Gå til innhold

Provoserende lettkledde damer i gatene igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nekter jeg å tro på at dette gjelder for alle. Da kan jo gamle feite damer kle seg minimalt også og si det er komfortabelt i varmen?

Anonymkode: 39c6b...5a2

Ja, hvorfor skulle ikke gamle feite damer kunne gjøre det?

Jeg har ikke sagt at det gjelder for alle, jeg sier hva jeg tenker. 

Anonymkode: 3450b...894

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis den jævla russebussen på Bryne får lov å kjøre rundt så kan damer få gå kledd akkurat slik de vil.

Anonymkode: 350ae...a61

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

For meg så er det hvertfall slik, hva som er andres årsak får være opp til de. (Jeg har for tiden ikke noe store utringninger eller gjennomsiktig altså).

Anonymkode: 3450b...894

Nei, men nå er det det vi snakker om. Vulgær klesstil. Og det er ikke det samme som å gå sommerlig kledd.

Anonymkode: 7cf60...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, så kommer sannheten frem fra deg, og takk til deg for å være ærlig! Tror ikke alle er det i denne sammenhengen

Anonymkode: 39c6b...5a2

Men folk har ulike grunner da. Det var min sannhet og kun sannheten for akkurat nå. 

Anonymkode: bd133...412

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Er faktisk enig med ts. Synes vi lever i en altfor kroppsfiksert og narsissistisk tid.

Anonymkode: 7cf60...c98

Kroppsfikseringen var stor på 90 tallet også, men nå er det enda mer åpent for at alle kan fikse på seg. Noe mange gjør. Men ja, narsissismens tid er nå. Den har økt. Alle sosiale plattformer messer opp hodene til mange. Unge gutter og jenter i litt større grad viser seg lettkledd på alle plattformer som er. Syns det er veldig trist det er verdiene deres. Det er en usunn utvikling. 

Ellers ikke i mot at man går litt lettkledd, men det bør være classy.

Endret av Sannhetsøkende
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (1 minutt siden):

Kroppsfikseringen var stor på 90 tallet også, men nå er det enda mer åpent for at alle kan fikse på seg. Noe mange gjør. Men ja, narsissismens tid er nå. Den har økt. Alle sosiale plattformer messer opp hodene til mange. Unge gutter og jenter i litt større grad viser seg lettkledd på alle plattformer som er. Syns det er veldig trist det er verdiene deres. Det er en usun utvikling. 

Ellers ikke i mot at man går litt lettkledd, men det bør være classy.

Helt enig med deg. 

Anonymkode: 7cf60...c98

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis den jævla russebussen på Bryne får lov å kjøre rundt så kan damer få gå kledd akkurat slik de vil.

Anonymkode: 350ae...a61

Enig, helt forkastelig kvinnesyn med den bussen der

Anonymkode: 3450b...894

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøysekopp 😃. Men nå skal jeg provosere litt også. Det er ikke fint med den stilen på damer med overvekt/fedme. Ser de ikke det selv? Greit å unngå bar mage når bilringene buler ut.

Anonymkode: 3bcf4...611

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tøysekopp 😃. Men nå skal jeg provosere litt også. Det er ikke fint med den stilen på damer med overvekt/fedme. Ser de ikke det selv? Greit å unngå bar mage når bilringene buler ut.

Anonymkode: 3bcf4...611

Jeg syns det er fint. Følger ei som er rundt og går ganske lettkledd. Hun har sykt fine klær og er den hotteste dama jeg følger. Var bekymret for å følge henne da jeg er redd familien min vil se det og tenke det er en seksuell greie for hun ser så bra ut. Men det er for klærne, er så sjalu.

Anonymkode: bd133...412

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Enig, helt forkastelig kvinnesyn med den bussen der

Anonymkode: 3450b...894

Men for å se litt kritisk på det på andre måten også. Hvorfor tenker de som synes det er helt greit at unge damer kan kle deg som de vil med synlige bryster og gjennomsiktige topper, at denne bussen er et forkastelig kvinnesyn? 

Anonymkode: 7cf60...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av de dårligste trolleinnleggene jeg har lest, og det sier litt.. 

Anonymkode: 80b63...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvis den jævla russebussen på Bryne får lov å kjøre rundt så kan damer få gå kledd akkurat slik de vil.

Anonymkode: 350ae...a61

Hva sier kvinnegruppa Ottar til deg da??

Anonymkode: 39c6b...5a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner ikke på de småjentene,  gleder meg til den dagen modne kvinner begynner å kle seg sånn..🤭

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Tøysekopp 😃. Men nå skal jeg provosere litt også. Det er ikke fint med den stilen på damer med overvekt/fedme. Ser de ikke det selv? Greit å unngå bar mage når bilringene buler ut.

Anonymkode: 3bcf4...611

Synes de er herlige jeg da..men for all del ikke tenk på meg..😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner blir provosert når noen kler seg "Kjerring". Hvorfor skulle ikke noen da bli provosert av de som går med gjennomsiktig og/eller g-streng bikini?

Anonymkode: 39c6b...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså, dere menn er faktisk ikke i sentrum i kvinners liv. Kvinner flest klær seg ikke for dere...

Anonymkode: ba837...b36

neida

jwiuarwebnh61.webp

Anonymkode: 8359d...b73

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle disse lettkledde fristerinnene komme ut for veldig uønskede opplevelser på grunn av sin manglende påkledning, så trekker jeg bare på skuldrene og bryr meg ikke. 

Anonymkode: 61665...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skulle disse lettkledde fristerinnene komme ut for veldig uønskede opplevelser på grunn av sin manglende påkledning, så trekker jeg bare på skuldrene og bryr meg ikke. 

Anonymkode: 61665...c81

Sier du dette som kvinne eller mann?

Anonymkode: 39c6b...5a2

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da er det begynt igjen. Unge damer går rundt i svært avslørende, nærmest blottende, klesplagg i hovestadens gater. Faktisk er det til tider flere unge damer som viser mer i byens gater og streder enn de gjør på stranden. Spesielt gjelder dette brystene - der etter hvert mange går rundt om i tynnne lyse topper som viser det meste av brystpartiet, til dels gjennomsiktig.

Steng tatt så synes jeg disse bør vise mer hensyn! Og hvorfor denne trangen til å vise seg fram? Ekstra kroppsfokusert blir jo det om de går rundt med treningstights samtidig. Tenker de ikke på voksne folk vokst opp i en annen tid, barn og ikke minst våre muslimske venner?

Anonymkode: e5f6a...36d

Kanskje du skulle flytte til Saudi Arabia, der går damene kledd etter din smal høres det ut som.

Anonymkode: c56d4...612

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør deg heller spørsmålet om hvorfor det er provoserende med lettkledde damer. Hvilket følelser får det frem hos deg, og hvorfor. 

Jeg er ganske sikker på at mye av dette handler om religionsundertrykking av kvinner samt janteloven. 

 

Anonymkode: 3450b...894

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...