Gå til innhold

Provoserende lettkledde damer i gatene igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Da er det begynt igjen. Unge damer går rundt i svært avslørende, nærmest blottende, klesplagg i hovestadens gater. Faktisk er det til tider flere unge damer som viser mer i byens gater og streder enn de gjør på stranden. Spesielt gjelder dette brystene - der etter hvert mange går rundt om i tynnne lyse topper som viser det meste av brystpartiet, til dels gjennomsiktig.

Steng tatt så synes jeg disse bør vise mer hensyn! Og hvorfor denne trangen til å vise seg fram? Ekstra kroppsfokusert blir jo det om de går rundt med treningstights samtidig. Tenker de ikke på voksne folk vokst opp i en annen tid, barn og ikke minst våre muslimske venner?

Anonymkode: e5f6a...36d

Slutt å glo på dem, du må jo ha studert alle og enhver på din vei?

Hvorfor skal man ta slike hensyn ifht andre? Kan ikke andre heller bare bry seg om seg selv? Og mtp muslimer, dem kan gå kledd nøyaktig som dem vil, eller må(?). Dem har selv valgt å komme til et land der man er så fri at man stort sett kan gjøre som man vil, bla kle seg som man vil.

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Når jeg er på ferie i utlandet så går jeg også kledd bare i bikini inn i de lokale butikkene, gatene osv.

Kunne ikke brydd meg mindre om en eller annen som skulle bli fornærmet. Den eneste som reagerte engang  ute på gata var ei engelsk gammal kjerring som sa "look at my boobes"... sikkert bare sjalu.

Mannfolka digger det jo, med lettkledde damer, også de som er muslimer.

Anonymkode: 3450b...894

Om du leser litt rundt, så er det faktisk uønsket av de lokale at turister går i badetøy/baris i bla butikker og restauranter. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skulle disse lettkledde fristerinnene komme ut for veldig uønskede opplevelser på grunn av sin manglende påkledning, så trekker jeg bare på skuldrene og bryr meg ikke. 

Anonymkode: 61665...c81

Fy, for noen mennesker som finnes!😱 

Anonymkode: c81ad...3c7

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, hvorfor skulle ikke gamle feite damer kunne gjøre det?

Jeg har ikke sagt at det gjelder for alle, jeg sier hva jeg tenker. 

Anonymkode: 3450b...894

Jeg er gammel og feit. Kler meg som jeg vil. 

Anonymkode: e21f6...c91

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går an å lage så mye drama om klær. Ja, alle slags klær. Og kvinne er kvinne verst.

Anonymkode: 39c6b...5a2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Slutt å glo på dem, du må jo ha studert alle og enhver på din vei?

Hvorfor skal man ta slike hensyn ifht andre? Kan ikke andre heller bare bry seg om seg selv? Og mtp muslimer, dem kan gå kledd nøyaktig som dem vil, eller må(?). Dem har selv valgt å komme til et land der man er så fri at man stort sett kan gjøre som man vil, bla kle seg som man vil.

Om du leser litt rundt, så er det faktisk uønsket av de lokale at turister går i badetøy/baris i bla butikker og restauranter. 

Fy, for noen mennesker som finnes!😱 

Anonymkode: c81ad...3c7

Det vedkommende ikke skjønner er at mange voldtektsofre faktisk var ganske tildekket da de ble voldtatt. 

Uansett forkastelig syn å mene at noen fortjener å bli voldtatt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Når jeg er på ferie i utlandet så går jeg også kledd bare i bikini inn i de lokale butikkene, gatene osv.

Kunne ikke brydd meg mindre om en eller annen som skulle bli fornærmet.

Anonymkode: 3450b...894

Du er bare en del av kjøttmarkedet som er til salgs for slikk og ingenting. Laveste graden på kjøtt.

Anonymkode: a9842...bbb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er bare en del av kjøttmarkedet som er til salgs for slikk og ingenting. Laveste graden på kjøtt.

Anonymkode: a9842...bbb

Nope er ikke til salgs

Anonymkode: 3450b...894

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sannhetsøkende skrev (42 minutter siden):

Det vedkommende ikke skjønner er at mange voldtektsofre faktisk var ganske tildekket da de ble voldtatt. 

Uansett forkastelig syn å mene at noen fortjener å bli voldtatt. 

Riktig, bekledning har lite å si ifht voldtekt. Og ja, det er kvalmt at mennesker går rundt og bryr seg så lite. Slike folk har ikke empati og må mangle vesentlige ting.

Anonymkode: c81ad...3c7

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Når jeg er på ferie i utlandet så går jeg også kledd bare i bikini inn i de lokale butikkene, gatene osv.

Kunne ikke brydd meg mindre om en eller annen som skulle bli fornærmet. Den eneste som reagerte engang  ute på gata var ei engelsk gammal kjerring som sa "look at my boobes"... sikkert bare sjalu.

Mannfolka digger det jo, med lettkledde damer, også de som er muslimer.

Anonymkode: 3450b...894

Greit å være lettkledd, men turister som går i butikken i bikini er ikke alltid så populært blant de fastboende. Det er vel også forbudt enkelte steder (nei, jeg snakker ikke om strengt muslimske land nå).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thyra skrev (1 minutt siden):

Greit å være lettkledd, men turister som går i butikken i bikini er ikke alltid så populært blant de fastboende. Det er vel også forbudt enkelte steder (nei, jeg snakker ikke om strengt muslimske land nå).

Er vel kanskje ikke så mange fastboende som ferdes nede ved stranda der jeg går i bikini da... Dette er heller ikke snakk om permanente, store butikker, men mer sånn små boder, hvor man også kan gå inn...

Anonymkode: 3450b...894

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får slutte å glo på dem da, vettu 😉 Kvinner (og menn og faktisk) har rett til å kle seg akkurat sånn som de vil, uten at andre skal ha rett til å si noe på det. Om jeg vil gå rundt i bikini eller en lett sommerkjole, så gjør jeg akkurat det. Den vanlige mannen i gaten, svensken, dansken, briten, muslim eller ikke, må faktisk tåle at kvinner i Norge, et vestlig land, går kledd som de gjør. 

Kvinner kler seg ikke for menn, men for seg selv og det de føler seg vel i. Hvorfor skal du bry deg så voldsomt mye om hvordan kvinner går kledd? 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kittykat skrev (40 minutter siden):

Du får slutte å glo på dem da, vettu 😉 Kvinner (og menn og faktisk) har rett til å kle seg akkurat sånn som de vil, uten at andre skal ha rett til å si noe på det. Om jeg vil gå rundt i bikini eller en lett sommerkjole, så gjør jeg akkurat det. Den vanlige mannen i gaten, svensken, dansken, briten, muslim eller ikke, må faktisk tåle at kvinner i Norge, et vestlig land, går kledd som de gjør. 

Kvinner kler seg ikke for menn, men for seg selv og det de føler seg vel i. Hvorfor skal du bry deg så voldsomt mye om hvordan kvinner går kledd? 

Gjelder det skravlesiden her inne der kvinner dømmer kvinner med å si de kler seg "kjerring" også? Hva blir forskjellen? Interessant å høre ditt svar her!

Anonymkode: 39c6b...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Gjelder det skravlesiden her inne der kvinner dømmer kvinner med å si de kler seg "kjerring" også? Hva blir forskjellen? Interessant å høre ditt svar her!

Anonymkode: 39c6b...5a2

Det er en liten forskjell i tonen i "kjerring" - tråder og denne tråden eller hva? I en kjerringtråd skriver brukere sine meninger om klesplagg de synes er uformelige, gammeldagse, ukledelige, stygge. Her inne skriver brukere at leddkledde kvinner er narrsisitiske, hensynsløse, billige, ber om å bli voldtatt, er provoserende å se på etc. Ganske skremmende rett og slett. 

  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymbruker*** skrev (Akkurat nå):

Det er en liten forskjell i tonen i "kjerring" - tråder og denne tråden eller hva? I en kjerringtråd skriver brukere sine meninger om klesplagg de synes er uformelige, gammeldagse, ukledelige, stygge. Her inne skriver brukere at leddkledde kvinner er narrsisitiske, hensynsløse, billige, ber om å bli voldtatt, er provoserende å se på etc. Ganske skremmende rett og slett. 

Ja vel, og da tar du glatt alle over en kam, selv om du selv er opptatt av å fremføre at det du mener er det alle må forholde seg til?

Anonymkode: 39c6b...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja vel, og da tar du glatt alle over en kam, selv om du selv er opptatt av å fremføre at det du mener er det alle må forholde seg til?

Anonymkode: 39c6b...5a2

Hæ? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper inderlig at min datter vil ha mer respekt for seg selv enn å kle seg halv naken sånn. 
 

Det dreier seg om selvrespekt og ønske om å bli ansett som en ordentlig jente og ikke en oppmerksomhetsyk ungjente

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rucula skrev (6 minutter siden):

Jeg håper inderlig at min datter vil ha mer respekt for seg selv enn å kle seg halv naken sånn. 
 

Det dreier seg om selvrespekt og ønske om å bli ansett som en ordentlig jente og ikke en oppmerksomhetsyk ungjente

Det ligger nesten i genene til ungjenter å være opptatt av oppmerksomheten, bli sett, ikke ledd av eller mobbet. Det gjelder ikke alle, og de fleste vokser opp og blir bra mennesker, selv om de kanskje kler seg på måter ikke alle liker.

Anonymkode: c81ad...3c7

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anonymbruker*** skrev (20 minutter siden):

Det er en liten forskjell i tonen i "kjerring" - tråder og denne tråden eller hva? I en kjerringtråd skriver brukere sine meninger om klesplagg de synes er uformelige, gammeldagse, ukledelige, stygge. Her inne skriver brukere at leddkledde kvinner er narrsisitiske, hensynsløse, billige, ber om å bli voldtatt, er provoserende å se på etc. Ganske skremmende rett og slett. 

Nå har du plukket ut ord fra flere ti-talls innlegg, og det blir feil å referere/bruke til det jeg skrev. Har aldri brukt "billig" "ber om å blitt voldtatt" osv. Skjerp deg! Likevel kan jeg synes det er upassende og lite pent akkurat som noen sier kjerring om andre plagg?? Har vi ikke demokrati?

Anonymkode: 39c6b...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Da er det begynt igjen. Unge damer går rundt i svært avslørende, nærmest blottende, klesplagg i hovestadens gater. Faktisk er det til tider flere unge damer som viser mer i byens gater og streder enn de gjør på stranden. Spesielt gjelder dette brystene - der etter hvert mange går rundt om i tynnne lyse topper som viser det meste av brystpartiet, til dels gjennomsiktig.

Steng tatt så synes jeg disse bør vise mer hensyn! Og hvorfor denne trangen til å vise seg fram? Ekstra kroppsfokusert blir jo det om de går rundt med treningstights samtidig. Tenker de ikke på voksne folk vokst opp i en annen tid, barn og ikke minst våre muslimske venner?

Anonymkode: e5f6a...36d

Du får flytte til Iran, så slipper du å se kvinnekropper!

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tenker de ikke på voksne folk vokst opp i en annen tid, barn og ikke minst våre muslimske venner?

I en annen tid? Er vel ikke mange som husker lange skjørt og knappstøvelmoten??? 

Anonymkode: de669...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymbruker*** skrev (47 minutter siden):

Det er en liten forskjell i tonen i "kjerring" - tråder og denne tråden eller hva? I en kjerringtråd skriver brukere sine meninger om klesplagg de synes er uformelige, gammeldagse, ukledelige, stygge. Her inne skriver brukere at leddkledde kvinner er narrsisitiske, hensynsløse, billige, ber om å bli voldtatt, er provoserende å se på etc. Ganske skremmende rett og slett. 

Denne må jeg svare på, for det er jeg som nevnte narsissistisk. Mener ikke at alle som kler seg slik er direkte narsissister, men vi lever i en narsisisstisk tid. Det er bare meg det handler om. Meg og mitt og kroppen min som helt sikkert alle vil se mest mulig av. Bare se på alle sminke- og hudpleie videoene som florerer. Sitter og gnir på huden sin og nyter seg selv. Og dette og kroppsvideoer/bilder blir mange unge påvirket av. Blir faktisk kvalm av det.

Prøv og legg merke til hvor mye "meg" det er overalt.

Anonymkode: 7cf60...c98

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...