AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #1 Del Skrevet 13. april 2024 Møtte ei dame på et utested som jeg ble litt interessert i forrige helg. Jeg skrudde på sjarmen og bød henne på en drink. En drink ble til to, to ble til tre osv. Da det nærmet seg stengetid spurte jeg hva vi skulle gjøre. Holdningen hennes snudde helt og hun ble plutselig veldig overlegen. Da jeg spurte om nummer lo hun bare og sa "du kan jo drømme". Så sa hun hade og gikk. Altså, jeg vet at jeg ikke kan kjøpe en dame, men hvorfor kan dere ikke bare si at dere ikke er interessert med en gang uten å snylte på mine penger! Skaper ikke akkurat tillit når dere får drinker en hel kveld og ler av oss når vi spør om nummer. Vi må jo ha likestilling, ikke kvinnestilling. Anonymkode: 6aa28...26c 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #2 Del Skrevet 13. april 2024 Lek, og du vil lære. Nå har du lekt og lært, og vet at du ikke skal spandere på den måten igjen. Anonymkode: 9b468...47d 23 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #3 Del Skrevet 13. april 2024 Det er ikke lurt å ligge med noen som er fulle. Vær forsiktig med å spandere neste gang, folk er slu. Anonymkode: 23447...e41 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #4 Del Skrevet 13. april 2024 Huff.. fattig trøst, men slike kvinner vil vi ikke ha. Anonymkode: e8fdb...8b7 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #5 Del Skrevet 13. april 2024 Hvorfor prøver du å kjøpe damer da? Anonymkode: a7100...37a 24 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #6 Del Skrevet 13. april 2024 Vi må jo ha likestilling. Anonymkode: f1c5a...e04 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 Populært innlegg #7 Del Skrevet 13. april 2024 Kynisk dame. Ville ikke spandert så mye mer enn en drink hvis jeg var deg. Er selv dame og synes sånn type lureri for å få gratis drikke og evt mat er en uting som setter damer i dårlig lys. Anonymkode: 0eada...d33 44 2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #8 Del Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Altså, jeg vet at jeg ikke kan kjøpe en dame, men hvorfor kan dere ikke bare si at dere ikke er interessert med en gang uten å snylte på mine penger! Skaper ikke akkurat tillit når dere får drinker en hel kveld og ler av oss når vi spør om nummer. Vi må jo ha likestilling, ikke kvinnestilling. Det er jo ikke likestilling om du tror at du kan bytte noen drinker mot sex. Det er likestilling om man alternere i å spandere. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da det nærmet seg stengetid spurte jeg hva vi skulle gjøre. Holdningen hennes snudde helt og hun ble plutselig veldig overlegen. Da jeg spurte om nummer lo hun bare og sa "du kan jo drømme". Så sa hun hade og gikk. Sånn kan det gå. Hun hadde all sin rett i å avvise deg. Anonymkode: 4203d...a12 30 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #9 Del Skrevet 13. april 2024 Dere høres rimelig kjipe ut begge to, kunne vært en god match.. Anonymkode: e5e70...e59 16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #10 Del Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor prøver du å kjøpe damer da? Anonymkode: a7100...37a Nei. Nei! Det står ikke det! Det står at damer ikke må ta imot drinker når de ikke er interessert. Anonymkode: 6aa28...26c 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 13. april 2024 #11 Del Skrevet 13. april 2024 Spurte om telefonnummer, eller om å få et nummer?? 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #12 Del Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo ikke likestilling om du tror at du kan bytte noen drinker mot sex. Det er likestilling om man alternere i å spandere. Les på nytt du, så kanskje du skjønner! Ikke! Ta imot drinker hvis du ikke er interessert til å begynne med! Anonymkode: 6aa28...26c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #13 Del Skrevet 13. april 2024 Thyra skrev (Akkurat nå): Spurte om telefonnummer, eller om å få et nummer?? Telefonnummer ja, ikke "nummer" Anonymkode: 6aa28...26c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #14 Del Skrevet 13. april 2024 Jeg synes ikke du kan forvente noe som helst, men jeg synes heller ikke hun burde ha latt deg spandere når hun ikke var interessert. Ufint. Anonymkode: 2aab9...b05 35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 13. april 2024 #15 Del Skrevet 13. april 2024 Kanskje hun var redd for at du skulle sende Vipps-krav for drinkene.. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #16 Del Skrevet 13. april 2024 Noen kvinner kan rett og slett nyte følelsen av å bli behandlet eller skjemt bort uten å føle behovet for å gi noe tilbake. Dette kan være en del av deres personlighet eller preferanser. Anonymkode: 60fb4...596 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #17 Del Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei. Nei! Det står ikke det! Det står at damer ikke må ta imot drinker når de ikke er interessert. Anonymkode: 6aa28...26c Hvorfor gir han flere bort? Det er jo fordi han tror damer er til salgs Anonymkode: a7100...37a 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #18 Del Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor gir han flere bort? Det er jo fordi han tror damer er til salgs Anonymkode: a7100...37a Nei, jeg ga bort fordi jeg trodde hun var interessert til å begynne med. Stor forskjell! Anonymkode: 6aa28...26c 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 13. april 2024 #19 Del Skrevet 13. april 2024 (endret) . feil Endret 13. april 2024 av Rainstorm2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 Populært innlegg #20 Del Skrevet 13. april 2024 Var på byen med en venninne en gang, jeg gikk på do da vi kom og mens hadde hun funnet plass sammen med fire menn på vår alder. De hadde kjøpt drikke til oss begge. Jeg var allerede for full så jeg sa jeg bare ville ha vann, og fant meg det. I løpet av kvelden fortsatte de å kjøpe meg drinker, enda jeg ikke drakk dem, og enda jeg sa jeg bare ville ha vann. På et tidspunkt begynte han som satt ved siden av meg å beføle meg. Han tok meg høyt opp på låret, og kløp meg i puppen. Jeg sa "Slutt, nei, det der er ikke greit, du kan ikke bare ta på en annens kropp på den måten", og han ble sur, "hvorfor sitter du her da?". Hva er greia med at noen menn tror at de kan kjøpe kvinner, og at hvis du har kastet bort dine EGNE penger helt FRIVILLIG uten at det er noe flørt eller noe, så skylder kvinnen deg sex eller å stilltiende la deg tafse? Slike mennesker gjør meg sint og kvalm. Anonymkode: 371cf...9ce 27 4 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå