Gå til innhold

90% av menn på Tinder har ingenting der å gjøre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Om du ikke dusjer lukter du ekkelt. Da vil ikke noen være nærme fordi vi har en nese. 

Anonymkode: f1a48...1b2

Mhm, lukte ekkelt som i å stinke kuk-ost. Virkelig den verste lukta 😮 Kjenner det ofte når jeg tar offentlig transport og må ofte flytte meg. Klarer bare ikke stanken av kuk-ost. Er ikke så vanskelig å dra tilbake forhuden og bruke litt såpe der nede. Knipse vekk osten. 

Anonymkode: ae1e7...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Om du ikke dusjer lukter du ekkelt. Da vil ikke noen være nærme fordi vi har en nese. 

Anonymkode: f1a48...1b2

Det er et vesentlig steg fra det å framstå som «fresh» og det å lukte vondt.

Hvis jeg dropper å dusje en dag men tar kattevask med klut så lukter det iflg dama ikke vondt av meg. Men jeg får fett, ustelt hår.

Anonymkode: 2d51f...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, hvis vi skal summere opp denne tråden og sende inn endringsforslag til Match group (som eier bortimot 90% av datingappene på markedet) så betyr det følgende:

Følgende personer får ikke lov til å opprette konto på datingapper:

  • Mindre pene mennesker
  • Folk som ser ut til å ikke ha pene tenner
  • Folk som er overvektige
  • Folk som som uføre i en eller annen grad
  • Folk som lukter vondt
  • Folk som ikke har nok penger
  • Folk som ikke greier å barbere bort hår fra steder hvor det ikke bør være hår
  • Folk med rare tær

Noen flere vi må ta med?

Kanskje de tilogmed lager en ny app for denne gruppen? Så kan de som ikke matcher kravene til folk på KG ha et lite håp om å finne kjærligheten?

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, imagineme said:

Kanskje de tilogmed lager en ny app for denne gruppen? Så kan de som ikke matcher kravene til folk på KG ha et lite håp om å finne kjærligheten?

Kommer ikke til å skje, da svarer de heller med at "kjærlighet ikke er en menneskerett". Det er en gjenganger.

Anonymkode: ea66f...1ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eminent skrev (18 minutter siden):

Nå er det ingen som har sutret over å ikke bli matchet' det er du som klager over det du mener er stygge mannfolk som du etter alt og dømme helst skulle vært foruten på Tinder 😂

Forøvrig er jeg glad for at din subjektive oppfatning av utseende ikke er veiledende for resten av befolkningen 🙌

Det er plenty med folk som matcher på Tinder, hele tiden ♥️

Om du ikke liker utvalget så kanskje det er du som burde ta en kikk i speilet å vurdere om Tinder er riktig app for deg 😁

Kan du ikke i det minste lese tråden før du kommenterer?

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg mente at kjæresten din, som du sa du møtte på Tinder, garantert er utro :) Kjedelig å bli bytta ut med en annen dame lissom. Sånn er Tinder-menn. Ser på damer som bruk og kast. Tøm og røm. Glad jeg holder meg unna og slipper kjønnssykdommer og å bli ødelagt psykisk. 

Anonymkode: ae1e7...2f1

Jeg har hatt Tinder i nøyaktig én time av mitt liv, og det var i dag tidlig. Så hvis jeg møtte kjæresten min der så var det raskt levert altså.

Anonymkode: 58538...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har hatt Tinder i nøyaktig én time av mitt liv, og det var i dag tidlig. 

Anonymkode: 58538...e86

Sabla effektivt jobbet, når du på den ene timen klarte å gå gjennom alle manneprofiler på Tinder, og fastslå at 90% er ubrukelige mannfolk. 

Anonymkode: ea66f...1ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan du ikke i det minste lese tråden før du kommenterer?

Jeg har hatt Tinder i nøyaktig én time av mitt liv, og det var i dag tidlig. Så hvis jeg møtte kjæresten min der så var det raskt levert altså.

Anonymkode: 58538...e86

Du svarte aldri på hvorfor du ikke hadde tenkt til å chatte en gang med han som du fikk match med som du synes var interessant?  

Anonymkode: 9cb1c...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan du ikke i det minste lese tråden før du kommenterer?

Anonymkode: 58538...e86

Innleggene dine er gjennomsyret med subjektive skildringer av mannfolk du mener er mindre pene på en veldig umoden og giftig skrivemåte, hva er det du forsøker å kommunisere med å starte en sånn tråd egentlig?

Gjentar meg selv igjen jeg' din mening om andres utseende er ikke veiledende for den øvrige befolkningen!

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sabla effektivt jobbet, når du på den ene timen klarte å gå gjennom alle manneprofiler på Tinder, og fastslå at 90% er ubrukelige mannfolk. 

Anonymkode: ea66f...1ee

Ja det var ikke rare utvalget (jeg bor i en liten by da).

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du svarte aldri på hvorfor du ikke hadde tenkt til å chatte en gang med han som du fikk match med som du synes var interessant?  

Anonymkode: 9cb1c...eae

Joda, det har jeg svart på.

Anonymkode: 58538...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir seriøst deprimert når jeg er inne på Tinder, på grunn av alle de stygge mennene. Tenker bare shitt er det utvalget til oss kvinner?! Har det heller fint alene som singel uten Tinder. 

Anonymkode: a3909...327

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eminent skrev (3 minutter siden):

Innleggene dine er gjennomsyret med subjektive skildringer av mannfolk du mener er mindre pene på en veldig umoden og giftig skrivemåte, hva er det du forsøker å kommunisere med å starte en sånn tråd egentlig?

Gjentar meg selv igjen jeg' din mening om andres utseende er ikke veiledende for den øvrige befolkningen!

Det hadde du visst hvis du hadde lest tråden.

Anonymkode: 58538...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det hadde du visst hvis du hadde lest tråden.

Anonymkode: 58538...e86

Haha! Du klarer ikke svare for deg engang 😂

Nei' dette ble for svakt, kaster ikke bort mer tid på ei toxic tøtte som ikke matcher på Tinder, du får ha lykke til med personligheten din 👋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eminent skrev (Akkurat nå):

Haha! Du klarer ikke svare for deg engang 😂

Nei' dette ble for svakt, kaster ikke bort mer tid på ei toxic tøtte som ikke matcher på Tinder, du får ha lykke til med personligheten din 👋

Jeg har svart på dette tusen ganger allerede, jeg gidder ikke å gjenta meg selv.

Anonymkode: 58538...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For å se hvor lett det var å få en match. Som nevnt så var jeg bare nysgjerrig på dette som stadig gjentas her inne om at kvinner har det så lett på Tinder og menn får ingen match. Det var et eksperiment. Jeg har aldri før vært på Tinder og jeg kommer ikke til å gjenta dette heller, jeg ville bare se hva all sutringen fra menn dreier seg om.

Anonymkode: 58538...e86

Da burde du jo logget deg inn som mann? 

Anonymkode: 9cb1c...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det faller jo på sin egen urimelighet, det er da langt mer enn 10% av menn som er i et forhold.

Anonymkode: 58538...e86

Da forstod du ikke poenget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da burde du jo logget deg inn som mann? 

Anonymkode: 9cb1c...eae

Må jo ha bilder da. Men ja, det hadde vært interessant å prøve den siden av Tinder også.

Anonymkode: 58538...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gorgonzola skrev (Akkurat nå):

Da forstod du ikke poenget. 

Tydeligvis ikke 🤷‍♀️

Anonymkode: 58538...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg blir seriøst deprimert når jeg er inne på Tinder, på grunn av alle de stygge mennene. Tenker bare shitt er det utvalget til oss kvinner?! Har det heller fint alene som singel uten Tinder. 

Anonymkode: a3909...327

Jeg har hatt tinder av og på i noen år og tenker det samme. Herregud for et utvalg.. 🤢 Jeg har også valgt å være alene for dette er bare ikke bra nok. 
 

Og da må jeg legge til at menn jeg ser i virkeligheten i hverdagen er i en annen liga. De er nokså attraktive men sikkert ikke single 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 855a7...43b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

imagineme skrev (5 timer siden):

Så, hvis vi skal summere opp denne tråden og sende inn endringsforslag til Match group (som eier bortimot 90% av datingappene på markedet) så betyr det følgende:

Følgende personer får ikke lov til å opprette konto på datingapper:

  • Mindre pene mennesker
  • Folk som ser ut til å ikke ha pene tenner
  • Folk som er overvektige
  • Folk som som uføre i en eller annen grad
  • Folk som lukter vondt
  • Folk som ikke har nok penger
  • Folk som ikke greier å barbere bort hår fra steder hvor det ikke bør være hår
  • Folk med rare tær

Noen flere vi må ta med?

Kanskje de tilogmed lager en ny app for denne gruppen? Så kan de som ikke matcher kravene til folk på KG ha et lite håp om å finne kjærligheten?

Er noen på død og liv nødt til å vise tær om det vil minke sjangsen for å få kjæreste?

Det er mye vi unngår å gjøre for å nettop tilpasse oss gruppen og ikke bli upopulære. Normal folkeskikk. Føler det ligger mer i denne gaten. Normale ting som er en selfølgelig å egentlig skjønne. 

Anonymkode: f1a48...1b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame, og prøvde meg med manneprofil for å se hvordan damene jeg konkurrerte med så ut. Det som slo meg var hvor få det var, de hadde fine bilder. Jeg bor i en mellomstor by, så jeg visste hvem noen av dem var, og vil si det var sånne jeg synes er veldig spesielle personlighetsmessig. Så jeg tenkte at det er vanskelig å være kvinne på Tinder der man kan velge mellom bilde av tykke mager i skitten t-skjorte dobbelthake/4-dagersskjegg eller glossy bilde av motorsykkelen, eller fuckboys. Å være mann er verre, jeg så ingen jeg ville latt broren min trykke ja på😊ingen snille normale hyggelige likandes damer😀

Anonymkode: 6aca1...368

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...