Gå til innhold

Hvorfor vil ikke folk være ute når det er fint vær og varmt??!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi det kan bli for varmt og da reagerer kroppen min og jeg blir dårlig. Rett og slett. Er det sol, men under 20 grader går det bra. Over 20 og jeg vet jeg vil bli dårlig og slapp. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvorfor skal man gjøre som " alle " andre gjør da? Hva er " fint vær" egentlig? Mitt " fint vær " er overskya men god temperatur, regn om natta og lite sol på dagen. Andre sitt er vintervær, 20 grader og gnistrende fint ute. 

Jeg plages med å bli svett og varm i sola og gidder ikke utsette meg for kreftfremkallende sol. Derfor er jeg inne eller maks i sola. 

Anonymkode: a5681...e9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.5.2024 den 13.57):

Er på jobb i dag og syns det er så synd å skulle ha jobbhelg når det er så fint vær, sol og skikkelig varmt ute endelig. Normalt har jeg nesten ingen kunder som kommer innom på lørdag. Som regel bare 2-3 stk. Men idag har jeg hatt "fullt hus" omtrent hele dagen, mye mer enn det som er normalt på en lørdag der jeg jobber. Hadde skjønt det hvis jeg jobbet på en kafe eller noe så folk var ute for å spise eller bare møte noen. Eller hvis butikken vår var i sentrum eller på et kjøpesenter, men den er ikke det heller. Den ligger utenfor sentrum langt unna kjøpesentrene og kafene, skjønner ikke hvorfor i pokker folk ikke vil være ute når det endelig er fint vær?? 

Det irriterer meg nok at jeg må jobbe når det er fint vær,  men det irriterer meg enda mer når folk som har fri ikke engang nyter at de har fri og muligheten til å nyte sola og varmen. 😡

Anonymkode: 606dc...9da

Er kun ute 30 min x 2 ganger og med solkrem + skyggen , solen gjør noe med huden..som er mindre heldig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke om huden. Jeg liker sola og varmen uansett men vet at huden ikke liker sol.

Anonymkode: 4e35a...c86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange av våre nye landsmenn flykter til hjemlandet når det er vinter her. Halve året er de borte og halve året er de her. De får i pose og sekk.

Anonymkode: 6596d...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke stekende sol eller høye temperaturer. Jeg nyter fridagene mine til det fulle, bare innendørs. Sola bryr seg ikke om jeg sitter ute eller inne.

Anonymkode: 8705d...0c7

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.5.2024 den 14.19):

Nei, men jeg syns det er fryktelig trist at folk bare gir faen og "kaster bort" finværsdagene når de har fri.

Anonymkode: 606dc...9da

Men det er jo ikke ditt problem hva andre gjør. Du ser det på den måten at de kaster bort finværsdagene, men flere liker kanskje best å se Netflix, game, vaske hus etc når det er finvær.

Samme som at noen nordmenn hater å gå på ski, misliker friluftsaktiviteter, o.l. Folk er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes varme er stress, føler meg lett syk når sola baker. Skulle gjerne hatt en aircondtion-kjeller å gjemme meg i om sommeren :fnise:

Høst og tidlig vår derimot, da koser jeg meg ute!

Anonymkode: 8a48c...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker overhodet ikke sol og varme for sliter til tider med depresjon og sol og varme gjør det verre for meg, men jeg elsker regn 🥰🌧️ Å ligge under dyna og høre på regnet er det koseligste jeg vet 🤗 Liker også å gå tur i regnvær, det er så deilig 🥰 Da har jeg det bra i kropp og sjel.  Å høre på torden er også både koselig og spennende 🙂 Om det irriterer deg så er det ditt problem 🙂

Anonymkode: 2b802...36e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mister all form for energi både ute og inne i varmen. Blitt trøtt, slapp, og blir små kvalm jo varmere det er. I skyggen ute er det stort sett greit. Har jeg derimot tilgang til avkjøling i form av bading så kan jeg fint være i sola litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...