Gå til innhold

90% av menn på Tinder har ingenting der å gjøre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bombasi skrev (7 minutter siden):

Har sett fettete hår, ja. Men kan ikke si at jeg leter etter feil på bildene deres.

Synes du blander inn mange forskjellige rangeringer av menn i dine påståtte 90%. Majoriteten av menn ser helt OK ut og lykkes også helt OK både på Tinder og i virkeligheten, og har ikke fettete hår og snørr i nesa.
Så jeg vet ærlig talt ikke hvem du sikter til. Er det OK menn du prater om, som du sier du gir sjanser til på gamlemåten, eller er det de som "ikke ser ut i måneskinn" som det knapt er håp for? 

Mange av de 90% hadde hatt betydelig bedre sjanse hvis de hadde tatt seg en dusj og en joggetur jevnlig. Så det er jo håp for mange.

Du kan jo lage deg en kvinneprofil på Tinder, så kan vi snakkes etterpå.

Anonymkode: 58538...e86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bombasi skrev (1 minutt siden):

Alle har makt til å gjøre det beste ut av seg selv. Men når markedet smeltes i hopen på jakt etter hverandre så er det kvinner som fører an. En helt OK kvinne kan få 100 likes over natta på Tinder og får oppmerksomhet (kanskje uønsket sådan) på gata, mens en OK mann får ingenting. Trodde det var sånn høvelig konsensus om dette fenomènet. 

Så kan sikkert kvaliteten på oppmerksomhet diskuteres, og ja der er mye ymse dårlige alternativ, men valgmulighetene er okke som der i forhold til menn.

Er dog helt enig i alle dine "man trenger heller ikke". 

Jakt etter hverandre eller jakt etter noen? 

Ja la oss diskutere kvaliteten på oppmerksomheten!!

Av de 100 liksene som kvinnen får i løpet av natten på Tinder, hvor mange tror du

a) egentlig er ute etter et seriøst forhold? 

b) egentlig egner seg i en relasjon? 

c) innehar det kvinnen ser etter for å ha en mental sunn kjæresterelasjon? 

Og så la oss se på de 40 som plystrer på henne, klapser henne på rompa, kaller henne lammelår, eller forteller henne at han vil ligge med henne og betale henne i form av en drink?  Hvem av disse er hun så heldig at hun kan velge blant? 

 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Unnskyld ☺️

Anonymkode: 60bc9...e1e

Det bildet var liksom ment litt ironisk fra min side. Det er egt litt cheezy synes jeg. Sier absolutt ingenting om meg som person. Tvert imot så hater j3g kamera og blir veldig selvbevisst. Haha då har ikke flere bilder nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90% av alle de som er på Tinder har ingenting der å gjøre. Det er fakta. Dette er ikke en hvem har flest muligheter konkurranse. Det er like ille for begge kjønn for tiden. Single sliter og appene slik de er i dag hjelper ikke for en løsning. Ei heller diskusjoner opp og ned i mente på KG hvor måle er å finne ut hvem som har det verst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mange av de 90% hadde hatt betydelig bedre sjanse hvis de hadde tatt seg en dusj og en joggetur jevnlig. Så det er jo håp for mange.

Du kan jo lage deg en kvinneprofil på Tinder, så kan vi snakkes etterpå.

Anonymkode: 58538...e86

Kanskje noen av de kvinnene som jogger og dusjer mye heller burde ha lest en bok eller bearbeidet sine indre demoner?

Anonymkode: 2d51f...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (6 timer siden):

Prøver du å si at du selv er moden? 

Definer moden er du snill er ikke moden nok for å skjønne det. Neida. Du jeg har ikke påstått det og vil helst ikke begynne en fight med noen her. Nei sikkert mye jeg tar feil på. Men ihvertfall ta imot kritikk om den er konstruktiv.. 

Snakker litt rart sannsynligvis ja. Men det er pga insomnia helt ærlig.  Blir litt surrete. Men har ihvertfall gode intensjoner Kittycat.  .✌️

Vel å bli kjent med meg vil ta  hvem som helst tid. Spørsmålet er om vi går med skylapper ofte. Kort sagt er komplisert.... Men oppfordrer meg selv først og så andre til å være trege på å bedømme andre....hva vet jeg..?

 

 

Endret av MicoH01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje noen av de kvinnene som jogger og dusjer mye heller burde ha lest en bok eller bearbeidet sine indre demoner?

Anonymkode: 2d51f...64c

Ja, du må gjerne opprette en egen tråd om kvinner på Tinder som aldri får noen matcher og teoretisere litt rundt hva grunnen kan være.

Anonymkode: 58538...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje noen av de kvinnene som jogger og dusjer mye heller burde ha lest en bok eller bearbeidet sine indre demoner?

Anonymkode: 2d51f...64c

Alle trenger ikke velge. Mange har teknisk sett tid til å trene, dusje, lese bok, bearbeide demonene sine med riktig prioritering. Og noen gjør ikke noen av delene.

Anonymkode: f1a48...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, du må gjerne opprette en egen tråd om kvinner på Tinder som aldri får noen matcher og teoretisere litt rundt hva grunnen kan være.

Anonymkode: 58538...e86

Poenget mitt var at på samme måte som en del menn feiler i å stelle seg i tråd med dine skjønnhetsidealer og sliter med å få napp på tinder så kan det tenkes at kvinner som er veldig opptatt av trening og dusjing overser aspekter som gjør at de blir forlatt etter en tid eller ender opp med barn og i et dårlig forhold.

Anonymkode: 2d51f...64c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du' TS.. hallo!

Om du mener at 90% av de mannlige Tinder brukerne ikke burde være der pga. utseende sitt så er det faktisk du som er den som skiller seg ut 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Poenget mitt var at på samme måte som en del menn feiler i å stelle seg i tråd med dine skjønnhetsidealer og sliter med å få napp på tinder så kan det tenkes at kvinner som er veldig opptatt av trening og dusjing overser aspekter som gjør at de blir forlatt etter en tid eller ender opp med barn og i et dårlig forhold.

Anonymkode: 2d51f...64c

Det har vel ingenting med menn på Tinder å gjøre? Hvis du ønsker å diskutere dette står du fritt til å lage en egen tråd om det.

Anonymkode: 58538...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eminent skrev (2 minutter siden):

Du' TS.. hallo!

Om du mener at 90% av de mannlige Tinder brukerne ikke burde være der pga. utseende sitt så er det faktisk du som er den som skiller seg ut 😂

Når de velger å fremstille seg selv på verst tenkelig måte på en utseendebasert datingapp for så å sutre over at ingen vil matche så tenker jeg de har valgt feil arena ja.

Anonymkode: 58538...e86

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Alle trenger ikke velge. Mange har teknisk sett tid til å trene, dusje, lese bok, bearbeide demonene sine med riktig prioritering. Og noen gjør ikke noen av delene.

Anonymkode: f1a48...1b2

Det stemmer sikkert. Men hvis man legger opp til et sorteringssamfunn hvor trening, dusj og smigrende kameravinkler er de primære sorteringskriteriene så kan man bli skuffet over dem som havner på topp, og noen kan havne på bunnen som ikke burde det

Anonymkode: 2d51f...64c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Poenget mitt var at på samme måte som en del menn feiler i å stelle seg i tråd med dine skjønnhetsidealer og sliter med å få napp på tinder så kan det tenkes at kvinner som er veldig opptatt av trening og dusjing overser aspekter som gjør at de blir forlatt etter en tid eller ender opp med barn og i et dårlig forhold.

Anonymkode: 2d51f...64c

De feiler med å stelle seg i tråd med at kvinner ikke klarer å tenne eller se for seg en hverdag med dem, fordi det er direkte diskøsting. 

Anonymkode: f1a48...1b2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det stemmer sikkert. Men hvis man legger opp til et sorteringssamfunn hvor trening, dusj og smigrende kameravinkler er de primære sorteringskriteriene så kan man bli skuffet over dem som havner på topp, og noen kan havne på bunnen som ikke burde det

Anonymkode: 2d51f...64c

Om du ikke dusjer lukter du ekkelt. Da vil ikke noen være nærme fordi vi har en nese. 

Anonymkode: f1a48...1b2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor så mange går inn for kjønnskrig. Er flere og flere som får forakt for motsatt kjønn. Er vi ikke like uskyldig og skyldige. 

Rart hvis vi egentlig vil like det og vil ofte være med hverandre. 

Mye løgner ute å går ja... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når de velger å fremstille seg selv på verst tenkelig måte på en utseendebasert datingapp for så å sutre over at ingen vil matche så tenker jeg de har valgt feil arena ja.

Anonymkode: 58538...e86

Nå er det ingen som har sutret over å ikke bli matchet' det er du som klager over det du mener er stygge mannfolk som du etter alt og dømme helst skulle vært foruten på Tinder 😂

Forøvrig er jeg glad for at din subjektive oppfatning av utseende ikke er veiledende for resten av befolkningen 🙌

Det er plenty med folk som matcher på Tinder, hele tiden ♥️

Om du ikke liker utvalget så kanskje det er du som burde ta en kikk i speilet å vurdere om Tinder er riktig app for deg 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MicoH01 skrev (1 minutt siden):

Skjønner ikke hvorfor så mange går inn for kjønnskrig. Er flere og flere som får forakt for motsatt kjønn. Er vi ikke like uskyldig og skyldige. 

Rart hvis vi egentlig vil like det og vil ofte være med hverandre. 

Mye løgner ute å går ja... 

Dette handler om menns manglende hygiene. Å fortelle dem det kan hjelpe dem. De må være stellt for å forføre kvinner. 

Handler ikke om forakt for kjønn, men å være lei av ekstremt lite innsatts og det å ha opplevd å virkelig virkelig ikke ønske å kysse noen engang. 

Anonymkode: f1a48...1b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har nettopp lastet ned Tinder for første gang, og nå skjønner jeg hvorfor menn ikke får noen matcher der. De aller fleste av dere ser jo ikke ut i måneskinn! Tinder er ikke for dere. Har du ikke utseendet med deg må du treffe folk IRL og sjarmere dem med personlighet. Å forvente at dere skal finne noen på en app som er så ekstremt fokusert på utseende er jo idiotisk.

Dessuten er det mange av dere som kunne ha sett mye bedre ut med litt innsats, tror dere virkelig det er noen som vil ha en lat, kvapsete fyr med fett hår, gule tenner og snørr i barten? Skjerpings.

Anonymkode: 58538...e86

Skjerpings selv som er så fordomsfull og overfladisk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er da virkelig ikke mitt problem, jeg har ikke tenkt til å chatte med han engang 😅

Anonymkode: 58538...e86

Jeg mente at kjæresten din, som du sa du møtte på Tinder, garantert er utro :) Kjedelig å bli bytta ut med en annen dame lissom. Sånn er Tinder-menn. Ser på damer som bruk og kast. Tøm og røm. Glad jeg holder meg unna og slipper kjønnssykdommer og å bli ødelagt psykisk. 

Anonymkode: ae1e7...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...