Gå til innhold

Hvorfor vil ikke folk være ute når det er fint vær og varmt??!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ingen trenger "tan".

Anonymkode: cdd1f...beb

Jo! Viktig å ha fin hudfarge. Jeg har store komplekser for min bleke hud. Har blitt mye mobbet for det opp gjennom, så da blir det mye fake tan mens jeg venter på å få en vanlig tan. Menn hater bleke damer dsv, og elsker å mobbe de som er bleke. Det er min erfaring. 

Anonymkode: 5a86c...670

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er på jobb i dag og syns det er så synd å skulle ha jobbhelg når det er så fint vær, sol og skikkelig varmt ute endelig. Normalt har jeg nesten ingen kunder som kommer innom på lørdag. Som regel bare 2-3 stk. Men idag har jeg hatt "fullt hus" omtrent hele dagen, mye mer enn det som er normalt på en lørdag der jeg jobber. Hadde skjønt det hvis jeg jobbet på en kafe eller noe så folk var ute for å spise eller bare møte noen. Eller hvis butikken vår var i sentrum eller på et kjøpesenter, men den er ikke det heller. Den ligger utenfor sentrum langt unna kjøpesentrene og kafene, skjønner ikke hvorfor i pokker folk ikke vil være ute når det endelig er fint vær?? 

Det irriterer meg nok at jeg må jobbe når det er fint vær,  men det irriterer meg enda mer når folk som har fri ikke engang nyter at de har fri og muligheten til å nyte sola og varmen. 😡

Anonymkode: 606dc...9da

Og jeg skjønner ikke de som ikke ønsker å være ute i snø, storm og regn. Folk er forskjellige og har forskjellige behov. Er ikke rart det er krig i verden når noen mennesker sin livsstil skal være fasiten for hele verdens befolkning.

Endret av Pappy
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jo! Viktig å ha fin hudfarge. Jeg har store komplekser for min bleke hud. Har blitt mye mobbet for det opp gjennom, så da blir det mye fake tan mens jeg venter på å få en vanlig tan. Menn hater bleke damer dsv, og elsker å mobbe de som er bleke. Det er min erfaring. 

Anonymkode: 5a86c...670

Kos deg med kompleksene dine, jeg gir en lang en i hvilken farge jeg selv eller andre har.

Anonymkode: 41321...214

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville veldig gjerne sitte ute nå, men samboeren min måtte absolutt fyre i bålpannen, da blir jeg tett i nesa og får vondt i hodet av røyklukta, så måtte gå inn. 😔

Anonymkode: dd080...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi her plages store og små med kraftig pollen i disse dager rett og slett. 

Anonymkode: 6b46c...540

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe fan av å sitte ute i sola og bli levende stekt. Når det blir for varmt ute (27+) bli jeg også syk. Men jeg prøver allikevel å nyte finværet med å sitte ute under parasoll på siden av huset der det er minst varmt. Tar også småtur tidlig om morningen før sola dukker opp og om kvelden når den er på vei ned igjen, det er fortsatt lyst ute da, men temperaturen er mer passelig synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jo! Viktig å ha fin hudfarge. Jeg har store komplekser for min bleke hud. Har blitt mye mobbet for det opp gjennom, så da blir det mye fake tan mens jeg venter på å få en vanlig tan. Menn hater bleke damer dsv, og elsker å mobbe de som er bleke. Det er min erfaring. 

Anonymkode: 5a86c...670

Konklusjon: Du omgås feil folk. 

Anonymkode: a57aa...28a

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Men det er jo midt på dagen det er finest å være ute og nyte finværet? Tidlig på morgenen er det jo ikke ordentlig varmt enda og på ettermiddag og kveld er det jo ofte lite sol/overskyet og kan være litt kaldvind.

Anonymkode: 606dc...9da

Blir så utrolig irritert av at det er opplest og vedtatt at sol og 30+ = deilig. Jeg synes overhode ikke det. Tar delvis skyet og 15 grader any day.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Nei, men jeg syns det er fryktelig trist at folk bare gir faen og "kaster bort" finværsdagene når de har fri.

Anonymkode: 606dc...9da

La nå folk få gjøre hva de vil med sitt eget liv. Alle elsker ikke fint vær.

Anonymkode: bc165...972

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Men det er jo midt på dagen det er finest å være ute og nyte finværet? Tidlig på morgenen er det jo ikke ordentlig varmt enda og på ettermiddag og kveld er det jo ofte lite sol/overskyet og kan være litt kaldvind.

Anonymkode: 606dc...9da

Det er da du synes det er finest. Andre, som jeg, synes det blir for varmt midt på dagen. Alle er forskjellige også når det kommer til dette. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har sjekket pollenvarsel og kalender - vi er bare i mai. Spredningen er kraftig! Jeg prøvde å være ute en halvtime med ungene, men måtte gå inn, ble direkte dårlig av å være ute den lille tiden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.5.2024 den 14.05):

Jo, noen av de blir her i timesvis.. Har noen kunder nå som har vært her i 3 timer. De fleste er her som regel i 2 timer før de drar

Anonymkode: 606dc...9da

Butikker som krever så mye tid er jo noe de fleste tar på fridager...

Anonymkode: 6367c...7f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.5.2024 den 14.04):

Men det er jo midt på dagen det er finest å være ute og nyte finværet? Tidlig på morgenen er det jo ikke ordentlig varmt enda og på ettermiddag og kveld er det jo ofte lite sol/overskyet og kan være litt kaldvind.

Anonymkode: 606dc...9da

Midt på dagen er ikke særlig bra å være i sola, ute ja men ikke i sola. Fra 12-16 unngår de fleste sola, tror jeg da.

 

Anonymkode: 36b86...693

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 hours ago, AnonymBruker said:

Jo! Viktig å ha fin hudfarge. Jeg har store komplekser for min bleke hud. Har blitt mye mobbet for det opp gjennom, så da blir det mye fake tan mens jeg venter på å få en vanlig tan. Menn hater bleke damer dsv, og elsker å mobbe de som er bleke. Det er min erfaring. 

Anonymkode: 5a86c...670

Hvilke folk er det du omgås? Jeg er 40 år og har en veldig stor vennekrets og har aldri hørt menn hater bleke damer, snarere tvert om.

Anonymkode: 56a65...5f6

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike tråder provoserer meg litt . Jeg kan sitte ute en halvtime og så blir jeg for varm. Det beste som finns på varme dager er å sitte inn i svalende blåst fra varmepumpe og se på serier! Og jeg liker ikke vær over 15 pluss så jeg håper vi får en sommer med en del regn og med mest dager under min trivselstemp. 

Folk har ikke evne til å nyte varme når den ikke faller på fridager eller ferier, patetisk! Det går da an å gå ut selv om du har en arbeidsdag . Huff, for slike folk sin skyld håper jeg på en kald sommer. 

Anonymkode: a5681...e9e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.5.2024 den 13.57):

Er på jobb i dag og syns det er så synd å skulle ha jobbhelg når det er så fint vær, sol og skikkelig varmt ute endelig. Normalt har jeg nesten ingen kunder som kommer innom på lørdag. Som regel bare 2-3 stk. Men idag har jeg hatt "fullt hus" omtrent hele dagen, mye mer enn det som er normalt på en lørdag der jeg jobber. Hadde skjønt det hvis jeg jobbet på en kafe eller noe så folk var ute for å spise eller bare møte noen. Eller hvis butikken vår var i sentrum eller på et kjøpesenter, men den er ikke det heller. Den ligger utenfor sentrum langt unna kjøpesentrene og kafene, skjønner ikke hvorfor i pokker folk ikke vil være ute når det endelig er fint vær?? 

Det irriterer meg nok at jeg må jobbe når det er fint vær,  men det irriterer meg enda mer når folk som har fri ikke engang nyter at de har fri og muligheten til å nyte sola og varmen. 😡

Anonymkode: 606dc...9da

Jeg elsker sommer og varmen, så prøver å legge meg ut og sole meg når enn jeg kan 🌞 har fått så nok av kulde, mørke og vinter... 

Anonymkode: 7efca...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 4.5.2024 den 22.36):

Hæ? Hvordan får du tan da? Tar du spray tan? Må jo være i sola for å få tan. 

Anonymkode: 5a86c...670

Har du aldri sett noen uten tan? 
jo, det finnes måter og få tan uten og være ute i sola og du nevner jo en av dem selv, men det er jo ikke alle som må ha tan. 

Anonymkode: cbd36...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er varmt og varme suger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater varme, ligge i sola og koke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra spørsmål 🤔

Anonymkode: b390b...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...