Gå til innhold

Provoserende lettkledde damer i gatene igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, AnonymBruker said:

Når jeg er på ferie i utlandet så går jeg også kledd bare i bikini inn i de lokale butikkene, gatene osv.

Kunne ikke brydd meg mindre om en eller annen som skulle bli fornærmet. Den eneste som reagerte engang  ute på gata var ei engelsk gammal kjerring som sa "look at my boobes"... sikkert bare sjalu.

Mannfolka digger det jo, med lettkledde damer, også de som er muslimer.

Anonymkode: 3450b...894

Det er respektløst å gjøre dette i land hvor det strider mot lokale normer. Folk forventer at de som kommer hit tilpasser seg og aksepterer levemåten, da går det også andre veien. Eller så reiser du ikke dit. 

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sannhetsøkende skrev (7 minutter siden):

Du vet det er lite respekt å gå med bikini i butikker i utlandet? De lokale er lei turister som ikke kan ta på noe over. De er lei menn i baris også. Bikini hører til på stranden. 

Vel butikkene jeg snakker om ligger ved stranden da. Hvis de ikke tåler det kan de jo bare ha butikkene sine lenger vekk fra stranda i stedet for å tjene maks penger på lokasjon.

Anonymkode: 3450b...894

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvem kler dere dere for når dere kler dere sexy/lettkledde da? Ikke alle damer er vel interessert i damer? Eller hva er tankegangen når dere kler dere slik?

Anonymkode: 39c6b...5a2

Det handler nok mest om å vise seg fram generelt

Anonymkode: 7cf60...c98

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grevling skrev (1 minutt siden):

Det er respektløst å gjøre dette i land hvor det strider mot lokale normer. Folk forventer at de som kommer hit tilpasser seg og aksepterer levemåten, da går det også andre veien. Eller så reiser du ikke dit. 

Lokale normer er toppløs på stranda, så da tåler de nok meg i bikini i butikken også 😅

Anonymkode: 3450b...894

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Lokale normer er toppløs på stranda, så da tåler de nok meg i bikini i butikken også 😅

Anonymkode: 3450b...894

Ikke nødvendigvis. Å ligge på stranden og å gå på butikken er to forskjellige settinger. Mener du det alright å gå med bikini på restaurant og cafe også? Tenk deg litt om.

Endret av Grevling
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det handler nok mest om å vise seg fram generelt

Anonymkode: 7cf60...c98

Men hvorfor og for hvem? Er det for å bli beglodd av mannfolk, en bekreftelse på hvem er finest i speilet der?

Anonymkode: 39c6b...5a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Når jeg er på ferie i utlandet så går jeg også kledd bare i bikini inn i de lokale butikkene, gatene osv.

Kunne ikke brydd meg mindre om en eller annen som skulle bli fornærmet. Den eneste som reagerte engang  ute på gata var ei engelsk gammal kjerring som sa "look at my boobes"... sikkert bare sjalu.

Mannfolka digger det jo, med lettkledde damer, også de som er muslimer.

Anonymkode: 3450b...894

Så smakløs du er. 

Anonymkode: 1bffe...a7f

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grevling skrev (Akkurat nå):

Ikke nødvendigvis. Å ligge på stranden og å gå på butikken er to forskjellige settinger. Mener du det alright å gå toppløs på restaurant og cafe også? Tenk deg litt om.

Ikke vær så kjedelig da. Butikkene jeg snakker om er egentlig bare noen oppsatte boder som man også kan gå inn i, og de ligger faktisk ved stranda. Hadde ikke dratt i bikini på supermarkedet liksom...

Vel, de har jo egne nudistrestauranter her da, men nei, syns det er forskjell på bikini i disse butikkbodene og på en vanlig restaurant.

Anonymkode: 3450b...894

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så smakløs du er. 

Anonymkode: 1bffe...a7f

Har bedre smak enn å komme med personangrep hvertfall

Anonymkode: 3450b...894

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hvorfor og for hvem? Er det for å bli beglodd av mannfolk, en bekreftelse på hvem er finest i speilet der?

Anonymkode: 39c6b...5a2

Jeg ønsker å tiltrekke meg oppmerksomheten av en spesifikk mann i byen, men vet jo ikke når eller om jeg treffer på han. 

Sist han så meg var på en dårlig dag. 

Anonymkode: bd133...412

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men hvorfor og for hvem? Er det for å bli beglodd av mannfolk, en bekreftelse på hvem er finest i speilet der?

Anonymkode: 39c6b...5a2

Har du tenkt at det kan handle om hva man føler seg komfortabel med å gå i når det er varmt i været? At man kun kler seg for seg selv?

Anonymkode: 3450b...894

  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men hvorfor og for hvem? Er det for å bli beglodd av mannfolk, en bekreftelse på hvem er finest i speilet der?

Anonymkode: 39c6b...5a2

Ja, konkurrere med andre damer om å se best ut.

 

Anonymkode: 7cf60...c98

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du tenkt at det kan handle om hva man føler seg komfortabel med å gå i når det er varmt i været? At man kun kler seg for seg selv?

Anonymkode: 3450b...894

Tror du virkelig det selv? Mye man kan kle seg i når det er varmt, uten at det blir vulgært og gjennomsiktig.

Er for at folk skal få gå kledd slik de vil, men liker virkelig ikke det som ligger bak dette, som er kroppspress

Anonymkode: 7cf60...c98

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Vel butikkene jeg snakker om ligger ved stranden da. Hvis de ikke tåler det kan de jo bare ha butikkene sine lenger vekk fra stranda i stedet for å tjene maks penger på lokasjon.

Anonymkode: 3450b...894

Det kunne du ikke si med det første? Butikkene og gatene....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du tenkt at det kan handle om hva man føler seg komfortabel med å gå i når det er varmt i været? At man kun kler seg for seg selv?

Anonymkode: 3450b...894

Nekter jeg å tro på at dette gjelder for alle. Da kan jo gamle feite damer kle seg minimalt også og si det er komfortabelt i varmen?

Anonymkode: 39c6b...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror du virkelig det selv? Mye man kan kle seg i når det er varmt, uten at det blir vulgært og gjennomsiktig.

Er for at folk skal få gå kledd slik de vil, men liker virkelig ikke det som ligger bak dette, som er kroppspress

Anonymkode: 7cf60...c98

For meg så er det hvertfall slik, hva som er andres årsak får være opp til de. (Jeg har for tiden ikke noe store utringninger eller gjennomsiktig altså).

Anonymkode: 3450b...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (1 minutt siden):

Det kunne du ikke si med det første? Butikkene og gatene....

Okay da, gågatene oppforbi stranda... (samt de andre gatene også, men det er helt vanlig det da både blant turister og innfødte). 😅

Anonymkode: 3450b...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg ønsker å tiltrekke meg oppmerksomheten av en spesifikk mann i byen, men vet jo ikke når eller om jeg treffer på han. 

Sist han så meg var på en dårlig dag. 

Anonymkode: bd133...412

Ja, så kommer sannheten frem fra deg, og takk til deg for å være ærlig! Tror ikke alle er det i denne sammenhengen

Anonymkode: 39c6b...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette samme fyr som foretrakk brasilianske damer foran norske? Er ikke så sikker på om de kler seg så veldig forskjellig i Brasil, men....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...