritere familietradisjoner framover. Ny barneskole og barnehage i umiddelbar nærhet. Trodde kvinner tenkte litt på sånne ting også?🤷 TS Anonymkode: 5f40c...fe7 Hus med hage, romslig økonomi. Alt dette er overfladiske ting. Sjarm og utstråling absolutt mye bedre. En mann som stiller opp og møter opp, som er tilstede som bryr seg. Anonymkode: a9b2d...ba0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå