KallePils Skrevet 20. april #41 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De hadde ikke de samme hygiene rutinene som vi har nå, før. Du tror at "renere" handler om hygiene… Awww… ❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #42 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tradisjonelle kjønnsroller er det eneste som faktisk finnes. Selv om infantile feminister har lurt seg selv til å tro noe annet. Anonymkode: 8b073...244 Bevis det. Anonymkode: 224ea...758 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #43 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tradisjonelle kjønnsroller er det eneste som faktisk finnes. Selv om infantile feminister har lurt seg selv til å tro noe annet. Anonymkode: 8b073...244 Men likevel så er det flest menn som er bitre, upulte og single.... Anonymkode: 15e6b...47d 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 20. april #44 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bevis det. Anonymkode: 224ea...758 Du trenger aldri å bevise at noe ikke finnes. Bevisbyrden er motsatt rettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 20. april #45 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men likevel så er det flest menn som er bitre, upulte og single.... Anonymkode: 15e6b...47d Det er feministers skade utført på samfunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #46 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Bekrefter ikke det ståstedet mitt? Du erkjenner jo det at kvinners personlige komfort overtramper nasjonen, folkeslaget og menns lykke. Så lenge kvinnen får sitt spiller intet annet noen rolle. Anonymkode: 0e98f...799 Min gode mann: Hvert eneste menneske er primært ansvarlig for egen lykke, og deretter kan man hjelpe andre og gjøre gode gjerninger hvis man har overskudd. Ikke fanden om jeg skulle ofra egen lykke for å ta vare på en eller annen fyr som mente han fortjente dame i livet. Jeg er en snill type, så jeg hjelper gjennom Røde Kors og Dyrebeskyttelsen, men fullvoksne menn i Norge får jammen klare å ordne opp sjøl Anonymkode: 6618d...710 6 1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #47 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tradisjonelle kjønnsroller er det eneste som faktisk finnes. Selv om infantile feminister har lurt seg selv til å tro noe annet. Anonymkode: 8b073...244 Det er nok du som har lurt deg selv til å tro at alt du ikke er enig i, ikke eksisterer. Anonymkode: 7b97c...051 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forvirret23 Skrevet 20. april #48 Del Skrevet 20. april (endret) Kvinner er likeverd og likestilt i kun 20-30 år av mange år vi ikke en gang kunne stemme, bestemme over vår egen kropp, få utdanning, rett og slett bestemme over eget liv. Da er det kvinnen sin feil at menn ikke får seg ligg, familie eller barn. For et elendig kvinnesyn man har når man tenker slik. Du tror ikke kvinner velger deg bort pga dine holdninger? Mange menn får både et ligg og barn, men de har kanskje ikke så dårlig kvinnesyn? Hadde jeg møtt en mann som mente kvinnene har skyld i at han ikke får pult hadde jeg løpt vekk. Så vil jeg legge til at ja jeg er verdt mye mer enn å stifte en familie med en som ser på kvinner slik du gjør ts. Og gjør det meg til en gudinne så får det være, jeg velger hvem jeg ønsker å dele livet mitt med. Det må menn tilpasse seg til og noen vil bli valgt bort. Jeg har en flott mann, flotte barn, han ble valgt for han er en god mann, gode holdninger. Anbefaler deg å snu kvinnesynet ditt, mulig ting løser seg. Og sånt skinner igjennom selv om du ikke deler de Endret 20. april av Forvirret23 6 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #49 Del Skrevet 20. april KallePils skrev (2 minutter siden): Du tror at "renere" handler om hygiene… Awww… ❤️❤️❤️ Når du først begår dine syndfulle akter, er det ikke bedre å gjøre det i et samfunn hvor du kan vaske kroppen og unngå graviditet? Noen hellige ord til en person du ikke får rømme fra er ikke bedre en fritt valg. Heller en synder, en fanget. Trenger ikke en gang å ha sex, kan være ifre uten å noen gang måtte ligge med en mann eller kvinne igjen. Helt opp til vær enkelt, sånn det skal være. Anonymkode: 224ea...758 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #50 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Min gode mann: Hvert eneste menneske er primært ansvarlig for egen lykke, og deretter kan man hjelpe andre og gjøre gode gjerninger hvis man har overskudd. Ikke fanden om jeg skulle ofra egen lykke for å ta vare på en eller annen fyr som mente han fortjente dame i livet. Jeg er en snill type, så jeg hjelper gjennom Røde Kors og Dyrebeskyttelsen, men fullvoksne menn i Norge får jammen klare å ordne opp sjøl Anonymkode: Så du engasjerer deg i aktiviteter som tillater deg å tilfredstille behovet du har for å se på deg selv som et godt menneske uten å ha en reell interesse i prososialt arbeid..? Anonymkode: 0e98f...799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #51 Del Skrevet 20. april KallePils skrev (15 minutter siden): Du trenger aldri å bevise at noe ikke finnes. Bevisbyrden er motsatt rettet. Leste du setningen? Tradisjonelle roller er det eneste som finns? Så tastaturet jeg skriver på finnes ikke? Øyevippene mine? Uenighet i segselv er et tegn på at mer finns. Det er så dumt, sikkert et troll som skrev det. Ville ha bevis for underhodlning. Vil ser at det er noe mat i ideene deres. Anonymkode: 224ea...758 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 20. april #52 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Når du først begår dine syndfulle akter, er det ikke bedre å gjøre det i et samfunn hvor du kan vaske kroppen og unngå graviditet? Noen hellige ord til en person du ikke får rømme fra er ikke bedre en fritt valg. Heller en synder, en fanget. Trenger ikke en gang å ha sex, kan være ifre uten å noen gang måtte ligge med en mann eller kvinne igjen. Helt opp til vær enkelt, sånn det skal være. Anonymkode: 224ea...758 Meg du snakker om? Jeg er sikkert skitten. Greit nok. Men jeg later ikke som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 20. april #53 Del Skrevet 20. april KallePils skrev (6 minutter siden): Meg du snakker om? Jeg er sikkert skitten. Greit nok. Men jeg later ikke som. Hva i all verden legger du i ordet skitten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 20. april #54 Del Skrevet 20. april Kullsyrevann skrev (Akkurat nå): Hva i all verden legger du i ordet skitten? Hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 20. april #55 Del Skrevet 20. april KallePils skrev (Akkurat nå): Hva tror du? Strålende fornøyd å utpult? 😂 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 20. april #56 Del Skrevet 20. april Kullsyrevann skrev (1 minutt siden): Strålende fornøyd å utpult? 😂 Vulgært språkvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #57 Del Skrevet 20. april KallePils skrev (1 minutt siden): Meg du snakker om? Jeg er sikkert skitten. Greit nok. Men jeg later ikke som. Skittenhet er skam. Du trenger ikke ha skam for å ha sex, jeg tuller med deg fordi du har et mye mer skamfullt syn på sex nå. Jeg har følt på det etter å ha hatt sex jeg ikke tente på, eller var ukonfortabel med det å tenne og ha sex generelt. men etter å ha hørt mer om sex fra noen som er konfortabel med det, så slapp jeg mye av frykten og følelsen av å være ekkel for å nyte. Så lenge alle involverte ønsker sexn, lovlighet, så er det egentlig ingen grunner til at du skal være skamfull, så lenge du ikke har såret noen med det. Å det kan vi jo, livet er komplekst. Men hele ideen om synd rundt sex i religiøs vinkel, jeg tror ikke det er ekte. Det er mye mer variert, enn at samfunnet i dag er skamfullt. Å jeg tror heller ikke fortidens mennesker var noe greiere å ha med å gjøre. Alt det grufulle som offentlig henretting og lobotomi. Nei verden er alvorlig, å jeg er sinnsykt glad for at jeg akkurat nå kan sitte trygg i eget hjem uten at noen kan ha tilgang til meg. Om det ikke blir inbrudd! Håper ikke det, er så redd noen skal komme. Du har så mange ideer om hvor ufortjent respekt mange er, bare for å være frie menensker i et kaotisk samfunn, å uten at de egentlig har gjort noen fobrytelse forbi å tenne eller ikke finne seg en fast kjæreste. Anonymkode: 224ea...758 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest casca Skrevet 20. april #58 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er grunnen til at det er historisk mange enslige og at det fødes for få barn, det at kvinner ser på seg selv som gudinner, hevet over den mannlige befolkning til de grader at å bli dem verdig er en uoverkommelig oppgave? har det blitt sånn at ingen vanlig dødelig mann kan noensinne nå opp til det eteriske selvbildet den norske kvinne har konstruert for seg selv? det kan nesten virke slik. Anonymkode: 0e98f...799 Bli trygg på deg selv. Dusj jevnlig. Begynn og tren. Finn en klesstil du liker. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 21. april #59 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Skittenhet er skam. Du trenger ikke ha skam for å ha sex, jeg tuller med deg fordi du har et mye mer skamfullt syn på sex nå. Jeg har følt på det etter å ha hatt sex jeg ikke tente på, eller var ukonfortabel med det å tenne og ha sex generelt. men etter å ha hørt mer om sex fra noen som er konfortabel med det, så slapp jeg mye av frykten og følelsen av å være ekkel for å nyte. Så lenge alle involverte ønsker sexn, lovlighet, så er det egentlig ingen grunner til at du skal være skamfull, så lenge du ikke har såret noen med det. Å det kan vi jo, livet er komplekst. Men hele ideen om synd rundt sex i religiøs vinkel, jeg tror ikke det er ekte. Det er mye mer variert, enn at samfunnet i dag er skamfullt. Å jeg tror heller ikke fortidens mennesker var noe greiere å ha med å gjøre. Alt det grufulle som offentlig henretting og lobotomi. Nei verden er alvorlig, å jeg er sinnsykt glad for at jeg akkurat nå kan sitte trygg i eget hjem uten at noen kan ha tilgang til meg. Om det ikke blir inbrudd! Håper ikke det, er så redd noen skal komme. Du har så mange ideer om hvor ufortjent respekt mange er, bare for å være frie menensker i et kaotisk samfunn, å uten at de egentlig har gjort noen fobrytelse forbi å tenne eller ikke finne seg en fast kjæreste. Anonymkode: 224ea...758 Hva får deg til å tro st jeg "skammer" meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #60 Del Skrevet 21. april KallePils skrev (Akkurat nå): Hva får deg til å tro st jeg "skammer" meg? Hele din krampaktige holdning og fokus på jomfruer. Anonymkode: 0a11c...50e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå