Gå til innhold

Provoserende lettkledde damer i gatene igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da er det begynt igjen. Unge damer går rundt i svært avslørende, nærmest blottende, klesplagg i hovestadens gater. Faktisk er det til tider flere unge damer som viser mer i byens gater og streder enn de gjør på stranden. Spesielt gjelder dette brystene - der etter hvert mange går rundt om i tynnne lyse topper som viser det meste av brystpartiet, til dels gjennomsiktig.

Steng tatt så synes jeg disse bør vise mer hensyn! Og hvorfor denne trangen til å vise seg fram? Ekstra kroppsfokusert blir jo det om de går rundt med treningstights samtidig. Tenker de ikke på voksne folk vokst opp i en annen tid, barn og ikke minst våre muslimske venner?

Anonymkode: e5f6a...36d

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke provoserende, bare deilig 🤤

Anonymkode: 1cdd0...ce5

  • Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ikke provoserende, bare deilig 🤤

Anonymkode: 1cdd0...ce5

Da går de i allefall ikke kledd Kjerring😁

Anonymkode: 39c6b...5a2

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da er det begynt igjen. Unge damer går rundt i svært avslørende, nærmest blottende, klesplagg i hovestadens gater. Faktisk er det til tider flere unge damer som viser mer i byens gater og streder enn de gjør på stranden. Spesielt gjelder dette brystene - der etter hvert mange går rundt om i tynnne lyse topper som viser det meste av brystpartiet, til dels gjennomsiktig.

Steng tatt så synes jeg disse bør vise mer hensyn! Og hvorfor denne trangen til å vise seg fram? Ekstra kroppsfokusert blir jo det om de går rundt med treningstights samtidig. Tenker de ikke på voksne folk vokst opp i en annen tid, barn og ikke minst våre muslimske venner?

Anonymkode: e5f6a...36d

Når jeg er på ferie i utlandet så går jeg også kledd bare i bikini inn i de lokale butikkene, gatene osv.

Kunne ikke brydd meg mindre om en eller annen som skulle bli fornærmet. Den eneste som reagerte engang  ute på gata var ei engelsk gammal kjerring som sa "look at my boobes"... sikkert bare sjalu.

Mannfolka digger det jo, med lettkledde damer, også de som er muslimer.

Anonymkode: 3450b...894

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, dere menn er faktisk ikke i sentrum i kvinners liv. Kvinner flest klær seg ikke for dere...

Anonymkode: ba837...b36

  • Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle man ta mer hensyn til muslimer enn til andre??

Og hvorfor skulle noen endre sin klesstil basert på ANDRE sin religion?

Anonymkode: 64c96...7b4

  • Liker 17
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må være mann, ts.  Kvinner flest blir ikke provosert av lettkledde damer.  Selv ikke når vi synes det ser billig og tacky ut.  De om det! 

  • Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

0/10

Anonymkode: 895cf...32f

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da er det begynt igjen. Unge damer går rundt i svært avslørende, nærmest blottende, klesplagg i hovestadens gater. Faktisk er det til tider flere unge damer som viser mer i byens gater og streder enn de gjør på stranden. Spesielt gjelder dette brystene - der etter hvert mange går rundt om i tynnne lyse topper som viser det meste av brystpartiet, til dels gjennomsiktig.

Steng tatt så synes jeg disse bør vise mer hensyn! Og hvorfor denne trangen til å vise seg fram? Ekstra kroppsfokusert blir jo det om de går rundt med treningstights samtidig. Tenker de ikke på voksne folk vokst opp i en annen tid, barn og ikke minst våre muslimske venner?

Anonymkode: e5f6a...36d

Så trist liv du har da.

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da er det begynt igjen. Unge damer går rundt i svært avslørende, nærmest blottende, klesplagg i hovestadens gater. Faktisk er det til tider flere unge damer som viser mer i byens gater og streder enn de gjør på stranden. Spesielt gjelder dette brystene - der etter hvert mange går rundt om i tynnne lyse topper som viser det meste av brystpartiet, til dels gjennomsiktig.

Steng tatt så synes jeg disse bør vise mer hensyn! Og hvorfor denne trangen til å vise seg fram? Ekstra kroppsfokusert blir jo det om de går rundt med treningstights samtidig. Tenker de ikke på voksne folk vokst opp i en annen tid, barn og ikke minst våre muslimske venner?

Anonymkode: e5f6a...36d

Skjerp deg.

Jeg er vokst opp i en tid hvor damene gikk toppløse på stranden så ser ikke problemet.

Barn tåler det helt fint.

Muslimene får bare tåle det, en er i vesten nå.

  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å glan, problem løst. Du ser hvor du vil, du må ikke stirre på folk

Anonymkode: bed36...169

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Når jeg er på ferie i utlandet så går jeg også kledd bare i bikini inn i de lokale butikkene, gatene osv.

Kunne ikke brydd meg mindre om en eller annen som skulle bli fornærmet. Den eneste som reagerte engang  ute på gata var ei engelsk gammal kjerring som sa "look at my boobes"... sikkert bare sjalu.

Mannfolka digger det jo, med lettkledde damer, også de som er muslimer.

Anonymkode: 3450b...894

Du vet det er lite respekt å gå med bikini i butikker i utlandet? De lokale er lei turister som ikke kan ta på noe over. De er lei menn i baris også. Bikini hører til på stranden. 

  • Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våre muslimske "venner" kunne ikke brydd meg mindre.  De får tåle litt, eller så kan de dra tilbake ditt de kom fra.

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen liker vel å få oppmerksomhet også? Og noen liker å "kle seg opp" ved siden av en mektig mann (fru Trump) 

Anonymkode: 39c6b...5a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vært tvunget til å gå i bunad hver dag. Bunad med den lille lua som hører med. Eller burka.

Anonymkode: d451c...6f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kjedelig du er. 

Anonymkode: 705d3...66d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk enig med ts. Synes vi lever i en altfor kroppsfiksert og narsissistisk tid.

Anonymkode: 7cf60...c98

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Altså, dere menn er faktisk ikke i sentrum i kvinners liv. Kvinner flest klær seg ikke for dere...

Anonymkode: ba837...b36

Hvem kler dere dere for når dere kler dere sexy/lettkledde da? Ikke alle damer er vel interessert i damer? Eller hva er tankegangen når dere kler dere slik?

Anonymkode: 39c6b...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skulle vært tvunget til å gå i bunad hver dag. Bunad med den lille lua som hører med. Eller burka.

Anonymkode: d451c...6f2

Eller hva med og heller gå for en mer elegant stil?

Anonymkode: 7cf60...c98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...