Gå til innhold

Samboer sporer alle steder jeg går med telefonen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 4.4.2024 den 17.13):

Hmm, det ble sett på verre enn jeg trodde ut fra kommentaren her. Samtidig har jeg ikke turt si det til mine venninner/søster da jeg jo egentlig har skjønt at dette er litt sært.
Han er ikke sjalu ellers, men så er jeg jo heller aldri på byen eller drikker alkohol. Møter alltid venninner til lunsj og turer på dagtid. Og han ser jo alltid hvor jeg er. Men han liker bestemme det meste, og mener jeg er vrang om jeg sier imot han. Han har alltid rett mener han. 
Søren og, nå ble jeg akutt usikker på hele forholdet. 

Anonymkode: afa9d...271

Du ble usikker først nå? Fyren er jo et gigantisk rødt flagg. Hva skal du med det der? Det er ikke bra å bli så kontrollert. Hadde sagt fra til familien så de er klar over at han kan bli voldelig (psykisk vold er også vold!) og sørget for at de var i nærheten når du forteller ham at enten skjerper han seg 100% og slutter å være en kontrollerende drittsekk, ellers kan han kjøpe en papegøye og stappe den i et bur så han er sikker på hvor den er til enhver tid, for du er ferdig med dette sinnsyke opplegget hans. 

 

Blir han sint har du svaret ditt, da er det bare å pakke sakene sine. 

Anonymkode: 0fc56...bcd

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 4.4.2024 den 17.00):

Ts her.

Jeg har skrudd den av flere ganger, da ringer han med en gang og ber meg skru på. Jeg er konfliktsky, samt at jeg har jo ikke noe å skjule, så derfor har jeg latt det gå. Vet han vil bli veldig sint og sur om jeg nekter. Og det er det liksom ikke verdt. Men nå ble jeg usikker…Vi er og godt voksen i 40 og 50 årene.

Anonymkode: afa9d...271

Trenger du å være med han? Er det fine  med han såpass fint at overvåkning og sjalusi er en lønnsom pris å betale?

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg må innrømme at mannen min og jeg har sporing så vi kan se hvor den andre er. Jeg hadde nok lurt litt på årsak dersom mannen min ønsket å ta det bort. Jeg bruker sjelden sporing på min mann- stort sett bare for å se om han har dratt fra jobb (og det skjer maks en gang i mnd). Jeg tror ikke mannen min bruker sporing ofte på meg heller- og han har aldri kommet med noen kommentarer om at jeg er på butikken eller noe. Så jeg ville kanskje bare si at man er ikke nødvendig helt psyko selv om man har sporing. 

Når det er sagt, virker det ikke som det er hoveproblemet i deres forhold. Det er nok manglende tillit og en overdreven trang til kontroll som er hovedutfordringene her. 

Anonymkode: f4e48...704

Jeg har aldri vurdert sporing, av samboer, og aldri følt på at det var noe jeg hadde behov for. Vi informerer om hvor vi skal, og ringer eller sender melding dersom vi blir sene fra jobb eller noe annet kommer opp. Det fungerer bra for oss🙂

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.4.2024 den 16.53):

Inspirert av et annet innlegg her som fikk meg til å tenke…

Samboer har i mange år sporet telefonen min gjennom «hvor er» appen. Han har og lagt til seg på min telefon, så jeg også kan se hvor han er. Han sier det er fordi han synes det et så kjekt å se hvor jeg er og om når jeg er på vei hjem. Selv om jo dette er noe han vet når vi mld flere ganger gjennom arbeidsdagen og jeg alltid sender mld når jeg er på vei hjem. Det gjør meg i utgangspunktet ikke noe, for jeg skjuler jo ikke noe. Samtidig er det irriterende og føles overvåkende når han sender mld som «hva gjør du på xx butikk. Ikke shoppe nå! Du trenger ikke noe» eller «hva gjør du der????».

Er dette veldig sært? Jeg tør ikke si jeg ikke vil han skap spore, da jeg vet han vil tro jeg skuler noe… 

Anonymkode: afa9d...271

Fullstendig uakseptabelt. Og stort, rødt flagg. Hadde slått av funksjonen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med fastlegen din om hans oppførsel og få legen din med på lag som støtte. Planlegg flukt. Reis fra ham. Snart!

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke normalt og du er allerede gått inn i rollen hvor du pleaser han. Du gjør det fordi han kan bli sint. Ikke lyg, det er akkurat det du gjør. Hvis ikke hadde enhver oppegående kvinne slettet appen. 

Du må komme deg vekk. Dette kan bare være starten. 

 

Anonymkode: 91a8b...7e1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.4.2024 den 16.53):

Inspirert av et annet innlegg her som fikk meg til å tenke…

Samboer har i mange år sporet telefonen min gjennom «hvor er» appen. Han har og lagt til seg på min telefon, så jeg også kan se hvor han er. Han sier det er fordi han synes det et så kjekt å se hvor jeg er og om når jeg er på vei hjem. Selv om jo dette er noe han vet når vi mld flere ganger gjennom arbeidsdagen og jeg alltid sender mld når jeg er på vei hjem. Det gjør meg i utgangspunktet ikke noe, for jeg skjuler jo ikke noe. Samtidig er det irriterende og føles overvåkende når han sender mld som «hva gjør du på xx butikk. Ikke shoppe nå! Du trenger ikke noe» eller «hva gjør du der????».

Er dette veldig sært? Jeg tør ikke si jeg ikke vil han skap spore, da jeg vet han vil tro jeg skuler noe… 

Anonymkode: afa9d...271

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvordan du orker. For meg er det et tegn på at han ikke stoler på meg. Stoler du ikke på meg så har vi et stort problem. Ja dette er veldig sært. Usunt er det også. Du er et voksne menneske. Det bør holde at du gir beskjed om hvor du drar og når du kommer hjem. Slik som dette hadde endt forholdet for meg. Du vet han vil tro du skjuler noe om du ikke vil bli sporet? Ærlig talt..tillit er alfa omega i et forhold. Skal en gå å misstro partneren så blir det ikke særlig hyggelig for noen. Selvsagt er det irriterende og føles som overvåking. Det er nettopp overvåking. Han bør jobbe med sin usikkerhet. Det å overvåke deg hjelper ikke ham. I flere år og enda så stoler han ikke på deg. At du i hele tatt har latt ham gjøre dette forundrer meg. Ditt ord bør holde! Fortelle deg hvilke butikker du ikke trenger å gå i, hva du ikke skal kjøpe etc er ikke greit. Igjen..du er en voksen dame som fint kan bestemmer slikt selv. Han er ikke faren din eller vergen din. Er dere i hele tatt likestilt? Siden du ikke tør si at han ikke skal spore deg? Hva slags forhold er det egentlig? Redd du lar ham styre over deg og du er redd for å fortelle ham hva du ønsker og føler. Redd for å si nei og stå opp for deg selv. Er du redd han vil forlate deg om du ikke gjør som han vil? Et forhold er noe begge skal føle seg trygge i, hørt, respektert og der begge kan si hva de føler/mener uten å være redd. En skal ikke måtte viske ut seg selv, tie eller tillate ting en missliker selv om en er glad i noen. Jada en må gjøre ting en ikke har lyst til iblant, fire på ting og finne kompromiss, men dette er langt over streken. Du har et valg mellom å snakke med ham og kreve at dette endres på eller kutte ham ut om han ikke vil slutte. Dette blir ikke bedre med tiden og du vil irritere deg enda mer etterhvert som tiden går. Ønsker du dette? Synes du selv dette er veldig sært? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.4.2024 den 17.14):

Det er såklart bare greit når en dame gjør det, fordi han har sikkert noe å skjule. :)

Anonymkode: c9117...550

Mener du det ja. Jeg er nå ikke enig. Overvåke partneren er ikke ok. Har dere ikke tillit til hverandre så hva har dere da egentlig? Bygge et forhold på mistro og sjalusi/redsel er ikke sunt eller bra. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet synes jeg ikke gjensidig deling av posisjon er noe negativt, så langt det ikke misbrukes. Det kan ha praktisk fordel ( for å se en sjelden gang når man ikke tar telefonen og man forbereder mat f.eks) og trygghetsfordeler hvis det skjer noe. En kommentar om at jeg ikke må shoppe, kunne jeg også en sjelden gang tatt som humor.

Men jeg ville absolutt brukt den forklaringen i et annet svar her om at det misbrukes og at du ikke lenger er komfortabel med hvor ofte den brukes. Tar han det fint og godtar at du skrur det av etter å ha gitt den forklaringen, kunne jeg slått det på etter et par uker. Bare fordi jeg da ikke bryr meg. Tar han det ikke fint, hadde jeg tolket kontrollbehovet som et stort problem...

Stusser også over hvor raskt han merker at du skrur det av... Det tyder på sykelig mye overvåking.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.4.2024 den 17.00):

Ts her.

Jeg har skrudd den av flere ganger, da ringer han med en gang og ber meg skru på. Jeg er konfliktsky, samt at jeg har jo ikke noe å skjule, så derfor har jeg latt det gå. Vet han vil bli veldig sint og sur om jeg nekter. Og det er det liksom ikke verdt. Men nå ble jeg usikker…Vi er og godt voksen i 40 og 50 årene.

Anonymkode: afa9d...271

Er det verdt det i hele tatt synes du? Dere er vokse folk og dere bør klare å stole på hverandre. Han er usikker og vil hele vite hvor du er. Det er ikke sunt i hele tatt. Skrur du av blir han sur og veldig sint. Bør ikke det fortelle deg noe? Jeg er heller ikke glad i konflikter, men jeg finner meg ikke i at den jeg er sammen med skal ha full kontroll, bestemme alt og fortelle meg at han vet best. Vi er to i et forhold. Det er gi og ta. Være redd for å si min mening, ikke få være med å bestemme og hele tiden passe på at han ikke blir veldig sint..nei takk. Jeg krever ikke noe mer enn hva jeg selv kan gi. Han har full frihet, vi blir enige om ting og det er faktisk ikke verdens undergang om vi er uenige. Du fortjener bedre. Noen som respektere deg, stoler på det du sier uten å sjekke, stoler på at du kan ta dine egne valg og ønsker at du skal si ifra om du føler noe ikke er greit. Dette er ikke hans forhold alene. Det er like mye ditt . Jeg hadde satt meg ned og tatt den praten. Noe må endres eller så må vi avslutte  Ønsker du virkelig at dette skal fortsette som før? Har du det forholdet du ønsker det skal være og så for deg? Kan du i hele tatt være deg selv og føler du har noe å si i forholdet? Synes dette høres veldig trist ut. Han har sikkert noen gode sider, men veier det opp for alt dette andre? I starten av et forhold kan en fort være for medgjørlig for å skape et godt inntrykk. En vil gjøre kjæreste fornøyd og glede vedkommende, men en skal ikke utslette seg selv. Ei heller la det gå så langt at en ikke ser noe vei tilbake. Være tro mot seg selv er viktig. Jo eldre en blir, jo tryggere blir de fleste på seg selv. Men det krever at en er sammen med noen som faktisk bryr seg om deg. Noen som lytter, tar hensyn og som vil at begge skal bli hørt. Et ensidig forhold gagner kun en part. Du er i 40 årene og innerst inne vet du at du ikke synes dette er greit. Så er spørsmålet..er du villig til å la det fortsette for husfredens skyld eller tenker du at dette må endres. Han får det som han vil og han kan sitte å følge med på deg minutt for minutt. Han har med andre ord utbytte av dette. Hva får du ut av dette? At han ringer straks du skrur av betyr at han sitter å følger med på deg. Kjenner jeg blir litt uvel av tanken. Det bør holde at du sier hvor du skal. Blir du senere enn avtalt så gir du beskjed. Det er normalt for hvermannsen. Håper du tenker over dette og faktisk setter dine behov først for en gangs skyld. Det skylder du deg selv. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.4.2024 den 17.28):

Takk for svar alle sammen🌸

Dette ble virkelig sett på som verre enn jeg har tenkt. Men det har irritert meg voldsomt at han så ofte sender mld med spm/kommentarer på hvor jeg er og hva jeg gjør. Jeg skal virkelig tenke på hva jeg skal gjøre med det. Men vet og det blir et helvete og mistanker om jeg nekter. Han er ellers snill og omsorgsfull. Men han er og veldig bestemmende/kontrolerende på mye annet.

ts

Anonymkode: afa9d...271

Jeg vil bare si, direkte til deg, at dette ikke er en god situasjon. Dessverre. Ingen mann som er fullstendig oppegående og god vil holde på sånn som dette. Det bekymrer meg. Hvis dette var meg - og det er selvfølgelig alltid vanskelig å ta valget - hadde jeg på en rolig måte gjort det slutt. Før jeg hadde gjort det, hadde jeg gitt beskjed til en venninne eller et familiemedlem om tidspunkt og hvor jeg er og bedt de komme en time senere for å «hjelpe med pakking». Før dette igjen hadde jeg i det stille ordnet med en leilighet/bolig til meg selv uten at han vet det. Man kan si at det er å føre noen bak lyset, men denne kontrollerende atferden gjør meg veldig skeptisk.. Hva annet kan han finne på? Vil det bli bråk hvis du gjør det slutt/hvordan vil han reagere? Vil han bli sint? Da bør du, i mine øyne, ta noen forhåndsregler. Her er det nok røde flagg til at forhåndsregler er på sin plass. Du fortjener en som løfter deg opp og som du kan føle deg trygg med, ikke en som overvåker deg og blir sint når han mister muligheten. Når du har gjort det slutt, må funksjon skrus av og han blokkeres. Det er hardt, men det eneste som vil fungere. Vær smart, og trå litt varsomt til du er ute. Jeg mener ikke å skremme deg, men jeg synes det var mange kommentarer her hvor man skulle ta et «oppgjør» mot denne mannen. Mtp. din beskrivelse av situasjonen, vil ikke et oppgjør fungere. Han vil nok bare bli sint, og det er ikke en situasjon man skal sette seg selv i. 

  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres helt sykt ut. Min eks holdt også på sånn, og han hadde ett sinnsykt kontroll behov. Mest sannsynlig fordi han skjulte masse selv.

  Jeg bruker også å se min samboer på snap kartet. Han har en jobb som ikke bestandig har ett satt avslutnings tidspunkt og om jeg savner han ekstra ser jeg noen ganger på om han eller noen av de andre er på veien hjem i steden for å ringe å mase/forstyrre han. Men jeg legger meg aldri oppi om han er inne på en butikk, utenfor ett annet sted eller en annen plass en jobben. Fordi jeg vet at han skjuler ikke noe (da hadde han jo ikke hatt på snap kart 😅) og jeg stoler på kjæresten min. Og han trenger uansett ikke rapportere til meg om han finner ut at han skal innom ett annet sted før eller etter jobb.

Anonymkode: 1f218...9da

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BareMeg.com skrev (16 timer siden):

Det nytter ikke å tro at han vil bli bedre.

Min eks klarte å installere noe på telefonen min som jeg ikke kunne finne selv og hver gang det var lyd i nærheten av telefonen min så begynte det å ta opp lyd! Han hadde lydfiler fra alle samtaler jeg hadde i- OG i nærheten av telefonen! alt jeg gjorde på telefonen hadde han en kopi av. Jeg oppdaget det ved en stor tilfeldighet hvor han hadde sovnet uten å slå av sin pc.

Jeg skulle egentlig bare slå den av, med da jeg så på skjermen så var det massevis av mapper på mapper med overvåkning via telefonen min . Som gikk ett par år tilbake. Helt fra jeg hadde fått den telefonen!

Og jeg klarte aldri å finne noe på telefonen min, men noe må jo ha vært der. Vi var gift da dette skjedde så jeg anmeldte han ikke.. DUM som jeg var da! Jeg burde virkelig ha ha gjort det. Da hadde jeg fått fred nå og sluppet å ha mareritt om han.. 

Etter dette så kjøpte jeg ny telefon som han aldri fikk røre borti, men jeg har ennå noia for å snakke i telefonen og at han fremdeles skal lytte.. til tross for at det er 9 år siden jeg måtte rømme fra han og byen jeg bodde i! Grusomt ubehagelige å vite at han hadde lyttet til alle mine samtaler med alt fra venner, mamma og legene min!

Han prøvde å ta meg i å være utro, men da jeg aldri var det så så hadde jeg ikke noe å skjule.. men han har sikkert fremdeles kopier av alle opptakene. Skikkelig ubehagelig å tenke på fremdeles i dag 😵‍💫

Han tømte også kontoen min og overførte store summer til sin egen konto før han sluttet å la meg ha tilgang til hans konto ( etter at jeg fikk en meget stor utbetaling).

De første årene var jeg bare glad jeg hadde klart å rømme fra han ( han var veldig voldelig i perioder og skadet meg kraftig), men NÅ er jeg irritert over at han klarte å rane meg også før jeg turte å rømme fra han!

Ps: noen som vet om det er forseint å anmelde slike ting når det har gått 10-15 år?  Blir vel mye ord mot ord, bortsett fra lege erklæringer og hyppig besøk av politiet, mens de tydelig så at jeg hadde fått juling. Og de tok han med seg.  ...men så ble han klar i toppen av å være i arresten, kom hjem og sa alle de rette tingene for at jeg ikke turte å ikke ta han tilbake.

MEN jeg klarte det til slutt🤘 jeg kom meg unna en voldelig og ekstremt kontrollerende mann 🤘  -  selv om jeg måtte rømme med bare det jeg kunne bære med meg! Mistet ting jeg  hatt fra barndommen ☹️ - og andre store verdier. Men da var det verd å miste alt. Nå skulle jeg ønske at jeg hadde fått mer tid til å få med meg ting..

men jeg lever i det minste og jeg er FRI til å lee ❤️

Dette ble mye! 😅 Jeg trengte tydeligvis å lette på hjertet mitt når det kommer til den kontrollerende psyko eksen min! 😊

Hei, det er ikke for seint å anmelde. Det han har gjort er jo svært alvorlig. Ønsker du at dette ikke skal få konsekvenser for han? Dette sier jeg  Ikke for å legge press på deg, men tenk på hvor mange andre han kan ødelegge for hvis han ikke blir tatt for sin ekstreme og uten tvil ulovlige adferd? 

Godt å høre at du har det bra i dag, men dette er jo noe du må leve med resten av ditt liv. Kanskje du kan få "fred" med deg selv dersom du vet at du har gjort det du kan for at han ikke skal slippe unna med det.

Uavhengig av hva du gjør - ønsker deg masse lykke til ❤️

Og til TS: Håper du finner din stemme og setter grenser som du åpenbart trenger - og aksepterer han ikke det håper jeg du finner styrken til å forlate. 

Anonymkode: 70b0f...c3a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, for meg hadde dette havnet i kategorien "frihetsberøvelse"! Det eneste vi tracker her i huset er katten.

Jeg sier dette med bakgrunn i at jeg hadde 9 år i et forhold med en mann som brukte mye tid på å begrense min bevegelses- og handlefrihet og min kontakt med andre mennesker gjennom bla. gaslighting. En strategi han ikke kunne tatt i bruk hvis han ikke allerede hadde full kontroll på mine bevegelser og sosiale aktiviteter, slik man får ved å spore kjæresten.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.4.2024 den 17.14):

Det er såklart bare greit når en dame gjør det, fordi han har sikkert noe å skjule. :)

Anonymkode: c9117...550

Nei, det er ikke greit når en dame gjør det heller, slutt å være en bitter passiv aggressiv klager.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Du vet du bare kan fjerne dette? 

Anonymkode: 43897...d6c

Hun har jo gjort det før og han klikker. Hun er konfliktsky og tar den på igjen. Han er ikke god.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 4.4.2024 den 16.53):

Inspirert av et annet innlegg her som fikk meg til å tenke…

Samboer har i mange år sporet telefonen min gjennom «hvor er» appen. Han har og lagt til seg på min telefon, så jeg også kan se hvor han er. Han sier det er fordi han synes det et så kjekt å se hvor jeg er og om når jeg er på vei hjem. Selv om jo dette er noe han vet når vi mld flere ganger gjennom arbeidsdagen og jeg alltid sender mld når jeg er på vei hjem. Det gjør meg i utgangspunktet ikke noe, for jeg skjuler jo ikke noe. Samtidig er det irriterende og føles overvåkende når han sender mld som «hva gjør du på xx butikk. Ikke shoppe nå! Du trenger ikke noe» eller «hva gjør du der????».

Er dette veldig sært? Jeg tør ikke si jeg ikke vil han skap spore, da jeg vet han vil tro jeg skuler noe… 

Anonymkode: afa9d...271

Jeg blir lei meg når jeg leser dette TS, virkelig.  Sånn skal det ikke være! Blir enda mer lei meg når jeg leser du har skrudd den av og han klikker. 
 

Jeg håper virkelig at du forlater ham, dette er så ikke greit på mange plan. Hadde ikke prøvd å løse det med ham, fordi sånne «red flags» går på han som menneske, det er uforutsigbart og skummelt. Jeg er så satt ut. 

Endret av MissJolie
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.4.2024 den 17.13):

Hmm, det ble sett på verre enn jeg trodde ut fra kommentaren her. Samtidig har jeg ikke turt si det til mine venninner/søster da jeg jo egentlig har skjønt at dette er litt sært.
Han er ikke sjalu ellers, men så er jeg jo heller aldri på byen eller drikker alkohol. Møter alltid venninner til lunsj og turer på dagtid. Og han ser jo alltid hvor jeg er. Men han liker bestemme det meste, og mener jeg er vrang om jeg sier imot han. Han har alltid rett mener han. 
Søren og, nå ble jeg akutt usikker på hele forholdet. 

Anonymkode: afa9d...271

Han kontrollerer deg og vet alt om deg hele tiden både hvor du er og hva du gjør. Tydeligvis er det ikke nok for han at du forteller han det, så han har store problemer, og du har nok dessverre vært veldig blåøyd og godtroende. 
Dette kan høres ut som om du har med en narsissist å gjøre. Han kontrollerer hele hverdagen din. 
Hadde jeg vært deg, hadde jeg konfrontert han. Hadde han ikke forandret seg, hadde jeg løpt bort. 
Ingen har rett til å kontrollere en annen person sånn. Og slike folk, finner ofte andre som er «svakere» enn de selv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et kjempestort rødt flagg og jeg får veldig vondt av deg. Spesielt når du skriver at du har skrudd av flere ganger og han ringer deg og ber deg skru på igjen. Dette er uten tvil kontrollerende adferd. Det å ikke ha noe å «skjule» har ingenting å si, det er ikke det overvåkning handler om. Overvåkning handler om at du har rett på et privatliv, at du skal bestemme hvem som skal ha informasjon om deg, hvordan den deles og hvordan den brukes. Dette er uakseptabel adferd, og i et forhold kan dette føre til enda mer skremmende adferd fra han. Det ser du jo allerede når du har prøvd å si ifra tidligere. Ofte syns jeg folk sier veldig fort «kom deg vekk», men i dette tilfellet her er det faktisk ingen annen utvei - kom deg vekk! Han virker farlig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen og jeg har dette på. Ingen av oss har noe å skjule, og begge synes det er kjekt å se hvordan den andre ligger ann i løypa mtp middagslaging (vi har små barn). Jeg tror heller ingen av oss føler oss overvåket. Om mannen er ute med gutta, gidder jeg jo ikke sjekke hvor han er igjennom kvelden. Da er jeg opptatt med å nyte alenetid hjemme.

MEN, hadde mannen begynt å sende meg meldinger som din mann gjør, da hadde jeg blitt sint! Sporingen hadde blitt slått av umiddelbart. Han må gjerne sjekke hvor jeg er, men å måtte svare på meldinger om hva jeg gjør der, fått beskjed om å ikke bruke penger osv, det er totalt uaktuelt!

Jeg synes også det er veldig merkelig at mannen din hadde blitt sint om du skrudde av. Dette er absolutt ikke normalt eller sunt. Han har ingen krav om å overvåke deg!

Anonymkode: 85ad6...be2

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...