Gå til innhold

90% av menn på Tinder har ingenting der å gjøre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

MicoH01 skrev (31 minutter siden):

Kverulant azzz ;)

Det var jo du som kverulerte på mitt ordvalg? 😅

Anonymkode: 60bc9...e1e

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

svartkatt skrev (1 minutt siden):

Ranter? Oppfører deg mer som en drittunge. 

Synd at du synes det da.... Men var det ditt bidrag her? Modent.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ts har rett. En stund siden jeg var på Tinder nå, men reagerte på at det var så mange inmari stusslige, nitriste og blunkete menn der. Og nei, du trenger ikke se ut som en fotomodell med sixpack, men ta litt vare på kroppen din og vask deg i øra i det minste! 

Anonymkode: 36ab6...47e

Jeg mener blubbete, ikke blunkete. 
Helvetes autokorrektur. 

Anonymkode: 36ab6...47e

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MicoH01 skrev (26 minutter siden):

Å følge statistikk da? Blir ikke det litt som å generalisere?

Nei, mico. 😅🙈

Anonymkode: 60bc9...e1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nysgjerrig på Tinder når jeg leser sånt.

Jeg mener å ha lest at 75% på Tinder er menn, og de som får dame forvinner jo derfra. Ikke så rart de får færre matcher.

Samtidig er det vel litt sammensatt. Det skal ekstremt mye til for at en mann bli ansett som attraktiv basert på utseendet i seg selv. Man må nok ut og skru på sjarmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var jo du som kverulerte på mitt ordvalg? 😅

Anonymkode: 60bc9...e1e

Ja okda tometo tomato 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke så vanskelig å fikse opp på latsabb looken da. Det er mye man kan gjøre for å se litt freshere ut. 

Jeg synes det er mye dårlige profiler på de appene. En ting er jo det med gule tenner og photo rett opp i nesa.. En annen ting er Feks menn med solbriller, med en seriøs mine stirrer inn i kamera. Og så tror de at de fremstår som trygge å treffe?  Man ser jo ikke hyggelig ut en gang.

Anonymkode: 60bc9...e1e

Enig med deg der. Er mange menn og kvinner som ikke gjør seg veldig flid på Tinder. Allikevel, utseende er noe annet enn hvordan man fremstiller seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MicoH01 skrev (2 minutter siden):

Synd at du synes det da.... Men var det ditt bidrag her? Modent.. 

Prøver du å si at du selv er moden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MicoH01 skrev (6 minutter siden):

Hvorfor det?

Du trenger sikker ikke å svare på alt du ser 😅

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg mener blubbete, ikke blunkete. 
Helvetes autokorrektur. 

Anonymkode: 36ab6...47e

Blubbete.. nå lo jeg høyt her. Beste posten yet. 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MicoH01 skrev (Akkurat nå):

Blubbete.. nå lo jeg høyt her. Beste posten yet. 🤣

😅

Anonymkode: 36ab6...47e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmonster skrev (2 minutter siden):

Du trenger sikker ikke å svare på alt du ser 😅

Nei.  Ranter... Men kjenner at jeg skal stoppe... for en stund siden ja.. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mico sine poster er morsomme her. Spesielt når han begynner å poste bilder av seg selv i baris og mener han fremstår som moden. 😅👍

Anonymkode: 60bc9...e1e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det betyr vel at 90 % ikke er intersant for deg.... godt alle har forskjellig smak da

Anonymkode: 898e3...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk enig. Og for moro skyld lagde jeg en mannlig profil for å se hvordan damene ser ut. 
 

Og FOR en annen verden! Ja, noen bruker filter og har duckface, men de aller fleste damene har godt utfylte profiler, gode bilder og gjør det beste av hva de har. 

Anonymkode: 859f0...686

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

 

Tok meg tre sekunder å matche med den eneste interessante mannen jeg fant der inne.

Anonymkode: 58538...e86

Han har helt sikkert har matchet med alle andre damer på appen også, til informasjon.  

Denne mannen vil også helt sikkert vise deg hvordan det er å gå etter de kjekkeste mest interessante mennene på appene. Han vil nemlig si de rette tingene, få deg til å drømme deg bort og tillegge han alle egenskapene du ser etter hos en partner slik at du formidler din interesse og hengivenhet til han.  Så blir du sjokkert når du innser at han ikke egentlig er klar for noe seriøst og bare er der inne for å få bekreftelse og oppmerksomhet. 

Det er mennene du finner interessante som i 90% av tilfellene ikke burde vært der inne. Ikke de du mener at ikke bør være der. 

Han som ikke har en sykt bra profil eller som ikke vekker din interesse ved første øyekast er nemlig i de fleste tilfellene en utrolig fin fyr som vil gjøre en kvinne som passer til han veldig lykkelig. Det er slike som han appen egentlig er en videreutvikling for, ikke for slike som deg. 

Nettdating ble til for å gi menneskene som treffes via internett en egen plattform. Fordi vi drev å traff hverandre på diskusjonsforum og i chattekanaler på den tiden. Så når internett ble allemannseie ble det overflod av andre typer mennesker enn de som egentlig startet opp det hele. Bransjen ble til og så en mulighet til å tjene masse penger og utviklet tjenestene mer på utseende fokus enn på personlighetsfokus og dermed fylte de seg opp med utseende fokus mennesker, som er mer opptatt av fasade enn personlighet. 

Slike som deg.  

Anonymkode: 9cb1c...eae

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt riktig TS

Jeg er elendig på å ta bilder og ser ikke så bra ut på bilder heller. Har blitt fortalt av menn og kvinner at jeg er relativt kjekk. 

Men det hjelper veldig lite når jeg er 170.

Har heldigvis draget på kvinnfolk i det virkelige liv så da trenger jeg ikke Tinder

Men du har rett i at mange menn bør ta seg sammen. Har sett hvordan eks-venninner har sveipet på tinder. Det går maks 1 sekund mellom hvert sveip. Så førsteinntrykket er dødsviktig.

Anonymkode: c2e8e...d06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det kan godt hende, jeg ser jo ikke kvinnene. Men har inntrykk av at det er menn som klager mest over lite likes, og her har dere svaret.

Tok meg tre sekunder å matche med den eneste interessante mannen jeg fant der inne.

Anonymkode: 58538...e86

Det høres ut som du så langt har fått den brukeropplevelsen som Tinder ønsker at du skal få av appen. 

Tinder ønsker ikke at brukerne skal føle at dem svømmer i fantastiske gode tilbud.

Tinder vil at du skal finne deg en kjæreste (hvis det er ditt mål) uten å angre på dem du ikke kommer å møte, eller dem du har valgt bort på veien.

Hvis du ikke er ansatt i Tinder så vil du aldri se hvordan menn på Tinder ser ut, du vil kun se de profiler som Tinder bestemmer at du skal få se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er faktisk enig. Og for moro skyld lagde jeg en mannlig profil for å se hvordan damene ser ut. 
 

Og FOR en annen verden! Ja, noen bruker filter og har duckface, men de aller fleste damene har godt utfylte profiler, gode bilder og gjør det beste av hva de har. 

Anonymkode: 859f0...686

Jeg har lyst å sjekke. Men må jeg ikke slette min egen profil da? 

Anonymkode: 60bc9...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han har helt sikkert har matchet med alle andre damer på appen også, til informasjon.  

Denne mannen vil også helt sikkert vise deg hvordan det er å gå etter de kjekkeste mest interessante mennene på appene. Han vil nemlig si de rette tingene, få deg til å drømme deg bort og tillegge han alle egenskapene du ser etter hos en partner slik at du formidler din interesse og hengivenhet til han.  Så blir du sjokkert når du innser at han ikke egentlig er klar for noe seriøst og bare er der inne for å få bekreftelse og oppmerksomhet. 

Det er mennene du finner interessante som i 90% av tilfellene ikke burde vært der inne. Ikke de du mener at ikke bør være der. 

Han som ikke har en sykt bra profil eller som ikke vekker din interesse ved første øyekast er nemlig i de fleste tilfellene en utrolig fin fyr som vil gjøre en kvinne som passer til han veldig lykkelig. Det er slike som han appen egentlig er en videreutvikling for, ikke for slike som deg. 

Nettdating ble til for å gi menneskene som treffes via internett en egen plattform. Fordi vi drev å traff hverandre på diskusjonsforum og i chattekanaler på den tiden. Så når internett ble allemannseie ble det overflod av andre typer mennesker enn de som egentlig startet opp det hele. Bransjen ble til og så en mulighet til å tjene masse penger og utviklet tjenestene mer på utseende fokus enn på personlighetsfokus og dermed fylte de seg opp med utseende fokus mennesker, som er mer opptatt av fasade enn personlighet. 

Slike som deg.  

Anonymkode: 9cb1c...eae

Snakk om å virkelig misforstå poenget. 

Anonymkode: 58538...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...