Gå til innhold

90% av menn på Tinder har ingenting der å gjøre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nettopp lastet ned Tinder for første gang, og nå skjønner jeg hvorfor menn ikke får noen matcher der. De aller fleste av dere ser jo ikke ut i måneskinn! Tinder er ikke for dere. Har du ikke utseendet med deg må du treffe folk IRL og sjarmere dem med personlighet. Å forvente at dere skal finne noen på en app som er så ekstremt fokusert på utseende er jo idiotisk.

Dessuten er det mange av dere som kunne ha sett mye bedre ut med litt innsats, tror dere virkelig det er noen som vil ha en lat, kvapsete fyr med fett hår, gule tenner og snørr i barten? Skjerpings.

Anonymkode: 58538...e86

  • Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme gjelder jo for mange kvinner på Tinder. Det er ikke bare noen menn som burde holde seg unna.

Anonymkode: 22ac8...931

  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke damene sine profiler(hadde vært interessant å se) men jeg har tenkt at det finnes en match for traktorkåre og. 

Anonymkode: 60bc9...e1e

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har nettopp lastet ned Tinder for første gang, og nå skjønner jeg hvorfor menn ikke får noen matcher der. De aller fleste av dere ser jo ikke ut i måneskinn! Tinder er ikke for dere. Har du ikke utseendet med deg må du treffe folk IRL og sjarmere dem med personlighet. Å forvente at dere skal finne noen på en app som er så ekstremt fokusert på utseende er jo idiotisk.

Dessuten er det mange av dere som kunne ha sett mye bedre ut med litt innsats, tror dere virkelig det er noen som vil ha en lat, kvapsete fyr med fett hår, gule tenner og snørr i barten? Skjerpings.

Anonymkode: 58538...e86

Hvorfor bryr du deg egentlig? Er det fordi du selv ikke får oppmerksomhet, og nå legger skylden på alle de "stygge" mannfolka? Skjerpings. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Samme gjelder jo for mange kvinner på Tinder. Det er ikke bare noen menn som burde holde seg unna.

Anonymkode: 22ac8...931

Det kan godt hende, jeg ser jo ikke kvinnene. Men har inntrykk av at det er menn som klager mest over lite likes, og her har dere svaret.

Gammelsmurfen skrev (6 minutter siden):

Hvorfor bryr du deg egentlig? Er det fordi du selv ikke får oppmerksomhet, og nå legger skylden på alle de "stygge" mannfolka? Skjerpings. 

Tok meg tre sekunder å matche med den eneste interessante mannen jeg fant der inne.

Anonymkode: 58538...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammelsmurfen skrev (4 minutter siden):

Hvorfor bryr du deg egentlig? Er det fordi du selv ikke får oppmerksomhet, og nå legger skylden på alle de "stygge" mannfolka? Skjerpings. 

Det er ikke så vanskelig å fikse opp på latsabb looken da. Det er mye man kan gjøre for å se litt freshere ut. 

Jeg synes det er mye dårlige profiler på de appene. En ting er jo det med gule tenner og photo rett opp i nesa.. En annen ting er Feks menn med solbriller, med en seriøs mine stirrer inn i kamera. Og så tror de at de fremstår som trygge å treffe?  Man ser jo ikke hyggelig ut en gang.

Anonymkode: 60bc9...e1e

  • Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg ser ikke damene sine profiler(hadde vært interessant å se) men jeg har tenkt at det finnes en match for traktorkåre og. 

Anonymkode: 60bc9...e1e

Synes de litt uperfekte profilene er mye mer interessante. De perfekte jentene med bilder fra reisene hele verden rundt. Pluss at de vil ha en mann med "alt på stell" æsj.. ei usikker og mindre pen er mye bedre.. samme gjelder kegasene høy og kjekk. Selvsikker og alt på stell med penger godkjent av venninnene. Ææææsj

  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MicoH01 skrev (1 minutt siden):

Synes de litt uperfekte profilene er mye mer interessante. De perfekte jentene med bilder fra reisene hele verden rundt. Pluss at de vil ha en mann med "alt på stell" æsj.. ei usikker og mindre pen er mye bedre.. samme gjelder kegasene høy og kjekk. Selvsikker og alt på stell med penger godkjent av venninnene. Ææææsj

Kommer an på aldersgruppa det der. Men Tror de som er usikker på seg selv vil ha en dame som virker uperfekt. Jeg er usikker på meg selv og tør ikke matche med mr perfekt lege fra Bærum. 

Anonymkode: 60bc9...e1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kommer an på aldersgruppa det der. Men Tror de som er usikker på seg selv vil ha en dame som virker uperfekt. Jeg er usikker på meg selv og tør ikke matche med mr perfekt lege fra Bærum. 

Anonymkode: 60bc9...e1e

Ser den og det er jo absolutt ikke noe galt i å se bra ut.  Det er mange pene menesker som også er gode fine på innsiden og.  

Skal være litt forsiktig med å dømme raskt og være forutinntatt. Jeg har måttet ta meg selv i det. 

Men dessverre så er det nok ofte de som har mye fordeler også dårlige menesker.  De gir vel etter for status makt og lystene 

Synd for alle mennesker er jo unike 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MicoH01 skrev (4 minutter siden):

Men dessverre så er det nok ofte de som har mye fordeler også dårlige menesker.  De gir vel etter for status makt og lystene

Det er jo en generalisering og fordom

Anonymkode: 60bc9...e1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig swiper jeg forbi alle som har profilbilder av konvensjonelt attraktive folk uten noen beskrivelse. Er ikke interessert i folk som baserer personligheten sin på at de er pene 😅

Anonymkode: f9a49...2a6

  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kommer an på aldersgruppa det der. Men Tror de som er usikker på seg selv vil ha en dame som virker uperfekt. Jeg er usikker på meg selv og tør ikke matche med mr perfekt lege fra Bærum. 

Anonymkode: 60bc9...e1e

Er nok litt både og personlig. Jeg er ganske trygg på meg selv og lite som kan gjøre meg usikker. Men Samtidig er jeg en politisk u korrekt og er nok en som ikke følger usikre lover og det blir ofte at jeg blir utenfor i sosial sammenheng. Det gjør meg på en måte usikker da jeg blir fort avvist. Men enkelte opplever meg som spennende. Er nysgjerrige og det er det forholdene som en tar seg tid på som blir bare bedre med tiden... Men det er meg da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er jo en generalisering og fordom

Anonymkode: 60bc9...e1e

Jeg skrev jo nettopp at det ikke er nødvendigvis sånn. Men er det ikke litt generelt sett sånn? Kanskje jeg tar feil... Er åpen for at jeg kan ta feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MicoH01 skrev (2 minutter siden):

Jeg skrev jo nettopp at det ikke er nødvendigvis sånn. Men er det ikke litt generelt sett sånn? Kanskje jeg tar feil... Er åpen for at jeg kan ta feil..

Det jeg mener at å uttale seg generelt om en gruppe er å ha en fordom. 

 

MicoH01 skrev (6 minutter siden):

Men Samtidig er jeg en politisk u korrekt og er nok en som ikke følger usikre lover og det blir ofte at jeg blir utenfor i sosial sammenheng

Jeg opplever at å uttale seg generelt om en gruppe mennesker blir sett ned på, om det er det du mener som politisk ukorrekt. 

Anonymkode: 60bc9...e1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er jo en generalisering og fordom

Anonymkode: 60bc9...e1e

Hadde jeg sagt alle så var det generalisering. Men tror det er ofte sånn. Nei jeg er i virkeligheten veldig lite fordomsfull. Men snakket mest om det i forhold til Tinder da. Der selger folk seg selv og det er ganske tydelig og de gjør det veldig klart og tydelig helt åpent hvor bra de er så de kan velge noen som er like bra.... Tinder feks er designet for å øke generalisering. Algoritmer osv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det jeg mener at å uttale seg generelt om en gruppe er å ha en fordom. 

 

Jeg opplever at å uttale seg generelt om en gruppe mennesker blir sett ned på, om det er det du mener som politisk ukorrekt. 

Anonymkode: 60bc9...e1e

Skjønner ikke helt det siste der. Men hvilken gruppe? Har jeg nevnt noen som en gruppe? 

Nei. Jeg føler absolutt alle er like mye verdt. Men er du veldig pen. Så tror j3g statistikk sett att langt flere av de vil bruke det til sin fordel. Men men mente ikke at en burde dømme noen basert på førsteinntrykk. Der kan jeg isåfall ta veldig feil... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MicoH01 skrev (3 minutter siden):

Så tror j3g statistikk sett att langt flere av de vil bruke det til sin fordel

Dette er jo en fordom om du ikke har statistikk på det ikke sant. Det vet du vel. Men skal ikke spore av tråden med dette. 

Anonymkode: 60bc9...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MicoH01 skrev (5 minutter siden):

Skjønner ikke helt det siste der. Men hvilken gruppe? Har jeg nevnt noen som en gruppe? 

Nei. Jeg føler absolutt alle er like mye verdt. Men er du veldig pen. Så tror j3g statistikk sett att langt flere av de vil bruke det til sin fordel. Men men mente ikke at en burde dømme noen basert på førsteinntrykk. Der kan jeg isåfall ta veldig feil... 

Feks gruppen "pene mennesker" 

Anonymkode: 60bc9...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det jeg mener at å uttale seg generelt om en gruppe er å ha en fordom. 

 

Jeg opplever at å uttale seg generelt om en gruppe mennesker blir sett ned på, om det er det du mener som politisk ukorrekt. 

Anonymkode: 60bc9...e1e

Politisk ukorrekt er etter min mening egentlig bare å ikke følge alle sosiale normer som veldig mange følger og er godtatt som korrekte og å mene noe annet blir egentlig omtalt og sett på som avvik og til og kan i noen tilfeller til og med være straffbart...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har nettopp lastet ned Tinder for første gang, og nå skjønner jeg hvorfor menn ikke får noen matcher der. De aller fleste av dere ser jo ikke ut i måneskinn! Tinder er ikke for dere. Har du ikke utseendet med deg må du treffe folk IRL og sjarmere dem med personlighet. Å forvente at dere skal finne noen på en app som er så ekstremt fokusert på utseende er jo idiotisk.

Dessuten er det mange av dere som kunne ha sett mye bedre ut med litt innsats, tror dere virkelig det er noen som vil ha en lat, kvapsete fyr med fett hår, gule tenner og snørr i barten? Skjerpings.

Anonymkode: 58538...e86

Kjenner jeg fikk lite lyst til å date deg.

Anonymkode: cd56b...0f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...